Rellen in dit topic is leuker natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten het DM knopje te vinden he?
Die vraag laat ik over aan die twee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zover was ik, ja.
Ok. Is het een FOKker?
Was al klaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
dames dames wacht ff zeg
ik moet ff popcorn pakken
Wel zoetquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
dames dames wacht ff zeg
ik moet ff popcorn pakken
Ik vind het idee en de setting geweldig, alleen kan ik niet tegen de tekeningen van Romita Jr. Hij tekent als een 8-jarige.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja vond hem wel tof, maar vind kick-ass sowieso geweldig. Heerlijk eerst de comic lezen en daarna de films checken. Een van de weinige films die ze waardig aan de comics houden (deel 1 tenminste)
Hap niet zo op sof/cachet in het topic. Anders heb je zo weer een ban te pakken als je kijkt naar de vorige keren.quote:
shhht, er is niks op tv. laat zequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten het DM knopje te vinden he?
dr sabbelstokjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, heeft cachet iemand afgepakt van Jhali?
Ja, nu Tjacka weer terug is bij cachet moet ik mijn aandachtsgeilheid maar op iemand anders projecteren. Zo werkt het ten slotte in het leven.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, nu Tjacka weer terug is bij cachet moet ik mijn aandachtsgeilheid maar op iemand anders projecteren. Zo werkt het ten slotte in het leven.
Zoutquote:
GGMM is nog vrij en woont alleen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, nu Tjacka weer terug is bij cachet moet ik mijn aandachtsgeilheid maar op iemand anders projecteren. Zo werkt het ten slotte in het leven.
Weer terug ook echtquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
En ik ben ook nog vrij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
GGMM is nog vrij en woont alleen.
Zij pas bij deel 5 dus je bent snel bijquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het idee en de setting geweldig, alleen kan ik niet tegen de tekeningen van Romita Jr. Hij tekent als een 8-jarige.
De films zijn inderdaad erg leuk. Ik zal deel 3 eens op mijn lijstje zetten dan.
Ik hap nooit op sofquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hap niet zo op sof/cachet in het topic. Anders heb je zo weer een ban te pakken als je kijkt naar de vorige keren.Kus.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
je laat tjacka eventjes uit VBL en gelijk gaat hij aan de (multi)hossel
wat een boefje
Nee, als sof kut is mag ik daar gerust iets van zeggenquote:
Sof heeft een kut.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, als sof kut is mag ik daar gerust iets van zeggen
Komt jammergenoeg nog al vaak voor dusja
Ik zal zo even voor je kijken, ik heb er niet zo heel erg veel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wacht op die foto, dan kan ik verder concentreren.
Ow, de trade is nog niet uit?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zij pas bij deel 5 dus je bent snel bij
blijkbaar een leukere kut dan die van jouquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, als sof kut is mag ik daar gerust iets van zeggen
Komt jammergenoeg nog al vaak voor dusja
insert * ik zo wel zachtjes op sofje hapjes willen geven * commentquote:
Oke.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Ik zal zo even voor je kijken, ik heb er niet zo heel erg veel.
Moest dat nouquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Meisje, seks en nog iets
Met een Aquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |