Moet hij ze ontzettend snel onder zijn instabiele ogen krijgen dan. Want dit kan echt niet. Hij zet Nederland voor schut.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat hij je essays niet heeft gelezen
Levert ook nog relatief weinig op als je daar op gegokt hadquote:
In je pyjama voor 50 miljoen mensen wereldwijd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
Daar sta je dan met je rare hanenkam.
Wauw! Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef nightfall het volgende:
geen verrassing dit, druk van de finale,. wright kan het niet aan.. ik had het voorspeld..
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet hij ze ontzettend snel onder zijn instabiele ogen krijgen. Want dit kan echt niet. Hij zet Nederland voor schut.
Ja.²
Ga snel naar zijn stamkroeg want daar zijn al zijn vriendenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
van gerwen woont bij mij om de hoek
sow...quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
tja, en wright duidelijk onder de indruk van alles, je ziet nu ook ze'n kop vertrekkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ook wel cool als je de halve finale met 6-0 lewis pakt en in de finale met 7-0 Wright.... Dan piek je wel op het juiste moment.
Helmond?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb hier geen toestemming voor gegevenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Evertjan het volgende:
het is hier gezellig met Johannes en de crew
[ afbeelding ]
Een ding weet ik zeker wel te waarderen. Hij doet een meedogenloze urinelading over arrogante van Barneveld komen.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Evertjan het volgende:
het is hier gezellig met Johannes en de crew
[ afbeelding ]
Dirkie Kuijt heeft een paar huizen bij mij om de hoek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:05:11#MightyMike #barreman loopt met een knipoog van het podium af deze wereldtitel is van ons dat is zeker ik start de oranjepolonaise :-) #fuckpino reageer retweet
Misschien kan KingRoland dan ook zijn vriend wordenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga snel naar zijn stamkroeg want daar zijn al zijn vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |