Rellen in dit topic is leuker natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten het DM knopje te vinden he?
Die vraag laat ik over aan die twee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zover was ik, ja.
Ok. Is het een FOKker?
Was al klaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
dames dames wacht ff zeg
ik moet ff popcorn pakken
Wel zoetquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Jimbo het volgende:
dames dames wacht ff zeg
ik moet ff popcorn pakken
Ik vind het idee en de setting geweldig, alleen kan ik niet tegen de tekeningen van Romita Jr. Hij tekent als een 8-jarige.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja vond hem wel tof, maar vind kick-ass sowieso geweldig. Heerlijk eerst de comic lezen en daarna de films checken. Een van de weinige films die ze waardig aan de comics houden (deel 1 tenminste)
Hap niet zo op sof/cachet in het topic. Anders heb je zo weer een ban te pakken als je kijkt naar de vorige keren.quote:
shhht, er is niks op tv. laat zequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten het DM knopje te vinden he?
dr sabbelstokjesquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, heeft cachet iemand afgepakt van Jhali?
Ja, nu Tjacka weer terug is bij cachet moet ik mijn aandachtsgeilheid maar op iemand anders projecteren. Zo werkt het ten slotte in het leven.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, nu Tjacka weer terug is bij cachet moet ik mijn aandachtsgeilheid maar op iemand anders projecteren. Zo werkt het ten slotte in het leven.
Zoutquote:
GGMM is nog vrij en woont alleen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, nu Tjacka weer terug is bij cachet moet ik mijn aandachtsgeilheid maar op iemand anders projecteren. Zo werkt het ten slotte in het leven.
Weer terug ook echtquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |