ik van jou.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
Vind het oprecht sneu voor je hoor Jhali.
Spijtig zeg. Ik had een speciale vriendverzoek voor jou bewaard, maar die hoop geef ik bij deze dan maar op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben tegen facebook man![]()
En whatsappen met iemand van fok is teringgay.
Ja kapiteintje, ik heb het over jou.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Jhali het volgende:
nog iets bij hem achterin geparkeerd of was het daar te vroeg voor?
Don't go there.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
Ben ik toch dat ik homo benNooit gezeik met vrouwen en mannen doen heul niet moeilijk, tenzij.. Wooninck?
dat heeft ie je nu wijsgemaakt of probeer je jezelf wijs te maken ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent vanaf het begin in ze zeik genomen. Wat snap je daar niet aan?
okequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat heeft ie je nu wijsgemaakt of probeer je jezelf wijs te maken ja.jij bent echt naīef.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Jhali het volgende:
nog iets bij hem achterin geparkeerd of was het daar te vroeg voor?
Normale vrouwen ook niet, daarom geen FOK!ster hosselen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
Ben ik toch blij dat ik homo benNooit gezeik met vrouwen en mannen doen heul niet moeilijk, tenzij.. Wooninck?
Ik hoef geen FOK!sters, maar toch bedankt voor je vriendelijkheid.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Normale vrouwen ook niet, daarom geen FOK!ster hosselen.
Word biquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
Ben ik toch blij dat ik homo benNooit gezeik met vrouwen en mannen doen heul niet moeilijk, tenzij.. Wooninck?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoef geen FOK!sters, maar toch bedankt voor je vriendelijkheid.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent vanaf het begin in ze zeik genomen. Wat snap je daar niet aan?
Jullie weten het DM knopje te vinden he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat heeft ie je nu wijsgemaakt of probeer je jezelf wijs te maken ja.jij bent echt naīef.
nee joh, dit is vermaakquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten het DM knopje te vinden he?
Een man.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, heeft cachet iemand afgepakt van Jhali?
Ik dacht vannachtquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
He. We zijn terug bij onderwerpen van 2 weken geleden
Ik ruik leugensquote:
Ja vond hem wel tof, maar vind kick-ass sowieso geweldig. Heerlijk eerst de comic lezen en daarna de films checken. Een van de weinige films die ze waardig aan de comics houden (deel 1 tenminste)quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is 3 toch? Nee, nog niet. Alleen het eerste issue geloof ik.
Is het wat?
Ik zou 'm doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Man, man.
Een lekkere knul is het wel in ieder geval.
Arme jongen toch.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
Ik zit al een halfuur te staren naar twee zinnen over vennootschapsbelasting maar snap niet echt wat daar staat.
Wordt hels morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |