Ik heb 's winters een keer een hele autorit gelachen om een zwarte man zonder jas.quote:
Euribob, het is niet erg om een Guido te zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb 's winters een keer een hele autorit gelachen om een zwarte man zonder jas.![]()
"Haha, die neger die heb het koud, haha!"
Blijkbaar kan een Guido Hans Teeuwen niet leuk vinden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Euribob, het is niet erg om een Guido te zijn.
De EO is op radio 1 aardig opgeknapt. De TROS zendt niets uit wat ik kan waarderen. Naar PowNed kijk ik ook niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef robin007bond het volgende:
Welke omroepen haten jullie het meest?
Bij mij:
-PowNed
-TROS
-EO
Al vind ik Knevel en van den Brink wel aardig, dus dat is wel goed van EO. Verder vind ik de VARA ook niet echt geweldig. Zembla is goed, maar sensationeel. Het amusement van VARA vind ik poep. De Wereld Draait Door vind ik niet leuk, maar DWDD University wel.
Jij bent een Guido+ model.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Blijkbaar kan een Guido Hans Teeuwen niet leuk vinden.
Gelukkig zijn er dan nog de commerciële zenders.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef robin007bond het volgende:
Welke omroepen haten jullie het meest?
Bij mij:
-PowNed
-TROS
-EO
Al vind ik Knevel en van den Brink wel aardig, dus dat is wel goed van EO. Verder vind ik de VARA ook niet echt geweldig. Zembla is goed, maar sensationeel. Het amusement van VARA vind ik poep. De Wereld Draait Door vind ik niet leuk, maar DWDD University wel.
Ik weet niet. Dat moet GS maar beoordelen. Die heeft er verstand van.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan wil ik Guido++ zijn!
Guido + 1 is dat. Net als C en C++.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er dan nog de commerciële zenders.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vader vindt zelfs Theo Maassen te platvloers.![]()
Wij zijn thuis erg fan van Freek de Jonge.
Als ik jou bedreig omdat ik je buiten zie roken wil dat nog niet zeggen dat je buiten niet mag roken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef arjan1112 het volgende:
Zag gisteren een reclame voor e-sigaretten op tv waarin werd beweerd dat je die dingen overal mag roken... dat is gewoon onzin, mensen reageren extreem agressief als je ergens een e-sigaret gebruikt waar je niet ' echt ' mag roken
We? Jij gaat bij jouw ouders thuis over de abonnementen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We dachten er wel aan! Maar we zijn al op zoveel dingen geabonneerd.
Ik vond hem wel aardig trouwens.quote:
Heb ik verstand van codetaaltjes?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet. Dat moet GS maar beoordelen. Die heeft er verstand van.
Haha! Nou ja, mijn ouders zaten er ook over te denken, dus vandaar 'we'. Als ik het leuk vind kan het wel de doorslaggevende factor zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We? Jij gaat bij jouw ouders thuis over de abonnementen?
Oh, daar ben ik een expert in ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, van de mate van Guidoness van de users hier.
Ik kreeg van de week nog op m'n mieter van Koos, dus ik scoor inderdaad torenhoog.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik een expert in ja.
Jij scoort hoog, maar bent een meisje, dus het kan nog.
Wat je al niet doet voor je kind.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha! Nou ja, mijn ouders zaten er ook over te denken, dus vandaar 'we'. Als ik het leuk vind kan het wel de doorslaggevende factor zijn.![]()
En mijn ouders namen toentertijd ook voor mij een abonnement op Elsevier terwijl ze het zelf echt een vreselijk blad vinden. Dus hmm, je kunt dan wel spreken van 'we'.
Ja, hij zal zich gevleid voelen dat er een standaard naar hem is vernoemd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik ook!Hij kan er denk ik wel om lachen.
Uiteraard. Ik kreeg van mijn ouders vroeger ook de Kijk. Vonden ze zelf overigens ook interessant.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, ruimte bieden voor de ontwikkeling van je kinderen vind ik wel goed.
Ook leuk!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik kreeg van mijn ouders vroeger ook de Kijk. Vonden ze zelf overigens ook interessant.
Minder werken dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef GSbrder het volgende:
Ik wilde dat ik meer tijd had om te lezen.
Ik denk het ook! Nieuwe stage, alweer een jaartje met mijn vriendin samen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat 2014 een topjaar wordt. Jullie?
Eens.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat 2014 een topjaar wordt. Jullie?
Ik zou willen dat ik meer tijd had om te werken.quote:
Guidetti, we hadden het net over je!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef De_Guidance het volgende:
Hallo, kunnen we Theo nog ergens terugkijken?
http://www.npo.nl/theo-ma(...)-2013/VARA_101342280quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef De_Guidance het volgende:
Hallo, kunnen we Theo nog ergens terugkijken?
Ha!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zag het, ik voel me gevleid. Klopt wel enigzins, was vroeger wel erger.
Thxquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/theo-ma(...)-2013/VARA_101342280
Godverdomme robin.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef robin007bond het volgende:
Vanaf dit jaar eten we trouwens geen vlees meer hier in huis!Heel het gezin is vegetariër geworden.
Hoho, TROS Kamerbreed op Radio 1 was best aardig, maar dat is gecancelled geloof ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
De EO is op radio 1 aardig opgeknapt. De TROS zendt niets uit wat ik kan waarderen. Naar PowNed kijk ik ook niet.
Waarom?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef robin007bond het volgende:
Vanaf dit jaar eten we trouwens geen vlees meer hier in huis!Heel het gezin is vegetariër geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |