SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door abraham op 02-01-2014 23:58:43 ]If at first you fail, re-define your objective.![]()
Ik heb mijn challenge voor 2014 erin gezet! 1250 km!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooi doel!quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
28 september 2014 BMW Berlin Marathon
• TheWhiteCowboy- MarathonGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Haha tot 2014 gewacht met het erin zetten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
• TheWhiteCowboy- MarathonMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
nee niet eens even kijken of ik er wat met wat geklooi en geplak het voor elkaar kon krijgen om er een loopje aan toe te voegen. vooral ook omdat het de laatste tijd nogal fout lijkt te gaan met het juist aanleveren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Haha tot 2014 gewacht met het erin zetten?![]()
Leuk! Ik sta langs de kant in Berlijn hoorJammer dat er geen HM bij hetzelfde evenement kan worden gelopen...
![]()
Mr Q gaat hem ook lopen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:54 schreef Quoi het volgende:
Leuk! Ik sta langs de kant in Berlijn hoorJammer dat er geen HM bij hetzelfde evenement kan worden gelopen...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik moest vannacht om 1.30 uur een beetje lachen. Mijn vriendinnetje zat achter inschrijven.nl om zich op te geven voor de Ladies Run bij de Kustmarathon.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En als je hem nu ook nog in code-tags plaatst, kan ie direct gekopieerd worden. Dan is ie helemaal perfectquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
nee niet eens even kijken of ik er wat met wat geklooi en geplak het voor elkaar kon krijgen om er een loopje aan toe te voegen. vooral ook omdat het de laatste tijd nogal fout lijkt te gaan met het juist aanleveren.
F means you're fucked![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeps. Als alles meezit natuurlijk
Maar volgende week gaan we gewoon een hotel boeken.
Zelfs zo ver als Berlijn kunnen we nog een meet doen
Ik heb zojuist op Ebay een paar gloednieuwe VFF Spyridon LS, waarvan ik dacht dat ze niet groter dan maat 46 werden gemaakt, in mijn maat 47 gekocht voor $56,=![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2014 19:26:13 ]![]()
Net blessurewijzer geraadpleegd, ivm pijn in mijn voet, onderaan de buitenkant. Blessure wijzer zegt overbelaste spieren. Dat vermoedde ik zelf ook eigenlijk.
Ik denk dat het komt omdat ik met hardlopen gecorrigeerd wordt voor mijn doorgezakte voorvoeten, waardoor druk op die rand komt te staan die er bij gewoon lopen zonder steunzolen niet op komt.
Ik zal het een weekje rust geven. Maar weet iemand oefeningen voor die spieren?“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Leuk!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Gezellig!
Zelfs zo ver als Berlijn kunnen we nog een meet doen![]()
Stipstreep, zijn de 'fingers' dan ook langer?
Gogo, is het inschrijven eigenlijk wel gelukt?![]()
Ik zou zeker in jouw geval een fysio raadplegen. Die kan je hoogstwaarschijnlijk zooltjes aan laten meten. Want waarom zou je wel zolen dragen in je dagelijks leven, maar niet als hardloopt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef LadyOracle het volgende:
Net blessurewijzer geraadpleegd, ivm pijn in mijn voet, onderaan de buitenkant. Blessure wijzer zegt overbelaste spieren. Dat vermoedde ik zelf ook eigenlijk.
Ik denk dat het komt omdat ik met hardlopen gecorrigeerd wordt voor mijn doorgezakte voorvoeten, waardoor druk op die rand komt te staan die er bij gewoon lopen zonder steunzolen niet op komt.
Ik zal het een weekje rust geven. Maar weet iemand oefeningen voor die spieren?F means you're fucked![]()
Goed bezig! Goeie prijs ook. Al bekend met VFF? Rustig opbouwen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb zojuist op Ebay een paar gloednieuwe VFF Spyridon LS, waarvan ik dacht dat ze niet groter dan maat 46 werden gemaakt, in mijn maat 47 gekocht voor $56,=![]()
![]()
Geen idee, maar de lengte van de 'fingers' was het probleem niet voor mij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Stipstreep, zijn de 'fingers' dan ook langer?![]()
Ik loop al een paar jaar op 0 tot 4 mm drop. Maar dan wel met wat meer demping. Ik heb ook een paar Huaraches, maar daar loop ik niet veel op.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:28 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Goed bezig! Goeie prijs ook. Al bekend met VFF? Rustig opbouwen.![]()
Ok, dan zijn de kuiten er al wel op voorbereid. Bij pijn in je voeten raad ik je aan om even te stoppen met VFF. Heeft bij mij wel ruim een jaar geduurd voordat ik helemaal over was.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik loop al een paar jaar op 0 tot 4 mm drop. Maar dan wel met wat meer demping. Ik heb ook een paar Huaraches, maar daar loop ik niet veel op.
Koop er ook een paar teensokken bij. Met blote voeten erin gaat na verloop van tijd enorm meuren![]()
Huaraches heb ik ook nog liggen, nooit serieus geprobeerd. In het voorjaar maar weer eens oppakken.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welkom to the darkside!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Yep! 10 kilometer ga ik doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Stipstreep, zijn de 'fingers' dan ook langer?
Gogo, is het inschrijven eigenlijk wel gelukt?![]()
![]()
Wat zijn code tags?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:02 schreef YUR het volgende:
[..]
En als je hem nu ook nog in code-tags plaatst, kan ie direct gekopieerd worden. Dan is ie helemaal perfect![]()
[ code ] voor de tekst en [/ code ] na de tekst. Zonder de spaties tussen de bracketsquote:
1 dan krijg je dit
En om het helemaal compleet te krijgen:
1
2[b]28 september 2014 [url=http://www.bmw-berlin-marathon.com/en/]BMW Berlin Marathon[/url][/b]
[*] TheWhiteCowboy- Marathon
Dan kan de TS gewoon vanuit je post de tekst kopieren, met alle bijbehorende codes enzo
[ Bericht 14% gewijzigd door YUR op 01-01-2014 19:59:30 ]F means you're fucked![]()
Dan wordt het dus dit
1
2[b]28 september 2014 [url=http://www.bmw-berlin-marathon.com/en/]BMW Berlin Marathon[/url][/b]
[*]TheWhiteCowboy- Marathon
-edit- spuit elf![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Dan wordt het dus dit
[ code verwijderd ]
![]()
1
[*] TheWhiteCowboy- Marathon
Zoiets? Da zou het wel iets beter in OP gezet kunnen worden, die code tags zijn niet echt duidelijk.![]()
Oooooooh nu snap ik het nut van die regel 1 en 2Goh.
Ik deed het altijd fout. Kom ik nu in de hardloophel? (met bossen en modder enzo brr)![]()
En bruggen! Hele steile bruggen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:04 schreef Quoi het volgende:
Ik deed het altijd fout. Kom ik nu in de hardloophel? (met bossen en modder enzo brr)![]()
ik zorg gewoon dat ik niks met code-tags hoef te doenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:04 schreef Quoi het volgende:
Ik deed het altijd fout. Kom ik nu in de hardloophel? (met bossen en modder enzo brr)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hoppa, de eerste 13km van dit jaar zitten er weer op. Direct verzeikregent natuurlijk, happy new year.![]()
![]()
Nee andersom. Met hardlopen wel. In het dagelijks leven niet omdat ik dan verder geen ernstige klachten heb. Niks wat ik met oefeningen niet kan corrigeren. En dat doe ik dan liever, omdat ik denk dat mijn lichaam daarmeer aan heeft.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou zeker in jouw geval een fysio raadplegen. Die kan je hoogstwaarschijnlijk zooltjes aan laten meten. Want waarom zou je wel zolen dragen in je dagelijks leven, maar niet als hardloopt?
Tot ik ging hardlopen wist ik helemaal niet dat ik rare voeten had, dus nooit zooltjes overwogen... Pas daarna gaan lezen en me gerealiseerd dat 22 jaar problemen met mijn enkels, 17 jaar rugpijn en 12 jaar knieklachten daar best mee te maken kunnen hebben...
Als het aanhoudt of terug blijft komen ga ik wel naar de fysio, maar ik vind het nu nog niet nodig.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Ook goedquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:15 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee andersom. Met hardlopen wel. In het dagelijks leven niet omdat ik dan verder geen ernstige klachten heb. Niks wat ik met oefeningen niet kan corrigeren. En dat doe ik dan liever, omdat ik denk dat mijn lichaam daarmeer aan heeft.
Tot ik ging hardlopen wist ik helemaal niet dat ik rare voeten had, dus nooit zooltjes overwogen... Pas daarna gaan lezen en me gerealiseerd dat 22 jaar problemen met mijn enkels, 17 jaar rugpijn en 12 jaar knieklachten daar best mee te maken kunnen hebben...
Als het aanhoudt of terug blijft komen ga ik wel naar de fysio, maar ik vind het nu nog niet nodig.
weer een mooi doel voor het nieuwe jaar Cowboy!quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
• TheWhiteCowboy- Marathon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
*code-noob boks*quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:04 schreef Quoi het volgende:
Ik deed het altijd fout. Kom ik nu in de hardloophel? (met kilometers recht asfalt enzo brr)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn eerste van 2014
Distance: 5.00 km
Time: 25:44
Avg Speed: 11.7 km/h
Calories: 384 CKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
mooi tempoloopje Semmie! goed begin is het halve werk!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, bij zo'n klein stukje en een bijna volledig vlakke route ging dat prima. Alleen een paar windvlagen gooiden wat roet in 't eten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooi tempoloopje Semmie! goed begin is het halve werk!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
niet vergeten af en toe een rustdag te pakken Sem
Morgen moet ik weer werken, dan wordt er niet gelopenquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:55 schreef Guard het volgende:
niet vergeten af en toe een rustdag te pakken Sem
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:59 schreef YUR het volgende:
Nu kun je je loopjes zelf aan de OP toevoegenBedankt voor het geduld met het maken van de OP. Heel handig om deze even aan te kunnen passen zo. Het is gelukt om me aan de startlijstjes toe te voegen. Het moest nog wel eerst even wachten tot na het pannenkoeken maken voor het gezinquote:
If at first you fail, re-define your objective.![]()
Snelheidsmonster!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:25 schreef hatsaflats het volgende:
Morgen weer lekker intervallen knallen op de baan![]()
![]()
Wanneer ik een bevestiging krijg dat ze morgen gewoon trainen, ga ik naar die loopgroep in Waalre/Aalst.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
Morgen moet ik weer werken, dan wordt er niet gelopen
Ik hoop dat deze beter is dan de vorige waar ik lid van was. Gevoel is in ieder geval positief!
Edit: krijg net een mail. Morgen naar een loopgroep!![]()
![]()
Ik heb hem er bij gezet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
• TheWhiteCowboy- MarathonIf at first you fail, re-define your objective.![]()
Succesquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wanneer ik een bevestiging krijg dat ze morgen gewoon trainen, ga ik naar die loopgroep in Waalre/Aalst.
Ik hoop dat deze beter is dan de vorige waar ik lid van was. Gevoel is in ieder geval positief!
Edit: krijg net een mail. Morgen naar een loopgroep!![]()
Ben benieuwd hoe je 't vindt
Ik ben te laat thuis om mee te trainen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Thanks.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
SuccesBen benieuwd hoe je 't vindt
Ik ben te laat thuis om mee te trainen.
Ik stuur je wel een berichtje met mijn mening.![]()
1750km gezet voor de challengeeerste 5 gelopen!
Vrijdag even m'n marathonschema bijwerken (door blaren blessure wat opbouw gemist), en dan gaan we los![]()
Ja doei.![]()
Abraham, wil je mij bij de volgende wedstrijden zetten?:
- Sallandtrail 25 km (als ik van de reservelijst af kom. Heb goeie hoop, sta er als 10e op)
- koning van Spanje 34 km
Thanx!![]()
1750quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijdag even m'n marathonschema bijwerken (door blaren blessure wat opbouw gemist), en dan gaan we los![]()
![]()
![]()
![]()
Voor jou en voor stipstreep trouwens ook nu:quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:15 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee andersom. Met hardlopen wel. In het dagelijks leven niet omdat ik dan verder geen ernstige klachten heb. Niks wat ik met oefeningen niet kan corrigeren. En dat doe ik dan liever, omdat ik denk dat mijn lichaam daarmeer aan heeft.
Als het aanhoudt of terug blijft komen ga ik wel naar de fysio, maar ik vind het nu nog niet nodig.
http://s3.amazonaws.com/V(...)chure_R13_062211.pdf
Het is een PDF van Vibram voor het sterker maken van de voeten om de overstap op VFF zo soepel mogelijk te laten verlopen. Staan dus ook wat oefeningen in die je kan doen om die spieren sterker te maken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:28 schreef abraham het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor het geduld met het maken van de OP. Heel handig om deze even aan te kunnen passen zo. Het is gelukt om me aan de startlijstjes toe te voegen. Het moest nog wel eerst even wachten tot na het pannenkoeken maken voor het gezinPannenkoeken
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Tarahumara het volgende:
- Sallandtrail 25 km (als ik van de reservelijst af kom. Heb goeie hoop, sta er als 10e op)
Thanx!Mooie afstanden!
Ik heb vandaag ook maar even de VFF weer aangetrokken voor een mooi rondje. Helaas kon ik pas aan het eind van de dag doordat we in de middag naar familie gingen enzo, dus ik moest weer lekker in het donker, met regen en wind enzo. Vanmiddag was het vet lekker weer hier.
Desalwelteplus heb ik ontzettend lekker gelopen, geen moment last gehad van de regen, alleen maar lekkere verkoeling. Ik begon met een redelijk rustig tempo en dat ging tijdens het lopen vanzelf steeds iets sneller, het voelde ook echt gewoon goed. Geen pijntjes aan mijn knie en het liep bijna als vanzelf. Had ik niet verwacht na een dag vol oliebollen en nog friet als maaltijd.
Goed begin van het nieuwe jaar!
http://www.endomondo.com/workouts/281617042/2368823Gezellig!!! Worden weer mooie Fok-loopjes met z'n allen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Tarahumara het volgende:
Thanx!Hoop dat je er bij de Sallandtrail nog doorkomt!
Daywalk3r stond ook op de wachtlijst geloof ik, enig idee hoever die is? Of heb ik het verkeerd?![]()
Als je gewoon heel blijft ga je met die twee marathonperiodes de 1750 wel reddenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, dat is flink wat! Hoeveel keer per week ga je lopen? Succes!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijdag even m'n marathonschema bijwerken (door blaren blessure wat opbouw gemist), en dan gaan we los
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Minimaal 30 per week toch wel, en vaak ook wel 40 per week, met natuurlijk uitschieters in de marathonuitschietersweken als het goed is. Deze week nog 'rustig' met een km of 32Echt zóveel zin in! Doe ook mee met een teampje (van de club) met Jantastic: http://www.jantastic.me/
wat inhoudt dat ik in elk geval 4 keer per week ga lopen de komende 3 maanden
.
Ja doei.![]()
Erg mooi doel in ieder geval! Gaat je vast en zeker lukken!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Minimaal 30 per week toch wel, en vaak ook wel 40 per week, met natuurlijk uitschieters in de marathonuitschietersweken als het goed is. Deze week nog 'rustig' met een km of 32Echt zóveel zin in! Doe ook mee met een teampje (van de club) met Jantastic: http://www.jantastic.me/
wat inhoudt dat ik in elk geval 4 keer per week ga lopen de komende 3 maanden
.
![]()
Wat houdt dat Jantastic precies in, daar kan je ook challenges en dergelijke aangeven en achievements winnen? Zoiets als bij Endomondo in het team ofzo, met wat meer opties? Er staat wel bij dat je er veel motivatie van krijgt en dergelijke, maar niet echt hoe het in z'n werk gaat.
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Erg mooi doel in ieder geval! Gaat je vast en zeker lukken!![]()
Wat houdt dat Jantastic precies in, daar kan je ook challenges en dergelijke aangeven en achievements winnen? Zoiets als bij Endomondo in het team ofzo, met wat meer opties? Er staat wel bij dat je er veel motivatie van krijgt en dergelijke, maar niet echt hoe het in z'n werk gaat.
quote:Get motivated with Jantastic. The running challenge that’ll get you running, keep you running and transform your running.
Your challenge: we all know that better health, fitness and performance takes time. Jantastic is all about commitment, consistency and motivation.
Jantastic works across three distinct four week blocks. Each four week block is about setting yourself a personal running goal. As Jantastic progresses through January, February and March so does the level of your challenge.
What to do:
1. The first four weeks. January the 6th to February the 2nd (inclusive) – All about consistency. How many runs will you do per week? Anything from 3 to 14 depending on your own personal challenge.
2. February the 3rd to March the 2nd (inclusive) – Time to up the challenge. Set a personal target for the number of runs you’ll do each week and also the distance of each week's longest run.
3. March the 3rd to March the 30th (inclusive) – One final push. How many runs, how far and what time? Set a personal target for the number of runs you’ll do each week, the distance of each week's longest run, and also your predicted time for flat-out effort over a race, parkrun or even one of your favourite training routes.
You must set your personal targets before the start of each challenge. You do this via your Jantastic profile page.
In the final four week block we do allow you to predict your time for the flat-out effort at any time prior to that effort. If you have a race pencilled in for the final Sunday of Jantastic you are free to predict your finish time any time right up to the final morning. Remember though, this is about challenging you to understand your fitness through predicting what you will run as a flat-out effort over a measured distance… too slow or too fast and you'll lose points.
A personal goal should be ambitious for you, challenging, yet at the same time realistic. Set yourself targets that will be a stretch but that will make you feel mighty pleased and proud when you attain them.
The Minimum. Jantastic is about personal challenge, ambition, health and lifestyle improvement and most of all achievement.
The minimum number of runs you need to commit to participate in Jantastic is three per week.
You can do these on any day of the week and can be for any distance as long as they are at least one mile.
You can register a maximum of 14 runs per week, if you need more than that then you don't need Jantastic.
What constitutes a run?
It’s really up to you but we think that as a minimum going for a run means your running gear on and completing a run or walk/run workout of one mile or more.
• Putting your gear on and running first thing on a Saturday morning for one mile or more = a run
• Running to catch a bus on your way home = not a run
• Running to and from work, separated by a day in the office = two runs.
• Running to the cafe, enjoying a brew for 10minutes, running home = one run.
Ultimately, this is an honesty based challenge. The real competition is with yourself. If you think it really doesn’t constitute a run, then it probably doesn’t.
Be honest with yourself.Ja doei.![]()
Ik hoop m'n eerste ultramarathon te kunnen lopen dit jaar. Veluwezoomtrail 52 kmquote:![]()
En/of een keer naar m'n ouderlijkhuis lopen, Velp - Ermelo ~ 50 km![]()
![]()
veel plezier alvast met je training!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:02 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik hoop m'n eerste ultramarathon te kunnen lopen dit jaar. Veluwezoomtrail 52 km
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kijk, dat ziet er goed uit. Niet echt wat voor mij, maar snap dat het erg motiverend kan werken zo.quote:Veel plezier daar ook mee!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:02 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik hoop m'n eerste ultramarathon te kunnen lopen dit jaar. Veluwezoomtrail 52 km![]()
En/of een keer naar m'n ouderlijkhuis lopen, Velp - Ermelo ~ 50 kmNice! Als je dat laatste een keer gaat lopen moet je het maar even laten weten, dan probeer ik het laatste stukje je er wel doorheen te slepen
. Ook al ontzettend mooie doelen in ieder geval!
![]()
Mo, ik mis de integratie van cakes/muffins/pies in het Jantastic concept![]()
• Running to the cafe, enjoying a brew for 10minutes, running home = one run
![]()
Gekke Britten![]()
![]()
Succes met je plannen iig!![]()
Het is iets dat ik sowieso al deed eigenlijk in m'n marathonchallenge/-schemaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kijk, dat ziet er goed uit. Niet echt wat voor mij, maar snap dat het erg motiverend kan werken zo.Veel plezier daar ook mee!
[..]Nice! Als je dat laatste een keer gaat lopen moet je het maar even laten weten, dan probeer ik het laatste stukje je er wel doorheen te slepen
dus was vrij makkelijk om in de groep bij de hardloopclup in te springen
Ja doei.![]()
Thnx. Waar heb jij je trainingsschema's vandaan gehaald? Ik heb het boek Relentless Forward Progress: A Guide to Running Ultramarathons al eens vluchtig gelezen. Staan, naar mijn idee, nuttige schema's in. Ben je bekend met dit boek?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
veel plezier alvast met je training!![]()
Ultra marathons, zo gaaf als je dat kan of wil gaan doen
Heeft iemand hier ervaring met de Schietbergencross van lopersgroep Geldrop? Die is 26 januari en ik zit te dubben of ik mee durf te doen..![]()
Daar heeft hij de voorbereiding van de Kepler ook mee gelopen inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Thnx. Waar heb jij je trainingsschema's vandaan gehaald? Ik heb het boek Relentless Forward Progress: A Guide to Running Ultramarathons al eens vluchtig gelezen. Staan, naar mijn idee, nuttige schema's in. Ben je bekend met dit boek?.
![]()
Zou tof zijn als je een stuk meeloopt danquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[..]Nice! Als je dat laatste een keer gaat lopen moet je het maar even laten weten, dan probeer ik het laatste stukje je er wel doorheen te slepen
tzt maar even kijken wat een mooie route is voor het laatste stuk.
![]()
Trail des Fantomes niet wat voor jou trouwens?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:15 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Zou tof zijn als je een stuk meeloopt dantzt maar even kijken wat een mooie route is voor het laatste stuk.
![]()
![]()
Daar kan je rondjes van 2.5km lopen zie ik. Klinkt erg goed in ieder geval, doe gewoon mee! Sowieso erg leuk om eens zoiets mee te maken en mocht je bijvoorbeeld bang zijn om laatste te worden, die krijgen vaak het hardste applaus. Sowieso ontzettend goed dat je meedoet toch?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Nirak het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Schietbergencross van lopersgroep Geldrop? Die is 26 januari en ik zit te dubben of ik mee durf te doen..Lekker crossen in de modder enzo, is leuk!
![]()
Poeh, dat TS zo'n gedoe zou zijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Tarahumara het volgende:
Thanx!. Heb je opgevoerd bij beide evenementen
If at first you fail, re-define your objective.![]()
Wat is het toch een mooi topicZoveel diversiteit, van beginners tot ultralopers en alles ertussen. Allemaal met stoere, fantastische doelen voor dit jaar.
Ik kan niet wachten om jullie dit jaar te gaan volgen![]()
![]()
Blijequote:Op woensdag 1 januari 2014 23:34 schreef GotC het volgende:
Wat is het toch een mooi topicZoveel diversiteit, van beginners tot ultralopers en alles ertussen. Allemaal met stoere, fantastische doelen voor dit jaar.
Ik kan niet wachten om jullie dit jaar te gaan volgenHeerlijk die positiviteit!
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Daar kan je rondjes van 2.5km lopen zie ik. Klinkt erg goed in ieder geval, doe gewoon mee! Sowieso erg leuk om eens zoiets mee te maken en mocht je bijvoorbeeld bang zijn om laatste te worden, die krijgen vaak het hardste applaus. Sowieso ontzettend goed dat je meedoet toch?Lekker crossen in de modder enzo, is leuk!
Gewoon doen is misschien het beste. Even de reactie afwachten van het secretariaat of er meer recreanten meedoen..
![]()
Vind ik ook!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:34 schreef GotC het volgende:
Ik kan niet wachten om jullie dit jaar te gaan volgen![]()
Sowieso [Hardlopen]![]()
![]()
Thanks! Heel raises doe ik al jaren ivm opgerekte pezen, maar ik ga die andere ook proberen.quote:forum.fok.nl/user/profile/333598]Jero_nimo[/url] het volgende:[/b]
[..]
Voor jou en voor stipstreep trouwens ook nu:
http://s3.amazonaws.com/V(...)chure_R13_062211.pdf
Het is een PDF van Vibram voor het sterker maken van de voeten om de overstap op VFF zo soepel mogelijk te laten verlopen. Staan dus ook wat oefeningen in die je kan doen om die spieren sterker te maken.
Na wat meer lezen lijkt het waarschijnlijk dat het ook vanuit mn achillespees komt, die kliert ook af en toe, dus de oefeningen daarvoor ga ik ook maar doen.
En dan hopen dat het helpt. :-)
[ Bericht 5% gewijzigd door LadyOracle op 02-01-2014 00:18:32 ]“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Ik had een mooie herinnering aan 4 dagen achter elkaar hardlopen: een bloedblaar.
yup.... ik heb hun schema (40 miles to 100k on 50 miles per week) ook gebruikt en ga het voor de 50 miler in Naseby ook weer gebruiken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Thnx. Waar heb jij je trainingsschema's vandaan gehaald? Ik heb het boek Relentless Forward Progress: A Guide to Running Ultramarathons al eens vluchtig gelezen. Staan, naar mijn idee, nuttige schema's in. Ben je bekend met dit boek?
Eenvoudig te volgen en eenvoudig enigszins aan te passen aan je eigen behoeften.
Ik gebruik het boek regelmatig als een naslagwerk om af en toe eens op te zoeken "hoe hun er over denken"
Wat ik erg op prijs stel van dit boek is dat ze vaak twee kanten van een discussie belichten, bijv. met het wel of niet doen van snelheidstraining tijdens ultra-training'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
in mijn ogen kan bijna iedereen, mits gezond van lijf en leden, na verloop van tijd, een ultra lopen als de wil er is om dit te doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:11 schreef Nirak het volgende:
Ik heb het ook gered terwijl er hier in dit topic veel "betere" lopers posten dan ikzelf, maar ik heb het gered omdat trail-ultra's iets is "waar ik plezier in heb om te doen", en dat geldt niet alleen voor de loop zelf maar ook voor de training.
Vraag me niet om bijv. de Rotterdam Marathon te lopen met duizenden mensen, want dat zou ik echt als een opgave zien, dit terwijl ik nu al uitkijk naar de 80 of 100km (nog steeds niet besloten wat het wordt) in Naseby en ook bijv. de 50km tijdens de TdF in 2015
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-01-2014 06:46:42 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoi![]()
Niet zo zeer vanwege goede voornemens, maar meer omdat het uitstellen maar eens over moet zijn, ga ik deze week beginnen met hardlopen.
Nu heb ik een aantal vragen.
Wat zijn de belangrijkste punten waar ik op moet letten bij het kopen van hardloopschoenen?
Als ik niet op de stoep wil rennen, is het dan slim om bijvoorbeeld naast het fietspad te rennen?
(Wij hebben een randweg met fietspad, maar laat naast dat fietspad nou een strook gras liggen van ongeveer twee meter breed)
Is rennen op het gras comfortabeler / rustiger voor de benen/knieën dan asfalt/stoep?
Is Start to run van Evy de beste of zijn er inmiddels betere?
Mijn doel is om 5km zonder wandelen te lopen. Dan ben ik al heel tevredenLijkt mij niet zo heel gek doel, toch?
-LWOp woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
Welkom! Ga naar een hardloop speciaalzaak en laat je daar adviseren! Run2day bijvoorbeeld, maar er zijn ook anderen, zowel ketens als losse kleinere zaken.... En ja, dat kan, zeker als het mooivlak is zzonder grote gaten; dempt veel meer dan asfalt en steen
En Evy is nog steeds fijn ja!Ja doei.![]()
net een heerlijk rondje gelopen.
Voor het eerst sinds hele lange tijd Cooper weer eens mee (die had geen zin in ultra training) en dat betekent lekker rustig hobbelen....even pauze om te plassen, even in de beek wat drinken..
8km echt op ons dooie gemakkie gehobbeld in een mals zomer-regentje
en nu, omdat Mrs.RD er niet is, HAK rooie kool eten
Schoenen: laat ze aanmeten, zeker de 1e keerquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:35 schreef LompeWorst het volgende:
Hoi![]()
Niet zo zeer vanwege goede voornemens, maar meer omdat het uitstellen maar eens over moet zijn, ga ik deze week beginnen met hardlopen.
Nu heb ik een aantal vragen.
Wat zijn de belangrijkste punten waar ik op moet letten bij het kopen van hardloopschoenen?
Als ik niet op de stoep wil rennen, is het dan slim om bijvoorbeeld naast het fietspad te rennen?
(Wij hebben een randweg met fietspad, maar laat naast dat fietspad nou een strook gras liggen van ongeveer twee meter breed)
Is rennen op het gras comfortabeler / rustiger voor de benen/knieën dan asfalt/stoep?
Is Start to run van Evy de beste of zijn er inmiddels betere?
Mijn doel is om 5km zonder wandelen te lopen. Dan ben ik al heel tevredenLijkt mij niet zo heel gek doel, toch?
-LW
Gras: Gras dempt wel meer, dus soms beter voor knieën en heupen, maar niet altijd beter voor voeten en enkels. T kan nogal ongelijk zijn. Na verloop van tijd worden je voeten daar wel weer sterker van.
En vergeet niet om veel plezier te hebben en hier af en toe te postenGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Klinkt goed!quote:Op donderdag 2 januari 2014 06:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
net een heerlijk rondje gelopen.
Voor het eerst sinds hele lange tijd Cooper weer eens mee (die had geen zin in ultra training) en dat betekent lekker rustig hobbelen....even pauze om te plassen, even in de beek wat drinken..
8km echt op ons dooie gemakkie gehobbeld in een mals zomer-regentje
en nu, omdat Mrs.RD er niet is, HAK rooie kool eten![]()
Als ik later groot ben wil ik ook een hond!![]()
![]()
enigszins off-topic:
op dit moment op tv het volgende programma aan het kijken (the men who mad us fat)
tegen zoveel troep wat ik ons eten gaat valt haast niet hard te lopen.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar we worden er wel 120 mee...quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
enigszins off-topic:
op dit moment op tv het volgende programma aan het kijken (the men who mad us fat)
tegen zoveel troep wat ik ons eten gaat valt haast niet hard te lopen.....Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[strengeoudermodus]Ja maar Jero, dan moet je er ook zelf voor zorgen he? Dan ben jij diegene die hem moet uitlaten, en achter het beest moet opruimen, en voor een nieuwe vaas zorgen als ie die van tafel heeft gelopen, etc etc [/end of modus]quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Als ik later groot ben wil ik ook een hond!
Iets in me twijfelt daar toch aanquote:
Beste wensen allemaal, en natuurlijk m'n challenge 2014 toegevoegd.
Ga voor een verdubbeling vh aantal km's tov 2013 namelijk een totaal van 500. Hiervan zijn op nieuwjaarsdag de eerste 4,6 in ieder geval alvast in de benen gezet![]()
Tevens is de doelstelling om de 10km te gaan halen.= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Doel voor 2015 is MiLaquote:![]()
(Doelen voor 2014 zijn afstuderen, baan vinden en naar Den Haag verhuizen, dus ik vrees dat dat niet bevorderlijk is voor mijn vooruitgang).![]()
Hoezo troep? We worden steeds ouder en gezonder. Dat is niet alleen te danken aan ons eten, maar toch ook daaraan. Vroeger, zonder allerlei stoffen, was het eten echt niet beter.quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
enigszins off-topic:
tegen zoveel troep wat ik ons eten gaat valt haast niet hard te lopen.....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb deze docu nog niet gezien, maar ik verdiep me de laatst tijd wel steeds meer in echt gezond eten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoezo troep? We worden steeds ouder en gezonder. Dat is niet alleen te danken aan ons eten, maar toch ook daaraan. Vroeger, zonder allerlei stoffen, was het eten echt niet beter.
We worden inderdaad steeds ouder, maar we worden er echt niet gezonder op. Het aantal mensen met welvaartsziekten neemt schrikbarend toe, hart- en vaatziekten, diabetes, etc. Naar mijn idee voor een groot deel toe schrijven aan slechte eetgewoonten.
Ik probeer zelf zoveel mogelijk onbewerkt, vers voedsel te eten. Groente, peulvruchten en fruit als basis. Met zuivel ben ik helemaal gestopt en ik eet steeds minder dierlijke producten. Voel me er erg goed bij![]()
![]()
Goed nieuws van het thuisfront. Mn bestelling van Sportsshoes is bezorgd
Best snel, 22 december besteld
Als het net zo'n cross is als die ik dinsdag liep is laatste worden vrijwel onmogelijk :p.zoveel mensen die na 500m al moesten wandelen, kleine kinderen die mee liepen..quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Daar kan je rondjes van 2.5km lopen zie ik. Klinkt erg goed in ieder geval, doe gewoon mee! Sowieso erg leuk om eens zoiets mee te maken en mocht je bijvoorbeeld bang zijn om laatste te worden, die krijgen vaak het hardste applaus. Sowieso ontzettend goed dat je meedoet toch?Lekker crossen in de modder enzo, is leuk!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik twijfel een beetje over mijn voorbereiding de laatste 1.5 week richting egmond. Ik wil niet teveel trainingen meer doen want dat is te belastend, maar twijfel nu of ik de nadruk moet leggen op de ldl of nog wat meer interval/snelheidswerk moet doen. Uiteindelijk wordt uitlopen en genieten min doel en denk ik dat ik met deze voorbereiding niet harder dan 6.00/km zal gaan, maar ik heb überhaupt weinig op dat tempo gelopen de laatste tijd..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zou gewoon een beetje doen waar je zin in hebt, en wat niet te belastend is. Dus geen al te snelle intervallen meer. Je kunt in de komende week vooral nog dingen stuk maken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik twijfel een beetje over mijn voorbereiding de laatste 1.5 week richting egmond. Ik wil niet teveel trainingen meer doen want dat is te belastend, maar twijfel nu of ik de nadruk moet leggen op de ldl of nog wat meer interval/snelheidswerk moet doen. Uiteindelijk wordt uitlopen en genieten min doel en denk ik dat ik met deze voorbereiding niet harder dan 6.00/km zal gaan, maar ik heb überhaupt weinig op dat tempo gelopen de laatste tijd..![]()
Hoi, nog een heel gelukkig 2014 allemaal!
Geweldig, die afstanden die nu in de challenge staan. Als je dat vergelijkt met een jaar of twee jaar geleden.![]()
Ik ben ook weer boven water. Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik stel m`n eerste loopje van 2014 uit tot morgen. Gisteren bijna de hele dag met een ontzettende kater in bed gelegen en nu slap als iets..![]()
+1quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een beetje doen waar je zin in hebt, en wat niet te belastend is. Dus geen al te snelle intervallen meer. Je kunt in de komende week vooral nog dingen stuk maken.![]()
Je kan niks meer winnen in die laatste 2 weken wb snelheid.
En MiLa! TofGa je trouwens overstappen naar een andere loopgroep/AV als je naar Den Haag gaat verhuizen?
![]()
Waarschijnlijk kom ik dan naar HAAG! Tenzij ik ongeveer naast Sparta kom te wonen, dan ga daarheenquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:53 schreef GotC het volgende:
[..]
+1![]()
Je kan niks meer winnen in die laatste 2 weken wb snelheid.
En MiLa! TofGa je trouwens overstappen naar een andere loopgroep/AV als je naar Den Haag gaat verhuizen?
Maar daar hebben ze geen duinen.
![]()
Wij wonen dichter bij Sparta dan bij Haag, maar Sparta is echt niet leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik dan naar HAAG! Tenzij ik ongeveer naast Sparta kom te wonen, dan ga daarheenMaar daar hebben ze geen duinen.
Sparta, in het Zuiderpark. Booooooring, serieus! In het Zuiderpark kan je rondjes lopen van max 3.2km. Verder alleen maar woonwijken eromheen, geen natuurquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik dan naar HAAG! Tenzij ik ongeveer naast Sparta kom te wonen, dan ga daarheenMaar daar hebben ze geen duinen.
![]()
![]()
Nou, dan kom ik dus naar Haagquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij wonen dichter bij Sparta dan bij Haag, maar Sparta is echt niet leuk![]()
Eerst maar eens een baan in de omgeving vinden. Straks vind ik werk in Nijmegen ofzo. Maar liever niet.
/edit Ik loop bij Hylas ook vooral veel rondjes van 400 meter![]()
![]()
Das wel handig jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou, dan kom ik dus naar Haag
Eerst maar eens een baan in de omgeving vinden. Straks vind ik werk in Nijmegen ofzo. Maar liever niet.
Ik sta voor een bizar raadsel. Heb een rare vlek op mn Nikes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Wellicht oud nieuws, wie weet ook niet.quote:27 november 2013
De Utrecht Marathon is weer terug
De Utrecht Marathon is weer terug is op de evenementenkalender van de Gemeente Utrecht en gaat georganiseerd worden door 20Knots Running. 20Knots Running is sinds 2012 ook eigenaar en organisator van de Almere City Run.
De Utrecht Marathon vond voor het laatst plaats in 2012. Vanwege financiële problemen kon de editie van 2013 geen doorgang vinden. Om de basis van het toekomstige evenement zo stevig mogelijk te maken is er gekozen om de eerst volgende editie plaats te laten vinden op 22 maart 2015.
Directeur Arjen de Ruyter van 20Knots Running geeft aan dat hij blij is dat zijn visie op events, en hardlopen in het bijzonder, toegepast kan worden op de Utrecht Marathon. “Ik heb contact gezocht met de gemeente nadat bekend werd dat de marathon definitief geen doorgang kon vinden in Utrecht. Na gesprekken met de gemeente Utrecht, de Utrechtse atletiek verenigingen en de VSU, is gebleken dat het aanbod van 20Knots Running goed past bij de ambities van de stad Utrecht. Belangrijke voorwaarde was dat de atletiekvereniging het gepresenteerde plan zouden dragen.
De Utrecht Marathon zal onderdeel gaan uitmaken van een reeks wegwedstrijden die door 20Knots Running georganiseerd gaat worden. De doelstelling is om een circuit te ontwikkelen dat 6 wedstrijden telt. De Almere City Run maakt als eerste evenement deel uit van deze op te zetten serie. Op 15 juni 2015 beleeft dit evenement haar 5e editie. 20Knots Running wil i.s.m. met gemeenten, belanghebbenden en sponsors een kwalitatief hoogwaardig en duurzaam evenement neerzetten dat uitgaat van de wensen en behoeften van de lopers.
De loper moet centraal staan als loopconsument, maar zonder samenwerking met overheden en sponsors is een evenement niet levensvatbaar. 20Knots zal als eigenaar van de run investeren in service aan de loper in combinatie met een unieke duurzame loopbeleving.
De komende maanden vinden er gesprekken plaats tussen de Gemeente Utrecht en 20Knots Running over samenwerkingsverbanden met wijken, verenigingen en andere lokale belanghebbenden. Laureus Nederland zal als organisatie verbonden zijn aan de Utrecht Marathon.
Laureus Nederland wil de kracht van sport aanwenden om maatschappelijke problemen aan te pakken. Laureus Nederland financiert projecten waarbij sport wordt ingezet als instrument voor het teweegbrengen van maatschappelijke veranderingen. Deze projecten spitsen zich toe op jeugd, voornamelijk op het gebied van jongeren met een handicap, jongeren in achterstandswijken, meisjes en integratie.
Het parcours is nog niet vastgesteld, maar de wens van beide partijen is, dat er een gevarieerd aantrekkelijk parcours komt dat zowel door de binnenstad als het buitengebied aan de oostkant van Utrecht loopt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Als design idee aan Nike voorstellen dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan niet, deze schoenen heb ik al sinds meiMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Misschien net als met elektrische tandenborstels? Zodra je het logo gaat zien zijn ze te versleten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan niet, deze schoenen heb ik al sinds meiWel raar dat dat dan aan de bovenkant gebeurt..
Een fantastisch 2014 iedereen
Net mijn challenge ingevuld, met 1350 km 250 km meer dan ik afgelopen jaar gelopen heb. Ik hoop dat het gaat lukken, heb sinds mijn loopje een vage pijn in/onder/naast/tussen mijn rechter knieschijf.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
pijn of meer "op slot" gevoel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
Een fantastisch 2014 iedereen
Net mijn challenge ingevuld, met 1350 km 250 km meer dan ik afgelopen jaar gelopen heb. Ik hoop dat het gaat lukken, heb sinds mijn loopje een vage pijn in/onder/naast/tussen mijn rechter knieschijf.
Dat laaste heb ik dus.
Mezelf maar op de blessure bank gezet.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik wist niet dat dat gebeurdequote:Op donderdag 2 januari 2014 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien net als met elektrische tandenborstels? Zodra je het logo gaat zien zijn ze te versleten?Wel raar dat dat dan aan de bovenkant gebeurt..
Wat grappig!
![]()
Het voelt alsof het beurs is, maar zie geen blauw plek...quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:13 schreef Guard het volgende:
[..]
pijn of meer "op slot" gevoel?
Dat laaste heb ik dus.
Mezelf maar op de blessure bank gezet.
En net wat foto's zitten spotten, wel grappig om te zien dat ik echt wind tegen had het laatste stukje, shirt zit wel wat strak om het lijf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zag dat ik 12e ben geworden, alleen degene die voor mij liep en 3 seconden voor me finishte staat niet in de uitslag... dus eigenlijk 13e dan...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wat ik pas las is dat de jongste generatie als eerste geen hogere levensverwachting meer heeft dan hun ouders, vanwege alle troep. Maar ik weet niet of het waar is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoezo troep? We worden steeds ouder en gezonder. Dat is niet alleen te danken aan ons eten, maar toch ook daaraan. Vroeger, zonder allerlei stoffen, was het eten echt niet beter.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Ooit kan ik dat ook, maar ik denk niet dat mijn lijf ooit geschikt gaat zijn voor afstanden groter dan 25 km. De tijd zal het lerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
in mijn ogen kan bijna iedereen, mits gezond van lijf en leden, na verloop van tijd, een ultra lopen als de wil er is om dit te doen.
Ik heb het ook gered terwijl er hier in dit topic veel "betere" lopers posten dan ikzelf, maar ik heb het gered omdat trail-ultra's iets is "waar ik plezier in heb om te doen", en dat geldt niet alleen voor de loop zelf maar ook voor de training.
Vraag me niet om bijv. de Rotterdam Marathon te lopen met duizenden mensen, want dat zou ik echt als een opgave zien, dit terwijl ik nu al uitkijk naar de 80 of 100km (nog steeds niet besloten wat het wordt) in Naseby en ook bijv. de 50km tijdens de TdF in 2015Ik heb geen speciale pantoffels voor in het bos, maar eind januari is de grond toch eerder bevroren of besneeuwd dan modder?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als het net zo'n cross is als die ik dinsdag liep is laatste worden vrijwel onmogelijk :p.zoveel mensen die na 500m al moesten wandelen, kleine kinderen die mee liepen..![]()
Was de persoon voor je misschien te vroeg gestart? Het ging allemaal zo chaotisch, er moeten een heleboel 15km-renners tegelijk met de 10km mee gestart zijn, vijf minuten eerder.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
En zag dat ik 12e ben geworden, alleen degene die voor mij liep en 3 seconden voor me finishte staat niet in de uitslag... dus eigenlijk 13e dan...![]()
Nee, hij stond bij dat groepje waar ik mee stond te praten toen ik jullie zag, ben zowat naast hem gestart.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:27 schreef pijll het volgende:
[..]
Was de persoon voor je misschien te vroeg gestart? Het ging allemaal zo chaotisch, er moeten een heleboel 15km-renners tegelijk met de 10km mee gestart zijn, vijf minuten eerder.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh leuk! Al schijnt het wel een kut parcours te zijn..quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
Wellicht oud nieuws, wie weet ook niet.
[..]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoe meer het vriest hoe harder de grond. Nu was het heel rul diep zand. Je hebt ook geen speciale schoenen nodig, je moet er alleen rekening mee houden dat ze vies worden. En als je zwakke enkels hebt, even rustig kijken waar je je voeten neerzet. Ik heb veel mensen zien vallen (maar die waren ook dom bezig).quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:25 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ooit kan ik dat ook, maar ik denk niet dat mijn lijf ooit geschikt gaat zijn voor afstanden groter dan 25 km. De tijd zal het leren
[..]
Ik heb geen speciale pantoffels voor in het bos, maar eind januari is de grond toch eerder bevroren of besneeuwd dan modder?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als ik die hardloper was geweest, had ik snel andere routes gaan zoeken. Wat een freak, die gast.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooi dit soort verhalenquote:![]()
Doet de motivatie deugd. Ik ga waarschijnlijk ook de oliebollenloop doen de 4de maar dat ik een klein beetje afhankelijk van de borrel een dag ervooren erna nieuwe schoenen aan laten meten samen met het meisje.
Beste wensen allemaal, dat het maar een mooi jaar mag worden:)Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Offtopic...quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:57 schreef mosselmossel het volgende:
Hoezo troep? We worden steeds ouder en gezonder. Dat is niet alleen te danken aan ons eten, maar toch ook daaraan. Vroeger, zonder allerlei stoffen, was het eten echt niet beter.
En dat is positief?
Ikzelf behoor tot de categorie die van mening is, dat ons grootste probleem overbevolking is. Dus ik zie dat niet als iets positiefs.
Als het nu gezonder ouder worden is, vind ik het wel goed. De mensheid moet niet nog ouder gaan worden en nog langer rondlopen op deze aarde.![]()
maatschappelijk misschien niet, maar individueel wel. En het toont aan dat supplementen in voeding niet per definitie slecht zijn, wat het punt was wat mossel denk ik wilde maken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
Offtopic...
En dat is positief?
Ikzelf behoor tot de categorie die van mening is, dat ons grootste probleem overbevolking is. Dus ik zie dat niet als iets positiefs.![]()
Ik zie dat voor de individuele persoon als iets positiefs. Qua overbevolking ben ik het met je eens en kunnen we wel aan een genocidetje of zes beginnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:05 schreef streamnl het volgende:
[..]
Offtopic...
En dat is positief?
Ikzelf behoor tot de categorie die van mening is, dat ons grootste probleem overbevolking is. Dus ik zie dat niet als iets positiefs.
Als het nu gezonder ouder worden is, vind ik het wel goed. De mensheid moet niet nog ouder gaan worden en nog langer rondlopen op deze aarde.Klopt!quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
maatschappelijk misschien niet, maar individueel wel. En het toont aan dat supplementen in voeding niet per definitie slecht zijn, wat het punt was wat mossel denk ik wilde maken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Iemand ervaring met het fenomeen 'Triggerpoints'?
Ondertussen kan ik de spier ook benoemen waar ik pijn ondervind bij druk: de vastus medialis.
Voor zij zonder anatomische kennis, waaronder ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ook op de afbeelding kan zien word dit vaak geassocieerd met kniepijn. Maar daar ondervind ik (voorlopig) geen last van. Meeste sites schrijven zelfmassage, probleem is dat het juist pijnlijk aanvoelt bij druk. Dus ik betwijfel of dit wel slim is. Morgen eens mee naar de dokter. Maar moesten er sommigen onder jullie deze blessure al gehad hebbe, hoor ik graag advies. Voor mij is het de eerste keer dat ik hiervan hoor.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik was groot voorstander van een bom op de 50+beurs. Maar dat is ethisch niet zo verantwoord ofzo.Ik pleitte voor een bom op het top2000-café
![]()
niet verstandig, want van deze doelgroep ben ik - qua werk - afhankelijk
De keel heeft vandaag haar (zijn?) gewenste diameters weer terug. Hopelijk dient nu niet een of andere onvoorspelbare nieuwe fase van een virus zich aan vandaag.![]()
Allemaal heel veel veilige en gezonde kilometers toegewenst voor 2014!!En ook buiten het lopen om veel plezier en geluk en zulks
![]()
De eerste kilometers van 2014 zijn een feit![]()
Mag ik in de OP bij de Marikenloop voor de 10 km?
En deze nog *bibber* 15 km![]()
(mits knie geen roet in het eten gooit, net weer twee weken rust en gaat goed. Rustig verder trainen dus)
1
2[b]29 mei 2014 (Hemelvaartsdag) - [url=http://www.deloopvanleidscherijn.nl/pg-26676-7-62720/pagina/home.html]De Loop van Leidsche Rijn (Vleuten/De Meern/Leidsche Rijn)[/url][/b]
[*] Serinde - 15 km![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:47 schreef minimaLL het volgende:
Iemand ervaring met het fenomeen 'Triggerpoints'?
Ondertussen kan ik de spier ook benoemen waar ik pijn ondervind bij druk: de vastus medialis.
Voor zij zonder anatomische kennis, waaronder ikIk zou naar een fysio gaan, niet de HASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ook op de afbeelding kan zien word dit vaak geassocieerd met kniepijn. Maar daar ondervind ik (voorlopig) geen last van. Meeste sites schrijven zelfmassage, probleem is dat het juist pijnlijk aanvoelt bij druk. Dus ik betwijfel of dit wel slim is. Morgen eens mee naar de dokter. Maar moesten er sommigen onder jullie deze blessure al gehad hebbe, hoor ik graag advies. Voor mij is het de eerste keer dat ik hiervan hoor.![]()
![]()
Het hoort pijnlijk aan te voelen die massage. Zelf gebruik ik 'The Stick' (http://thestick.nl/ ) zeker geen pretje als je spierknopen hebt, maar het helpt wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:47 schreef minimaLL het volgende:
t kniepijn. Maar daar ondervind ik (voorlopig) geen last van. Meeste sites schrijven zelfmassage, probleem is dat het juist pijnlijk aanvoelt bij druk. Dus ik betwijfel of dit wel slim is. Morgen eens mee naar de dokter. Maar moesten er sommigen onder jullie deze blessure al gehad hebbe, hoor ik graag advies. Voor mij is het de eerste keer dat ik hiervan hoor.
De fysio gaat in zo'n geval ook gewoon met zijn elleboog op de spierknoop drukken, dat is ook vrij pijnlijk, maar de enige manier om er vanaf te komen. Ik heb één keer gehad dat mijn rug echt té veel spierknopen had, en toen heeft de fysio 'dry needling' toegepast, een techniek die ook moet helpen door recht in de triggerpoint te prikken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goed bezig! Wist niet dat al aan de 15km zatquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:02 schreef Serinde het volgende:
Allemaal heel veel veilige en gezonde kilometers toegewenst voor 2014!!En ook buiten het lopen om veel plezier en geluk en zulks
![]()
De eerste kilometers van 2014 zijn een feit![]()
Mag ik in de OP bij de Marikenloop voor de 10 km?
En deze nog *bibber* 15 km![]()
(mits knie geen roet in het eten gooit, net weer twee weken rust en gaat goed. Rustig verder trainen dus)
[ code verwijderd ]![]()
![]()
![]()
Ik ga zo zelf bietensap maken met de slowjuicer! Nouja, bieten-appelsap, anders schijnt het niet te drinken te zijn. Ben benieuwd.. ik vind bietjes zo al vies.
Oh ja en ik heb net mijn Egmond shirt met de post gekregen en hij is nogal lelijk! Maar ja..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, ben ook even naar buiten geweest voor een rondje van 16km door Voorburg en Ypenburg. Was nog best koud, voelde niet als de 10 graden die ze voorspeld hadden. Toch kort/kort, want dat loopt gewoon zo lekker.![]()
mooi, 2 jan en we hebben het alweer over bietensap, business as usual hier in het topic
Zo, mijn nicht (zo goed als) overgehaald om mee te lopen en mezelf, ondanks de kans op afzeggen van haar kant, toch maar alvast ingeschreven. Ik ga hem gewoon hoe dan ook lopen.
1
2[b]2 maart 2014 - [url=http://www.20vanalphen.nl/]20 van Alphen (Alphen a/d Rijn)[/url][/b]
[*] Nanook24 - 5 km
Ik zie net dat de wedstrijd al in het lijstje staat, kan ik dan in elk geval nog toegevoegd worden aan de deelnemers.
[ Bericht 8% gewijzigd door Nanook24 op 02-01-2014 14:08:49 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hoi, eerste januariloper meldt zich![]()
Ben net dood gegaan op evy les 13, 5 min is net te lang, dus deze ga ik maar herhalen![]()
Welkom!quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Fa-tum het volgende:
Ben net dood gegaan op evy les 13, 5 min is net te lang, dus deze ga ik maar herhalen
Geen idee of je je loopjes logt met bijvoorbeeld Runkeeper of Endomondo, en dus zicht hebt op je gelopen snelheid. Wellicht loop je te snel gedurende die 5 minuten en kun je het daarom niet goed volhouden?
Offtopic:
Voor de miljoenste keer m`n scriptie aan het doorlezen. Wat saaiHeb het nu al zó vaak doorgelezen dat ik bijna kan dromen wat er staat. Maar moet nog even alle laatste foutjes en oneffenheden wegwerken voordat ik het morgen ga printen
![]()
Dan zie je die foutjes toch ook niet meer?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Welkom!
Geen idee of je je loopjes logt met bijvoorbeeld Runkeeper of Endomondo, en dus zicht hebt op je gelopen snelheid. Wellicht loop je te snel gedurende die 5 minuten en kun je het daarom niet goed volhouden?
Offtopic:
Voor de miljoenste keer m`n scriptie aan het doorlezen. Wat saaiHeb het nu al zó vaak doorgelezen dat ik bijna kan dromen wat er staat. Maar moet nog even alle laatste foutjes en oneffenheden wegwerken voordat ik het morgen ga printen
Gewoon door iemand anders laten lezen/verbeterenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik denk dat je gelijk hebt, ik heb geen snelheidsmeting bij me ,alleen maar evy.
Ik mag pas een garmin als ik dit volhoud![]()
Jawel hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zie je die foutjes toch ook niet meer?
Gewoon door iemand anders laten lezen/verbeterenNatuurlijk is het nu nog maar een kwestie van grammaticale foutjes en spellingsfouten eruit vissen. En dat is 9 van de 10 keer iets wat de spellingscorrectie heeft gemist/ fout heeft willen verbeteren.
Je hoeft niet per sé een Garmin te hebben om je snelheid bij te kunnen houden. Je hebt vast wel een smartphone? Daar kun je ook Runkeeper of Endomondo op downloaden en gebruikenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:21 schreef Fa-tum het volgende:
ik denk dat je gelijk hebt, ik heb geen snelheidsmeting bij me ,alleen maar evy.
Ik mag pas een garmin als ik dit volhoud
Overigens zou je nog moeten kunnen praten tijdens het lopen. Dat is best een makkelijke indicator van of je te snel loopt![]()
Oh toen ik voor 10.001ste keer mijn scriptie doorlas kon ik dromen wat er stond en deed dat dus ook, daardoor zag ik echt de fouten die er nog instonden niet meer. Laten "proofreaden" door iemand anders, die haalde er nog wel wat foutjes uit, zowel cosmetisch als spelling en rare zinsopbouw.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jawel hoorNatuurlijk is het nu nog maar een kwestie van grammaticale foutjes en spellingsfouten eruit vissen. En dat is 9 van de 10 keer iets wat de spellingscorrectie heeft gemist/ fout heeft willen verbeteren.
[..]Aha jezelf de spreekwordelijke garmin voorhouden, uitstekende motivatiequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:21 schreef Fa-tum het volgende:
Hoi hoi,quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Fa-tum het volgende:
Ben net dood gegaan op evy les 13, 5 min is net te lang, dus deze ga ik maar herhalen
Welkom hier,
Vraagje, je noemt je een januariloper, ben je echt deze maand begonnen met lopen?
Want dan zou ik netjes bij les 1 beginnen.![]()
Even net mijn laatste wedstrijd aan het analyseren geweest en ik moet zeggen dat ik prima gelopen heb, volgens mij was het mijn vlakste race ooit! De pieken die erin zitten, zijn te verklaren door de windDus in 2014 deze vlakke lijn maar vasthouden
Voor de cijfertjesgeeks onder ons een grafiekje met een vergelijk tussen mijn 7^^ en deze 15 km wedstrijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en in 2013 ongeveer naar Toulouse gelopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Danku, en nee ik ben netjes bij les 1 begonnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Welkom hier,
Vraagje, je noemt je een januariloper, ben je echt deze maand begonnen met lopen?
Want dan zou ik netjes bij les 1 beginnen.
Moest allen even moed verzamelen om te posten![]()
Op zich wel een goed teken natuurlijk, dat je meer moed moet verzamelen om hier te gaan posten dan om te gaan lopen
Ja dan telt het niet, dan ben je nu al een echte hardloper.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
Danku, en nee ik ben netjes bij les 1 begonnen.
Moest allen even moed verzamelen om te posten
En Maleduck, asbijschriften! (Hoewel ik kilometer 11 van de 7H zo al herken...)![]()
Hahaha. De meeste bijten niet hierquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:44 schreef Fa-tum het volgende:
Danku, en nee ik ben netjes bij les 1 begonnen.
Moest allen even moed verzamelen om te posten
Maar, ik vind het goed dat je een les opnieuw gaat doen waarmee je nu nog moeite hebt.![]()
![]()
Ik zou ook met Runkeeper o.i.d. proberen te meten hoe hard je loopt. Ik had ook moeite met alles vanaf 5 minuten. Nu heb ik bewust mijn snelheid omlaag gegooid en gaat het ineens allemaal een stuk makkelijker. (Als ik denk dat ik dood ga, weet ik dat ik te hard loopt en dat blijkt bij mij dan ook later weer uit de cijfertjes van Runkeeper...)quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:21 schreef Fa-tum het volgende:
O...en welkom natuurlijk.
[ Bericht 4% gewijzigd door Nanook24 op 02-01-2014 15:46:10 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Neen. Die reservelijst was toen al zo vol dat ik de moed gelijk heb opgegeven. Maar nu Taha ook ineens gestegen is was het misschien wel gelukt, geen idee. Ik loop de route wel gewoon een keer als trainingquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb vandaag ook maar even de VFF weer aangetrokken voor een mooi rondje. Helaas kon ik pas aan het eind van de dag doordat we in de middag naar familie gingen enzo, dus ik moest weer lekker in het donker, met regen en wind enzo. Vanmiddag was het vet lekker weer hier.
Desalwelteplus heb ik ontzettend lekker gelopen, geen moment last gehad van de regen, alleen maar lekkere verkoeling. Ik begon met een redelijk rustig tempo en dat ging tijdens het lopen vanzelf steeds iets sneller, het voelde ook echt gewoon goed. Geen pijntjes aan mijn knie en het liep bijna als vanzelf. Had ik niet verwacht na een dag vol oliebollen en nog friet als maaltijd.
Goed begin van het nieuwe jaar!
http://www.endomondo.com/workouts/281617042/2368823
[..]
Gezellig!!! Worden weer mooie Fok-loopjes met z'n allen.Hoop dat je er bij de Sallandtrail nog doorkomt!
Daywalk3r stond ook op de wachtlijst geloof ik, enig idee hoever die is? Of heb ik het verkeerd?2km afstand vanaf mijn huis.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Door de polder, met zonnetje en een beetje wind. Heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ben (nog) niet gestegen hoor, ik sta en stond 11e. Heb goeie hoop dat ik toch mee kan doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neen. Die reservelijst was toen al zo vol dat ik de moed gelijk heb opgegeven. Maar nu Taha ook ineens gestegen is was het misschien wel gelukt, geen idee. Ik loop de route wel gewoon een keer als training2km afstand vanaf mijn huis.
Ben wel benieuwd wanneer dat duidelijk wordt, anders kan ik andere plannen gaan maken.
![]()
Ik werk zelf altijd met een online excel bestand waar ik alles bij houd (trainingen, wedstrijden, pr's, doelen, aantal km's per schoenpaar en nog wat dingen). Ik vul per training wat dingen in en mijn sheet berekend alles wat ik wil weten.
Afgelopen weekend zag een kameraad dat en vroeg of ik daar een kopie van kan maken. Dit heb ik gedaan en heb (hopelijk) zodanig aangepast (met wat ideeën van dat andere excel bestand dat ik laatst plaatste) dat je voor de eerste keer een aantal dingen moet invullen op een blad en dat het voor de rest alles rekent en bijhoudt voor je wanneer je een training invoert.
Ik kreeg net een reactie van mijn kameraad dat hij er erg blij mee is. Misschien dat er meerdere mensen er wat aan hebben.
Iedereen kan dit bestand bekijken maar om hem zelf te willen gebruiken moet je inloggen en dan kan je klikken op bestand====> een kopie maken. Dan heb je er zelf één die je kan gebruiken.
https://docs.google.com/s(...)0c193c1E&usp=sharing
PS mijn bronnen van dat schema is http://www.lekkergelopen.nl, www.prorun.nl en www.runnersweb.nl.
[ Bericht 3% gewijzigd door streamnl op 02-01-2014 16:52:11 ]![]()
Zit ik ook nog niet maar dat moet gewoon lukken heb ik beslotenquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Goed bezig! Wist niet dat al aan de 15km zat![]()
goed dat jij het ook weer opgepakt hebt!! Doorzetten hè?!
![]()
![]()
stukje van de organisator:quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:39 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet gestegen hoor, ik sta en stond 11e. Heb goeie hoop dat ik toch mee kan doenBen wel benieuwd wanneer dat duidelijk wordt, anders kan ik andere plannen gaan maken.
Komt inderdaad wel goed dan! Jammer dat Daywalk3r zich niet heeft ingeschreven alleenquote:Met de plaatsing op een reservelijst houd je toch een kans om op de deelnemerslijst terecht te komen. De lijst is nu nog lang (99) maar er zullen zeker nog tientallen afvallen verwacht ik. Daarnaast is er een kans dat we het aantal deelnemers op deze afstand bijstellen naar 400 ipv 350. Een en ander is onderandere afhankelijk van het aantal vrijwilligers dat op 8 maart beschikbaar zal zijn.
Ik denk eerlijk gezegd dat het gaat lukken (-;
Bertus. Volgend jaar dus gewoon even wekker zetten
![]()
![]()
Dat klinkt hoopvolquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
stukje van de organisator:
[..]
Komt inderdaad wel goed dan! Jammer dat Daywalk3r zich niet heeft ingeschreven alleen. Volgend jaar dus gewoon even wekker zetten
![]()
Als alternatief: 15 januari 08.00 gaat inschrijving voor Veluwezoomtrail open. Ook mooi.![]()
Vanavond eerste kilometers van dit jaar maken, erg veel zin in
En dan zondag een HM, georganiseerd door mijn vereniging. Zo te zien is de opkomst erg goed, er hebben zich al ongeveer 50 man ingeschreven plus even zoveel voor de 5 en 10 kilometer. Ben benieuwd, is eigenlijk de eerste echt kleine loop die ik ga doen. Meestal toch wel wat grotere evenementen gelopen.![]()
Eerste rondje van dit jaar zit er weer op! Ben zo stijf als een deur en ook een beetje ziekjes, dus ik was benieuwd hoe ver ik kwam. Nou, gewoon volgens schema Evy 5 uitgelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/281805140/8778461![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:54 schreef Twinky het volgende:
Eerste rondje van dit jaar zit er weer op! Ben zo stijf als een deur en ook een beetje ziekjes, dus ik was benieuwd hoe ver ik kwam. Nou, gewoon volgens schema Evy 5 uitgelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/281805140/8778461
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:54 schreef Twinky het volgende:
Ik heb je blog gemist![]()
![]()
ja! ik weet niet of jij alweer begonnen bent (zo ja: zelfde vraag voor jou), maar ik merk dat ik nu gewoon wat meer ervaring heb. Wanneer je moet stoppen, wanneer je wel kunt doorgaan (al blijft dat lastig), maar ook dat ik veel sneller op adem ben en weet dat het gewoon heel vaak kut is maar het uiteindelijk het toch waard isquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:55 schreef Arquero het volgende:
Netjes Twink. Merk je wel dat het beter gaat nu ten opzichte van vorige keer?
en de pijntjes achteraf, die zijn zo bekend
Maar het beter gaan zit hem ook in dat het niet zo moeilijk is om te gaan, omdat het gewoon een onderdeel van mijn leven is ofzo.
/egopost.![]()
Even je blog gekeken, wat schrijf je leuk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:54 schreef Twinky het volgende:
Ik heb even je jaaroverzicht gelezen, wat balen dat je er uit moest toen je al zo ver was en wat stoer dat je weer vol goede moed begonnen bent. Rustig aan, dan gaat het deze keer vast en zeker wel goed komen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Oe! want!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef YUR het volgende:
Heb een footpod gekregen van GotC
Eindelijk cadans grafiekjes![]()
Echt zo jammer dat het op Tijn's verjaardag is. Anders had ik meegelopen!quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:54 schreef Arquero het volgende:
Vanavond eerste kilometers van dit jaar maken, erg veel zin in
En dan zondag een HM, georganiseerd door mijn vereniging. Zo te zien is de opkomst erg goed, er hebben zich al ongeveer 50 man ingeschreven plus even zoveel voor de 5 en 10 kilometer. Ben benieuwd, is eigenlijk de eerste echt kleine loop die ik ga doen. Meestal toch wel wat grotere evenementen gelopen.![]()
Je krijgt erwtensoep na afloop, kun je meteen alle visite wat soep gevenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt zo jammer dat het op Tijn's verjaardag is. Anders had ik meegelopen!![]()
![]()
Leuk Arquero! Twinky; fijn dat je weer zo lekker bezig bent.
Zelf ruim drie kilometer gelopen, ging gezien de omstandigheden (niet lekker en nog steeds moe) goed! Belangrijkste is nu om weer in het ritme van drie keer per week te komen, afstand en snelheid is ondergeschikt nu.![]()
Beter zo! Gewoon weer rustig aan opbouwen zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja! ik weet niet of jij alweer begonnen bent (zo ja: zelfde vraag voor jou), maar ik merk dat ik nu gewoon wat meer ervaring heb. Wanneer je moet stoppen, wanneer je wel kunt doorgaan (al blijft dat lastig), maar ook dat ik veel sneller op adem ben en weet dat het gewoon heel vaak kut is maar het uiteindelijk het toch waard is
en de pijntjes achteraf, die zijn zo bekend
Maar het beter gaan zit hem ook in dat het niet zo moeilijk is om te gaan, omdat het gewoon een onderdeel van mijn leven is ofzo.
/egopost.![]()
Maar ben zelf niet gestopt. Alleen in augustus natuurlijk tijdje niet kunnen lopen, maar dat was alles bij elkaar weekje of 5. Daarna eigenlijk meteen de draad weer opgepakt.![]()
Liefde is... elkaar voortdurend hardloopgerelateerde cadeautjes geven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:02 schreef YUR het volgende:
Heb een footpod gekregen van GotC
Eindelijk cadans grafiekjes![]()
Lekker bezig Twink! Die ervaring scheelt wel he? Lijkt alsof alles een stuk makkelijker gaat
Hier lekker gelopen, 6x2min met 2 min rust op D3. Nu is D3 voor mij nog niet belangrijk, dus na overleg met Yur besloten om een stapje harder te gaan dan de vorige keren. Goed gelukt en voelde goedRenate les 10: Check!
![]()
Ik vond het bieten-appelsap eigenlijk best lekker! Liever dit dan een bord bieten!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wrijf het er nog even in dat ik straks wel bieten ga eten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond het bieten-appelsap eigenlijk best lekker! Liever dit dan een bord bieten!![]()
![]()
Twinky, goed dat je weer bent begonnen! En fijn dat het beter gaat
Serinde, ja ik ga doorzetten, maar jij ook! Die 15km ga je echt wel halen.
Ik kom net bij de fysio vandaan. Mag een weekje niet lopen maar zelfs de fysio denkt dat het met losmasseren wel goedkomtheb goede hoop...
Alleen dat masseren zelf he?!![]()
![]()
Bieten zijn lekker! Bietensap heb ik nog nooit gehad.....quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:44 schreef Piet90 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in dat ik straks wel bieten ga eten.
Ben zelf al heel wat smoothierecepten enzo voor na mijn kaakoperatie. Ben benieuwd hoe me dat strax afgaat....![]()
Brrr, bieten. Die ontwijk ik toch liever.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dit. zowel warm als koud.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Brrr, bieten. Die ontwijk ik toch liever.![]()
Precies!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Liefde is... elkaar voortdurend hardloopgerelateerde cadeautjes geven.
Net met mijn broer gelopen, eerst 2,5 km alleen en hem daarna opgepikt bij het vakantiehuisje. Samen 3 km afgelegd, de eerste 2 op en langzaam tempo en de 3e wat rapper. Hij zag die 1-1-2-2-3-3 niet zitten. Na mijn uitleg over conditie en spieren etc die moeten wennen nog niet: prima, dan loop maar met mij mee..
Het ging hem nog goed af ook, hoop dat hij er geen last van krijgt. Hij gaat morgen of zaterdag fatsoenlijke hardloopschoenen kopen bij Run2day.![]()
![]()
Ik heb ook een nieuwjaarscadeautje gekregen, van het CJIB![]()
![]()
Ghequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:46 schreef YUR het volgende:
Op zich wel een goed teken natuurlijk, dat je meer moed moet verzamelen om hier te gaan posten dan om te gaan lopen![]()
Ja doei.![]()
Jij bent ook weer al aardig op weg zo, lekker!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:41 schreef GotC het volgende:
Lekker bezig Twink! Die ervaring scheelt wel he? Lijkt alsof alles een stuk makkelijker gaat
Hier lekker gelopen, 6x2min met 2 min rust op D3. Nu is D3 voor mij nog niet belangrijk, dus na overleg met Yur besloten om een stapje harder te gaan dan de vorige keren. Goed gelukt en voelde goedRenate les 10: Check!
![]()
![]()
Dank je. Dat kan allemaal mooi samenvallen met eventuele lange termijn plannen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:10 schreef SEMTEX het volgende:
Wellicht oud nieuws, wie weet ook niet.
[..]![]()
Bietjes zijn echt wel lekker. Ligt er geheel aan wat je ervan maakt![]()
Ik ben vandaag begonnen met wat meer doordacht te gaan eten. Primair en alvast voor de marathon voorbereiding van Meneer, maar het moest ook echt eens beter. Uiteindelijk blijkt alleen dat we niet eens zoveel hoeven aan te passen![]()
Sleutelwoorden: carbs! groenten! fruit! noten! pitten! smoothies! en omdat ik het wil: quiches!![]()
Net al heeeeeerlijk gegetenLekker cliché op 2 januari, maar soit. Ik zie wel hoelang we dit uithouden.
Met dank voor de tips van GotC![]()
![]()
zo klopt ie....quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoezo troep? We worden steeds vetter en ongezonder
Mossel, we hebben nu voor het eerst een jeugd die in diverse westerse landen een toegenomen kans heeft om jonger te sterven dan hun ouders door ongezonde eetgewoontes
spuit elf, ik zag dat Nirak hier ook al over gepost had'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ongezonde eetgewoontes != toegevoegde voedingssupplementen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo klopt ie....
Mossel, we hebben nu voor het eerst een jeugd die in diverse westerse landen een toegenomen kans heeft om jonger te sterven dan hun ouders door ongezonde eetgewoontes![]()
Jij begrijpt hoe het werktquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, we gaan het hier weer over tieten hebben.![]()
Effectieve dingen, alleen zo oncharmant.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Oncharmant? Je loopt hard. /carequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Effectieve dingen, alleen zo oncharmant.Ja doei.![]()
Als jullie het nog even over (ongezonde) voeding en tieten hebben, dan ga ik mijn eerste rondje sinds 16 november lopen.
6x 1 minuut hardlopen met tussendoor 1 minuut wandelen. Ik verheug me er al weken op. Tot zo!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
hartslagmetershop.nl
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Ben ik er (bijna) vanaf, en dan worden manboobs ineens hip? Dacht het niet he?
Ik match mijn tomaathoofd graag met kekke dingen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oncharmant? Je loopt hard. /care
Wat ook uitgelegd kan worden als "gooi zoveel mogelijk pijnlijk felle kleuren op een hoop" geloof ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
nee ze zijn niet hip maar het bewustzijn ervan tijdens het hardlopen is goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:04 schreef Guard het volgende:
[..]Ben ik er (bijna) vanaf, en dan worden manboobs ineens hip? Dacht het niet he?
![]()
![]()
![]()
Best kans dat RW ze ook heeft, van Purelimequote:Op donderdag 2 januari 2014 19:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Waar kan je eigenlijk die bh's kopen met hartslagmeter erin?F means you're fucked![]()
Ik keek niet wat je quoote en dacht even dat je óók nog een typfout maakte, en het over manboobs ging. Dan krijg je zoiets als "RD heeft ook manboobs"quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Best kans dat RW ze ook heeft, van Purelime![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:11 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Ik keek niet wat je quoote en dacht even dat je óók nog een typfout maakte, en het over manboobs ging. Dan krijg je zoiets als "RD heeft ook manboobs"
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Boobies die bewegen van het hardlopen zijn alleen mooi als zeer in en fatsoenlijke sportbh zitten. Anders is het inderdaad oncharmant.![]()
Ik heb sinds kort de looptijden.nl app op mijn telefoon.
En vanmiddag na het lopen had ik eens een mail van hen.
Ik doe schijnbaar mee met het hardloop tegel spel.
Ik ben door maarliefst 3 tegels gelopen, waarvan eentje met een snelheid van 37km/u
(ik denk dat ze 3,7 bedoelen ;') )
Maargoed, ik sta nu wel 2de
[ Bericht 1% gewijzigd door amaranta op 02-01-2014 19:32:44 ]![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:11 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Ik keek niet wat je quoote en dacht even dat je óók nog een typfout maakte, en het over manboobs ging. Dan krijg je zoiets als "RD heeft ook manboobs"
En je weet zeker dat je dit niet hebt gedroomd?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef amaranta het volgende:
Ik heb sinds kort de hardlopen app op mijn telefoon.
Ik ben door maarliefst 3 tegels gelopen, waarvan eentje met een snelheid van 37km/u
Maargoed, ik sta nu wel 2de![]()
![]()
Nee, eroverheen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zo'n strakke hardloopbroek gekocht maar moet ik daar nu ook nog een boxer onder aan doen?Ja doei.![]()
Say whut?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:20 schreef amaranta het volgende:
Ik heb sinds kort de hardlopen app op mijn telefoon.
Maargoed, ik sta nu wel 2deJa doei.![]()
Wil je een printscreen zien???quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je dit niet hebt gedroomd?![]()
Ik weet zelf ook wel dat er niks van klopt hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je dit niet hebt gedroomd?![]()
Gem. was het iets van 9 km/u![]()
De meeste van die tights zijn nog een tikkie doorschijnend. Ik heb er een boxer onder.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zo'n strakke hardloopbroek gekocht maar moet ik daar nu ook nog een boxer onder aan doen?![]()
Ja, nou, maak daar maar 'begrijp' vanquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat was ongeveer mijn reactie toen ik die post las. Begreep er niks van.![]()
Ja doei.![]()
Nice minder als 10 sec per 100m, we zien je wel in Zurich op de sprintnummers
Ik draag er gewoon zo een:quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Effectieve dingen, alleen zo oncharmant.
Zal met iets grotere cups misschien niet meer gaan(ik heb een c-cup)
+1quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:12 schreef Nirak het volgende:
Boobies die bewegen van het hardlopen zijn alleen mooi als zeer in en fatsoenlijke sportbh zitten. Anders is het inderdaad oncharmant.![]()
Ik snoer ze altijd stevig in. Haat dat gebounce tijdens het lopen![]()
![]()
Na de eerste werkdag van het jaar ook maar het sporten gestart. Beschaafd 10k. Net lekker zo.If at first you fail, re-define your objective.![]()
Hey, we zijn nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef amaranta het volgende:
Ik vond het gewoon grappig. Ik was niet serieus hoorTegels, die snelheid, het klinkt gewoon net even anders dan anders.
![]()
Daar bouncet de boel dwars doorheen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik draag er gewoon zo een:
[ afbeelding ]
Zal met iets grotere cups misschien niet meer gaan(ik heb een c-cup)
En dan liever ingesnoerd in iets minder oogstrelends. Al blijft een combinatie uiteraard win-win. /ijdeltuit
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, we zijn nieuwsgierigTegels, die snelheid, het klinkt gewoon net even anders dan anders.
IK heb een nieuwe telefoon en vond runkeeper niet fijn.
Dus ik heb looptijden.nl geinstalleerd.
Vanmiddag wezen hardlopen en ná het rennen kreeg ik een mail via de app.
Schijnbaar is er een of ander hardloopspel waar ik automatisch aan mee doen.
Ze hebben zones gemaakt die ze tegels noemen. En ik ben dus door 3 van die zones/tegels gekomen.
Een van die tegels was dus die van de screenshot.
Ik snap er zelf ook geen hol van.![]()
Wat gingen die minuten hardlopen snel voorbij, en wat duurden die minuten wandelen lang, maar gelukkig eindelijk weer keer kunnen lopen. Ging super! nergens last van. Alleen zijn die 6x 1 minuut zo weinig.... Voelt bijna niet de moeite om me om te kleden.
http://www.endomondo.com/workouts/281891100/9191691Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Iemand nog inspiratie nodig voor de challenge van 2014?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mocht je na de erwtensoep nog plek hebben voor taart.. you know where to find itquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:35 schreef Arquero het volgende:
[..]
Je krijgt erwtensoep na afloop, kun je meteen alle visite wat soep geven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heb Bertus even gemaild:quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[..]
Komt inderdaad wel goed dan! Jammer dat Daywalk3r zich niet heeft ingeschreven alleen. Volgend jaar dus gewoon even wekker zetten
Beste Willem.
Je mailt precies op tijd! (-;
Ik heb net besloten om het aantal deelnemers op de 25 km. op te voeren van
350 naar maximaal 400 deelnemers.
Dat komt morgenvroeg ook in TCTubantia te staan.
Hoppaa!!!
Trainen dus! (-;
Groeten
Bertus![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:54 schreef amaranta het volgende:
Geef je bv GotC?
Ik heb bijna geen borsten meer na 2x bv. Dus ook geen last van bouncen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
morgen waarschijnlijk richting the Te Anau Basin voor de Mavora Explorer....heerlijk lokaal loopje
http://www.mavoraexplorer.co.nz/16km-run.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is inderdaad ook het belangrijkste, nu even de komende 12 weken doorkomen met opbouwen en dan mag ik weer 5-10km lopen. Ik kan niet wachten.quote:Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Hier ook geen noemenswaardige krimp na 3x bv (ruim 3 jaar in totaal). Maargoed... het was ook al niet veel![]()
Hier sportbh's van H&M trouwens, die vind ik het fijnst zittenDie van PureLime staan nog wel hoog op m'n verlanglijstje
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:05 schreef Nirak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:08 schreef E.T. het volgende:
Hier ook geen noemenswaardige krimp na 3x bv (ruim 3 jaar in totaal). Maargoed... het was ook al niet veel![]()
Hier sportbh's van H&M trouwens, die vind ik het fijnst zittenDie van PureLime staan nog wel hoog op m'n verlanglijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef amaranta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
wat jij het prettigst vind.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb zo'n strakke hardloopbroek gekocht maar moet ik daar nu ook nog een boxer onder aan doen?![]()
Zijn er mensen die in tight lopen zonder boxer dan? In een zeembroekje snap ik het, maar daarmee zit je op je fietszadel, maar onder een tight draag je toch gewoon je ondergoed?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ik heb daar boxers voor gekocht jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef Mascleta het volgende:
Zijn er mensen die in tight lopen zonder boxer dan? In een zeembroekje snap ik het, maar daarmee zit je op je fietszadel, maar onder een tight draag je toch gewoon je ondergoed?
nee, hoe minder er zou kunnen schuren hoe beter ik het vind.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef Mascleta het volgende:
Zijn er mensen die in tight lopen zonder boxer dan? In een zeembroekje snap ik het, maar daarmee zit je op je fietszadel, maar onder een tight draag je toch gewoon je ondergoed?
Maar het is dan ook zelden dat ik een tight draag, ik denk dat ik afgelopen winter 2-3 keer een tight aangehad heb
[ Bericht 8% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-01-2014 20:31:31 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Na 2 weken mee gestoptquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:54 schreef amaranta het volgende:
Geef je bv GotC?
Ik heb bijna geen borsten meer na 2x bv. Dus ook geen last van bouncen.Maar ik was al flink gezegend en dat is niet minder (maar ook niet meer) geworden
![]()
![]()
Ik was wel wakker maar stond in een discotheek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[..]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier een samengestelde lijst van marathons / ultramarathons die aangeprezen worden om te combineren met een reis: Sommigen spreken me écht wel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik rekening hou met de meest haalbare tijdsperiode spreekt Tromso Midnight Sun me echt wel aan.
[ Bericht 40% gewijzigd door minimaLL op 02-01-2014 21:10:34 ]![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:53 schreef minimaLL het volgende:
Hier een samengestelde lijst van marathons / ultramarathons die aangeprezen worden om te combineren met een reis: Sommigen spreken me écht wel aan.je bent de linkjes vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik rekening hou met de meest haalbare tijdsperiode spreekt Tromso Midnight Sun me echt wel aan.
Iemand ervaring met dit:
Nieuwe hardloopschoenen gekocht (netjes gepast/geprobeerd in de winkel incl. filmpje hoe ik daarin afwikkel en alles wijst erop dat dat beter gaat dan m'n oude schoenen).
Maar sinds ik m'n nieuwe schoenen heb, heb ik last van (wat lijkt op) slijmbeursontsteking aan m'n heup.
Het kan door m'n schoenen komen, maar kan het komen doordat ik toch een flinke tijd niet getraind heb?Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Kan allemaalquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:58 schreef Xilantof het volgende:
Iemand ervaring met dit:
Nieuwe hardloopschoenen gekocht (netjes gepast/geprobeerd in de winkel incl. filmpje hoe ik daarin afwikkel en alles wijst erop dat dat beter gaat dan m'n oude schoenen).
Maar sinds ik m'n nieuwe schoenen heb, heb ik last van (wat lijkt op) slijmbeursontsteking aan m'n heup.
Het kan door m'n schoenen komen, maar kan het komen doordat ik toch een flinke tijd niet getraind heb?
De omgeving van Tromsø is prachtig! Helaas is een groot deel van het marathon-parcours een heen-en-weertje langs een grote weg, volgens mij, en de halve marathon loopt ook heen-en-weer naar het vliegveld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:53 schreef minimaLL het volgende:
Als ik rekening hou met de meest haalbare tijdsperiode spreekt Tromso Midnight Sun me echt wel aan.
Maar zeker als je er een week aan vast kan plakken om bv. naar de Lofoten te gaan, dan is het de moeite waard.![]()
inderdaad goed mogelijk dat het een combinatie van beiden, onwennigheid op nieuwe schoenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vermoed m'n schoenen, want zelfs na een tijd rust en een 'klein pokke stukkie' op een laag tempo krijg ik last.quote:Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
dat is het zelfde het geval met de Mount Cook Marathon hier, prachtige omgeving maar over een saaie weg, daar hadden ze volgens mij wel iets meer spannends van kunnen maken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:59 schreef pijll het volgende:
[..]
De omgeving van Tromsø is prachtig! Helaas is een groot deel van het marathon-parcours een heen-en-weertje langs een grote weg, volgens mij, en de halve marathon loopt ook heen-en-weer naar het vliegveld.
https://www.facebook.com/aorakimtcookmarathon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tijdens training zei m'n lijf: haha, ik stop ermee!
En toen ik bij m'n oude woning aankwam om nog wat spulletjes te halen was het raam van m'n voordeur ingegooid, dus nu heen-en-weren en bellen en boe en bah![]()
![]()
Het probleem (in Tromsø) is dat er gewoon niet genoeg wegen liggen om een mooi rondje van 42 km te maken, behalve in de stad zelf natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is het zelfde het geval met de Mount Cook Marathon hier, prachtige omgeving maar over een saaie weg, daar hadden ze volgens mij wel iets meer spannends van kunnen maken.
https://www.facebook.com/aorakimtcookmarathon
De marathon van het lijstje die ik nog wel eens ga doen, is die van Médoc. Mogelijk de zwaarste marathon ter wereld, dankzij de drankposten.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef hatsaflats het volgende:
En toen ik bij m'n oude woning aankwam om nog wat spulletjes te halen was het raam van m'n voordeur ingegooid, dus nu heen-en-weren en bellen en boe en bah
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je bent de linkjes vergeten![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef hatsaflats het volgende:
En toen ik bij m'n oude woning aankwam om nog wat spulletjes te halen was het raam van m'n voordeur ingegooid, dus nu heen-en-weren en bellen en boe en bahZijn ze ook binnen geweest, of was het alleen baldadigheid?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Volgens mij wilden ze weten wat er zou winnen: enkel glas of een groene container. Het werd de groene container.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Zijn ze ook binnen geweest, of was het alleen baldadigheid?
Over 3 kwartier is er iemand om het te fixen. Nu eerst mn startbewijs voor Egmond onder het glas vandaan vissen.
Kijkgaatje:
![]()
![]()
Kost altijd weer een hoop tijd en frustratiequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze weten wat er zou winnen: enkel glas of een groene container. Het werd de groene container.
Over 3 kwartier is er iemand om het te fixen. Nu eerst mn startbewijs voor Egmond onder het glas vandaan vissen.![]()
Bleh Hats. En waarom ging je training niet zoals je verwachtte?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze weten wat er zou winnen: enkel glas of een groene container. Het werd de groene container.
Over 3 kwartier is er iemand om het te fixen. Nu eerst mn startbewijs voor Egmond onder het glas vandaan vissen.
Kijkgaatje:
[ afbeelding ]
Dat shirt van Egmond trouwens... VrolijkVan lelijkheid vind ik 'm wel weer mooi.
![]()
Ik heb net de helft van hardloopshirts weggedaan, en nu heb ik er nog steeds 12 ofzo. Van mij hoeven ze nergens meer shirts te geven als je meedoet...F means you're fucked![]()
O, ik verwachtte niet zoveel hoor. Verhuizing heeft de laatste tijd veel energie gekost, laatste dagen voor de jaarwisseling nog veel tijd gestopt in die opdracht voor TNO en daarna nog lekker oud&nieuw gevierd. Dan is het wel weer eens leuk geweest en kun je beter niet 1000meters op 4:30 gaan rennen, blijkbaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bleh Hats. En waarom ging je training niet zoals je verwachtte?
Dat shirt van Egmond trouwens... VrolijkVan lelijkheid vind ik 'm wel weer mooi.
En het was mn startnummer niet eens![]()
![]()
Jeetje, balen van je raam hats.En dat het wat minder ging, al is dat dan gezien drukte wel verklaarbaar.
![]()
Mascleta en GotC!![]()
Zelf een kloteloopje gehad. Het ging wel lekker, maar na 4km viel eerst de gps uit en daarna m'n rechterenkel weer. Pijn die van bovenop mijn voet doorloopt tot net onder die 'enkelknobbel' aan de buitenkant. Twee keer een stuk gewandeld. Natuurlijk was ik net op het verste punt van huis toen het begon te eikelen.
Misschien toch te veel gelopen de afgelopen tijd.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voeten/tenen worden in het Haagse ook wel aangeduid met patatten, dus dat klopt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik op mn voeten, al dan niet gehuld in sokken en schoenen![]()
Noujaquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef hatsaflats het volgende:
En toen ik bij m'n oude woning aankwam om nog wat spulletjes te halen was het raam van m'n voordeur ingegooid, dus nu heen-en-weren en bellen en boe en bahdat is @####@¤%@@
![]()
Gelukkig is het van de woningbouw, dus ik wens ze er verder veel plezier mee. Het is alleen zo zonde van mn tijd. Ik had nog een IJndejaarsbiertje gepland voor vanavond.![]()
dat kan nog 363 dagen wachten....quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:27 schreef hatsaflats het volgende:
Gelukkig is het van de woningbouw, dus ik wens ze er verder veel plezier mee. Het is alleen zo zonde van mn tijd. Ik had nog een IJndejaarsbiertje gepland voor vanavond.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmm...is het nog gelukt met dat eindejaarsbiertje of werd het er uiteindelijk een uit eigen koelkast?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:42 schreef hatsaflats het volgende:
Over 3 kwartier is er iemand om het te fixen.Bij de 20 van Alphen moest je ervoor betalen. Ik vind meedoen wel leuk, maar 15 Euro voor een shirt als bewijs dat je hebt meegedaan weer overdreven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:50 schreef YUR het volgende:
Ik heb net de helft van hardloopshirts weggedaan, en nu heb ik er nog steeds 12 ofzo. Van mij hoeven ze nergens meer shirts te geven als je meedoet..."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat biertje is uit eigen koelkastquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:37 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hmm...is het nog gelukt met dat eindejaarsbiertje of werd het er uiteindelijk een uit eigen koelkast?
[..]
Bij de 20 van Alphen moest je ervoor betalen. Ik vind meedoen wel leuk, maar 15 Euro voor een shirt als bewijs dat je hebt meegedaan weer overdreven.![]()
![]()
Vandaag mijn blauwe voet nog wat rust gegund (en mezelf ook, slaaptekort FTW) maar morgen mag hij terug aan het werk. Als ik tot volgende week met rustige loopjes geen kuitgezaag krijg dan ga ik toch eens een mooi schema opstellen, merk dat ik dat mis. Och en ergens een halve marathon uitzoeken in Belgie, lekker fris enzo!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Hats, wat ontzettend vervelend ja... Stelletje idioten lopen er ook rond soms, gewoon van andermans spullen afblijven..![]()
RD, dat ziet er uit als een erg leuk rondje, zit er nou ook een oversteek in of zie ik dat verkeerd?Maakt het wel weer wat avontuurlijker.
Mossel, dat klinkt niet goed nee.Wel een rare plaats op zich voor pijn, misschien ook wat van die voetversterkende oefeningen gaan doen?
Hoop dat je er snel weer vanaf bent in ieder geval.
![]()
Medoc lijkt mij ook heel zwaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:08 schreef pijll het volgende:
[..]
Het probleem (in Tromsø) is dat er gewoon niet genoeg wegen liggen om een mooi rondje van 42 km te maken, behalve in de stad zelf natuurlijk.
De marathon van het lijstje die ik nog wel eens ga doen, is die van Médoc. Mogelijk de zwaarste marathon ter wereld, dankzij de drankposten.Collega van me wil m gaan lopen volgend jaar. Niks voor mij.
Die 2 Oceans lijkt me super gaaf, staat op m'n Bucket list.![]()
![]()
Zo hier ook de eerste 5km vam het jaar gedaan. Wilde er 2 meer maar als je -7 hebt en je lens na 3,5 km achter in je oog duwt. Dan zie je niet heel goed meer waar je heen gaat.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ah, de Marathon du Vin. Clubgenoten hebben 'm gedaan. Was wel zwaar ja, vooral hun 'team'genoot die op alle posten inderdaad wijn ging drinken had het er zwaar meequote:Op donderdag 2 januari 2014 21:08 schreef pijll het volgende:
[..]
Het probleem (in Tromsø) is dat er gewoon niet genoeg wegen liggen om een mooi rondje van 42 km te maken, behalve in de stad zelf natuurlijk.
De marathon van het lijstje die ik nog wel eens ga doen, is die van Médoc. Mogelijk de zwaarste marathon ter wereld, dankzij de drankposten.Tip van flip (van hun): neem voldoende eigen water mee, want ze hebben (hadden toen iig) meer wijn dan water bij de drankposten, zeker als je niet vooraan in het veld start en blijft...
Ja doei.![]()
Mag ik in de OP
05 januari - Genneperparken nieuwjaarsloop 2014 (Eindhoven)
• runninglinda - 14km
Ik wilde eigenlijk op de dag zelf pas inschrijven omdat ik twijfelde over welke afstand ik zou gaan lopen....Maar toevallig zag ik op de site dat dit niet meer mogelijk is door de vele voorinschrijvingen. Dus als je nog mee wilt doen, het kan nog![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:00 schreef mosselmossel het volgende:
Ik moest vannacht om 1.30 uur een beetje lachen. Mijn vriendinnetje zat achter inschrijven.nl om zich op te geven voor de Ladies Run bij de Kustmarathon.herkenbaar
Mijn hele familie zit standaard 5 over twaalf zich in te schrijven voor de ladiesrun en wandelmarathon. Die zijn meestal op nieuwjaarsdag in de middag vol.
De gewone marathon raakt nooit vol, maar sluit ergens in mei ofzo.
Iedereen nog de beste wensen voor 2014 trouwens, en vooral veel blessurevrije kilometers
Challenge staat weer op 2500
Feyenoord!!! * Barça![]()
Ik was bang dat de Ladiesrun vroeg op nieuwjaarsdag vol zou zitten en ben op nieuwjaarsdag maar zelden vroeg wakker. En de computer stond toch nog aan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]herkenbaar
Mijn hele familie zit standaard 5 over twaalf zich in te schrijven voor de ladiesrun en wandelmarathon. Die zijn meestal op nieuwjaarsdag in de middag vol.
De gewone marathon raakt nooit vol, maar sluit ergens in mei ofzo.
Iedereen nog de beste wensen voor 2014 trouwens, en vooral veel blessurevrije kilometers
Challenge staat weer op 2500![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: