Jammer dat de dartsanalytici dit voor de hand liggende feitje tijdens de voorbeschouwing over het hoofd hebben gezien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:58 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 21:57:40#rtl7darts kijk het is heel simpel #MightyMike is gewoon een #barreman en #barremannen winnen altijd #derrrran reageer retweet
twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 21:47:41En ook wij genieten zelfs vanuit Portugal van de finale #rtl7darts @MvG180 http://t.co/3jwT3Jyddx reageer retweet
Zanger Rinustwitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 01-01-2014 om 21:57:17Zoon vraagt zich af waarom die Nederlander zo boos kijkt terwijl hij wint met darts? #rtl7darts reageer retweet
Zelfde als wielrennen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
Die commentatoren lullen ook maar over van alles en nogwat.
Logisch ook natuurlijk, want over de wedstrijd valt niet veel anders te zeggen dan "hij gooit raak", "hij gooit mis", "deze had hij raak moeten gooien" en "kijken wat hij nu doet"
quote:
Of waarom papa zo schreeuwt tijdens RKC - Feyenoord.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Zanger Rinustwitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 01-01-2014 om 21:57:17Zoon vraagt zich af waarom die Nederlander zo boos kijkt terwijl hij wint met darts? #rtl7darts reageer retweet
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 01-01-2014 om 21:57:17WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS #wright #rtl7darts reageer retweet
Jammer dat er geen potje Hak op tafel staat, nu twijfel ik aan de echtheid van die foto.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 21:47:41En ook wij genieten zelfs vanuit Portugal van de finale #rtl7darts @MvG180 http://t.co/3jwT3Jyddx reageer retweet
gr vanuit Loulé, Faro
Het moet je bekend voorkomen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef GGMM het volgende:
Die commentatoren lullen ook maar over van alles en nogwat.
Logisch ook natuurlijk, want over de wedstrijd valt niet veel anders te zeggen dan "hij gooit raak", "hij gooit mis", "deze had hij raak moeten gooien" en "kijken wat hij nu doet"
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 01-01-2014 om 21:57:17WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS #wright #rtl7darts reageer retweet
Dat berekenen ze allang niet meer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het wel knap dat ze altijd zo snel kunnen berekenen wat ze nodig hebben
staat in de keukenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat er geen potje Hak op tafel staat, nu twijfel ik aan de echtheid van die foto.
Ben je ook dartsliefhebber?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou hij dat kopje laten shinen met Nutella?²
Goed, hoog, goedquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben niet thuis ; ( hoe gooit Mike? Gemiddelde/dubbels?
Slechtquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben niet thuis ; ( hoe gooit Mike? Gemiddelde/dubbels?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kutuserquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja man. Waardeer die van Gerwen ontzettend. Jammer van zijn gestoorde blik steeds.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je ook dartsliefhebber?²
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 01-01-2014 om 21:50:09@Persie_Official Hoe gaat het met je ? reageer retweet
als je het zo vaak doet, moet het wel lukken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het wel knap dat ze altijd zo snel kunnen berekenen wat ze nodig hebben
Het schijnt dat die jongens al wat langer darten. Dan weet je gewoon welke getalletjes je nodig hebt voor de checkout.quote:
boem koekoek sowwwwwquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bansheeboyquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man. Waardeer die van Gerwen ontzettend. Jammer van zijn gestoorde blik steeds.²
Acceptabelquote:
Hooch is crazy!!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man. Waardeer die van Gerwen ontzettend. Jammer van zijn gestoorde blik steeds.²
Denk dat hij je essays niet heeft gelezenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook echt van die schijtlollige figuren die dat insturenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef Paul het volgende:
Zo kijken de Nederlanders naar de dartssssssss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#viesdikquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef Evertjan het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 01-01-2014 om 21:50:09@Persie_Official Hoe gaat het met je ? reageer retweet
Moet hij ze ontzettend snel onder zijn instabiele ogen krijgen dan. Want dit kan echt niet. Hij zet Nederland voor schut.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat hij je essays niet heeft gelezen
Levert ook nog relatief weinig op als je daar op gegokt hadquote:
In je pyjama voor 50 miljoen mensen wereldwijd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
Daar sta je dan met je rare hanenkam.
Wauw! Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef nightfall het volgende:
geen verrassing dit, druk van de finale,. wright kan het niet aan.. ik had het voorspeld..
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet hij ze ontzettend snel onder zijn instabiele ogen krijgen. Want dit kan echt niet. Hij zet Nederland voor schut.
Ja.²
Ga snel naar zijn stamkroeg want daar zijn al zijn vriendenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
van gerwen woont bij mij om de hoek
sow...quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
tja, en wright duidelijk onder de indruk van alles, je ziet nu ook ze'n kop vertrekkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ook wel cool als je de halve finale met 6-0 lewis pakt en in de finale met 7-0 Wright.... Dan piek je wel op het juiste moment.
Helmond?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb hier geen toestemming voor gegevenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Evertjan het volgende:
het is hier gezellig met Johannes en de crew
[ afbeelding ]
Een ding weet ik zeker wel te waarderen. Hij doet een meedogenloze urinelading over arrogante van Barneveld komen.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Dirkie Kuijt heeft een paar huizen bij mij om de hoek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:05:11#MightyMike #barreman loopt met een knipoog van het podium af deze wereldtitel is van ons dat is zeker ik start de oranjepolonaise :-) #fuckpino reageer retweet
Misschien kan KingRoland dan ook zijn vriend wordenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga snel naar zijn stamkroeg want daar zijn al zijn vrienden
Dat zei je moeder ook gisteravond.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hier geen toestemming voor gegeven
#fuckpinoquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:05:11#MightyMike #barreman loopt met een knipoog van het podium af deze wereldtitel is van ons dat is zeker ik start de oranjepolonaise :-) #fuckpino reageer retweet
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een ding weet ik zeker wel te waarderen. Hij doet een meedogenloze urinelading over arrogante van Barneveld komen.²
was een grapje :Squote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft mijn moeder verkracht
Ha-ha
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op woensdag 01-01-2014 om 21:22:39Volgens mij schijt die Peter Wright zeven kleuren stront voor Mighty Mike. En heeft ie er daarna z'n haar mee ingesmeerd. #rtl7darts reageer retweet
Nieuwe foto, op een donkere plek bewaard.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gemiddelde dat van Gerwen gooit is tevens zijn gewicht.²
Doe normal man.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Aerioz het volgende:
[ afbeelding ]
Uit een tweet van Rob Geus.
Nee zijn BMI.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nieuwe foto, op een donkere plek bewaard.
Edit: Die flesjes.
Dan moeten er wel nog een paar 180`s komen hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan ga je er vanuit dat hij weet wat het betekent. En zo naar zijn onnozele blik kijkende ben ik daar nog niet zo zeker van.quote:
Stelletje optimisten daarquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
RTL 7 heeft ook tot 0 uur vrijgemaakt
Die hebben nog wel een mooie Steven Seagal in het archief.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
christus wat een treurige bedoeningquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
kunnen ze straks nog een bandje instarten van vechten dwergen of over ijs rijdende truckersquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon Shrek 2quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben nog wel een mooie Steven Seagal in het archief.
Want?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat hij weet wat het betekent.²
Dus zo ziet een echte Fok zolder eruit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk zenden ze SS Doomtroopers uit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dat zal welquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben nog wel een mooie Steven Seagal in het archief.
quote:twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:09:11Godverdomme, er is een of ander forum dat mij voor paal zet. #kutgramulanion #fok reageer retweet
twitter:JOR_ID twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:08:17Een bull mensen doen een gooi naar de leukste woordgrap van de avond. #rtl7darts reageer retweet
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat hij weet wat het betekent. En zo naar zijn onnozele blik kijkende ben ik daar nog niet zo zeker van.²
Jij draagt klompensloffen, alles wat jij zegt wordt niet serieus genomen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk hahaha kijk eens jongens, Keukendrol doet ook mee!!
nee op intelligentiequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Die girls die met die darters meelopen zijn volgens mij geselecteerd op vruchtbaarheid.²
quote:
quote:
quote:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:05:11#MightyMike #barreman loopt met een knipoog van het podium af deze wereldtitel is van ons dat is zeker ik start de oranjepolonaise :-) reageer retweet
quote:
Nu is het wel weer leuk geweest met dat wandelende spraakgebrek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:05:11#MightyMike #barreman loopt met een knipoog van het podium af deze wereldtitel is van ons dat is zeker ik start de oranjepolonaise :-) reageer retweet
En de vader van Ferry Doedensquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
Bas Muijsdat is toch die acteur die een voetballer speelt die zijn vrouw slaat?
Ja, is daar iets mis mee?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
Bas Muijsdat is toch die acteur die een voetballer speelt die zijn vrouw slaat?
Met een 4-0 voorsprong is dat ook niet gek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef marcodej het volgende:
Het gemiddelde van MVG daalt als een baksteen.
Schitterende analyse, niets aan toevoegen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Gerwen heeft een ontzettende symmetrische kop. Dat is enorm in zijn voordeel bij het halen van zijn dubbels.²
De pijl is vierkant.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef sonnyspek het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat ,VG het ff kwijt is als hij geen set pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |