Ja dat is waar toen zakte hij helemaal niet meer verder en heb ik extra winst laten liggenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True.
[..]
Nja, bedenk even wat het beste is dat je kunt doen. Sowieso gaat het wel omhoog als die op Cryptsy komt, daar kun je haast gif op innemen. Dat die op de korte termijn nog een beetje daalt is wel kans op, maar de vorige keer dat je zo lang wachtte ging het ook mis.
Klopt. Dat was ook bij mij..quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja dat is waar toen zakte hij helemaal niet meer verder en heb ik extra winst laten liggen
Oja panicbuyquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Dat was ook bij mij..
Toen die daalde wilde ik eigenlijk kopen, maar ik wachtte een beetje samen met jou af. Toen die eenmaal zo erg steeg ging ik in paniek nog kopen op 999 satoshi.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oja panicbuydat deed ik gelukkig niet, was wel veel te hoog in CAT gestapt maar gelukkig met winst verkocht
Op hoeveel heb je nu gekocht dan? Kut hij stijgt weerquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef tralalala het volgende:
BTC moet gewoon weer lekker richting de 1000, dan knallen de altcoins uiteindelijk ook wel weer de lucht in.
Bron?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:36 schreef Sands het volgende:
Earthcoin komt deze week op cryptsy
[ afbeelding ]
Ik gok dat het is omdat zij de huidige koers baseren op de hoogste buy order.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik snap coined up nog steeds niet. Ik snap niet waarom het een order wordt als ik gewoon tegen de huidige koers wil kopen. Dat is bij btc-e niet zo, dan heb je het meteen.
Z'n glazen bolquote:
600 satoshi.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op hoeveel heb je nu gekocht dan? Kut hij stijgt weer
Dat is wel echt irritant want je kan vaak ( zoals ik nu ) dus niet even instappen als de koers je bevalt, wat een onzin van zequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gok dat het is omdat zij de huidige koers baseren op de hoogste buy order.
BTC-E baseert de huidige koers op de laagste sell order, wat ik logischer vind. Zo kun je direcr kopen.
Oepsquote:
to the glazen bol!!!!!1quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik dacht dat dat de moon was.
Mee eens. Daardoor heb ik dus op 999 satoshi gekocht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is wel echt irritant want je kan vaak ( zoals ik nu ) dus niet even instappen als de koers je bevalt, wat een onzin van ze
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens. Daardoor heb ik dus op 999 satoshi gekocht.
Gokje op basis van hoeveel pagina's het EAC topic nu telt op bitcointalk, het aantal votes bij de cryptsy feature requests en omdat het bij coinmarketcap op de 20ste plaats staat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oeps![]()
Ik dacht dat dat de moon was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |