kom station danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:54 schreef arjan1112 het volgende:
als ze mij bashen bash ik gewoon terug, boeit me echt niks hoor
Arjan. lieverd, Nederlands.Correct enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:00 schreef arjan1112 het volgende:
ow daar heb ik ook een keer op gestemd.. dat was ik helemaal vergeten
niet omdat ik nou dieren zo geweldig vind of tegen vlees eten ben, dat vind ik nou juist geweldig..
maar hun wilden het openbaar vervoer richting mijn dorp uitbreiden
dat was voor de provinciale staten, nooit meer wat van gehoord, pvda cda en vvd gingen regeren ofzo
kwalijke zaak welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:00 schreef arjan1112 het volgende:
niet omdat ik nou dieren zo geweldig vind of tegen vlees eten ben, dat vind ik nou juist geweldig..
dat was voor de provinciale staten, nooit meer wat van gehoord, pvda cda en vvd gingen regeren ofzo
eehheheh het is 5 uurquote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Arjan. lieverd, Nederlands.Correct enzo
Ik stem er gewoon op omdat Thieme lekker is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:00 schreef arjan1112 het volgende:
Je Nederlands is op ieder tijdstip slecht.quote:
Thieme en Agema?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik stem er gewoon op omdat Thieme lekker is.
Jij en de begeleider?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:04 schreef arjan1112 het volgende:
en dat is best kut, we zouden morgen om 3 uur naar boodschappen gaan doen...
Dan heb je nog 10 uur hoor..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:04 schreef arjan1112 het volgende:
en dat is best kut, we zouden morgen om 3 uur naar boodschappen gaan doen...
Thieme is best te doen, Agema is walgelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thieme en Agema?
Ik ben geen ultieme knapperd, maar kom op zeg....
ja dat is best jammer.. maar ja dan moet je op een grote partij stemmen, heb je kans dat het nog wat word met die beloftes van zequote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
dat je er niks meer over gehoord hebt toch
Ze zijn beiden (qua uiterlijk) best "te doen", maar waarom doet iedereen of ze supermooi zijn??quote:Op zaterdag 4 januari 2014 05:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Thieme is best te doen, Agema is walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |