Wat een rekenwonders allemaalquote:Op maandag 30 december 2013 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk.
Iedere 2 minuten is er een block. Ieder uur bevat 60 minuten. Dus 30 blocks per uur. 30 * 24 = 720. 720 per dag. 720 * 7 is inderdaad 5040.
Ik zit nog wel te kijken naar een geschikt logo. Gewoon een plaatje van tieten van het internet plukken? Ben bang dat er rechten op zitten, dus als iemand een rechtenvrij plaatje heeft van borsten stel ik een DM met plaatje op prijs.quote:Op maandag 30 december 2013 23:18 schreef Sands het volgende:
Dus straks zijn wel allemaal rijk door wallets vol boobs?
[ afbeelding ]
Gewoon zelf painten. Wacht ik paint wel wat.quote:Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit nog wel te kijken naar een geschikt logo. Gewoon een plaatje van tieten van het internet plukken? Ben bang dat er rechten op zitten, dus als iemand een rechtenvrij plaatje heeft van borsten stel ik een DM met plaatje op prijs.
Misschien trouwens een idee om een overeenkomst te sluiten waarin we besluiten dat we niet gelijk *orgies gaan houden als het op een exchange zou komen. Anders worden er gelijk veel coins gedumpt en dat is niet goed.quote:Op maandag 30 december 2013 23:18 schreef Sands het volgende:
Dus straks zijn wel allemaal rijk door wallets vol boobs?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Gewoon een FOK!ster met goede tieten zoekenquote:Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit nog wel te kijken naar een geschikt logo. Gewoon een plaatje van tieten van het internet plukken? Ben bang dat er rechten op zitten, dus als iemand een rechtenvrij plaatje heeft van borsten stel ik een DM met plaatje op prijs.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:21 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zoiets goed? Sowieso moet ik dat portemonnee-logo van Litecoin ook nog zo Photoshoppen dat er tieten in komen.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien trouwens een idee om een overeenkomst te sluiten waarin we besluiten dat we niet gelijk *orgies gaan houden als het op een exchange zou komen. Anders worden er gelijk veel coins gedumpt en dat is niet goed.Heel slim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler
is te lang denkik. beter TITSquote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef robin007bond het volgende:
De afkorting wordt trouwens BOOBS. Zijn mensen het daar mee eens?
quote:[–]deaconboogie 1 point 17 minutes ago
I'm sorry for the lack of a client guys. We didn't mean to commit the Qt source for the GUI until it was done but there was such urgency to "git" it out there...
Latest wallet source has the icons and Doge stuff changed. If anyone wants to compile it, please feel free to assist!
TETCoin lijkt me beter.quote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef robin007bond het volgende:
BOOBS > TITSquote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
TETCoin lijkt me beter.
Levert geen problemen op voor een exchange en we snappen het allemaal
Dit zou ook kunnen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
TETCoin lijkt me beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Neem aan dat je dat niet via je eigen account kan doen omdat die naam (ongeveer) gelijk is aan je naam op FOK!Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Hmm.. Ik heb nu alles al naar BoobCoin gedaan. Ook de repository op git al.quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
TETCoin lijkt me beter.
Ik maak wel iets, zeg maar wanneer het af moet zijnquote:Op maandag 30 december 2013 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien trouwens een idee om een overeenkomst te sluiten waarin we besluiten dat we niet gelijk *orgies gaan houden als het op een exchange zou komen. Anders worden er gelijk veel coins gedumpt en dat is niet goed.Goed idee, anders krijg je dadelijk een TIPS verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 23:24 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe ga je dit eigenlijk introduceren opKlopt.. Daar zit ik nog over te denken. Een nieuw account is misschien een beetje verdacht. Misschien een FOK!ker die een account heeft met een ongelinkte naam? Verder wil ik ook wel een account maken, af en toe posten en dan pas de coin lanceren voor geloofwaardigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Neem aan dat je dat niet via je eigen account kan doen omdat die naam (ongeveer) gelijk is aan je naam op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn dit mooie boobs?Spatieboos
Dat heb je dan trouwens ook met alles wat je nu eventueel al op GIThub zet.quote:Op maandag 30 december 2013 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.. Daar zit ik nog over te denken. Een nieuw account is misschien een beetje verdacht. Misschien een FOK!ker die een account heeft met een ongelinkte naam? Verder wil ik ook wel een account maken, af en toe posten en dan pas de coin lanceren voor geloofwaardigheid.
Ja klopt...quote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat heb je dan trouwens ook met alles wat je nu eventueel al op GIThub zet.
Mij lijken me cartoony boobs zoals die jij had getekend beter. Anders dan is het echt NSFW.quote:Op maandag 30 december 2013 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.reddit.com/r/boobs
Misschien staan daar goede boobs?
manga boobs dan?quote:Op maandag 30 december 2013 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij lijken me cartoony boobs zoals die jij had getekend beter. Anders dan is het echt NSFW.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn dit mooie boobs?![]()
![]()
Zeker..
Of natuurlijk de klassieker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm.. Gewoon Paint-boobs lijken mij het meest geschikt. Ook omdat het als icoon moet kunnen hé.quote:
Kan Magnet niet gewoon een paar dagen gaan masturberen in ruil voor geld?quote:
Hahaha als je niet weet waar dit over gaat dan is dit toch wel een geniale zin. Hij zal het vast (nog) niet weten dus als ie het terug leest van nieuw naar oud dan zit ie echt van wtf!?quote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Kan Magnet niet gewoon een paar dagen gaan masturberen in ruil voor geld?
En dan alle cum verdelen over de FOK!ers of wat?quote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Kan Magnet niet gewoon een paar dagen gaan masturberen in ruil voor geld?
Okay, ik kan niet echt mooi tekenen, dus misschien kan iemand dat hier doen?quote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Gewoon Paint-boobs lijken mij het meest geschikt. Ook omdat het als icoon moet kunnen hé.
Dat is de code..quote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef ZetaOS het volgende:
ik zie geen qt wallet, alleen maar verwarrede nonsens.
https://github.com/realmooncoin/mooncoin/tree/master/src/qt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
quote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En jij bent altijd onze principiėle rots in de branding
Zouden de auteurs van deze posts hun posts willen editten.quote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Noem je coin Adoref of gewoon " CHICK", komen al die zolderkamerjoopies op af
Maar je kan ze tochals vector doen ofzoquote:Op maandag 30 december 2013 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij lijken me cartoony boobs zoals die jij had getekend beter. Anders dan is het echt NSFW.
Wat moet ik editten dan? edit: donequote:Op maandag 30 december 2013 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Zouden de auteurs van deze posts hun posts willen editten.Voor mijn quote
Klopt.quote:Op maandag 30 december 2013 23:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar je kan ze tochals vector doen ofzo
quote:Op maandag 30 december 2013 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.reddit.com/r/boobs
Misschien staan daar goede boobs?
Helaasquote:you must be at least eighteen to view this
quote:Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef mike-amersfoort het volgende:
ok, laatste plaatje, maar deze vond ik te grappig, gezien DogeCoin, CatCoin en nu BOOBS
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |