SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
154 KOEKOEK!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Na Achtung Baby ging het helemaal mis. Daarna wilde U2 meer dan gewoon een leuk bandje zijn
Zoorope
Pop
All That You Can't Leave Behind
How to Dismantle an Atomic Bomb![]()
No Line on the Horizon
Robert Moog died for our synths![]()
Je verpest echt die hele reeks enzo blablabla.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik weet me nog te herinneren dat Van Gerwen een paar jaar geleden nog redelijk slank was en een flinke bos haar had. Waar is 't misgegaan?![]()
282 Eagle ABBA 1978 0:04:22 53:38
281 Liverpool Rain Racoon 2012 0:04:13
280 Badlands Bruce Springsteen 1978 0:04:01
279 Der Weg Herbert Gronemeyer 2002 0:04:16
278 Iris Goo Goo Dolls 1999 0:03:35
277 The Family Tree Venice 1999 0:03:22
276 Romeo And Juliet Dire Straits 1980 0:04:29
275 Oerend Hard Normaal 1977 0:03:56
274 Brown Eyed Girl Van Morrison 1967 0:03:03
273 Starlight Muse 2006 0:04:01
272 I'm On Fire Bruce Springsteen 1985 0:02:33
271 Money Pink Floyd 1973 0:04:00_O_
270 She Elvis Costello 1999 0:03:06
269 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers 2006 0:04:41
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Achtung Baby vond ik ook al vreselijk.quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Gehenna het volgende:
Na Achtung Baby ging het helemaal mis. Daarna wilde U2 meer dan gewoon een leuk bandje zijn
Zoorope
Pop
No Line on the Horizon[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
D., een beetje de Chicago van de Top2000 slowchatWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
D ik kan jou eruit laten zie als een lapohuntrer door elke keer300 te worden
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Iris van the Goo Goo Dolls komt volgend uur![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Mvg
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Met haar speelde ie kut.quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Cee het volgende:
Ik weet me nog te herinneren dat Van Gerwen een paar jaar geleden nog redelijk slank was en een flinke bos haar had. Waar is 't misgegaan?![]()
Eens. Maar ik vind With or without you ook al niksquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Gehenna het volgende:
Zoorope
Pop
No Line on the Horizon
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Achtung babyquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achtung Baby vond ik ook al vreselijk.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Het is ook geen hit geweest in Nederland, het is geen band die ik ooit hoor in een lijst met goede of relatief goede muziek en het is pure middle of the road shit.quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nummer destijds niet eens opgemerkt.
Ik snap het echt niet. Wie stemt daarop? De Venice fanclub?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
________________________!
Ze smelten de kazen!![]()
Even Better than the Real thing, en Until The End of the World vind ik wel erg tofquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die vond ikquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij ken je die in elk geval wel bij de titel.quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mysterious waysquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Even Better than the Real thing, en Until The End of the World vind ik wel erg tof
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja die 2 zijn wel oke.quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Even Better than the Real thing, en Until The End of the World vind ik wel erg tof[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben vergeten om erop te stemmen
-XOXO-![]()
The Joshua Tree vond ik gek genoeg niet zoveel aan (toch vaak het meesterwerk), maar de rest vind ik prima, nu nog.quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens. Maar ik vind With or without you ook al niksWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:
Mysterious Ways is ook wel priem. Beter dan One.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wilde om 10 uur gaan slapen en toen dacht ik ach nog even meeposten. Nu denk ik, ach daar kan nog wel een uurtje bij
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ik ben vergeten om erop te stemmen
Gelukkig heb ik dat gedaan
De enige Venicefan die ik kende is helaas al jaren dood, dus ze zal niet gestemd hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook geen hit geweest in Nederland, het is geen band die ik ooit hoor in een lijst met goede of relatief goede muziek en het is pure middle of the road shit.
Ik snap het echt niet. Wie stemt daarop? De Venice fanclub?![]()
Mooi Abba'tje
Oh deze![]()
Deze is tof![]()
![]()
![]()
Ben gelukkig niet de enigequote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Joshua Tree vond ik gek genoeg niet zoveel aan (toch vaak het meesterwerk), maar de rest vind ik prima, nu nog.
Hier is t bedtijd
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
quote:
Lekker MaJo haha heb ik al 5 dagen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Eagle![]()
Welke horen jullie? Ik zit nog buiten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Love is blindness stond daar toch ook op?quote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Even Better than the Real thing, en Until The End of the World vind ik wel erg tof
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
quote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Jezus, hierna weeeeeeeeer Racoon.
Kan dat Zeeland niet gewoon aan Engeland gegeven worden?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Coldplay met Clocks.quote:I love music |Ajax forever
ja maar jij kan zonder slaap, ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef FritsFlits het volgende:
Lekker MaJo haha heb ik al 5 dagen
quote:Eagle van abbaquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan dat Zeeland niet gewoon aan Engeland gegeven worden?![]()
![]()
Iekel.quote:
Dit hadden mijn woorden kunnen zijn...quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Gehenna het volgende:
Zoorope
Pop
No Line on the Horizon![]()
Ordinary Love vind ik trouwens ook niet mis voor U2, anno 21-eeuwse.quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Gehenna het volgende:
Zoorope
Pop
No Line on the Horizon[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Mensen het gaat me te snel, tot morgen
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
In Enschede is wel een veniceclub. Ik zie regelmatig foto's voorbij komen op Facebook. Zijn namelijk oud-buren en oud-collega's.quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De enige Venicefan die ik kende is helaas al jaren dood, dus ze zal niet gestemd hebben
Make love, not war ☮![]()
Prachtig nummerquote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Love is blindness stond daar toch ook op?![]()
![]()
Agnetha, mijn eerste crush.
Of het was Baby Monster, het groente-etende nichtje van Koekiemonster, daar wil vanaf zijn..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mee eens.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ordinary Love vind ik trouwens ook niet mis voor U2, anno 21-eeuwse.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef laxus13 het volgende:
Ik ga weer naar binnenhet is koud in pyjama
Ze smelten de kazen!![]()
Nee, die plaats ik niet, ik hou rekening met anderenquote:
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Tot morgenquote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef laxus13 het volgende:
Not sure if....quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ordinary Love vind ik trouwens ook niet mis voor U2, anno 21-eeuwse.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Friesland moet afgestoken worden, Limburg moet aan België gegeven worden, Zeeland gaat naar Engeland, nog meer wat je kwijt wil?quote:Op maandag 30 december 2013 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan dat Zeeland niet gewoon aan Engeland gegeven worden?
-XOXO-![]()
Mensen het gaat me te snel, tot morgen![]()
![]()
DM.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, die plaats ik niet, ik hou rekening met anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |