Hoeveel zal ik er kopen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
Mijn nieuwe ondertitel overigens.![]()
Moet je zelf weten. Wat je kunt verliezen. De community erachter is erg sterk en ze beginnen dus nu met een eigen payment processor of iets dergelijks.quote:
24 miljard zou genoeg moeten zijn om de prijs op 3 satoshi te krijgenquote:
Dat zou zo baas zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
24 miljard zou genoeg moeten zijn om de prijs op 3 satoshi te krijgen
240 BTCquote:
Zeker, en de prijs stijgt natuurlijk enorm waardoor je een groot deel met winst verkoopt misschien?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
240 BTC![]()
Dan kan je wel zeggen dat je miljardair bent als je een meisje ontmoet.
Als je 240 BTC overhebt die toch ergens liggen te verstoffen op een harde schijf zou ik het proberen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker, en de prijs stijgt natuurlijk enorm waardoor je een groot deel met winst verkoopt misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je echt zo'n grote aankoop zou doen dan hebben mensen wel plots heel veel vertrouwen in TIPS denk ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je 240 BTC overhebt die toch ergens liggen te verstoffen op een harde schijf zou ik het proberen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:04 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben al miljardair. Dus daar kan ik al mee pronken bij mijn vriendin.Wordt daar eigenlijk nog in gehandeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Hmm. Twee vrienden van me hebben een deel nog voor 0.00000001 XPM verkocht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wordt daar eigenlijk nog in gehandeld?
Nice.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:05 schreef zomertje het volgende:
Mijn Tix zijn toch wel gestegen, inleg is er al weer uit
Helaasquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je 240 BTC overhebt die toch ergens liggen te verstoffen op een harde schijf zou ik het proberen.
Pump, dump, punp, dump.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:06 schreef Spatieloos het volgende:
Dit ziet er raar uit
[ afbeelding ]
Jup. Maar er valt niks op te storten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef zomertje het volgende:
Op BTer wordt nog wel wat gehandeld in CENT.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij lekker coden en zij onder het bureau
En ik dit keer niet. Tsjoeke tsjoeke toet toet!quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:09 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb de EAC-trein weer eens gemist zie ik
Is Cent aan het afsterven?quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pump, dump, punp, dump.
[..]
Jup. Maar er valt niks op te storten.
Ik snapte hem ook, vond het wel grappig maar was niet in de stemming om te reageren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |