Gewoon Shrek 2quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben nog wel een mooie Steven Seagal in het archief.
Want?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat hij weet wat het betekent.²
Dus zo ziet een echte Fok zolder eruit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef Evertjan het volgende:
het is hier gezellig met Johannes en de crew
[ afbeelding ]
hopelijk zenden ze SS Doomtroopers uit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
RTL 7 heeft ook tot 0 uur vrijgemaakt
Ja, dat zal welquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben nog wel een mooie Steven Seagal in het archief.
quote:twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:09:11Godverdomme, er is een of ander forum dat mij voor paal zet. #kutgramulanion #fok reageer retweet
twitter:JOR_ID twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:08:17Een bull mensen doen een gooi naar de leukste woordgrap van de avond. #rtl7darts reageer retweet
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat hij weet wat het betekent. En zo naar zijn onnozele blik kijkende ben ik daar nog niet zo zeker van.²
Jij draagt klompensloffen, alles wat jij zegt wordt niet serieus genomen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk hahaha kijk eens jongens, Keukendrol doet ook mee!!
nee op intelligentiequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Die girls die met die darters meelopen zijn volgens mij geselecteerd op vruchtbaarheid.²
quote:
quote:
quote:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:05:11#MightyMike #barreman loopt met een knipoog van het podium af deze wereldtitel is van ons dat is zeker ik start de oranjepolonaise :-) reageer retweet
quote:
Nu is het wel weer leuk geweest met dat wandelende spraakgebrek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:05:11#MightyMike #barreman loopt met een knipoog van het podium af deze wereldtitel is van ons dat is zeker ik start de oranjepolonaise :-) reageer retweet
En de vader van Ferry Doedensquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
Bas Muijsdat is toch die acteur die een voetballer speelt die zijn vrouw slaat?
Ja, is daar iets mis mee?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
Bas Muijsdat is toch die acteur die een voetballer speelt die zijn vrouw slaat?
Met een 4-0 voorsprong is dat ook niet gek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef marcodej het volgende:
Het gemiddelde van MVG daalt als een baksteen.
Schitterende analyse, niets aan toevoegen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Gerwen heeft een ontzettende symmetrische kop. Dat is enorm in zijn voordeel bij het halen van zijn dubbels.²
De pijl is vierkant.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef sonnyspek het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat ,VG het ff kwijt is als hij geen set pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |