Een plofkip zou ook niet nodig moeten zijn, maar afijn, dat dient nog enig doel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om een plofkip dus ook niet over een plofkat*.
* Gejat van Tem
En daarom vanavond bij jou ook maar eens een flinke strijker erin en je anus aan flarden knallen en wachten tot je leegbloed , dus geen snel einde.quote:
das prima maar kom niet aanzetten met figuren die kikkers opblazen want die kunnen hier waarschijnlijk ook wel om lachenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad niet echt interessant. Dat gehuil allemaal.
Dat gaat om handelingsbekwaamheid (NB civielrecht), en helaas heeft het verrichten van vernieling (NB strafrecht) daar niks mee te maken.quote:
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat gaat om handelingsbekwaamheid (NB civielrecht), en helaas heeft het verrichten van vernieling (NB strafrecht) daar niks mee te maken.
Ja, moeten we ons dan alleen maar bezig houden met het allerallerallerergste nieuwsitem ter wereld?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is hier nu de nieuwswaarde van? Kinderen die in andere landen door mortieren om het leven komen kijken we de andere kant op. Verhongering van Afrikanen is natuurlijk niet zo erg als een mishandelde kat.
Dat vind ik persoonlijk een stuk erger dan een stuk vuurwerk in de reet van een kat.
Niet nodig, iedereen weet dat zielige poezewoezies het ergste is dat een Nederlander kan verzinnen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, moeten we ons dan alleen maar bezig houden met het allerallerallerergste nieuwsitem ter wereld?
Wellicht kun je even aangeven wat dat is, dan kunnen alle andere topics dicht en gaan we met z'n allen in dat ene topic verder.
zijn ook topics over maar daar zie ik je dan weer nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is hier nu de nieuwswaarde van? Kinderen die in andere landen door mortieren om het leven komen kijken we de andere kant op. Verhongering van Afrikanen is natuurlijk niet zo erg als een mishandelde kat.
Dat vind ik persoonlijk een stuk erger dan een stuk vuurwerk in de reet van een kat.
Ik ben geen held, maar geloof mij dat ik niet als een bange wezel toe zou kijken mocht ik weten wie het is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:33 schreef Phlogi2013 het volgende:
Je moet mensen die zoiets doen ook aanpakken en niet als een bange wezel toekijken zoals de Nederlandse cultuur voorschrijft.
Daarom je kat vanaf 30 december binnen houden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:35 schreef Facepalm het volgende:
Ik zat eigenlijk al op dit bericht te wachten, gebeurt elk jaar weer.Kutlui.
![]()
Betyar probeert hier gewoon een beetje tof te doen met zorgvuldig geëtaleerde onverschilligheid. Een echte sociopaat zou hier niet eens posten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
En dit dus..
Het gebrek aan empathie bij Betyar vind ik dan ook bedenkelijk.
Anyway, ik hou m'n kat lekker binnen vandaag.
doosje strijkers voor jouquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
1 schattige kitten voor dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Wat moet hij dan inbrengen vanuit de luie stoel?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn ook topics over maar daar zie ik je dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |