https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 23:43 schreef robin007bond het volgende:
Posts van het vorige topic kan ik nu niet meer editten
Rustig nou maar, hij gaat iedereen rijk maken.quote:
Je had moeten doen: masturberend worden we rijkquote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij was het de vorige keer ook gedaan dus ik voelde de drang nu heel erg.
Lees het eens 1 voor 1 van nieuw naar oudquote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
Jezus, jullie lieten me wel fff schrikken hoor.. masturberen, cum circle , etc. Nooit meer van nieuw maar oud lezen hahaha
Eigenlijk gaat het ook echt weer nergens over hier hequote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
Jezus, jullie lieten me wel fff schrikken hoor.. masturberen, cum circle , etc. Nooit meer van nieuw maar oud lezen hahaha
Zoals de rest van FOK!quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het ook echt weer nergens over hier he
quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
Kom je ook gezellig met ons meemasturberen?quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
quote:
quote:Geboortedatum: 29-05-1984
Gewoon één hechte groepquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het ook echt weer nergens over hier he
Maar ach, het is eens een keer wel ontopic, dat dan weer wel.
Niet verklappen joh. Ik probeer 18 tot 20 jarige chicks te hosselen. Ze moeten denken dat ik nog niet zo oud ben.quote:
quote:
Ga je nou de hele week masturberen of niet?quote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand een idee voor de tekst rondom?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand een idee voor de tekst rondom?
[ afbeelding ]
Hmm, daar moeten we dus nog ff over nadenkenquote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
MaGNeT held ben je.
Uhmm.. "Boobs are for everyone to enjoy"? Zoiets.
Tot volgend jaar man! Leuk van je.quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, daar moeten we dus nog ff over nadenken
Ben morgen niet hier en ga nu maffen!
Tot volgend jaar!
Tot volgend jaar!quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, daar moeten we dus nog ff over nadenken
Ben morgen niet hier en ga nu maffen!
Tot volgend jaar!
Hier is de Adobe Illustrator link:quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tot volgend jaar man! Leuk van je.
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hier is de Adobe Illustrator link:
http://picadump.com/pictures/fokforum/boobcoin.ai
Dus mocht iemand er mee verder willen (met meer skills?), voel je vrij
[ afbeelding ]
Dan moet je wel 18 zijn toch, 21 ofzoquote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef bondage het volgende:
iet verklappen joh. Ik probeer 18 tot 20 jarige chicks te hosselen. Ze moeten denken dat ik nog niet zo oud ben.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hier is de Adobe Illustrator link:
http://picadump.com/pictures/fokforum/boobcoin.ai
Dus mocht iemand er mee verder willen (met meer skills?), voel je vrij
Nah...quote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga je nou de hele week masturberen of niet?
Je kunt ze ook puur roken natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind de tabaksmaak bij joints zo erg smerig.
drugs are bad mkayquote:
Daar was ooit een site voor...quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil een vaporizer, kun je die ergens kopen met BTC?
Zo'n ding wil ik ook, maar dan ben ik bang dat het een gewoonte wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb wel eens een vaporizer van een vriend gebruikt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zoveel van vaporizers, het is gezonder toch, en effectiever?
Maar duurt het ook langer?
Maar als het een gewoonte word dan zou je het geld terug verdienen omdat je minder wiet nodig hebt :pquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo'n ding wil ik ook, maar dan ben ik bang dat het een gewoonte wordt.En daarnaast vind ik die dingen prijzig.
Is idd beter omdat je geen rook binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zoveel van vaporizers, het is gezonder toch, en effectiever?
Maar duurt het ook langer?
Via Gox hmm.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:11 schreef Maxbet het volgende:
Ah, http://azarius.nl/ was het.
Ze nemen BTC aan via MtGox, wat dat precies inhoudt weet ik ook niet. Zou je zelf even moeten bekijken
Dat is een bekende. Nice dat die dat nu ook accepteren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:11 schreef Maxbet het volgende:
Ah, http://azarius.nl/ was het.
Ze nemen BTC aan via MtGox, wat dat precies inhoudt weet ik ook niet. Zou je zelf even moeten bekijken
Al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een bekende. Nice dat die dat nu ook accepteren.
Silkroad 2.0quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ruilen voor TIPS?quote:
Degene die me eerst nog een panicseller noemdequote:
quote:
doge was toch ook gewoon maar een grap?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Degene die me eerst nog een panicseller noemde![]()
Erg blij dat ik er toen uit ben gekomen...
Wat doe je nou stoer, je was als een meisje van 5 helemaal in paniekquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Degene die me eerst nog een panicseller noemde![]()
Erg blij dat ik er toen uit ben gekomen...
Rookze!quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:18 schreef bondage het volgende:
Zo, tijd om te roken. Ik ga straks wel weer naar stoners en laat ik jullie met rust
Oja jij was datquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:18 schreef bondage het volgende:
Zo, tijd om te roken. Ik ga straks wel weer naar stoners en laat ik jullie met rust
Thanks.quote:
Klopt, verkeerd geklikt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja jij was datverkeerde topic ditdat enzo
Oh ja joh, jij kwam alleen binnenvallen omdat je verkeerd zat tochquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Klopt, verkeerd geklikt.
Ik had al een keer in deze reeks gepost, hij stond daardoor al in mijn AT-lijst. Ik vind dit forum wel interessant en volg de ontwikkelingen rondom cryptocurrencies nauwlettend.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja joh, jij kwam alleen binnenvallen omdat je verkeerd zat toch
Toch nog lang blijven hangen dan.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:22 schreef robin007bond het volgende:
He, ik ga pitten. We zullen de plannen morgen verder bespreken. Misschien ben ik nog in staat te posten via mijn mobiel, maar dingen veranderen gaat nu een beetje lastig.
Als port heb ik trouwens 7654 gekozen. P2P port is 7653. Testnet is 6653 volgens mij. Nog suggesties?
Komt wel goed allemaal. We moeten het niet haasten.
sSshhquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.. puur uit eigen belang voor jou hé.
Wat klinkt dat ouderwetsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef apacalipto het volgende:
bitcoin/nmc/ltc gingen weer mooi stukje omhoog vandaagzijn weer op de goede weg
PPC nu ook! Iedereen is er stil over, maar PPC is nu hoger dan 6!quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef apacalipto het volgende:
bitcoin/nmc/ltc gingen weer mooi stukje omhoog vandaagzijn weer op de goede weg
ja ik zit alleen in nmc en die stijgt nogquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ltc was afgelopen week toch al 23
zolang die elke dag nog beetje stijgt hoor je mij niet klagenquote:
Ik heb ook nog een beetje worldcoin, holden tot febquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:34 schreef apacalipto het volgende:
[..]
zolang die elke dag nog beetje stijgt hoor je mij niet klagenheb ook wel beetje worldcoin. maar voor de rest zie ik niet echt een coin waarin ik zou moeten investeren.
Morgen storten de koersen in elkaar als de chinezen weten dat we allemaal bezig zijn met nieuwjaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik twijfel om WorldCoin te kopen. Koers is redelijk stabiel en de perspectieven zijn wel mooi.
ik wil ook minenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:42 schreef kthxbye het volgende:
Crosspostje, maar wel een belangrijke:
He we hebben dus ook weer een aantal nieuwe coins he!
Ron Paul Coin(alhoewel deze er wel goed voorbereid uit ziet!)
https://bitcointalk.org/index.php?topic=389070.0
BlessCoin![]()
(lijkt door een of andere Chinees in elkaar gezet te zijn, erg knullig):
https://bitcointalk.org/index.php?topic=391793.0
AeroCoin(hier is wat meer over nagedacht):
https://bitcointalk.org/index.php?topic=392066.0
FishCoin![]()
![]()
(hier is niet over nagedacht):
https://bitcointalk.org/index.php?topic=391858.0
Zo, welke gaan het worden? Ik denk dat ik vannacht maar een nachtje Ron Paul ga minen!
Komen die er aan dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik wil ook minenmaar ik vind echt zonde om daar nu speciaal apparaat voor te kopen als over een maand al die super goede miners uitkomen en difficulty door het plafond gaat.
Crash is afgelastquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:51 schreef roislecxe het volgende:
Komt er nou verdorie nog eens een crash of hoe zit het.
Tijd dat iedereen weer eens in paniek schiet. heb zin om goedkoop, makkelijk even te harken.
gr. Annabel.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou, terug inlassen die handel dus.
gr gr gr gr
Ja mooncoin zeker... Ik heb het niet op al die vage coins op vage sites...quote:
ja bijv.quote:
Dat zijn SHA miners, heb je met Scrypt coins dus helemaal niks aan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ja bijv.
https://www.kncminer.com/products/neptune-second-batch
(eerste batch word aankomende maand geleverd)
of
http://www.butterflylabs.com/monarch/
dan word je wel hard gepowned met je huidge mining gear
nja dit is wat ik zo even uit mijn hoofd weet maar ik ga er van uit dan er toch ook wel vergelijkbare ontwikkelingen zijn op het gebied op scrypt coin gebied, of is dit niet het geval?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zijn SHA miners, heb je met Scrypt coins dus helemaal niks aan.
Ja hoor. In SC topic 3014 zijn we zo verquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:59 schreef apacalipto het volgende:
[..]
nja dit is wat ik zo even uit mijn hoofd weet maar ik ga er van uit dan er toch ook wel vergelijkbare ontwikkelingen zijn op het gebied op scrypt coin gebied, of is dit niet het geval?
Das 11 weken...quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja hoor. In SC topic 3014 zijn we zo ver
Er is een bedrijf welke zegt een Scrypt miner uit te gaan brengen, maar ik heb er niet veel vertrouwen in. Door de manier hoe Scrypt werkt is een GPU al vrij optimaal. Daar ga je (nog) niet veel winst op halen met een ASIC.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:59 schreef apacalipto het volgende:
[..]
nja dit is wat ik zo even uit mijn hoofd weet maar ik ga er van uit dan er toch ook wel vergelijkbare ontwikkelingen zijn op het gebied op scrypt coin gebied, of is dit niet het geval?
mmm dat is nog wel te doen op moment dus... maar zijn de meeste coins niet sha dan omdat ze dat beter kunnen kopiëren van bitcoin?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is een bedrijf welke zegt een Scrypt miner uit te gaan brengen, maar ik heb er niet veel vertrouwen in. Door de manier hoe Scrypt werkt is een GPU al vrij optimaal. Daar ga je (nog) niet veel winst op halen met een ASIC.
Oh vals alarm, laat me de volgende keer niet zo schrikkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ja bijv.
https://www.kncminer.com/products/neptune-second-batch
(eerste batch word aankomende maand geleverd)
of
http://www.butterflylabs.com/monarch/
dan word je wel hard gepowned met je huidge mining gear
De meeste vage altcoins zijn juist Scrypt zodat het niet verkracht kan worden door iemand met een dikke SHA miner setupquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:05 schreef apacalipto het volgende:
[..]
mmm dat is nog wel te doen op moment dus... maar zijn de meeste coins niet sha dan omdat ze dat beter kunnen kopiëren van bitcoin?
Haha klok horen luiden...quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:59 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Niemand?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:05 schreef roislecxe het volgende:
Even een serieuze vraag dan.
Ik heb een tijdje terug wat naar Bter gegooid. Dom dom dom...
Nu wil het linea recta terug naar BTC-e gooien. Waar vind ik mn BTC-e adres om het heen te zenden?
Ik ben overal ingelogd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zal even kijken voor je, moet even inloggen.
true true.... ik vond die ron paul coin wel grappig trouwens..quote:
Wachtwoord vergeten, nu moet ik 30 minuten wachten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben overal ingelogd.
Niet vervelen he
Op Bter kan ik de withdrawl wel vinden. Maar op BTC-e kan ik mn eigen adres niet vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten, nu moet ik 30 minuten wachten.Maar het zal toch wel ergens onder deposits staan of balance?
Het is zeker mogelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op Bter kan ik de withdrawl wel vinden. Maar op BTC-e kan ik mn eigen adres niet vinden.
Het is toch uberhaupt wel mogelijk? Vanuit sealswithclubs was het een eitje...
Sorriequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is zeker mogelijkOnder welk kopje ze het daar hebben weggeduwd weet ik alleen niet. Wou even voor je kijken, maar kan nu zelf mijn account niet meer in
Oh ja, dat was ik vergeten. Een staatslotquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:24 schreef roislecxe het volgende:
Ach, wat maakt het uit, morgen win ik de staatsloterij toch... kan ik er meer dan 150 euro indouwen.
Ik heb een hele gekregen van mn ouders en een halve van mn vriendin.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten. Een staatslot
Misschien levert het vergeten je wel 15 of 30 euro op. Afhankelijk voor een heel of half lotquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Misschien denk ik er aan, maar aangezien ik het al 2 weken vergeet geef ik het weinig kans
Prrstff.. loterijen. Belasting voor domme mensenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Misschien denk ik er aan, maar aangezien ik het al 2 weken vergeet geef ik het weinig kans
Ach, ik betaal al zoveel belasting dat die ¤15 per jaar er ook nog wel bij kanquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:35 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Prrstff.. loterijen. Belasting voor domme mensen
dit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, ik betaal al zoveel belasting dat die ¤15 per jaar er ook nog wel bij kan
Oh je bent zo'n "baat het niet dan schaadt het niet"type? Daar kun je altijd lekker aan verkopenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, ik betaal al zoveel belasting dat die ¤15 per jaar er ook nog wel bij kan
Ik geef eens per jaar ¤15 euro van mijn eigen, zelf verdiende geld uit aan een loterijlot, waarvan ik me realiseer dat ik het waarschijnlijk kwijt ben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:43 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Oh je bent zo'n "baat het niet dan schaadt het niet"type? Daar kun je altijd lekker aan verkopen
yeah! fuck the system!quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik geef eens per jaar ¤15 euro van mijn eigen, zelf verdiende geld uit aan een loterijlot, waarvan ik me realiseer dat ik het waarschijnlijk kwijt ben.
Fuck me right?
Aanvullend:quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:41 schreef kthxbye het volgende:
He we hebben dus ook weer een aantal nieuwe coins he!
Ron Paul Coin(alhoewel deze er wel goed voorbereid uit ziet!)
https://bitcointalk.org/index.php?topic=389070.0
BlessCoin![]()
(lijkt door een of andere Chinees in elkaar gezet te zijn, erg knullig):
https://bitcointalk.org/index.php?topic=391793.0
AeroCoin(hier is wat meer over nagedacht):
https://bitcointalk.org/index.php?topic=392066.0
FishCoin![]()
![]()
(hier is niet over nagedacht):
https://bitcointalk.org/index.php?topic=391858.0
Zo, welke gaan het worden? Ik denk dat ik vannacht maar een nachtje Ron Paul ga minen!
Valt mee inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:00 schreef roislecxe het volgende:
Oke, das vlot bijgeschreven vanuit Bter.
Jup. Vind het moeilijk te zeggen op het moment. En zo gelukkig in 50/50 ben ik over het algemeen nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt mee inderdaad
Blij je nog steeds gewoon in fiat vannacht?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jup. Vind het moeilijk te zeggen op het moment. En zo gelukkig in 50/50 ben ik over het algemeen niet
Ik duim voor je, goede nacht en ik zie je morgen wel weerquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:38 schreef roislecxe het volgende:
Ga nu slapen. Morgen wordt het ook weer laat.
Truste!
Is dit een goedemorgen of een goedenacht?quote:
Allebei ook goed?quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is dit een goedemorgen of een goedenacht?
Och och ik ben mod dus alles is mine mine minequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Och och ik ben mod dus alles is mine mine mine
quote:
Ja hoor, ik doe mee... wedden dat ik 7000 keer per uur kan komen?quote:Op maandag 30 december 2013 23:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kom je ook gezellig met ons meemasturberen?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:03 schreef ABombali het volgende:
catcoins to the moon, net verkocht (x3 inleg), misschien later cheap terugkopen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[ afbeelding ]
zakzakzak zakzakzak zakzak
Ik heb EAC gekocht, we gaan weer verdubbelen!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:02 schreef MichaelScott het volgende:
Twijfel of ik nu al EAC moet kopen.
Welke exchange>quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb EAC gekocht, we gaan weer verdubbelen!
Mooncoin is al op een exchange, maar is niks waard :/
Okay, ik bedoel het is NU nog niks waard. Niet genoeg tenminste voor mij om te verkopen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:24 schreef Mortaxx het volgende:
Noem dat maar niets. Doge begon ook op die prijs. Hoe snel groeit het aanbod mooncoin ten opzichte van doge?
Tijd om het schip te verlatenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik koop zo ook nog even wat extra.
Hey die coin van jou, wanneer is die er ongeveer? toch niet 1 januari al heh?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
shitquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey die coin van jou, wanneer is die er ongeveer? toch niet 1 januari al heh?
Laat je vriendin het halve werk doen dan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:51 schreef robin007bond het volgende:
Natuurlijk niet man!
Daar heb ik niet de tijd voor. Daarnaast komt over twee dagen mijn vriendin, dus dan zal ik ook eventjes geen tijd hebben.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laat je vriendin het halve werk doen dan.
Jij lekker coden en zij onder het bureauquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk als je gezellig samen bent..
Ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:55 schreef MichaelScott het volgende:
Maar ik word vanavond al miljonair.
Wij zijn de innovators inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:13 schreef Mortaxx het volgende:
rlsmma: cryptos are an alien-social experiment designed to select humans with luck/flair/instinct/understanding for (technological) revolutions. Anyone with at least 3 btc before the end of 2013 in the respective timezone will be given a spaceship shortly, and invited to join the community of galactic lords
Koop 250k in stukjes van 25k voor steeds hogere prijzen. En laat me even weten wanneer je dat gaat doen.quote:
Hoe zit het me de mensen die geen 3 BTC hebben?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:13 schreef Mortaxx het volgende:
rlsmma: cryptos are an alien-social experiment designed to select humans with luck/flair/instinct/understanding for (technological) revolutions. Anyone with at least 3 btc before the end of 2013 in the respective timezone will be given a spaceship shortly, and invited to join the community of galactic lords
Mag ik 2000 euro lenen, ik heb echt een spaceship nodig!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:13 schreef Mortaxx het volgende:
Geld lenen kost geld.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag ik 2000 euro lenen, ik heb echt een spaceship nodig!
Nou je kunt wel goed boobs analyseren en die informatie gebruiken bij de ontwikkeling, toch? "schat, ik doe even wat voorwerk!"quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk als je gezellig samen bent..
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:04 schreef MichaelScott het volgende:
Zou BIL de 2500 satoshi kunnen halen?
TIPS staat morgen op 100 satoshi.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
Wat gaat nieuw jaar brengen, ik wil niet dat als ik morgen wakker word dat ik ineens 2x minder geld heb!
En dan raak je in paniek en ga je verkopen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:09 schreef Spatieloos het volgende:
Wat gaat nieuw jaar brengen, ik wil niet dat als ik morgen wakker word dat ik ineens 2x minder geld heb!
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:10 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan raak je in paniek en ga je verkopen?![]()
quote:There's also been some mentions of a payment processor in the works on IRC, right now there's legal issues that need to be sorted out but we should hear more about that soon.
Telegraaf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:44 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/22176468
Dit soort mensen moet je echt zo pijnlijk mogelijk laten sterven.
Dus straks ben je wel rijk?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef robin007bond het volgende:
TIPS gaat nog wat meemaken hoor:
[..]
in Amersfoortquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:44 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/22176468
Dit soort mensen moet je echt zo pijnlijk mogelijk laten sterven.
Mooi moment om EAC te kopen inderdaad. Ik ben weer iets te vroeg geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
eac crash 563![]()
doge tot the moon
Beter iets te vroeg dan heel erg te laat (zoals bij die 999 satoshi ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi moment om EAC te kopen inderdaad. Ik ben weer iets te vroeg geweest.
Ik twijfel of ik nog even wacht of niet, wat eng ditquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi moment om EAC te kopen inderdaad. Ik ben weer iets te vroeg geweest.
Gvd zeg, dalijk wordt Toto echt miljonair met zijn 100 miljoen TIPS.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:47 schreef robin007bond het volgende:
TIPS gaat nog wat meemaken hoor:
[..]
True.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beter iets te vroeg dan heel erg te laat (zoals bij die 999 satoshi ofzo)
Nja, bedenk even wat het beste is dat je kunt doen. Sowieso gaat het wel omhoog als die op Cryptsy komt, daar kun je haast gif op innemen. Dat die op de korte termijn nog een beetje daalt is wel kans op, maar de vorige keer dat je zo lang wachtte ging het ook mis.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nog even wacht of niet, wat eng dit
Hahaha.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gvd zeg, dalijk wordt Toto echt miljonair met zijn 100 miljoen TIPS.
Ja dat is waar toen zakte hij helemaal niet meer verder en heb ik extra winst laten liggenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True.
[..]
Nja, bedenk even wat het beste is dat je kunt doen. Sowieso gaat het wel omhoog als die op Cryptsy komt, daar kun je haast gif op innemen. Dat die op de korte termijn nog een beetje daalt is wel kans op, maar de vorige keer dat je zo lang wachtte ging het ook mis.
Klopt. Dat was ook bij mij..quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja dat is waar toen zakte hij helemaal niet meer verder en heb ik extra winst laten liggen
Oja panicbuyquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Dat was ook bij mij..
Toen die daalde wilde ik eigenlijk kopen, maar ik wachtte een beetje samen met jou af. Toen die eenmaal zo erg steeg ging ik in paniek nog kopen op 999 satoshi.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja panicbuydat deed ik gelukkig niet, was wel veel te hoog in CAT gestapt maar gelukkig met winst verkocht
Op hoeveel heb je nu gekocht dan? Kut hij stijgt weerquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef tralalala het volgende:
BTC moet gewoon weer lekker richting de 1000, dan knallen de altcoins uiteindelijk ook wel weer de lucht in.
Bron?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:36 schreef Sands het volgende:
Earthcoin komt deze week op cryptsy
[ afbeelding ]
Ik gok dat het is omdat zij de huidige koers baseren op de hoogste buy order.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik snap coined up nog steeds niet. Ik snap niet waarom het een order wordt als ik gewoon tegen de huidige koers wil kopen. Dat is bij btc-e niet zo, dan heb je het meteen.
Z'n glazen bolquote:
600 satoshi.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op hoeveel heb je nu gekocht dan? Kut hij stijgt weer
Dat is wel echt irritant want je kan vaak ( zoals ik nu ) dus niet even instappen als de koers je bevalt, wat een onzin van zequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gok dat het is omdat zij de huidige koers baseren op de hoogste buy order.
BTC-E baseert de huidige koers op de laagste sell order, wat ik logischer vind. Zo kun je direcr kopen.
Oepsquote:
to the glazen bol!!!!!1quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik dacht dat dat de moon was.
Mee eens. Daardoor heb ik dus op 999 satoshi gekocht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is wel echt irritant want je kan vaak ( zoals ik nu ) dus niet even instappen als de koers je bevalt, wat een onzin van ze
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens. Daardoor heb ik dus op 999 satoshi gekocht.
Gokje op basis van hoeveel pagina's het EAC topic nu telt op bitcointalk, het aantal votes bij de cryptsy feature requests en omdat het bij coinmarketcap op de 20ste plaats staat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik dacht dat dat de moon was.
Gewoon een beetje rekenen met de sell orders dus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]ik ga hierdoor ook de boot missen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oef gelukt![]()
![]()
10000 @ 554 en nu naar de moon please
We gaan naar de maan, hij staat nu weer op 675quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
We gaan naar de maan, hij staat nu weer op 675
Recent ik ook nog op 600. Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb de meeste EAC op 600 ingekocht, mag wel wat hoger dus
Nope, ik wacht op Cryptsy en de hype.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:37 schreef Spatieloos het volgende:
Heeft Magnet al zijn EAC verkocht?
Voordat je ze verkoopt zeg het tegen mij dan kan ik ook gelijk verkopen, want jij hebt natuurlijk 60% van alle bestaande EAC en dan gaat de prijs omlaag.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, ik wacht op Cryptsy en de hype.
quote:
holding moet worden hodling!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Mijn nieuwe ondertitel overigens.![]()
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:45 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
holding moet worden hodling!
Hoeveel zal ik er kopen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Mijn nieuwe ondertitel overigens.![]()
Moet je zelf weten. Wat je kunt verliezen. De community erachter is erg sterk en ze beginnen dus nu met een eigen payment processor of iets dergelijks.quote:
24 miljard zou genoeg moeten zijn om de prijs op 3 satoshi te krijgenquote:
Dat zou zo baas zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
24 miljard zou genoeg moeten zijn om de prijs op 3 satoshi te krijgen
240 BTCquote:
Zeker, en de prijs stijgt natuurlijk enorm waardoor je een groot deel met winst verkoopt misschien?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
240 BTC![]()
Dan kan je wel zeggen dat je miljardair bent als je een meisje ontmoet.
Als je 240 BTC overhebt die toch ergens liggen te verstoffen op een harde schijf zou ik het proberen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker, en de prijs stijgt natuurlijk enorm waardoor je een groot deel met winst verkoopt misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je echt zo'n grote aankoop zou doen dan hebben mensen wel plots heel veel vertrouwen in TIPS denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je 240 BTC overhebt die toch ergens liggen te verstoffen op een harde schijf zou ik het proberen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:04 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben al miljardair. Dus daar kan ik al mee pronken bij mijn vriendin.Wordt daar eigenlijk nog in gehandeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Hmm. Twee vrienden van me hebben een deel nog voor 0.00000001 XPM verkocht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wordt daar eigenlijk nog in gehandeld?
Nice.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:05 schreef zomertje het volgende:
Mijn Tix zijn toch wel gestegen, inleg is er al weer uit
Helaasquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je 240 BTC overhebt die toch ergens liggen te verstoffen op een harde schijf zou ik het proberen.
Pump, dump, punp, dump.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:06 schreef Spatieloos het volgende:
Dit ziet er raar uit
[ afbeelding ]
Jup. Maar er valt niks op te storten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef zomertje het volgende:
Op BTer wordt nog wel wat gehandeld in CENT.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij lekker coden en zij onder het bureau
En ik dit keer niet. Tsjoeke tsjoeke toet toet!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:09 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb de EAC-trein weer eens gemist zie ik
Is Cent aan het afsterven?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pump, dump, punp, dump.
[..]
Jup. Maar er valt niks op te storten.
Ik snapte hem ook, vond het wel grappig maar was niet in de stemming om te reageren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |