http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1112844quote:AMERSFOORT - Een brute mishandeling is een kat in Amersfoort fataal geworden. Vandalen stopten vuurwerk in het achterwerk van het dier en staken dat aan.
De kat raakte daardoor zo ernstig gewond dat hij afgemaakt moest worden.
Eigenaar Eric Fluit zag zijn huisdier zondagochtend voor het laatst levend. Hij heeft aangifte gedaan bij de politie.
Met flyers heeft hij de buren in de straat gewaarschuwd voor de kattenbeul.
Amersfoortquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:56 schreef Hoplahopla het volgende:
Iemand enige idee waar dit precies gebeurd is?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:57 schreef muhahaha het volgende:
Was niet anders in de 90er jaren, 1 jaar waren er een paar eenden opgeblazen, rotje in hun snavel.![]()
uhmm nee, dat jij zo ziek bent zegt eigenlijk wel genoeg...quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:59 schreef betyar het volgende:
Vroeger wel allemaal kikkers opblazen en op een drukke weg leggen. Hypocriet gedoe.
Nooit gedaan, had niet echt de behoefte om een rietje in de anus van een kikker te steken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:00 schreef Re het volgende:
[..]
uhmm nee, dat jij zo ziek bent zegt eigenlijk wel genoeg...
Nee, jij stopt liever wat anders in iemand zijn anus...quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Nooit gedaan, had niet echt de behoefte om een rietje in de anus van een kikker te steken.
dus omdat de een een kikker opblaast rechtvaardigt dat om katten op te blazen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Nooit gedaan, had niet echt de behoefte om een rietje in de anus van een kikker te steken.
Het is een uitgang, daar hoort niks van buitenaf in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nee, jij stopt liever wat anders in iemand zijn anus...
Ik vind het inderdaad niet echt interessant. Dat gehuil allemaal.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:04 schreef Re het volgende:
[..]
dus omdat de een een kikker opblaast rechtvaardigt dat om katten op te blazen?
het is gewoon ziek gedrag, daar is niets hypocriet aan, prima als het jou niet boeit, dat mag
Van die psychopaten, met geen enkel gevoel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Je vraagt je af waar zulke klapharken nog méér toe 'in staat zijn'... ik heb wel eens gelezen dat dergelijk 'gedrag' een stevige eerste indicatie is voor een ernstige persoonlijkheidsstoornis.
Bij kinderen is dat één van de kenmerken voor een toekomstige (serie) moordenaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Je vraagt je af waar zulke klapharken nog méér toe 'in staat zijn'... ik heb wel eens gelezen dat dergelijk 'gedrag' een stevige eerste indicatie is voor een ernstige persoonlijkheidsstoornis.
Uiteraard, dat bedoel ik dus - uit dit soort dierenmishandeling blijkt overduidelijk een totaal gebrek aan empathie/gevoelloosheid, en dat komt toch echt neer op bepaalde vormen van sociopathie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Van die psychopaten, met geen enkel gevoel.
Hoezo schaam jij je Nederlander te zijn ? Zieke sadisten heb je in alle landen van de wereld hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:57 schreef Hoplahopla het volgende:
Door dit soort dingen schaam ik me om Nederlander te zijn. Ik hoop dat de daders gevonden worden en minstens een kogel door hun knieschijf krijgen.
De pest is dat juist sociopaten denken dat er niks met ze aan de hand is en dat dit 'normaal' is. Dus zelf hulp gaan zoeken zullen ze niet snel doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:09 schreef No.name.for.me het volgende:
Verder heel triest en iemand die dit gedrag normaal lijkt te vinden, moet zo spoedig mogelijk hulp zoeken want ook dan het je afwijkend gedrag.
Strijker in je reet douwen , aansteken en z'n werk laten doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad niet echt interessant. Dat gehuil allemaal.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:12 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Strijker in je reet douwen , aansteken en z'n werk laten doen.
Kijken hoe hard je gaat huilen.
Grote knul.
Dit dus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:09 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Bij kinderen is dat één van de kenmerken voor een toekomstige (serie) moordenaar.
Verder heel triest en iemand die dit gedrag normaal lijkt te vinden, moet zo spoedig mogelijk hulp zoeken want ook dan het je afwijkend gedrag.
En dit dus..quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Uiteraard, dat bedoel ik dus - uit dit soort dierenmishandeling blijkt overduidelijk een totaal gebrek aan empathie/gevoelloosheid, en dat komt toch echt neer op bepaalde vormen van sociopathie.
Dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:59 schreef DaMart het volgende:
Wat een zieke idioten lopen er toch ook rond.
Eigenlijk zou de dader voor straf zijn zieke daad zelf ook moeten ondergaan.
Wat is hier nu de nieuwswaarde van? Kinderen die in andere landen door mortieren om het leven komen kijken we de andere kant op. Verhongering van Afrikanen is natuurlijk niet zo erg als een mishandelde kat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:12 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Strijker in je reet douwen , aansteken en z'n werk laten doen.
Kijken hoe hard je gaat huilen.
Grote knul.
Waarom? Wat heeft het met nationaliteit te maken? Dit soort psychos vind je helaas overal.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:57 schreef Hoplahopla het volgende:
Door dit soort dingen schaam ik me om Nederlander te zijn. Ik hoop dat de daders gevonden worden en minstens een kogel door hun knieschijf krijgen.
Precies. Idioten heb je overal.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft het met nationaliteit te maken? Dit soort psychos vind je helaas overal.
Zo kun je elk nieuws wel bagatelliseren. Dat zie ik je ook niet bij andere nieuwsitems doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is hier nu de nieuwswaarde van? Kinderen die in andere landen door mortieren om het leven komen kijken we de andere kant op. Verhongering van Afrikanen is natuurlijk niet zo erg als een mishandelde kat.
Dat vind ik persoonlijk een stuk erger dan een stuk vuurwerk in de reet van een kat.
Schothorstquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:57 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik bedoel exacte locatie in Amersfoort.
Als er een therapie voor is. Dergelijke lui eindigen vaak in een TBS instelling, mag je hopen. Velen zijn echt niet te behandelen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De pest is dat juist sociopaten denken dat er niks met ze aan de hand is en dat dit 'normaal' is. Dus zelf hulp gaan zoeken zullen ze niet snel doen.
Opsluiten in combinatie met een stevige therapie lijkt me de enige oplossing.
Ik maak me niet druk om een plofkip dus ook niet over een plofkat*.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo kun je elk nieuws wel bagatelliseren. Dat zie ik je ook niet bij andere nieuwsitems doen.
Dat maakt dierenmishandeling nog niet minder erg en verwerpelijk.
Omdat er verdomd veel ellende in de wereld is is het mishandelen van een kat tot die dood is minder erg.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is hier nu de nieuwswaarde van? Kinderen die in andere landen door mortieren om het leven komen kijken we de andere kant op. Verhongering van Afrikanen is natuurlijk niet zo erg als een mishandelde kat.
Dat vind ik persoonlijk een stuk erger dan een stuk vuurwerk in de reet van een kat.
Wat is dit nou weer voor een belachelijke opmerking?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:57 schreef Hoplahopla het volgende:
Vind ik wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:22 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Omdat er verdomd veel ellende in de wereld is is het mishandelen van een kat tot die dood is minder erg.
Ja joh.
Tsja - helaas is dit juridisch (nog steeds) niet meer dan "vernieling" (want een dier is juridisch een 'zaak'), dus niet voldoende om dergelijke daders op te sluiten in de kliniek. Daarvoor moeten ze eerst mensen iets gaan aandoen, en dat is slechts een kwestie van tijd vrees ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Als er een therapie voor is. Dergelijke lui eindigen vaak in een TBS instelling, mag je hopen. Velen zijn echt niet te behandelen volgens mij.
Art. 3:2a lid 1 BW? Of gaat dit over lid 2?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja - helaas is dit juridisch (nog steeds) niet meer dan "vernieling" (want een dier is juridisch een 'zaak'), dus niet voldoende om dergelijke daders op te sluiten in de kliniek. Daarvoor moeten ze eerst mensen iets gaan aandoen, en dat is slechts een kwestie van tijd vrees ik.
Gadverdamme,
Een plofkip zou ook niet nodig moeten zijn, maar afijn, dat dient nog enig doel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om een plofkip dus ook niet over een plofkat*.
* Gejat van Tem
En daarom vanavond bij jou ook maar eens een flinke strijker erin en je anus aan flarden knallen en wachten tot je leegbloed , dus geen snel einde.quote:
das prima maar kom niet aanzetten met figuren die kikkers opblazen want die kunnen hier waarschijnlijk ook wel om lachenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad niet echt interessant. Dat gehuil allemaal.
Dat gaat om handelingsbekwaamheid (NB civielrecht), en helaas heeft het verrichten van vernieling (NB strafrecht) daar niks mee te maken.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat gaat om handelingsbekwaamheid (NB civielrecht), en helaas heeft het verrichten van vernieling (NB strafrecht) daar niks mee te maken.
Ja, moeten we ons dan alleen maar bezig houden met het allerallerallerergste nieuwsitem ter wereld?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet nodig, iedereen weet dat zielige poezewoezies het ergste is dat een Nederlander kan verzinnen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, moeten we ons dan alleen maar bezig houden met het allerallerallerergste nieuwsitem ter wereld?
Wellicht kun je even aangeven wat dat is, dan kunnen alle andere topics dicht en gaan we met z'n allen in dat ene topic verder.
zijn ook topics over maar daar zie ik je dan weer nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben geen held, maar geloof mij dat ik niet als een bange wezel toe zou kijken mocht ik weten wie het is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:33 schreef Phlogi2013 het volgende:
Je moet mensen die zoiets doen ook aanpakken en niet als een bange wezel toekijken zoals de Nederlandse cultuur voorschrijft.
Daarom je kat vanaf 30 december binnen houden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:35 schreef Facepalm het volgende:
Ik zat eigenlijk al op dit bericht te wachten, gebeurt elk jaar weer.Kutlui.
![]()
Betyar probeert hier gewoon een beetje tof te doen met zorgvuldig geëtaleerde onverschilligheid. Een echte sociopaat zou hier niet eens posten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
En dit dus..
Het gebrek aan empathie bij Betyar vind ik dan ook bedenkelijk.
Anyway, ik hou m'n kat lekker binnen vandaag.
doosje strijkers voor jouquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
1 schattige kitten voor dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Wat moet hij dan inbrengen vanuit de luie stoel?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn ook topics over maar daar zie ik je dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |