Vond het een beetje overal tegenaan willen trappen, hoeveel slechte sexgrappen kan je in een comic zetten voor je uitgever je gaat corrigeren ect.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had ik ook gelezen, vond het best wel leuk. Even afwachten hoe het verder gaat.
Wat vond je er slecht aan dan?
wiequote:
Weet ik veel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tjacka kijkt toch je DM mee
*proest*quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een levende legende, en je mag trots zijn dat ik nu de moeite neem om je te quoten
Roept u maar, als je iets hebt wat ik nog niet gezien heb zal ik hem aan sickbeard toevoegenquote:
battlestar galacticaquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Roept u maar, als je iets hebt wat ik nog niet gezien heb zal ik hem aan sickbeard toevoegen
Hier spreekt een wijs manquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Normale vrouwen ook niet, daarom geen FOK!ster hosselen.
Het is al weer even geleden, maar ik vond de tekeningen en kleuren goed. En het concept vond ik grappig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vond het een beetje overal tegenaan willen trappen, hoeveel slechte sexgrappen kan je in een comic zetten voor je uitgever je gaat corrigeren ect.
Moet wel zeggen dat ik hem verder ga lezen, het is zo slecht dat het wel weer leuk is, voor op een brakke zondag middag dan.
Heet.quote:
Alles behalve sci-fi dan maarquote:
Ik denk dat de vraag meer is "wie wil"quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wie durft mij eigenlijk te hossellen?![]()
Ja ik heb een vriendin, maar daardoor is het niet verboden.
sorry te jongquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wie durft mij eigenlijk te hossellen?![]()
Ja ik heb een vriendin, maar daardoor is het niet verboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |