klopt ja!quote:
ja, jij hebt deze week toch vakantie?quote:
Teal is verantwoordelijk...quote:
kom maar... nu mag je op mijn schouder uithuilen...quote:
ja, na 300 reacties op een OP gaat het topic automatisch dicht en maakt de laatste poster een nieuwe...quote:
echtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, na 300 reacties op een OP gaat het topic automatisch dicht en maakt de laatste poster een nieuwe...
Graagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kom maar... nu mag je op mijn schouder uithuilen...
Nee toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, na 300 reacties op een OP gaat het topic automatisch dicht en maakt de laatste poster een nieuwe...
Ja, ik kwam er ook net achter... dus heb deze maar even geopendquote:
quote:
Dan had je dat maar duidelijker moeten formulerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
En ik maar denken dat ik het over de TT had.
* MaleDuck is heel benieuwd naar het antwoord...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef tdrone het volgende:
maar vinden jullie het wel een goede verandering dames?
Ik dacht dat het duidelijk wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan had je dat maar duidelijker moeten formuleren
sorry... voor mijn beperkte interpretatievermogen van door jou geformuleerde vragen / opmerkingen. Ik zal er in de toekomst proberen rekening mee te houden...quote:
Fijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... voor mijn beperkte interpretatievermogen van door jou geformuleerde vragen / opmerkingen. Ik zal er in de toekomst proberen rekening mee te houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ik vind het prima, maar gok dat je Huppel & NBT bedoeldequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef tdrone het volgende:
maar vinden jullie het wel een goede verandering dames?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fijn
Gelukkig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
nee ik bedoel jou ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar gok dat je Huppel & NBT bedoelde
jij bent toch ook van het vrouwelijk geslacht? Of zie ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar gok dat je Huppel & NBT bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |