Nee joh, weet je hoe vaak ik al om pics van d'r tieten heb gevraagd zonder succes?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is een vriend van de modjes....vriend van de mooooodjes
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, weet je hoe vaak ik al om pics van d'r tieten heb gevraagd zonder succes?
Die houdt het niet lang vol hier.
Dat is 3 toch? Nee, nog niet. Alleen het eerste issue geloof ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gozert
nieuwe kick-ass al gelezen ?
Happel hier, jij hier. Dat ik zo belangrijk voor VBL wasquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, weet je hoe vaak ik al om pics van d'r tieten heb gevraagd zonder succes?
Is Happel hier?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo mensen.
[..]
Happel hier, jij hier. Dat ik zo belangrijk voor VBL was
Over foto's gesproken. Waar blijft die?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Wooninck het volgende:
[..]
*stuurt spannende foto* Zo goed?
Uiteraard. Maar nu je een nieuw appartement, een smartphone en een bijna diploma hebt...quote:
Oh, kut. Da's waar ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over foto's gesproken. Waar blijft die?
Halloquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neu, tot JNG aan toequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je doelt op de roddel van gister of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |