quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Minder aanwaaiers die het topic proberen te verneuken ook.
/care, ik had lapo 2013quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je staat niet eens in de toplijst van lapohunters.
Klopt, nadeel is wel dat dit iets minder toegankelijk is. Maar gelukkig komen er toch nog steeds nieuwe users bij die ook gewoon leuk meeposten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, wel minder bagger. (Of dat lijkt maar zo)
Zou wel 't mooist zijn geweest natuurlijk, dan was 't echt nieuws geweest.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd precies 100 jaar later genoemd te worden?
Eigenlijk ben je nu al een soort van beroemdheidquote:
Hoezo minder toegankelijk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt, nadeel is wel dat dit iets minder toegankelijk is. Maar gelukkig komen er toch nog steeds nieuwe users bij die ook gewoon leuk meeposten.
wwquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, deze fipo is al mislukt.
Sc's hebben vaste users die de hele dag door over iets praten en/of elkaar via meer media dan FOK! kennen.quote:
Dit ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Avondbagger heeft "bagger" in de naam. Voor sommige users is dat heel uitnodigend.
Hey dat herken ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Sc's hebben vaste users die de hele dag door over iets praten en/of elkaar via meer media dan FOK! kennen.
Maar dat trok ook juist de buttusers aan. Iets wat je hier veel minder hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Avondbagger heeft "bagger" in de naam. Voor sommige users is dat heel uitnodigend.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Sc's hebben vaste users die de hele dag door over iets praten en/of elkaar via meer media dan FOK! kennen.
quote:
Klopt, daarom is dit ook beter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat trok ook juist de buttusers aan. Iets wat je hier veel minder hebt.
ONZ-SC heeft ONZ in de naam. Zegt toch ook wel genoeg?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zie dit als een compliment.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat trok ook juist de buttusers aan. Iets wat je hier veel minder hebt.
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dit nu een semi fipo voor mij?
ONZin =/= baggerquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ONZ-SC heeft ONZ in de naam. Zegt toch ook wel genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |