Zeker jammer, er werd van gesmuld. Tijd om eens na te denken over een nieuwe thriller?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien had ik hem beter moeten lezen dan maar, misschien kon ik het verhaal wat aandikken dan
Nogsteeds jammer dat ik dat toen dood heb laten bloeden, maar had er echt totaal geen zin meer in
Misschien als ik dalijk werkeloos benquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker jammer, er werd van gesmuld. Tijd om eens na te denken over een nieuwe thriller?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan m'n principes wel opzij zetten hoor.
Nee, dan gaat het niet . Jammer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien als ik dalijk werkeloos benEnige probleem is dat ik geen kloons meer mag aanmaken, dus zal dat dan onder mn eigen account moeten doen... en die is niet heel geloofwaardig meer
iddquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het niet . Jammer.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Geert Glas is vandaag 50 jaar geworden. Van harte gefeliciteerd Geert! We trekken er straks een paar open op je!
[ afbeelding ]
Is dat positief dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Toch wel interessant om te weten, hé.
Lijkt idd wel een beetje op jhaliquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Geert Glas is vandaag 50 jaar geworden. Van harte gefeliciteerd Geert! We trekken er straks een paar open op je!
[ afbeelding ]
maar dan zonder snor ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt idd wel een beetje op jhali
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gozertquote:
niet zeurenquote:
Ik bedoel meer dat ik m'n principes opzij kan zetten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Dat jij er liever twee hebt? In mijn geval niet, nee.
quote:
Ik denk het?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik m'n principes opzij kan zetten.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind die GGMM echt een heel naar mannetje maar die mag mij ook niet dus die pakt je dan sowieso waarschijnlijk als hij de kans heeft .
Sorry, ik ben al stil.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent slecht voor m'n concentratie.
hij heeft wel gelijk, naar ventje.quote:
Dat vind ik echt liefquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd
Achja, wie weet. In een paar jaar. Speciaal voor jou
quote:
dat maakt je nog niet minder naarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, ik heb hem nog nooit laten bannen.
Jankbek.
ze is een vriend van de modjes....vriend van de mooooodjesquote:
Het probeem is dat de admins mij hatenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is een vriend van de modjes....vriend van de mooooodjes
Vast niet alleen de admins hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het probeem is dat de admins mij haten
Nee joh, weet je hoe vaak ik al om pics van d'r tieten heb gevraagd zonder succes?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is een vriend van de modjes....vriend van de mooooodjes
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, weet je hoe vaak ik al om pics van d'r tieten heb gevraagd zonder succes?
Die houdt het niet lang vol hier.
Dat is 3 toch? Nee, nog niet. Alleen het eerste issue geloof ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gozert
nieuwe kick-ass al gelezen ?
Happel hier, jij hier. Dat ik zo belangrijk voor VBL wasquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, weet je hoe vaak ik al om pics van d'r tieten heb gevraagd zonder succes?
Is Happel hier?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo mensen.
[..]
Happel hier, jij hier. Dat ik zo belangrijk voor VBL was
Over foto's gesproken. Waar blijft die?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Wooninck het volgende:
[..]
*stuurt spannende foto* Zo goed?
Uiteraard. Maar nu je een nieuw appartement, een smartphone en een bijna diploma hebt...quote:
Oh, kut. Da's waar ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over foto's gesproken. Waar blijft die?
Halloquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neu, tot JNG aan toequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je doelt op de roddel van gister of wat?
Kaneelstokquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is 3 toch? Nee, nog niet. Alleen het eerste issue geloof ik.
Is het wat?
Ik ben tegen facebook manquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar nu je een nieuw appartement, een smartphone en een bijna diploma hebt...
Wanneer maak je nu eens Facebook aan zodat we echte vrienden kunnen worden?
Ja Insomina_quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben tegen facebook man![]()
En whatsappen met iemand van fok is teringgay.
Ja kapiteintje, ik heb het over jou.
Topic huntenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker voor je
Puush werkt niet meer.
Cachet. Ik hunt nog wel een topic hoor.
Ook tegen facebook?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben tegen facebook man![]()
En whatsappen met iemand van fok is teringgay.
Ja kapiteintje, ik heb het over jou.
Nee, Twitteren doe ik wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ook tegen facebook?![]()
Twitter ook hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |