Nee, is om 13:00 voortaan helaas.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, TROS Kamerbreed op Radio 1 was best aardig, maar dat is gecancelled geloof ik.
En TROS Radar is ook best aardig, die special van ze over De Schuldvraag was zelfs gewoon goed.
Dat lijkt me een goeie reden om uit huis te gaan wonen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef robin007bond het volgende:
Vanaf dit jaar eten we trouwens geen vlees meer hier in huis!Heel het gezin is vegetariër geworden.
Oh ja, daar heb je gelijk in. Ik dacht voornamelijk aan hun muziekprogramma's op de tv.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, TROS Kamerbreed op Radio 1 was best aardig, maar dat is gecancelled geloof ik.
En TROS Radar is ook best aardig, die special van ze over De Schuldvraag was zelfs gewoon goed.
Waarom staat hier: http://www.tros.nl/tros-r(...)rbreed-uitzendingen/ dan "geen uitzendingen"?quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef arjan1112 het volgende:
Fijn voor je, wat een klote leven zullen jullie hebben
Die Valess-schnitzels zijn goed te doen hoor!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goeie reden om uit huis te gaan wonen.
Niet weg te kanen, die dingen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die Valess-schnitzels zijn goed te doen hoor!
nog geen 5de geweestquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom staat hier: http://www.tros.nl/tros-r(...)rbreed-uitzendingen/ dan "geen uitzendingen"?
Even in de VPRO-gids gekeken, daar staat dat het om 13.15 is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom staat hier: http://www.tros.nl/tros-r(...)rbreed-uitzendingen/ dan "geen uitzendingen"?
Oh ja, aanstaande zaterdag weer, staat hier: http://www.radio1.nl/troskamerbreedquote:
Omdat er ongelofelijk veel grondstoffen worden verspild aan de vleesindustrie. Daarnaast is het inhumaan hoe er met dieren wordt omgegaan in de bio-industrie.quote:
Oh raar, ik dacht dat ze zeiden 13:00. Zie ook de tweets. Jammer overigens, was een heerlijke ochtendprogrammering altijd. Krantje erbij en lekker luisteren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom kies je dan niet voor biologisch vlees en dan maar een paar keer per week?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat er ongelofelijk veel grondstoffen worden verspild aan de vleesindustrie. Daarnaast is het inhumaan hoe er met dieren wordt omgegaan in de bio-industrie.
En omdat vlees vaak volgespoten wordt met vet en weet ik het wat. Dus misschien ook een gezondere keuze. Al ga ik wel goed na of ik voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen (foliumzuur bijvoorbeeld).
De Schuldvraag vond ik echt niet goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Eet dan biologisch. Qua prijs vergelijkbaar met van die vegetarische vleesvervangers, maar dan minder industrieel en volgespoten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat er ongelofelijk veel grondstoffen worden verspild aan de vleesindustrie. Daarnaast is het inhumaan hoe er met dieren wordt omgegaan in de bio-industrie.
En omdat vlees vaak volgespoten wordt met vet en weet ik het wat. Dus misschien ook een gezondere keuze. Al ga ik wel goed na of ik voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen (foliumzuur bijvoorbeeld).
Meen je dat? Ook die schnitzels met saté erin? Die vind ik echt super lekker.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet weg te kanen, die dingen.
Ik eet met m'n vriendin af en toe vegetarisch, maar er moet geen nepvlees onder m'n neus geschoven worden.
Je bek houden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
Weet je wat het beste is voor het milieu ?
Ik luisterde eigenlijk alleen als ik moest werken, anders ben ik eigenlijk nooit voor 12 uur mijn bed uit op zaterdagquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh raar, ik dacht dat ze zeiden 13:00. Zie ook de tweets. Jammer overigens, was een heerlijke ochtendprogrammering altijd. Krantje erbij en lekker luisteren.
Omdat we dan liever all-in gaan en van mening zijn dat het eten van vlees anno 2014 eigenlijk niet meer nodig is voor ons. Het is een stukje extra beschaving vind ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom kies je dan niet voor biologisch vlees en dan maar een paar keer per week?
Maar er moeten nog steeds dieren voor gedood worden. Dan ga ik liever all-in.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eet dan biologisch. Qua prijs vergelijkbaar met van die vegetarische vleesvervangers, maar dan minder industrieel en volgespoten.
nee het beste voor het milieu is zo weinig mogelijk mensen, dus geen kinderen krijgen en zelfmoord plegen.quote:
Wanneer je het gevoel hebt dat jouw plezier van vleeseten niet opweegt tegen het dierenleed is dat een valide punt. Zelf eet ik wel vlees, alleen biologisch en niet iedere dag. Mijn vriendin eet geen vlees.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar er moeten nog steeds dieren voor gedood worden. Dan ga ik liever all-in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |