Daar twijfel ik idd dus over..wil niet zomaar overstappen, maar dit is toch gewoon honger? Of?quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef -mandy- het volgende:
Is voeding voor hongerige baby's een oplossing GotC? Die verzadigt meer dan de gewone standaard voeding
Sprong was net geweest toch? Ook met fv hebben baby's regeldagen, maar ik weet niet wat je dan moet doen...quote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar twijfel ik idd dus over..wil niet zomaar overstappen, maar dit is toch gewoon honger? Of?
Dat laatste doet me idd dus twijfelen..quote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
Sprong was net geweest toch? Ook met fv hebben baby's regeldagen, maar ik weet niet wat je dan moet doen...
Toch he, als hij er wel 3 u tussen laat zou ik niet per se zeggen honger.
Gelukkig op kdv. Als die thuis was geweest had ik ook echt hulp moeten inschakelen. Vervelend dat je dan zo op anderen moet leunen. Mijn moeder is voor morgen stand-by (komt sowieso eind van de middag ivm O&N).quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
Boh Kyara, dat klinkt inderdaad lastig... en waar plaats ik M in dit verhaal? Of was die op het kdv?
Schiet me nu te binnen. Bij mij hielp het om Riley af te leiden. Dus met haar door de kamer lopen. En om meteen de fles uit haar zicht te halen. Dan was ze zo stilquote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef GotC het volgende:
Maar zijn ze bij jullie ook nog zo ontevreden na de fles? Hier is het echt tranen met tuiten en wordt zijn speentje aangevallen (deze wordt met teleurgestelde gezichtsuitdrukking geweigerd). Kwartier later is er niks meer aan de hand..
Mja, ik weet nu al dat E zal huilen als ik haar niet slapend wegleg. Maar dat gaat gewoon niet meer als ik haar tanden moet poetsen voor het slapengaan en daarna dus niet meer kan voeden.quote:Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef L-E het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij slaaptraining? Ik vind het naar klinken, hopelijk valt dat mee
Soms wel ja, maar dan komt er meestal een dikke boer.quote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef GotC het volgende:
Maar zijn ze bij jullie ook nog zo ontevreden na de fles? Hier is het echt tranen met tuiten en wordt zijn speentje aangevallen (deze wordt met teleurgestelde gezichtsuitdrukking geweigerd). Kwartier later is er niks meer aan de hand..
E geeft heel vaak een brul of doet héél verdrietig als de fles leeg is, maar dat is meestal voorbij zodra er iets interessants te zien isquote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef GotC het volgende:
+1, goeie post!quote:Op maandag 30 december 2013 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Overdag met je baby op het grote bedBaby kan onbeperkt drinken en jullie kunnen allebei lekker tukken
Ok, duurde even voordat E zo goed dronk, maar toen heb ik er echt dankbaar gebruik van gemaakt!
En nieuwe moeders: lekker af en toe aanhaken voor een jubel- of hormonenjankpost! Echt meeposten komt nog wel! Iedereen hier weer hoe klein je wereldje nu is, en dat je dan beter bij kunt slapen dan bijlezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je niet kunnen voeden na het tandenpoetsen?quote:Op maandag 30 december 2013 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik weet nu al dat E zal huilen als ik haar niet slapend wegleg. Maar dat gaat gewoon niet meer als ik haar tanden moet poetsen voor het slapengaan en daarna dus niet meer kan voeden.
Dus dan maar een soort opbouwschema doen met een slaapritueel. Tandjes poetsen, pyama aan, op schoot op de schommelstoel, boekje lezen, E in bed, liedje zingen, muziekpopje aan... en dan de eerste tijd er maar bij blijven zitten zo lang ze moet huilen, of steeds terugkomen zodat ze weet dat ik er ben en dat ik naar haar toe kom als ze huilt.
Op het kinderdagverblijf zeggen ze dat ze soms even een minuutje huilt, en dan toch gewoon zelf gaat slapen. Zij blijven dan bij haar staan, of als ze in een buitenhuisje slaapt, zien ze haar door het raam.
Ja precies..ik voed ook nog na het tanden poetsen voor bed hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 21:33 schreef L-E het volgende:
LB, je kan nog wel de borst geven na het tanden poetsen hoorhttp://www.borstvoeding.com/aanverwant/tandbederf/tb1.html
quote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef bitterend het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen voeden na het tandenpoetsen?
quote:Op maandag 30 december 2013 21:33 schreef L-E het volgende:
LB, je kan nog wel de borst geven na het tanden poetsen hoorhttp://www.borstvoeding.com/aanverwant/tandbederf/tb1.html
Jaaaaaaquote:
http://www.lalecheleague.(...)/179/tandjes-poetsenquote:Op maandag 30 december 2013 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]Dat ga ik even lezen!!
Ik had het laatst aan mijn tandarts gevraagd (die zelf ook bv gaf) en die zei iig dat bv niet zo heel slecht was, maar dat je het allebeste gewoon als laatste kon tandenpoetsen. En met de kans op mijn in-en-in-slechte gebit, wil ik zo zorgvuldig mogelijk met E's tandjes omspringen
Jaaaa I know, ik wil ook eigenlijk vaker posten maar ik kom er gewoon niet aan toequote:Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hoeiiiiiiii L0t!!!![]()
Je moet hier vaker postenik vind t vet leuk om over jou en J te lezen
quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef GotC het volgende:
LB, buitenhuisje? Is dat zo schattig en poppig als dat ik denk?
Goed, hij weigert nog steeds stug door.quote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Pfoe Kyara, 2 zieke kindjesZo sneu voor hun maar ook heel zwaar voor jou. Is je man de komende dagen
GularaHoe gaat het nu met het borstweigeren?
Oh. Die neem ik. Dat belachelijk veel naar de speeltuin.quote:Op maandag 30 december 2013 21:53 schreef Gulara het volgende:
Belachelijk veel naar de speeltuin en zwemmen.
Oh die konijnenhokken! Worden in Scandinavie veel gebruikt he? Lekker in de frisse lucht, ik kan me wel voorstellen dat kindjes er lekker op slapen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dan op hoge poten zodat de leidsters niet hoeven te bukken![]()
Ze pakken haar lekker warm in, en E slaapt er dan heerlijk in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Omentielvo het volgende:
Even wat klagen over mezelf in spoiler, want ik vind mezelf zieligOh dat is ook vervelend. Gelukkig helpt zo'n kuurtje snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik zat ook al te denkenquote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij zou Noor niet slapen maar alleen maar naar buiten gaan kijken.
Even wat klagen over mezelf in spoiler, want ik vind mezelf zieligDat is echt, eh, kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel eens herpes gehad daar. Twee weken na de keizersnede. Ongemakkelijk ja.
Kuurtje helpt wel snel, is mijn ervaring
![]()
Even wat klagen over mezelf in spoiler, want ik vind mezelf zieligOeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat lijkt me lastig en irritant!!
Hopelijk werkt t kuurtje snel!!quote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef L0t.. het volgende:
Btw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat had ik bij E ook verwachtquote:Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij zou Noor niet slapen maar alleen maar naar buiten gaan kijken.
maar ze slaapt er toch heel regelmatig in, en lang ook! Soms wel 2 uur
![]()
Daarom wil ik ook eigenlijk wel 'oefenen' om hier thuis ook zelf in slaap te vallen, want ze kan het daar dus ookEn heel eerlijk gezegd vind ik het soms toch wel lastig dat ik dan een uur of langer op de bank vastzit met een slapend kind op me.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denkenIk vind het echt wel een heel leuk ding en slapen in de frisse lucht
! Maar S zou dan steeds wakker worden omdat er een sprinkhaan te hard ademt ofzo
Ik ookquote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het net een konijnenhok....sorry
Dat is helemaal waar. Ik liet ze (toen ze nog klein warenquote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookmaar dat boeit verder niet als ze er zo lekker in slaapt
Hij krijgt nog voor de helft. Maar het is eigenlijk niks. Hij slaapt nog maar heel kort en kolven als hij wakker is is geen doen met een actieve verticale baby.quote:Op maandag 30 december 2013 21:53 schreef L-E het volgende:
Gulara, kun je er tegenop kolven? Of heb je het geaccepteerd?
Mooi dat je hem hebt kunnen volgen hierin, 9 (?) maanden borstvoeding is geen peanuts, respect!quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hij krijgt nog voor de helft. Maar het is eigenlijk niks. Hij slaapt nog maar heel kort en kolven als hij wakker is is geen doen met een actieve verticale baby.
En juist nu hier wil/moet ik veel dingen doen en ik wil niet overal maar kolven.
We zijn een maand of zo verder. Hij gaat niet meer bij me drinken. Dus het einde is wel in zicht. Ik kolf tot het op is. En dan is het goed.
Gevoed tot m'n kind er zelf mee ophield. Missie geslaagd.
Nouja, ze heeft er ook de afgelopen week nog in geslapenquote:Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Cwen het volgende:
Omen, da's idd naar
En het lijkt idd op een konijnenhok. Maar slaapt ze daar ook in de winter in?
quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef Gulara het volgende:
Gevoed tot m'n kind er zelf mee ophield. Missie geslaagd.
Dankje.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi dat je hem hebt kunnen volgen hierin, 9 (?) maanden borstvoeding is geen peanuts, respect!
+1quote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jee wat zijn wij dan verwend zeg... Als het bedtijd is leggen we haar gewoon in haar slaapzak en dan gaat ze slapen. Rits dicht, speen in, muziekje aan, kus op voorhoofd en toedels. Misschien nog 1x terug voor speen, maar dat was het ook wel.
En don't you dare fokwet!
Mijn hoogafleidbare stuitersmurf slaapt er super in! Ze staan dan ook met de opening naar het gebouw, vanwege de warmte en het zicht op de kindjes. Hoewel, op donderdagen slaapt hij wat korter want dan komt de vuilnisauto langsquote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denkenIk vind het echt wel een heel leuk ding en slapen in de frisse lucht
! Maar S zou dan steeds wakker worden omdat er een sprinkhaan te hard ademt ofzo
Daar zou de mijnes echt zo boos van worden!quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
. In zijn skipakje gewoon met slaapzak en deken, ging prima.
Een van de leidsters hier zegt dat haar huisarts het uitgevonden heeftquote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn hoogafleidbare stuitersmurf slaapt er super in! Ze staan dan ook met de opening naar het gebouw, vanwege de warmte en het zicht op de kindjes. Hoewel, op donderdagen slaapt hij wat korter want dan komt de vuilnisauto langsZe komen oorspronkelijk van het Groningse platteland, tegen de tuberculose volgens mij. Bij ons kdv zijn ze geintroduceerd door een stel dat vanuit Groningen naar het midden van het land is verhuisd
M heeft er de hele afgelopen winter in geslapen, ook met die sneeuw en vorst enzo. In zijn skipakje gewoon met slaapzak en deken, ging prima.
+1quote:Op maandag 30 december 2013 23:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kudo's voor je handigheid Shandaly! Ik krijg de motorkap nog niet eens open. Ik ben echt zo'n wijf op dat soort gebieden
.
Kyara hopelijk een rustige nacht!
...
Aaaw!quote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Omentielvo het volgende:
Limone goede voornemens. Gaat je vast lukken. En wat leuk dat jullie naar het strand zijn geweest
En of dat huilen ooit over gaat vraag ik me ook af.
Ik hoorde vandaag het liedje 'Kleine jongen' van André Hazes en dan zingt hij dat zijn kind nu nog met blokken speelt, maar dat dat maar heel kort is. Dus ik vertelde mijn vader vertelde ik het liedje zo mooi vond en ineens moest ik huilen, omdat het jaar zo snel voorbij is gegaan. En dat ik de babytijd zo mis. En dat het elke dat gewoon nog leuker wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gulara wat fijn dat je wat foto's hebt gevonden. Ik heb maar heel even bv gegeven maar ik vind de foto's toch heel waardevol
Loj wat leuk, uitnodigingen! Met foto van Ow?
Over dat buitenslapen en konijnenhok; ik las gister toevallig een stuk over Nordic naps. Schijnt de nieuwste rage te worden.
Ik was allergisch voor de antibiotica en kreeg ook een gigantische jeuk er van.quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:55 schreef Omentielvo het volgende:
Goedemorgen.
Even een kleine klaag. Had ik die ab kuur vlak voor het slapen gaan gedaan (stond op de bijsluiter) Kon ik gewoon niet slapen, omdat ik door dat spul nog meer jeuk kreeg dan door de infectie. Pas na anderhalf uur werd dat minder.![]()
Loj, had jij een beetje een korte sessie vannacht?
Kyara, hopelijk heb jij ook kunnen slapen
En voor de rest hoop ik ook op goede nachten
+1, ik kan dat dus allemaal echt nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef Limone het volgende:
Je hebt gelijk, Shandaly. Ik zou dat ook allemaal zelf moeten kunnen, maar ik ben een beetje een luie prinses. Niet zo goed voorbeeld voor mijn dochter later.![]()
Wij kijken dan wel niet veel tv, maar de computer haalt het allemaal ruimschoots in hoor... Wat Lars op tv niet ziet, haalt ie wel van youtube af.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef Limone het volgende:
Je hebt gelijk, Shandaly. Ik zou dat ook allemaal zelf moeten kunnen, maar ik ben een beetje een luie prinses. Niet zo goed voorbeeld voor mijn dochter later.![]()
Wat de tv betreft heb je ook gelijk. Ik zou beter een boek kunnen lezen, maar daarvan schakel ik toch minder goed uit..
+1! Wij kijken stiekem best wat tv.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn baby vind de tv nu al erg interessant. Dat wordt over een tijdje toch een stuk minder de tv aan
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Ik ging rustig op staan en toen hoorde ik uit de ene kamer een meisje brabbelen waar de ander heel hard om moest lachen en uit de andere kamer kwamen hele verhalen over een brandweerauto en de kindjes van het kdv![]()
![]()
Ow is bijna 1 toch? Vanaf 1 jaar wordt 300 ml/gr zuivel aangeraden. Dit is dus inclusief boter en kaas. E.lin is 17 maanden en die drinkt nog een flesje gewone melk voor het slapen gaan en een klein bekertje bij de lunch. Kaas eet ze weinig en boter is ook niet echt veel natuurlijk. Gewone melk ipv opvolgmelk kan wel natuurlijk vanaf een maand of 10 maar niet te veel (is het advies iig)quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Inca!!!! Wat superfijn!!!!!!
En Kyara een goede nacht!!! En hoe lief
Il vond m'n eigen nacht niet zo superslecht hoor, alleen de nachtsessie duurde lang!
En voor aankomende nacht ga ik me helemaal niet druk maken, wordt Ow wakker neem ik hem gewoon mee naar benedenMaar voorlopig boeien de knallen hem niets! Ik heb hem vanochtend ook uitgelegd wat voor dag het is, hij kijkt me dan heel geïnteresseerd aan... Maar hij snapt er vast niets van
Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
Fijn!!!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Nacht ging prima. D heeft de late avondvoeding overgeslagen en kwam om 2 uur (net als J). Om 04:30 allebei weer. En daarna werd ik -uit mezelf!- wakker om 08:15
Ik ging rustig op staan en toen hoorde ik uit de ene kamer een meisje brabbelen waar de ander heel hard om moest lachen en uit de andere kamer kwamen hele verhalen over een brandweerauto en de kindjes van het kdv![]()
![]()
Ik heb er hier ook zo een. Ik heb al geminderd door bij de lunch geen melk meer te geven maar thee of diksap.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
Kijken welke accu erin zit naar de gamma gaan een accu kopen en die erin zetten. Dat is echt heel makkelijk. Als je de accuklemmen maar juist op + en - zet. Maar als je de accu met een jumpstart aan de praat krijgt moet je dit ook lukken. Anders pak je gamma ekkersrijt en rijd je door naar mij help ik even.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:48 schreef Shandaly het volgende:
Hmm... net de kindjes naar het kdv gebracht, en twee keer de auto moeten reanimeren. Ik bedenk me net dat dit zaterdag ook wel eens vervelend kan worden als ik naar Utrecht wil...
Overigens wil ik dit soort dingen ook zelf kunnen doen. Net als olie verversen, banden verwisselen, fietsbanden plakken en andere klusjes in huis. Ik vind het heel fijn als ML ze voor me doet, maar als hij er niet is of om een andere reden niet kan, wil ik het toch echt zelf kunnen.
Omen, wat naar! Jeuk is echt zo vervelend...Wel even melden bij de huisarts, misschien dat hij/zij een ander zalfje voor je heeft.
Wij kijken amper tv. Ik volg alleen GTST (Ja, verslaafd, al vanaf het begin, shoot me) maar dat kijk ik vrijwel altijd via rtlgemist. En Expeditie Robinson en Wie is de mol? kijken we samen, maar ook via internet de dag erna, omdat donderdagavonden voor ML niet uitkomt. Verder kijk ik series tijdens het strijken, maar alles via de pc, gedownload.
Heel soms denk ik eraan om Sesamstraat op te zetten, maar meer voor mezelf dan voor Lars, want hij is na 2 minuten alweer met iets anders bezig
Hoe is het nu met je meiden, Kyara? Betere nacht gehad? Koorts weg?
Loj, dan komt het zo dichtbij he.. als de uitnodigingen voor de eerste verjaardag al klaar zijn... Maar ach... hij is pas volgend jaar jarig joh!
M kreeg ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Toen hij 1 was geweest heb ik de opvolgmelk vervangen door gewone (warme) melk. En daarna de fles door een tuitbeker. En op een gegeven moment was de lol er af en ging hij liever spelen en bleef zijn beker onaangeroerd staan. Ging hier dus heel geleidelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:09 schreef mousemicky het volgende:
Ik denk dat ik de avondfles maar ga afbouwen, cold turkey zal drama zijn, dus misschien de melk aanlengen met wat water? Iemand daarmee ervaring? Hier lijkt het ook geen honger te zijn, maar gewoon lekker bij mama willen liggen en wat warms in je buik
Hier al gewone melk, maar dat gaat nog schoon op... Overdag wel z'n tuitbeker (met zo'n flexibele tuit). Misschien die ook 's avond's proberen dan maar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:26 schreef Kyara het volgende:
M kreeg ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Toen hij 1 was geweest heb ik de opvolgmelk vervangen door gewone (warme) melk. En daarna de fles door een tuitbeker. En op een gegeven moment was de lol er af en ging hij liever spelen en bleef zijn beker onaangeroerd staan. Ging hier dus heel geleidelijk.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:31 schreef Loj het volgende:
En idd fr, best wel lastig ff, de tijd van de herinneringen he.., een jaar geleden voelde ik nog super fit en nog lang niet hoogzwanger..
Dat is idd al een dreumesquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef Loj het volgende:
Plaatje bij het praatje
http://www.mijnalbum.nl/i(...)0487448&key=8A3WUHKE
Dat kan ik me ook wel voorstellen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
ik begrijp je volkomen. Alleen voelde ik me al wel hoogzwanger
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mij nooit hoogzwanger gevoeld.
goed bezig ow zegt hij er ook nog bij of ze mooi zijn?
Heerlijk he dat ze dan ineens zo klein kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:39 schreef Loj het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen...voor jou!
En idd As, hij begint zich echt als dreumesje te gedragen!behalve 's nachts, dan kruipt hij helemaal tegen me aan als een baby
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herinneringen, herinneringen. Een jaar geleden werd ik door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat bloeddruk toch wel hoog was. Een uur later mocht ik naar huis, niet wetend dat ik nog geen 20 uur later weer terug zou zijn, en daar voor 8 dagen zou blijven...
Hoogzwanger zijn ken ik dus ook niet![]()
Berg? En je geeft bv toch? Ean kreeg daar ook pukkels van. Sac heeft geen bv gekregen en heeft enkel berg ook bij d'r oren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:19 schreef Mabawa. het volgende:
Nee Gulara, gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben. Op zijn oor zijn het echt korstjes en zat gisteren wat geel beslag. Ik dacht dat het iets minderde maar vandaag ziet het er toch weer sneu uit. Kijk het wel even aan nog.
Wie zegt dat dat niet meer 'hoort'? Als je denkt dat hij geen honger heeft maar gewoon iets wil drinken kun je dat proberen inderdaad. Maar vooral doen omdat je denkt dat hij die behoefte heeft, dingen doen of laten omdat men vindt dat het niet hoort is niet de beste motivatiequote:Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Shandaly is zo knap. Ik ben ook heel a-technischquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap omen, ik zou dat ook moeten kunnen eigenlijk, maar ik ben echt zooooo a-technisch.
Oh, cb, ouders en zussen enzo..quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet meer 'hoort'? Als je denkt dat hij geen honger heeft maar gewoon iets wil drinken kun je dat proberen inderdaad. Maar vooral doen omdat je denkt dat hij die behoefte heeft, dingen doen of laten omdat men vindt dat het niet hoort is niet de beste motivatie
De ene nacht wel, de andere nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef L-E het volgende:
Ja, mamahonger kan heel goed Loj. Misschien red je het zelfs wel met even knuffelen snachts en gaat hij daarna weer slapen?
Komt goed uit.... D is de smeerpoets van de 2....quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:27 schreef Gulara het volgende:
Ja dat vraag ik me ook wel eens af Kyara. Het bovenste dan, ik heb geen nette kinderen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
Komt goed uit.... D is de smeerpoets van de 2....
Ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, gelukkig hoef je dan niet zo ver shandaly!
Ik vind vuurwerk vet tof, en loop elk jaar weer wat inwendig te mopperen dat ze hier veel te weinig knallenIk kom uit Enschede Bengschede
dus ben gewend dat het vanaf 08:00 blauw staat van de rook. Hier in Groningen is het beduidend minder!
Enwant ik mocht eerder naar huis!! Het was echt suuuuuperrustig
![]()
Dat wist ik natuurlijk stiekem al.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
Komt goed uit.... D is de smeerpoets van de 2....
Och arm!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:23 schreef bellelena het volgende:
*meld
N.a.v. L-E haar weekendje op reis en dat niemand haar mistedeed ik zelf een experiment, het duurde maar liefst 13 hele dagen voordat jullie je afvroegen waar ik was
![]()
![]()
![]()
Ik heb samen met een lachende baby naar het vuurwerk gekeken. Ze voelde nu net haar bedje en was vertrokkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:57 schreef Suikertante het volgende:
De beste wensen meisjes!Mooi he, de eerste keer met je kind. Of nouja, in mijn geval met de babyfoon
Ik denk verlatingsangst. Het is nu al een week of misschien 2 zo dat ze iedere keer als ze wakker wordt, moet huilen. Het enige dat helpt, is haar bij ons nemen. Ze is doodmoe, maar slaapt niet. Man is nu ook weer met haar in bed gekropen omdat ze alleen tegen hem aangeplakt slaapt. Snachts pakken we haar nu standaard ergens in de nacht bij ons in bed omdat we eruit blijven gaan anders. Het is vermoeiend, maar ik hoop dat dit ook een faaaaaase is en ze straks toch in haar eigen bed door gaat slapen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 08:51 schreef As1981 het volgende:
Was er nog een reden dat isa moest huilen? Fijn dat ze een goede nacht heeft gemaakt.
Net 180/5 gegeven, maar ze liet weer 60 staan. Dus tja. Ze heeft er echt last van. Vanmiddag drupje olie in de fles. Hopen dat het er dan uit komt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:12 schreef Omentielvo het volgende:
Riley heeft tot vanmorgen 9 uur geslapen. Toen is mijn vader haar gaan halen.
Spirit wat sneu![]()
XM Riley drinkt het ook niet altijd helemaal op. Maar bij haar hielp het wel.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:24 schreef Kyara het volgende:
Gelukkig 2014!
Het jaar waarin sommigen van ons voor de eerste keer en anderen voor de 2e of 3e keer mama werden is voorbij!
Vorig jaar had ik 1 baby, nu heb ik er 2.
Ons voornemen is om 2014 in dezelfde gezinssamenstelling te eindigen als dat we begonnen zijn. Dat is namelijk al een tijdje niet meer gelukt
Hier overal doorheen geslapen. Wel een onrustige nacht. Ze merken toch dat er dingen anders zijn. Oma die de fles gaf, andere sfeer. Vanochtend wel uitgeslapen want mijn moeder sliep bij ons.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:31 schreef bellelena het volgende:
He jakkes As, dat klinkt helemaal niet lekker inderdaad... Hopelijk knapt ie vlug toch weer op
Kyara, we zijn het wel van plan!
Phaidra, kom je ook? Wat leuk!
Dat probeer ik te verdringenquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:43 schreef GotC het volgende:
Angelatje, ik raak nog steeds gefrustreerd door jullie dakproblemen
Vijfde/zesde ziekte?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Loj het volgende:
Ff een ego post tussendoor... Ow heeft sinds gisteren opeens behoorlijke uitslag..
Het zijn behoorlijk grote rode vlekken, niet ruw, niet verdikt op z'n hele lijfje. Er zit een heel klein wit bultje, lijkt een beetje op brandnetel uitslag...
Iemand enig idee? Vind het een beetje eng
Oh en verder geen koorts of ziekteverschijnselen...
Volgens mij als ze misselijk, suf of stil zijn moet je naar de dokter.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Spirit82 het volgende:
Och nee, kukelt Isa me net van het bed af. Ik stond er naast, was op te vouwen en het ene moment ligt ze midden op ons bed en is er niks aan de hand en dan zie ik haar gaan en pets zo met haar gezicht op het laminaat. Huilen zoals ze nog nooit heeft gehuild, van de schrik denk ik, maar er komt nu wel een enorme paarse bult op haar hoofd.
Kan iemand me nog een keer geruststellen en vertellen wanneer ik daarmee naar de dokter moet?
Morgen even langs de dokter? Via het forum zonder foto is een beetje moeilijkquote:
Dat ze huilde is al een goed teken. Nu idd opletten dat ze niet misselijk word. Weg valt qua interesse of hoe je het ook noemt bij een baby. Of blijft huilen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Spirit82 het volgende:
Och nee, kukelt Isa me net van het bed af. Ik stond er naast, was op te vouwen en het ene moment ligt ze midden op ons bed en is er niks aan de hand en dan zie ik haar gaan en pets zo met haar gezicht op het laminaat. Huilen zoals ze nog nooit heeft gehuild, van de schrik denk ik, maar er komt nu wel een enorme paarse bult op haar hoofd.
Kan iemand me nog een keer geruststellen en vertellen wanneer ik daarmee naar de dokter moet?
Daar heb je zeker gelijk ik, hoopte stiekem dat iemand zou zeggen: o dat is een allergische reactie op appels... Ofzoiets hequote:Op woensdag 1 januari 2014 18:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen even langs de dokter? Via het forum zonder foto is een beetje moeilijk
Dit, en als het hoger is dan 1 meter geloof ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij als ze misselijk, suf of stil zijn moet je naar de dokter.
Schrikken!
Het dak is al een tijdje dicht gelukkig. Binnenkort word er nog een extra dakraam geplaatst en er moeten nog wat dingen afgewerkt worden. En misschien dat de timmerman nog een andere trap gaat plaatsen, maar hij moet eerst even kijken wat de mogelijkheden zijn ivm de ruimte enzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Sull het volgende:
Angelatje hoe is het eigenlijk met je dak? En hoe gaat het voeden?
Dan is dat dus de reden dat hij wat huilerig is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:44 schreef angelatje het volgende:
Maar als hij dan bij me ligt is er niets meer aan de hand
Nee hij hapt idd nog steeds niet goed. En als hij een keer goed hapt dan laat hij na een paar slokken weer los. En ik denk niet dat hij het gaat snappen, maar blijf het af en toe proberen. Ws is hij al teveel gewend aan de fles.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:04 schreef Sull het volgende:
Spirit, wat vervelend! Hoe gaat het nu?
Loj, vervelende klachten, trekken de plekken ook weg?
As, wat sneu! Klinkt heftig, hopen dat de ab snel aansluit.
Angela, fijn dat het dak dicht is! Hapt nu dus wel, maar niet voldoende tepelhof mee? Kun je al een hele voeding voeden zo dan?
Ik ben net beneden, helaas! Maar heb wellicht wel een vergelijkbare... Ff zoeken!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef As1981 het volgende:
Cwen heb je ook een foto van de volledige overgave?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
flashback naar toen F.leur op eenzelfde manier van t bed viel.. Rotgevoel is dat!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dank jullie voor het meelevenIk heb haar net de late fles gegeven en ze werd er niet eens wakker voor en tukt nu lekker verder IN HAAR EIGEN BED! Ik zei net al tegen man, volgende keer als ze slecht slaapt...
Wb inpakken, ik haal een kleddernatte zweetIsa uit de mc als ik haar teveel aantrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |