https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 23:43 schreef robin007bond het volgende:
Posts van het vorige topic kan ik nu niet meer editten
Rustig nou maar, hij gaat iedereen rijk maken.quote:
Je had moeten doen: masturberend worden we rijkquote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij was het de vorige keer ook gedaan dus ik voelde de drang nu heel erg.
Lees het eens 1 voor 1 van nieuw naar oudquote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
Jezus, jullie lieten me wel fff schrikken hoor.. masturberen, cum circle , etc. Nooit meer van nieuw maar oud lezen hahaha
Eigenlijk gaat het ook echt weer nergens over hier hequote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
Jezus, jullie lieten me wel fff schrikken hoor.. masturberen, cum circle , etc. Nooit meer van nieuw maar oud lezen hahaha
Zoals de rest van FOK!quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het ook echt weer nergens over hier he
quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
Kom je ook gezellig met ons meemasturberen?quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
quote:
quote:Geboortedatum: 29-05-1984
Gewoon één hechte groepquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het ook echt weer nergens over hier he
Maar ach, het is eens een keer wel ontopic, dat dan weer wel.
Niet verklappen joh. Ik probeer 18 tot 20 jarige chicks te hosselen. Ze moeten denken dat ik nog niet zo oud ben.quote:
quote:
Ga je nou de hele week masturberen of niet?quote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand een idee voor de tekst rondom?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand een idee voor de tekst rondom?
[ afbeelding ]
Hmm, daar moeten we dus nog ff over nadenkenquote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
MaGNeT held ben je.
Uhmm.. "Boobs are for everyone to enjoy"? Zoiets.
Tot volgend jaar man! Leuk van je.quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, daar moeten we dus nog ff over nadenken
Ben morgen niet hier en ga nu maffen!
Tot volgend jaar!
Tot volgend jaar!quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, daar moeten we dus nog ff over nadenken
Ben morgen niet hier en ga nu maffen!
Tot volgend jaar!
Hier is de Adobe Illustrator link:quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tot volgend jaar man! Leuk van je.
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hier is de Adobe Illustrator link:
http://picadump.com/pictures/fokforum/boobcoin.ai
Dus mocht iemand er mee verder willen (met meer skills?), voel je vrij
[ afbeelding ]
Dan moet je wel 18 zijn toch, 21 ofzoquote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef bondage het volgende:
iet verklappen joh. Ik probeer 18 tot 20 jarige chicks te hosselen. Ze moeten denken dat ik nog niet zo oud ben.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hier is de Adobe Illustrator link:
http://picadump.com/pictures/fokforum/boobcoin.ai
Dus mocht iemand er mee verder willen (met meer skills?), voel je vrij
Nah...quote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ga je nou de hele week masturberen of niet?
Je kunt ze ook puur roken natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind de tabaksmaak bij joints zo erg smerig.
drugs are bad mkayquote:
Daar was ooit een site voor...quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil een vaporizer, kun je die ergens kopen met BTC?
Zo'n ding wil ik ook, maar dan ben ik bang dat het een gewoonte wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb wel eens een vaporizer van een vriend gebruikt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zoveel van vaporizers, het is gezonder toch, en effectiever?
Maar duurt het ook langer?
Maar als het een gewoonte word dan zou je het geld terug verdienen omdat je minder wiet nodig hebt :pquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo'n ding wil ik ook, maar dan ben ik bang dat het een gewoonte wordt.En daarnaast vind ik die dingen prijzig.
Is idd beter omdat je geen rook binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zoveel van vaporizers, het is gezonder toch, en effectiever?
Maar duurt het ook langer?
Via Gox hmm.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:11 schreef Maxbet het volgende:
Ah, http://azarius.nl/ was het.
Ze nemen BTC aan via MtGox, wat dat precies inhoudt weet ik ook niet. Zou je zelf even moeten bekijken
Dat is een bekende. Nice dat die dat nu ook accepteren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:11 schreef Maxbet het volgende:
Ah, http://azarius.nl/ was het.
Ze nemen BTC aan via MtGox, wat dat precies inhoudt weet ik ook niet. Zou je zelf even moeten bekijken
Al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is een bekende. Nice dat die dat nu ook accepteren.
Silkroad 2.0quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ruilen voor TIPS?quote:
Degene die me eerst nog een panicseller noemdequote:
quote:
doge was toch ook gewoon maar een grap?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Degene die me eerst nog een panicseller noemde![]()
Erg blij dat ik er toen uit ben gekomen...
Wat doe je nou stoer, je was als een meisje van 5 helemaal in paniekquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Degene die me eerst nog een panicseller noemde![]()
Erg blij dat ik er toen uit ben gekomen...
Rookze!quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:18 schreef bondage het volgende:
Zo, tijd om te roken. Ik ga straks wel weer naar stoners en laat ik jullie met rust
Oja jij was datquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:18 schreef bondage het volgende:
Zo, tijd om te roken. Ik ga straks wel weer naar stoners en laat ik jullie met rust
Thanks.quote:
Klopt, verkeerd geklikt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja jij was datverkeerde topic ditdat enzo
Oh ja joh, jij kwam alleen binnenvallen omdat je verkeerd zat tochquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Klopt, verkeerd geklikt.
Ik had al een keer in deze reeks gepost, hij stond daardoor al in mijn AT-lijst. Ik vind dit forum wel interessant en volg de ontwikkelingen rondom cryptocurrencies nauwlettend.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja joh, jij kwam alleen binnenvallen omdat je verkeerd zat toch
Toch nog lang blijven hangen dan.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:22 schreef robin007bond het volgende:
He, ik ga pitten. We zullen de plannen morgen verder bespreken. Misschien ben ik nog in staat te posten via mijn mobiel, maar dingen veranderen gaat nu een beetje lastig.
Als port heb ik trouwens 7654 gekozen. P2P port is 7653. Testnet is 6653 volgens mij. Nog suggesties?
Komt wel goed allemaal. We moeten het niet haasten.
sSshhquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.. puur uit eigen belang voor jou hé.
Wat klinkt dat ouderwetsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef apacalipto het volgende:
bitcoin/nmc/ltc gingen weer mooi stukje omhoog vandaagzijn weer op de goede weg
PPC nu ook! Iedereen is er stil over, maar PPC is nu hoger dan 6!quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:26 schreef apacalipto het volgende:
bitcoin/nmc/ltc gingen weer mooi stukje omhoog vandaagzijn weer op de goede weg
ja ik zit alleen in nmc en die stijgt nogquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ltc was afgelopen week toch al 23
zolang die elke dag nog beetje stijgt hoor je mij niet klagenquote:
Ik heb ook nog een beetje worldcoin, holden tot febquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:34 schreef apacalipto het volgende:
[..]
zolang die elke dag nog beetje stijgt hoor je mij niet klagenheb ook wel beetje worldcoin. maar voor de rest zie ik niet echt een coin waarin ik zou moeten investeren.
Morgen storten de koersen in elkaar als de chinezen weten dat we allemaal bezig zijn met nieuwjaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:38 schreef robin007bond het volgende:
Ik twijfel om WorldCoin te kopen. Koers is redelijk stabiel en de perspectieven zijn wel mooi.
ik wil ook minenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:42 schreef kthxbye het volgende:
Crosspostje, maar wel een belangrijke:
He we hebben dus ook weer een aantal nieuwe coins he!
Ron Paul Coin(alhoewel deze er wel goed voorbereid uit ziet!)
https://bitcointalk.org/index.php?topic=389070.0
BlessCoin![]()
(lijkt door een of andere Chinees in elkaar gezet te zijn, erg knullig):
https://bitcointalk.org/index.php?topic=391793.0
AeroCoin(hier is wat meer over nagedacht):
https://bitcointalk.org/index.php?topic=392066.0
FishCoin![]()
![]()
(hier is niet over nagedacht):
https://bitcointalk.org/index.php?topic=391858.0
Zo, welke gaan het worden? Ik denk dat ik vannacht maar een nachtje Ron Paul ga minen!
Komen die er aan dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik wil ook minenmaar ik vind echt zonde om daar nu speciaal apparaat voor te kopen als over een maand al die super goede miners uitkomen en difficulty door het plafond gaat.
Crash is afgelastquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:51 schreef roislecxe het volgende:
Komt er nou verdorie nog eens een crash of hoe zit het.
Tijd dat iedereen weer eens in paniek schiet. heb zin om goedkoop, makkelijk even te harken.
gr. Annabel.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou, terug inlassen die handel dus.
gr gr gr gr
Ja mooncoin zeker... Ik heb het niet op al die vage coins op vage sites...quote:
ja bijv.quote:
Dat zijn SHA miners, heb je met Scrypt coins dus helemaal niks aan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ja bijv.
https://www.kncminer.com/products/neptune-second-batch
(eerste batch word aankomende maand geleverd)
of
http://www.butterflylabs.com/monarch/
dan word je wel hard gepowned met je huidge mining gear
nja dit is wat ik zo even uit mijn hoofd weet maar ik ga er van uit dan er toch ook wel vergelijkbare ontwikkelingen zijn op het gebied op scrypt coin gebied, of is dit niet het geval?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zijn SHA miners, heb je met Scrypt coins dus helemaal niks aan.
Ja hoor. In SC topic 3014 zijn we zo verquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:59 schreef apacalipto het volgende:
[..]
nja dit is wat ik zo even uit mijn hoofd weet maar ik ga er van uit dan er toch ook wel vergelijkbare ontwikkelingen zijn op het gebied op scrypt coin gebied, of is dit niet het geval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |