+1, ik kan dat dus allemaal echt nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef Limone het volgende:
Je hebt gelijk, Shandaly. Ik zou dat ook allemaal zelf moeten kunnen, maar ik ben een beetje een luie prinses. Niet zo goed voorbeeld voor mijn dochter later.![]()
Wij kijken dan wel niet veel tv, maar de computer haalt het allemaal ruimschoots in hoor... Wat Lars op tv niet ziet, haalt ie wel van youtube af.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef Limone het volgende:
Je hebt gelijk, Shandaly. Ik zou dat ook allemaal zelf moeten kunnen, maar ik ben een beetje een luie prinses. Niet zo goed voorbeeld voor mijn dochter later.![]()
Wat de tv betreft heb je ook gelijk. Ik zou beter een boek kunnen lezen, maar daarvan schakel ik toch minder goed uit..
+1! Wij kijken stiekem best wat tv.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn baby vind de tv nu al erg interessant. Dat wordt over een tijdje toch een stuk minder de tv aan
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Ik ging rustig op staan en toen hoorde ik uit de ene kamer een meisje brabbelen waar de ander heel hard om moest lachen en uit de andere kamer kwamen hele verhalen over een brandweerauto en de kindjes van het kdv![]()
![]()
Ow is bijna 1 toch? Vanaf 1 jaar wordt 300 ml/gr zuivel aangeraden. Dit is dus inclusief boter en kaas. E.lin is 17 maanden en die drinkt nog een flesje gewone melk voor het slapen gaan en een klein bekertje bij de lunch. Kaas eet ze weinig en boter is ook niet echt veel natuurlijk. Gewone melk ipv opvolgmelk kan wel natuurlijk vanaf een maand of 10 maar niet te veel (is het advies iig)quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Inca!!!! Wat superfijn!!!!!!
En Kyara een goede nacht!!! En hoe lief
Il vond m'n eigen nacht niet zo superslecht hoor, alleen de nachtsessie duurde lang!
En voor aankomende nacht ga ik me helemaal niet druk maken, wordt Ow wakker neem ik hem gewoon mee naar benedenMaar voorlopig boeien de knallen hem niets! Ik heb hem vanochtend ook uitgelegd wat voor dag het is, hij kijkt me dan heel geïnteresseerd aan... Maar hij snapt er vast niets van
Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
Fijn!!!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Nacht ging prima. D heeft de late avondvoeding overgeslagen en kwam om 2 uur (net als J). Om 04:30 allebei weer. En daarna werd ik -uit mezelf!- wakker om 08:15
Ik ging rustig op staan en toen hoorde ik uit de ene kamer een meisje brabbelen waar de ander heel hard om moest lachen en uit de andere kamer kwamen hele verhalen over een brandweerauto en de kindjes van het kdv![]()
![]()
Ik heb er hier ook zo een. Ik heb al geminderd door bij de lunch geen melk meer te geven maar thee of diksap.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |