hier verderquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:40 schreef De_uitblinker het volgende:
Ging dus rustig zitten op de bank in de sportschool alwaar ik twee zware halters van 43 kg van achter mijn rug om omhoog duwde in de one-arm triceps-press. Staat er zo een oosterse gast mij boos aan te staren, zodra ik klaar ben met mijn set, zegt ie
'je doet het verkeerd. Wat je doet is niet goed voor je rug.'___!
Dus ik terug:
'Heb ik je gevraagd om advies? Nee? Dan geef het ook niet. Ik geef jou toch geen advies over hoe jij moet doen.'
Chinese gast of wat de fuck ook (zelf beweert hij van Hawaii te zijnen ja dat vroeg ik wat later) blijft dus boos staren.
Dan zeg ik dus 'Kijk, jouw advies is waarschijnlijk fout. En bovendien doe jij je eigen oefening niet goed, zo moet je knie veel platter op de bank rusten.'
Dus spleetoog kijkt ineens verwilderd om, barst in een schaterlach en loopt een eind verder weg, om mij uit te lachen of zo.
Zeg ik tegen hem, 'Houd maar gewoon je bek verder. Want ik probeerde wel beleefd tegen je te doen.'
Dus ik gewoon doorzetten op mijn eigen manier, blijft hij de hele tijd boos staren, maar zegt niks.
Ik staar dus zo nu en dan terug, maar het was een korte gast van nog geen 1,70dus ik was niet bang of zo.
Klacht: China/Orientale man in de sportschool
klacht 2: was ie misschien gay? :/
Wordt vaak op gekwijld anders...quote:
Ook een mooie partij inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:07 schreef arjan1112 het volgende:
de PPR is meer jou partij denk ik, met hun basisinkomen plannen enzo
Wat?quote:
Wat boeit dat? Knapste?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wie vind jij de knapste politica van Nederland , Whiskers2009?
#2? Dat klopt toch gewoon.quote:
Helemaal niks.quote:
Er zal altijd samengewerkt moeten worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:11 schreef hugecooll het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel er van zo'n verkiezingsprogramma terecht zou komen als één partij de meerderheid van de zetels krijgt
Wat is 3?quote:
Je hoeft toch alleen een zetelmeerderheid te hebben?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zal altijd samengewerkt moeten worden.
ja.. doe eens niet zo kut. eerst zeggen ja agema en dierenpoes zijn helemaal niet zo knap..quote:
Jonko, je hebt nog wel enig bevattingsvermogen.. Gebruik dat!quote:
Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen een zetelmeerderheid te hebben?
dan moet je 2 jaar later ofzo ook een absolute meerderheid in de eerste kamer halen...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen een zetelmeerderheid te hebben?
Dit is gewoon deel twee hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jonko, je hebt nog wel enig bevattingsvermogen.. Gebruik dat!
Kan in de war zijn met het andere topic *(nevermind*quote:
Kan gebeuren, het is al laat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan in de war zijn met het andere topic *(nevermind*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |