Das 11 weken...quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja hoor. In SC topic 3014 zijn we zo ver
Er is een bedrijf welke zegt een Scrypt miner uit te gaan brengen, maar ik heb er niet veel vertrouwen in. Door de manier hoe Scrypt werkt is een GPU al vrij optimaal. Daar ga je (nog) niet veel winst op halen met een ASIC.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:59 schreef apacalipto het volgende:
[..]
nja dit is wat ik zo even uit mijn hoofd weet maar ik ga er van uit dan er toch ook wel vergelijkbare ontwikkelingen zijn op het gebied op scrypt coin gebied, of is dit niet het geval?
mmm dat is nog wel te doen op moment dus... maar zijn de meeste coins niet sha dan omdat ze dat beter kunnen kopiëren van bitcoin?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is een bedrijf welke zegt een Scrypt miner uit te gaan brengen, maar ik heb er niet veel vertrouwen in. Door de manier hoe Scrypt werkt is een GPU al vrij optimaal. Daar ga je (nog) niet veel winst op halen met een ASIC.
Oh vals alarm, laat me de volgende keer niet zo schrikkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ja bijv.
https://www.kncminer.com/products/neptune-second-batch
(eerste batch word aankomende maand geleverd)
of
http://www.butterflylabs.com/monarch/
dan word je wel hard gepowned met je huidge mining gear
De meeste vage altcoins zijn juist Scrypt zodat het niet verkracht kan worden door iemand met een dikke SHA miner setupquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:05 schreef apacalipto het volgende:
[..]
mmm dat is nog wel te doen op moment dus... maar zijn de meeste coins niet sha dan omdat ze dat beter kunnen kopiëren van bitcoin?
Haha klok horen luiden...quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:59 schreef apacalipto het volgende:
[..]
nja dit is wat ik zo even uit mijn hoofd weet maar ik ga er van uit dan er toch ook wel vergelijkbare ontwikkelingen zijn op het gebied op scrypt coin gebied, of is dit niet het geval?
Niemand?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:05 schreef roislecxe het volgende:
Even een serieuze vraag dan.
Ik heb een tijdje terug wat naar Bter gegooid. Dom dom dom...
Nu wil het linea recta terug naar BTC-e gooien. Waar vind ik mn BTC-e adres om het heen te zenden?
Ik ben overal ingelogd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zal even kijken voor je, moet even inloggen.
true true.... ik vond die ron paul coin wel grappig trouwens..quote:
Wachtwoord vergeten, nu moet ik 30 minuten wachten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben overal ingelogd.
Niet vervelen he
Op Bter kan ik de withdrawl wel vinden. Maar op BTC-e kan ik mn eigen adres niet vinden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wachtwoord vergeten, nu moet ik 30 minuten wachten.Maar het zal toch wel ergens onder deposits staan of balance?
Het is zeker mogelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op Bter kan ik de withdrawl wel vinden. Maar op BTC-e kan ik mn eigen adres niet vinden.
Het is toch uberhaupt wel mogelijk? Vanuit sealswithclubs was het een eitje...
Sorriequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is zeker mogelijkOnder welk kopje ze het daar hebben weggeduwd weet ik alleen niet. Wou even voor je kijken, maar kan nu zelf mijn account niet meer in
Oh ja, dat was ik vergeten. Een staatslotquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:24 schreef roislecxe het volgende:
Ach, wat maakt het uit, morgen win ik de staatsloterij toch... kan ik er meer dan 150 euro indouwen.
Ik heb een hele gekregen van mn ouders en een halve van mn vriendin.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten. Een staatslot
Misschien levert het vergeten je wel 15 of 30 euro op. Afhankelijk voor een heel of half lotquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Misschien denk ik er aan, maar aangezien ik het al 2 weken vergeet geef ik het weinig kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |