Pfoe Kyara, 2 zieke kindjes

Zo sneu voor hun maar ook heel zwaar voor jou. Is je man de komende dagen nog extra vrij? Beterschap voor je dametjes

. Zou even een pcm-spiegel proberen te handhaven voor een dagje..
Inca, hoe gaat het nu met je meisje? Heeft ze wat binnen gekregen vandaag? Ik duim dat jullie iig met het hele gezin oud&nieuw kunnen vieren. Sterkte

Mabawa, klinkt als een topdag! En jeej voor je eerste keer voeden in het openbaar

Wordt steeds makkelijker

. En wat heb je toch een knap mannetje, en dan zo in dat witte pakje met dat donkere huidje, echt prachtig

.
quote:
Op maandag 30 december 2013 16:37 schreef LadyBlack het volgende:Overdag met je baby op het grote bed

Baby kan onbeperkt drinken en jullie kunnen allebei lekker tukken

Ok, duurde even voordat E zo goed dronk, maar toen heb ik er echt dankbaar gebruik van gemaakt!
En nieuwe moeders: lekker af en toe aanhaken voor een jubel- of hormonenjankpost! Echt meeposten komt nog wel! Iedereen hier weer hoe klein je wereldje nu is, en dat je dan beter bij kunt slapen dan bijlezen

+1, goeie post!
Gulara

Hoe gaat het nu met het borstweigeren?
GotC, oh wat leuk, trouwringen

Weet niet of ik je al gefeliciteerd had met jullie voorgenomen huwelijk, maar bij deze!
Noor, dadaDAAA

Ik vind het zó leuk he, dat gebrabbel!
Limone, naar het strand met je baby

Dat hebben wij nog steeds niet gedaan, is helaas ook zo'n eind weg hier maar ik kijk er wel heel erg naar uit. En klinkt als hele goede voornemens

.
Dat emo-gedoe gaat volgens mij nooit meer over

. Al moet ik zeggen dat de sluizen de afgelopen 2 maanden wel iets minder open zijn gaan staan. Ik kan nog steeds wel huilen van ontroering/vertedering/trots soms maar niet meer bij elk mooi liedje op de radio zoals eerst

.
Ah LB, J heeft hier ook echt veel last gehad van de boventanden, veel huilen en slecht slapen. Het zijn ook van die enorme joekels
J. reageert ook totaal niet op het vuurwerk, hopelijk gaat het morgen ook een beetje soepel. En anders komt ze maar gezellig naar beneden bij ons

. Zal sowieso wel daarop uitdraaien gok ik want meestal drinkt ze rond die tijd wel bij mij in bed.
Fieder, naar bed brengen gaat hier soms heel soepel maar vaak is het ook huilen zodra ze het bedje raakt. Vaak ging ze dan maar aan de borst en dan kon ik haar daarna meestal wel slapend neerleggen. Wij weigerden om haar alleen in haar bedje te laten huilen, gaat tegen onze principes in. Maar toen moest ik laatst zo enorm naar het toilet dus moest ik haar even laten huilen. Nou ik was de trap nog niet af of ze was al weer stil en toen ik terug boven kwam sliep ze

. Nu laten we haar dus vaker even zelf 'proberen' en eigenlijk is ze altijd wel in een paar minuutjes in slaap. Het lijkt dan soms wel alsof ze gewoon even met rust gelaten wil worden om in slaap te kunnen vallen. En als het echt niet lukt dan doen we gewoon even knuffelen/aan de borst/ nog even spelen en kwartiertje later nog eens proberen. Misschien heeft L. ook wel even nodig om zelf te proberen. Lastig is het wel iig

J. kroop vandaag helemaal van het ene eind van de kamer naar mij toe
Oké, het was haar te doen om de Kruidvat-ringen maar toch 
. En ze trok zich net zomaar ineens helemaal zelf op aan haar bedje

(yep, bedje en box staan al naar beneden).
Goede voornemens heb ik niet echt, gaat gewoon lekker zo, dat vasthouden. Nouja wel één voornemen dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.