Ik denk het?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik m'n principes opzij kan zetten.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind die GGMM echt een heel naar mannetje maar die mag mij ook niet dus die pakt je dan sowieso waarschijnlijk als hij de kans heeft .
Sorry, ik ben al stil.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent slecht voor m'n concentratie.
hij heeft wel gelijk, naar ventje.quote:
Dat vind ik echt liefquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd
Achja, wie weet. In een paar jaar. Speciaal voor jou
quote:
dat maakt je nog niet minder naarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, ik heb hem nog nooit laten bannen.
Jankbek.
ze is een vriend van de modjes....vriend van de mooooodjesquote:
Het probeem is dat de admins mij hatenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is een vriend van de modjes....vriend van de mooooodjes
Vast niet alleen de admins hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het probeem is dat de admins mij haten
Nee joh, weet je hoe vaak ik al om pics van d'r tieten heb gevraagd zonder succes?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is een vriend van de modjes....vriend van de mooooodjes
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, weet je hoe vaak ik al om pics van d'r tieten heb gevraagd zonder succes?
Die houdt het niet lang vol hier.
Dat is 3 toch? Nee, nog niet. Alleen het eerste issue geloof ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gozert
nieuwe kick-ass al gelezen ?
Happel hier, jij hier. Dat ik zo belangrijk voor VBL wasquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, weet je hoe vaak ik al om pics van d'r tieten heb gevraagd zonder succes?
Is Happel hier?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo mensen.
[..]
Happel hier, jij hier. Dat ik zo belangrijk voor VBL was
Over foto's gesproken. Waar blijft die?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Wooninck het volgende:
[..]
*stuurt spannende foto* Zo goed?
Uiteraard. Maar nu je een nieuw appartement, een smartphone en een bijna diploma hebt...quote:
Oh, kut. Da's waar ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over foto's gesproken. Waar blijft die?
Halloquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neu, tot JNG aan toequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je doelt op de roddel van gister of wat?
Kaneelstokquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is 3 toch? Nee, nog niet. Alleen het eerste issue geloof ik.
Is het wat?
Ik ben tegen facebook manquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar nu je een nieuw appartement, een smartphone en een bijna diploma hebt...
Wanneer maak je nu eens Facebook aan zodat we echte vrienden kunnen worden?
Ja Insomina_quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben tegen facebook man![]()
En whatsappen met iemand van fok is teringgay.
Ja kapiteintje, ik heb het over jou.
Topic huntenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker voor je
Puush werkt niet meer.
Cachet. Ik hunt nog wel een topic hoor.
Ook tegen facebook?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben tegen facebook man![]()
En whatsappen met iemand van fok is teringgay.
Ja kapiteintje, ik heb het over jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |