ik van jou.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
Vind het oprecht sneu voor je hoor Jhali.
Spijtig zeg. Ik had een speciale vriendverzoek voor jou bewaard, maar die hoop geef ik bij deze dan maar op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben tegen facebook man![]()
En whatsappen met iemand van fok is teringgay.
Ja kapiteintje, ik heb het over jou.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Jhali het volgende:
nog iets bij hem achterin geparkeerd of was het daar te vroeg voor?
Don't go there.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
Ben ik toch dat ik homo benNooit gezeik met vrouwen en mannen doen heul niet moeilijk, tenzij.. Wooninck?
dat heeft ie je nu wijsgemaakt of probeer je jezelf wijs te maken ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent vanaf het begin in ze zeik genomen. Wat snap je daar niet aan?
okequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat heeft ie je nu wijsgemaakt of probeer je jezelf wijs te maken ja.jij bent echt naīef.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Jhali het volgende:
nog iets bij hem achterin geparkeerd of was het daar te vroeg voor?
Normale vrouwen ook niet, daarom geen FOK!ster hosselen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
Ben ik toch blij dat ik homo benNooit gezeik met vrouwen en mannen doen heul niet moeilijk, tenzij.. Wooninck?
Ik hoef geen FOK!sters, maar toch bedankt voor je vriendelijkheid.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Normale vrouwen ook niet, daarom geen FOK!ster hosselen.
Word biquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
Ben ik toch blij dat ik homo benNooit gezeik met vrouwen en mannen doen heul niet moeilijk, tenzij.. Wooninck?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoef geen FOK!sters, maar toch bedankt voor je vriendelijkheid.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent vanaf het begin in ze zeik genomen. Wat snap je daar niet aan?
Jullie weten het DM knopje te vinden he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat heeft ie je nu wijsgemaakt of probeer je jezelf wijs te maken ja.jij bent echt naīef.
nee joh, dit is vermaakquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten het DM knopje te vinden he?
Een man.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, heeft cachet iemand afgepakt van Jhali?
Ik dacht vannachtquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
He. We zijn terug bij onderwerpen van 2 weken geleden
Ik ruik leugensquote:
Ja vond hem wel tof, maar vind kick-ass sowieso geweldig. Heerlijk eerst de comic lezen en daarna de films checken. Een van de weinige films die ze waardig aan de comics houden (deel 1 tenminste)quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is 3 toch? Nee, nog niet. Alleen het eerste issue geloof ik.
Is het wat?
Ik zou 'm doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Man, man.
Een lekkere knul is het wel in ieder geval.
Arme jongen toch.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
Ik zit al een halfuur te staren naar twee zinnen over vennootschapsbelasting maar snap niet echt wat daar staat.
Wordt hels morgen.
Rellen in dit topic is leuker natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Die vraag laat ik over aan die twee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zover was ik, ja.
Ok. Is het een FOKker?
Was al klaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
dames dames wacht ff zeg
ik moet ff popcorn pakken
Wel zoetquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
dames dames wacht ff zeg
ik moet ff popcorn pakken
Ik vind het idee en de setting geweldig, alleen kan ik niet tegen de tekeningen van Romita Jr. Hij tekent als een 8-jarige.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja vond hem wel tof, maar vind kick-ass sowieso geweldig. Heerlijk eerst de comic lezen en daarna de films checken. Een van de weinige films die ze waardig aan de comics houden (deel 1 tenminste)
Hap niet zo op sof/cachet in het topic. Anders heb je zo weer een ban te pakken als je kijkt naar de vorige keren.quote:
shhht, er is niks op tv. laat zequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
dr sabbelstokjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, heeft cachet iemand afgepakt van Jhali?
Ja, nu Tjacka weer terug is bij cachet moet ik mijn aandachtsgeilheid maar op iemand anders projecteren. Zo werkt het ten slotte in het leven.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, nu Tjacka weer terug is bij cachet moet ik mijn aandachtsgeilheid maar op iemand anders projecteren. Zo werkt het ten slotte in het leven.
Zoutquote:
GGMM is nog vrij en woont alleen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, nu Tjacka weer terug is bij cachet moet ik mijn aandachtsgeilheid maar op iemand anders projecteren. Zo werkt het ten slotte in het leven.
Weer terug ook echtquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
En ik ben ook nog vrij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
GGMM is nog vrij en woont alleen.
Zij pas bij deel 5 dus je bent snel bijquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het idee en de setting geweldig, alleen kan ik niet tegen de tekeningen van Romita Jr. Hij tekent als een 8-jarige.
De films zijn inderdaad erg leuk. Ik zal deel 3 eens op mijn lijstje zetten dan.
Ik hap nooit op sofquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hap niet zo op sof/cachet in het topic. Anders heb je zo weer een ban te pakken als je kijkt naar de vorige keren.Kus.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
je laat tjacka eventjes uit VBL en gelijk gaat hij aan de (multi)hossel
wat een boefje
Nee, als sof kut is mag ik daar gerust iets van zeggenquote:
Sof heeft een kut.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, als sof kut is mag ik daar gerust iets van zeggen
Komt jammergenoeg nog al vaak voor dusja
Ik zal zo even voor je kijken, ik heb er niet zo heel erg veel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wacht op die foto, dan kan ik verder concentreren.
Ow, de trade is nog niet uit?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zij pas bij deel 5 dus je bent snel bij
blijkbaar een leukere kut dan die van jouquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, als sof kut is mag ik daar gerust iets van zeggen
Komt jammergenoeg nog al vaak voor dusja
insert * ik zo wel zachtjes op sofje hapjes willen geven * commentquote:
Oke.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Ik zal zo even voor je kijken, ik heb er niet zo heel erg veel.
Moest dat nouquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Meisje, seks en nog iets
Met een Aquote:
Mja gaat langzaamquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, de trade is nog niet uit?
Ik lees liever het verhaal in een keer. Dan wacht ik nog even.
een levende legende, en je mag trots zijn dat ik nu de moeite neem om je te quotenquote:
Die had ik ook gelezen, vond het best wel leuk. Even afwachten hoe het verder gaat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja gaat langzaam
Had laatst ook nog zn vage comic, sex criminalsJezus wat was die slecht zeg
picsquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacied422 en ik vinden dat een aantal zich ietwat infantiel gedragen. Ik ga weer met J.James DM'en
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een levende legende, en je mag trots zijn dat ik nu de moeite neem om je te quoten
Veel plezier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacied422 en ik vinden dat een aantal zich ietwat infantiel gedragen. Ik ga weer met J.James DM'en
jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:08 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand nog toffe series? Ben bijna door bones heen
Kwam er niet iets nieuws op trl 4?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:08 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand nog toffe series? Ben bijna door bones heen
Vond het een beetje overal tegenaan willen trappen, hoeveel slechte sexgrappen kan je in een comic zetten voor je uitgever je gaat corrigeren ect.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had ik ook gelezen, vond het best wel leuk. Even afwachten hoe het verder gaat.
Wat vond je er slecht aan dan?
wiequote:
Weet ik veel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tjacka kijkt toch je DM mee
*proest*quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een levende legende, en je mag trots zijn dat ik nu de moeite neem om je te quoten
Roept u maar, als je iets hebt wat ik nog niet gezien heb zal ik hem aan sickbeard toevoegenquote:
battlestar galacticaquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Roept u maar, als je iets hebt wat ik nog niet gezien heb zal ik hem aan sickbeard toevoegen
Hier spreekt een wijs manquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Normale vrouwen ook niet, daarom geen FOK!ster hosselen.
Het is al weer even geleden, maar ik vond de tekeningen en kleuren goed. En het concept vond ik grappig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vond het een beetje overal tegenaan willen trappen, hoeveel slechte sexgrappen kan je in een comic zetten voor je uitgever je gaat corrigeren ect.
Moet wel zeggen dat ik hem verder ga lezen, het is zo slecht dat het wel weer leuk is, voor op een brakke zondag middag dan.
Heet.quote:
Alles behalve sci-fi dan maarquote:
Ik denk dat de vraag meer is "wie wil"quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wie durft mij eigenlijk te hossellen?![]()
Ja ik heb een vriendin, maar daardoor is het niet verboden.
sorry te jongquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
twee van twaalf is ook vierentwintigquote:
Ik pas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ze denken allemaal blijkbaar dat ik zo eng benquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag meer is "wie wil"
Wil ik dat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meh, laat maar. Ik geef jou wel aan Jhali.
Ik ben er nu he. Hoi C_A. Nog een beetje rustig gehouden met oud & nieuw?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo?
Ik heb hier in een ver verleden gepost. Toen was het nog geen neuktopic hoor
Heyquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo?
Ow ja ons wipkonijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben er nu he. Hoi C_A. Nog een beetje rustig gehouden met oud & nieuw?
nu samengevoegd met jonge meisjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat zo?
Prima, kleinschalig maar daarmee niet minder gezellig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja ons wipkonijn
Super rustig. Teveel gedronken, maar niet dronkenDat zijn de betere avondjes.
Hoe was jouw oud & nieuw?
vind t gewoon niet boeiend om te kijken.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een jong meisje met je schitterende haar
19quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je kan nooit jong genoeg zijn
zo tering, zie nu pas dat de TT veranderd is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja vroeger heette dit topic GRTDOJW
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
Ik zou Jhali wel eens in haar kont willen spugen
Watquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
Doen we wat aanquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo tering, zie nu pas dat de TT veranderd is.
Beetje jammer dit hoor.
Bijzondere jongen blijft het wel toch.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / [ONZ-SC #135] Supersof is de chick van Spatie
hier ging het misquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo tering, zie nu pas dat de TT veranderd is.
Beetje jammer dit hoor.
Het is dat ik geen doodsverwensingen meer mag posten, want anders!quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier ging het mis
GC / [GRTD #998] Nieuwe titel, nieuwe kansen, nieuwe mensen?
Nee hoor, ik heb ook nog een heel interessant gesprek met Jhali.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij post je hier alleen maar om op mij te reageren en/of te lezen wat ik zeg
wat dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is dat ik geen doodsverwensingen meer mag posten, want anders!
en als ik dat over jou zeg wordt je boosquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
19ik had je moeder kunnen zijn
Hier?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:27 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook nog een heel interessant gesprek met Jhali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |