abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134891572
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_134891701
Bijna weer door een slotje heen gepost :@

Oooh Mabawa *rammel* O+ O+ O+

En trouwringen ^) wanneer gaat jullie trouwen?

Limone, het huilen wordt wel minder maar ik ben nog steeds een stuk mee emo dan pre-kindjes.
En het klinkt als een fijne dag, zeker na zo'n nacht is dat wel fijn. Lekker buitenlucht uitwaaien. En je kind de zee laten zien O+

Hier wat drama eind van de middag. Meiden waren echt niet blij. En dat is dan best lastig in je eentje. Zit je op schoot met de 1, begint de ander weer te jammer. Ik heb mezelf uiteindelijk maar op de bank voor de tv genesteld met 2 baby's op schoot ondertussen heen en weer wiegend en en kinderliedjes zingend :') Ik hoop dat vannacht een betere nacht wordt, D had nog 39,1 koorts. J 37,6 dus die stelt zich aan (of ziekt mee ;) ).

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 30-12-2013 20:39:14 ]
  maandag 30 december 2013 @ 20:38:53 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134892820
Hier de afgelopen paar dagen een zeer ontevreden T. na de fles, die ook nog eens 180/6 flessen in recordtempo opdrinkt. Ventje wordt ook heel verdrietig als we tussendoor stoppen om te boeren..
Ik ben bang dat hij niet genoeg heeft aan z'n flessen.. (5x 180/6). Wel laat hij overdag netjes minstens 3 uur tussen z'n flessen en 10 tot 12 uur tussen laatste en eerste fles ( 8)7)
Wat is jullie visie hierover?
  maandag 30 december 2013 @ 20:39:57 #4
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134892888
Is voeding voor hongerige baby's een oplossing GotC? Die verzadigt meer dan de gewone standaard voeding
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134892970
Regeldagen GotC? Hoe oud is hij nu?
Home is where the O+ is...
  maandag 30 december 2013 @ 20:41:19 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134892977
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef -mandy- het volgende:
Is voeding voor hongerige baby's een oplossing GotC? Die verzadigt meer dan de gewone standaard voeding
Daar twijfel ik idd dus over..wil niet zomaar overstappen, maar dit is toch gewoon honger? Of?
  maandag 30 december 2013 @ 20:42:31 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134893042
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Cwen het volgende:
Regeldagen GotC? Hoe oud is hij nu?
Morgen 11 weken :) Regeldagen zou idd wel kunnen..
pi_134893084
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef GotC het volgende:

[..]

Daar twijfel ik idd dus over..wil niet zomaar overstappen, maar dit is toch gewoon honger? Of?
Sprong was net geweest toch? Ook met fv hebben baby's regeldagen, maar ik weet niet wat je dan moet doen...

Toch he, als hij er wel 3 u tussen laat zou ik niet per se zeggen honger.
pi_134893105
Welke speen zit erop GotC, 1 of 2?
  maandag 30 december 2013 @ 20:46:02 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134893265
Officieel zit hij er nog precies in (nog 3 dagen).. Regeldagen kan je met fv niet zoveel mee denk ik? Geen idee :+

Juud, nog steeds dr. Brown speen 1 :) Expres nog niet overgestapt.
  maandag 30 december 2013 @ 20:46:28 #11
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134893290
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef Cwen het volgende:

[..]

Sprong was net geweest toch? Ook met fv hebben baby's regeldagen, maar ik weet niet wat je dan moet doen...

Toch he, als hij er wel 3 u tussen laat zou ik niet per se zeggen honger.

Dat laatste doet me idd dus twijfelen..
  maandag 30 december 2013 @ 20:47:09 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134893336
Boh Kyara, dat klinkt inderdaad lastig... en waar plaats ik M in dit verhaal? Of was die op het kdv?

Mijn vriend was de ochtend alleen met E, maar die had zich ook flink laten horen. Denk dat er boventanden aankomen, en daarnaast heeft ze een stuk of 5(!) poepluiers geproduceerd :X dus ze zal misschien ook wel een volle buik hebben gehad.

GotC, kan het aan de speen liggen? Als ie zn flessen zo snel drinkt is de speen misschien wel te groot?
  maandag 30 december 2013 @ 20:47:47 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134893382
Oh haha spuit 11 dus
pi_134893513
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
Boh Kyara, dat klinkt inderdaad lastig... en waar plaats ik M in dit verhaal? Of was die op het kdv?

Gelukkig op kdv. Als die thuis was geweest had ik ook echt hulp moeten inschakelen. Vervelend dat je dan zo op anderen moet leunen. Mijn moeder is voor morgen stand-by (komt sowieso eind van de middag ivm O&N).

Lastig Gotc, ik zou het zo een twee drie ook niet weten.

LB, 5 :o Fijn dat jij de dans bent ontsprongen dan >:)
  maandag 30 december 2013 @ 20:52:46 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134893705
Sja Kyara, maar dat snapt iedereen vast, dat het anders geen doen is. En mijn moeder kan ik geen groter plezier doen dan te vragen of ze op komt passen ;)

Oh en de laatste 2 of 3 luiers heb ik gedaan hoor, maar ik heb daar echt geen moeite mee. Behalve dan die keren dat ze een potje met vlees had gehad! :r
  maandag 30 december 2013 @ 20:53:50 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134893788
5 poepluiers :D Goeie timing LB!

Gelukkig was M dan idd op het kdv Kyara! Hoop dat je nacht wat rust mag brengen :*

We moeten 12 januari weer naar het cb, daar maar eens vragen. Of onze jeugd vpk even mailen..hmm..
  maandag 30 december 2013 @ 20:56:56 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134894010
Reageren jullie baby's trouwens op het vuurwerk? E lijkt zich er nu nog niks van aan te trekken ^O^

Fieder, ik las jouw stukje ook nog... wat naar dat het zo'n drama is als hij wakker wordt bij het naar bed brengen :{ Maar denk dat een soort slaaptraining dan wel nuttig is. Wij moeten daar ook maar eens mee beginnen nu E tandjes heeft en in slaap voeden dus eigenlijk niet goed meer is :{
pi_134894037
Gezien de tijd tussen de flessen komt hij niet hongerig op me over GotC, anders zou hij zich eerder melden denk ik. Maarrrr bij twijfel indd even CB mailen of bellen.

LB, 5! Mooie score;)

Kyara op tijd naar bed, hoop op een betere nacht dan gisteren :*
pi_134894108
Pff pittig hoor Kyara. Ik neem aan dat dat je moeder dat heel goed snapt!

LB arme E. als ze 5 luiers weet te produceren dan zal die buik vast niet heel fijn hebben aangevoeld.
pi_134894759
Wat moet ik me voorstellen bij slaaptraining? Ik vind het naar klinken, hopelijk valt dat mee :D
  maandag 30 december 2013 @ 21:22:22 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134895587
Lijkt me niet echt honger. Misschien te weinig zuig?

S. drinkt altijd zo snel 180 in een 10 minuten met een kleine speen.
Maar dat heeft ze eigenlijk altijd zo gedaan.
  maandag 30 december 2013 @ 21:24:33 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134895717
Ik gebruik een speen voor 3-maand baby's ipv > 6 maand en dan nog gaat de fles in minder dan 10 minuten leeg als ie leeg gaat.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 30 december 2013 @ 21:27:33 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134895897
Maar zijn ze bij jullie ook nog zo ontevreden na de fles? Hier is het echt tranen met tuiten en wordt zijn speentje aangevallen (deze wordt met teleurgestelde gezichtsuitdrukking geweigerd :+). Kwartier later is er niks meer aan de hand..
pi_134895918
Purple :*

Mabawa normaal zijn er al twee kindjes als ik Riley breng, maar deze week zijn ze allemaal vrij. En door de chaos met wie wel of niet komt waren ze Riley vergeten. Morgen zijn ze wel op tijd open.

Tally veel plezier nog met je midweek

Gotc wat gaaf dat je zo snel klaar was. En leuk dat je gaat trouwen

XM pratende baby's zijn O+

Mabawa wat is ie leuk. En nog zo pasgeboren O+

Limone goede voornemens. Gaat je vast lukken. En wat leuk dat jullie naar het strand zijn geweest
En of dat huilen ooit over gaat vraag ik me ook af.
Ik hoorde vandaag het liedje 'Kleine jongen' van André Hazes en dan zingt hij dat zijn kind nu nog met blokken speelt, maar dat dat maar heel kort is. Dus ik vertelde mijn vader vertelde ik het liedje zo mooi vond en ineens moest ik huilen, omdat het jaar zo snel voorbij is gegaan. En dat ik de babytijd zo mis. En dat het elke dat gewoon nog leuker wordt.

Jeetje Kyara. Een plaktweeling. Riley is wel eens plakkerig (vooral in de ochtend en avond) maar dat is er maar een.

Gotc ik zag dat jij al alle tips heb gehad die ik ook had. Ik hoop dat het maar tijdelijk is

LB wauw. Vijf poepluiers. :D
  maandag 30 december 2013 @ 21:29:15 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134896017
Nee want hij gaat hier al een tijdje niet meer leeg... met bv gaf ik dan gewoon nog wat. Hoe dat moet met kv weet ik helaas niet.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134896040
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef GotC het volgende:
Maar zijn ze bij jullie ook nog zo ontevreden na de fles? Hier is het echt tranen met tuiten en wordt zijn speentje aangevallen (deze wordt met teleurgestelde gezichtsuitdrukking geweigerd :+). Kwartier later is er niks meer aan de hand..
Schiet me nu te binnen. Bij mij hielp het om Riley af te leiden. Dus met haar door de kamer lopen. En om meteen de fles uit haar zicht te halen. Dan was ze zo stil
  maandag 30 december 2013 @ 21:29:52 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134896043
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:08 schreef L-E het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij slaaptraining? Ik vind het naar klinken, hopelijk valt dat mee :D
Mja, ik weet nu al dat E zal huilen als ik haar niet slapend wegleg. Maar dat gaat gewoon niet meer als ik haar tanden moet poetsen voor het slapengaan en daarna dus niet meer kan voeden.

Dus dan maar een soort opbouwschema doen met een slaapritueel. Tandjes poetsen, pyama aan, op schoot op de schommelstoel, boekje lezen, E in bed, liedje zingen, muziekpopje aan... en dan de eerste tijd er maar bij blijven zitten zo lang ze moet huilen, of steeds terugkomen zodat ze weet dat ik er ben en dat ik naar haar toe kom als ze huilt.

Op het kinderdagverblijf zeggen ze dat ze soms even een minuutje huilt, en dan toch gewoon zelf gaat slapen. Zij blijven dan bij haar staan, of als ze in een buitenhuisje slaapt, zien ze haar door het raam.
  maandag 30 december 2013 @ 21:31:57 #28
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134896165
quote:
Soms wel ja, maar dan komt er meestal een dikke boer.
Bij meer honger was het meer dat ze direct driftig op haar knuistje ging sabbelen.
  maandag 30 december 2013 @ 21:32:03 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134896176
quote:
E geeft heel vaak een brul of doet héél verdrietig als de fles leeg is, maar dat is meestal voorbij zodra er iets interessants te zien is ;)

Je kunt proberen om m af te leiden, als dat werkt weet je ook genoeg :D
pi_134896181
Pfoe Kyara, 2 zieke kindjes ;( Zo sneu voor hun maar ook heel zwaar voor jou. Is je man de komende dagen nog extra vrij? Beterschap voor je dametjes :*. Zou even een pcm-spiegel proberen te handhaven voor een dagje..

Inca, hoe gaat het nu met je meisje? Heeft ze wat binnen gekregen vandaag? Ik duim dat jullie iig met het hele gezin oud&nieuw kunnen vieren. Sterkte :*

Mabawa, klinkt als een topdag! En jeej voor je eerste keer voeden in het openbaar *O* Wordt steeds makkelijker :). En wat heb je toch een knap mannetje, en dan zo in dat witte pakje met dat donkere huidje, echt prachtig O+.

quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Overdag met je baby op het grote bed *O* Baby kan onbeperkt drinken en jullie kunnen allebei lekker tukken O+

Ok, duurde even voordat E zo goed dronk, maar toen heb ik er echt dankbaar gebruik van gemaakt!

En nieuwe moeders: lekker af en toe aanhaken voor een jubel- of hormonenjankpost! Echt meeposten komt nog wel! Iedereen hier weer hoe klein je wereldje nu is, en dat je dan beter bij kunt slapen dan bijlezen ;)
+1, goeie post!

Gulara :W Hoe gaat het nu met het borstweigeren?

GotC, oh wat leuk, trouwringen O+ Weet niet of ik je al gefeliciteerd had met jullie voorgenomen huwelijk, maar bij deze!

Noor, dadaDAAA O+ Ik vind het zó leuk he, dat gebrabbel!

Limone, naar het strand met je baby O+ Dat hebben wij nog steeds niet gedaan, is helaas ook zo'n eind weg hier maar ik kijk er wel heel erg naar uit. En klinkt als hele goede voornemens :).

Dat emo-gedoe gaat volgens mij nooit meer over :'). Al moet ik zeggen dat de sluizen de afgelopen 2 maanden wel iets minder open zijn gaan staan. Ik kan nog steeds wel huilen van ontroering/vertedering/trots soms maar niet meer bij elk mooi liedje op de radio zoals eerst :P.

Ah LB, J heeft hier ook echt veel last gehad van de boventanden, veel huilen en slecht slapen. Het zijn ook van die enorme joekels :(
J. reageert ook totaal niet op het vuurwerk, hopelijk gaat het morgen ook een beetje soepel. En anders komt ze maar gezellig naar beneden bij ons O+. Zal sowieso wel daarop uitdraaien gok ik want meestal drinkt ze rond die tijd wel bij mij in bed.

Fieder, naar bed brengen gaat hier soms heel soepel maar vaak is het ook huilen zodra ze het bedje raakt. Vaak ging ze dan maar aan de borst en dan kon ik haar daarna meestal wel slapend neerleggen. Wij weigerden om haar alleen in haar bedje te laten huilen, gaat tegen onze principes in. Maar toen moest ik laatst zo enorm naar het toilet dus moest ik haar even laten huilen. Nou ik was de trap nog niet af of ze was al weer stil en toen ik terug boven kwam sliep ze :o. Nu laten we haar dus vaker even zelf 'proberen' en eigenlijk is ze altijd wel in een paar minuutjes in slaap. Het lijkt dan soms wel alsof ze gewoon even met rust gelaten wil worden om in slaap te kunnen vallen. En als het echt niet lukt dan doen we gewoon even knuffelen/aan de borst/ nog even spelen en kwartiertje later nog eens proberen. Misschien heeft L. ook wel even nodig om zelf te proberen. Lastig is het wel iig :*

J. kroop vandaag helemaal van het ene eind van de kamer naar mij toe O+ Oké, het was haar te doen om de Kruidvat-ringen maar toch ;). En ze trok zich net zomaar ineens helemaal zelf op aan haar bedje :o (yep, bedje en box staan al naar beneden).

Goede voornemens heb ik niet echt, gaat gewoon lekker zo, dat vasthouden. Nouja wel één voornemen dan O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134896215
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mja, ik weet nu al dat E zal huilen als ik haar niet slapend wegleg. Maar dat gaat gewoon niet meer als ik haar tanden moet poetsen voor het slapengaan en daarna dus niet meer kan voeden.

Dus dan maar een soort opbouwschema doen met een slaapritueel. Tandjes poetsen, pyama aan, op schoot op de schommelstoel, boekje lezen, E in bed, liedje zingen, muziekpopje aan... en dan de eerste tijd er maar bij blijven zitten zo lang ze moet huilen, of steeds terugkomen zodat ze weet dat ik er ben en dat ik naar haar toe kom als ze huilt.

Op het kinderdagverblijf zeggen ze dat ze soms even een minuutje huilt, en dan toch gewoon zelf gaat slapen. Zij blijven dan bij haar staan, of als ze in een buitenhuisje slaapt, zien ze haar door het raam.
Waarom zou je niet kunnen voeden na het tandenpoetsen?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134896282
LB, je kan nog wel de borst geven na het tanden poetsen hoor :) http://www.borstvoeding.com/aanverwant/tandbederf/tb1.html
  maandag 30 december 2013 @ 21:34:06 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134896293
Hoeiiiiiiii L0t!!! *O*

Je moet hier vaker posten :Y ik vind t vet leuk om over jou en J te lezen O+
pi_134896377
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:33 schreef L-E het volgende:
LB, je kan nog wel de borst geven na het tanden poetsen hoor :) http://www.borstvoeding.com/aanverwant/tandbederf/tb1.html
Ja precies..ik voed ook nog na het tanden poetsen voor bed hoor.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 30 december 2013 @ 21:35:43 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134896387
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef bitterend het volgende:

[..]

Waarom zou je niet kunnen voeden na het tandenpoetsen?
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:33 schreef L-E het volgende:
:o Dat ga ik even lezen!!

Ik had het laatst aan mijn tandarts gevraagd (die zelf ook bv gaf :D ) en die zei iig dat bv niet zo heel slecht was, maar dat je het allebeste gewoon als laatste kon tandenpoetsen. En met de kans op mijn in-en-in-slechte gebit, wil ik zo zorgvuldig mogelijk met E's tandjes omspringen :X
pi_134896419
Lot, wat een toffe spoiler! *O*
  maandag 30 december 2013 @ 21:38:15 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134896526
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef L-E het volgende:
Lot, wat een toffe spoiler! *O*
Jaaaaaa :Y
pi_134896614
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

[..]

:o Dat ga ik even lezen!!

Ik had het laatst aan mijn tandarts gevraagd (die zelf ook bv gaf :D ) en die zei iig dat bv niet zo heel slecht was, maar dat je het allebeste gewoon als laatste kon tandenpoetsen. En met de kans op mijn in-en-in-slechte gebit, wil ik zo zorgvuldig mogelijk met E's tandjes omspringen :X
http://www.lalecheleague.(...)/179/tandjes-poetsen

Lekker in slaap blijven voeden :Y O+
pi_134896739
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hoeiiiiiiii L0t!!! *O*

Je moet hier vaker posten :Y ik vind t vet leuk om over jou en J te lezen O+
Jaaaa I know, ik wil ook eigenlijk vaker posten maar ik kom er gewoon niet aan toe ;(. Ik vind het ook altijd extra leuk om te lezen over E. en F. en Nin en Sticker en alle andere april-kindjes, gewoon omdat je een beetje in dezelfde fase zit allemaal.
Misschien is dat een goed voornemen voor 2014, zou wel meer tijd moeten krijgen na mijn toets van 6 januari :s) .
pi_134896783
Lot erg leuk van je spoiler O+
pi_134896811
Over slapen, hier zijn wij meestal wel nodig om in slaap te komen. Soms de borst, soms wiebelen met zijn kont, soms gewoon onze aanwezigheid, en heel soms doet hij het helemaal alleen maar dat is uitzondering, geen regel. Ik slaap ook echt duizend keer makkelijker als er iemand bij me ligt, dus ik kan het me wel voorstellen van die kleintjes :)
  maandag 30 december 2013 @ 21:43:20 #42
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134896812
Dank voor de extra tips LB en Omen!
Ik kijk het gewoon nog even aan.

L0t wat ontzettend gaaf!! Nog zo'n geweldig kindje erbij O+!

LB, buitenhuisje? Is dat zo schattig en poppig als dat ik denk? O+
pi_134896890
Lot wat tof O+

GotC, wat ik me nog bedacht: het niet-meer-hongersignaal schijnt pas na een minuut of 10 door te komen. Daarom, als een baby 15-20min over de fles doet, is hij doorgaans verzadigd. Als hij er korter over doet en in een moordend tempo de fles leegdrinkt, dan is het signaal nog niet doorgedrongen in zijn koppie. Dat zou verklaren waarom het na ongeveer 15minuten alsnog OK is.
pi_134896952
Thnx all O+, ik vind het ook erg leuk ;).

Goeie link van dat tandenpoetsen, ik dacht ook dat de nachtvoedingen niet zo goed waren voor de tandjes. Overigens, stelt dat tandenpoetsen bij jullie nou echt veel voor? Hier doet ze wel haar mond open en mag ik een paar keer met de borstel heen en weer bewegen, maar echt goed poetsen zou ik het niet willen noemen. Meestal wil ze daarna nog wel zelf een tijdje op de borstel kauwen, met een beetje geluk komen de haartjes dan ook nog wat langs haar tanden :P.
pi_134897079
Lot wat een geweldige spoiler *O*
  maandag 30 december 2013 @ 21:48:39 #46
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134897111
Leuk Lot :D Succes! *O*
  maandag 30 december 2013 @ 21:49:53 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134897193
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef GotC het volgende:
LB, buitenhuisje? Is dat zo schattig en poppig als dat ik denk? O+

Maar dan op hoge poten zodat de leidsters niet hoeven te bukken :)

Ze pakken haar lekker warm in, en E slaapt er dan heerlijk in! O+
pi_134897281
GotC, klinkt ook beetje als zuig/sabbelbehoefte! Kijken hoe het gaat klinkt als een goed idee!

Lot, wat leuk!

LB, wat LE en Bitterend zeggen. Ik zat het vandaag te lezen in Eten voor de Kleintjes, is fijn!

Laten huilen in bed doe ik ook niet, maar ik hoor vaak aan het huiltje wel of het alleen verzet is of niet. Zo ja, dan blijf ik naast haar zitten met een hand op haar tot ze slaapt, en da's dan een paar minuutjes. Zo nee, dan is er echt iets (kramp/schrik) en dan ga ik of ML haar knuffelen.

Vuurwerk is hier ok nog geen punt. En mèn, voor een baby zorgen is zwaar als je zelf ziek bent :(.
  maandag 30 december 2013 @ 21:53:05 #49
381212 Gulara
From the future
pi_134897375
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef L0t.. het volgende:
Pfoe Kyara, 2 zieke kindjes ;( Zo sneu voor hun maar ook heel zwaar voor jou. Is je man de komende dagen
Gulara :W Hoe gaat het nu met het borstweigeren?

Goed, hij weigert nog steeds stug door. :')

Goede voornemens:
Een paar keer naar de dierentuin.
Pi met de pot mee laten eten en dan allemaal lekkere dingen eten. :9
Belachelijk veel naar de speeltuin en zwemmen.
pi_134897388
LB wat leuk zo'n buitenhok
pi_134897422
Gulara, kun je er tegenop kolven? Of heb je het geaccepteerd?
pi_134897445
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 21:53 schreef Gulara het volgende:

Belachelijk veel naar de speeltuin en zwemmen.
Oh. Die neem ik. Dat belachelijk veel naar de speeltuin. :D
pi_134897453
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Maar dan op hoge poten zodat de leidsters niet hoeven te bukken :)

Ze pakken haar lekker warm in, en E slaapt er dan heerlijk in! O+
Oh die konijnenhokken! Worden in Scandinavie veel gebruikt he? Lekker in de frisse lucht, ik kan me wel voorstellen dat kindjes er lekker op slapen.
pi_134897575
Even wat klagen over mezelf in spoiler, want ik vind mezelf zielig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134897577
Btw:
SPOILER
  maandag 30 december 2013 @ 21:56:54 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134897586
Volgens mij zou Noor niet slapen maar alleen maar naar buiten gaan kijken :').
  maandag 30 december 2013 @ 21:57:32 #57
381212 Gulara
From the future
pi_134897618
Whaaa, lot je spoiler gemist! Wat tof! *O* *O* O+ *O* *O*

Tandenpoetsen is hier ook niet heel spannend. Het hangt er soms ook vanaf of z'n mond überhaupt open gaat. Maar het gaat de laatste tijd beter dan een paar weken geleden.
Maar hij krijgt 's avonds nog een papfles en 's nachts ook nog een voeding. Needless to say dat ik dan niet z'n tanden opnieuw ga poetsen.
  maandag 30 december 2013 @ 21:58:10 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134897656
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef Omentielvo het volgende:

SPOILER
Oh dat is ook vervelend. Gelukkig helpt zo'n kuurtje snel.
  maandag 30 december 2013 @ 21:58:24 #59
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134897671
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zat ook al te denken :+ Ik vind het echt wel een heel leuk ding en slapen in de frisse lucht O+ ! Maar S zou dan steeds wakker worden omdat er een sprinkhaan te hard ademt ofzo :')
pi_134897677
quote:

SPOILER
Dat is echt, eh, kut :( Ik heb wel eens herpes gehad daar. Twee weken na de keizersnede. Ongemakkelijk ja. ;( Kuurtje helpt wel snel, is mijn ervaring :*
  maandag 30 december 2013 @ 21:59:10 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134897717
quote:

SPOILER
Oei :X ja dat lijkt me lastig en irritant!!

Hopelijk werkt t kuurtje snel!!

quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef L0t.. het volgende:
Btw:
SPOILER
_O-

quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat had ik bij E ook verwacht :D maar ze slaapt er toch heel regelmatig in, en lang ook! Soms wel 2 uur :o

Daarom wil ik ook eigenlijk wel 'oefenen' om hier thuis ook zelf in slaap te vallen, want ze kan het daar dus ook :Y En heel eerlijk gezegd vind ik het soms toch wel lastig dat ik dan een uur of langer op de bank vastzit met een slapend kind op me.
pi_134897726
Goede spoiler L0t O+ *O* O+

Gulara, jouw voornemens zijn tof!

Omen, klinkt ook naar :*

En verder ben ik het weer vergeten....
pi_134897734
Ohh Omen, daar kun je echt helemaal gek van worden idd. Heb het gelukkig maar 1 keer gehad en ik vond het vreselijk. Maar kuurtje helpt wel snel ja :).
pi_134897738
Hier kan ik haar ook niet op bed leggen in de hoop dat ze in slaap valt. Dan wordt ze ontzettend overstuur. We leggen haar dan ook slapend weg. We zijn nu een midweekje weg en had gedacht dat het met veel moeite zou zijn (dat is het thuis al) ze is om 20:15 gaan slapen en is één keer wen beetje wakker geworden. En ik heb dr net zelfs in het weekendbedje gelegd en ze bleef doorslapen :o Hopelijk vannacht ook :) Ik durf haar hier niet zo goed in bed te nemen omdat het bed niet langs de muur staat.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 30 december 2013 @ 21:59:40 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134897745
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik zat ook al te denken :+ Ik vind het echt wel een heel leuk ding en slapen in de frisse lucht O+ ! Maar S zou dan steeds wakker worden omdat er een sprinkhaan te hard ademt ofzo :')
_O-
pi_134897768
Ik vind het net een konijnenhok....sorry :@

Ik de neiging hebben om een worteltje door het gaas te steken.
  maandag 30 december 2013 @ 22:00:37 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134897787
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het net een konijnenhok....sorry :@
Ik ook :D maar dat boeit verder niet als ze er zo lekker in slaapt ;)
pi_134897792
Omen, da's idd naar :(

En het lijkt idd op een konijnenhok. Maar slaapt ze daar ook in de winter in?
  maandag 30 december 2013 @ 22:01:18 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134897833
Jee wat zijn wij dan verwend zeg... Als het bedtijd is leggen we haar gewoon in haar slaapzak en dan gaat ze slapen. Rits dicht, speen in, muziekje aan, kus op voorhoofd en toedels. Misschien nog 1x terug voor speen, maar dat was het ook wel.

En don't you dare fokwet! :(
pi_134897864
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ook :D maar dat boeit verder niet als ze er zo lekker in slaapt ;)
Dat is helemaal waar. Ik liet ze (toen ze nog klein waren :') ) ook wel eens buiten in de kinderwagen slapen als ze in slaap waren gevallen tijdens het wandelen. Gezond hoor, slapen in de buitenlucht :Y
  maandag 30 december 2013 @ 22:02:40 #71
381212 Gulara
From the future
pi_134897922
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:53 schreef L-E het volgende:
Gulara, kun je er tegenop kolven? Of heb je het geaccepteerd?
Hij krijgt nog voor de helft. Maar het is eigenlijk niks. Hij slaapt nog maar heel kort en kolven als hij wakker is is geen doen met een actieve verticale baby.
En juist nu hier wil/moet ik veel dingen doen en ik wil niet overal maar kolven.

We zijn een maand of zo verder. Hij gaat niet meer bij me drinken. Dus het einde is wel in zicht. Ik kolf tot het op is. En dan is het goed.

Gevoed tot m'n kind er zelf mee ophield. Missie geslaagd. ;)
pi_134898010
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef Gulara het volgende:

[..]

Hij krijgt nog voor de helft. Maar het is eigenlijk niks. Hij slaapt nog maar heel kort en kolven als hij wakker is is geen doen met een actieve verticale baby.
En juist nu hier wil/moet ik veel dingen doen en ik wil niet overal maar kolven.

We zijn een maand of zo verder. Hij gaat niet meer bij me drinken. Dus het einde is wel in zicht. Ik kolf tot het op is. En dan is het goed.

Mooi dat je hem hebt kunnen volgen hierin, 9 (?) maanden borstvoeding is geen peanuts, respect!
  maandag 30 december 2013 @ 22:04:15 #73
381212 Gulara
From the future
pi_134898024
Weet je wat ook niet helpt om rustig te gaan slapen? Jetlags en nieuwe bedjes. :P
  maandag 30 december 2013 @ 22:04:50 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134898066
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 22:00 schreef Cwen het volgende:
Omen, da's idd naar :(

En het lijkt idd op een konijnenhok. Maar slaapt ze daar ook in de winter in?
Nouja, ze heeft er ook de afgelopen week nog in geslapen :Y en ook wel toen het ietsje kouder was geloof ik.

Denk dat ze m niet meer gebruiken als het echt hard waait of als het vriest ofzo, maar ze zetten ze uit de wind, en de kinderen liggen als een soort loempiaatjes ingepakt in een dikke slaapzak en een dekentje :D O+

XM, ja dat klinkt heerlijk! Was bij mijn oppaskindje ook zo. Die las ik een boekje voor, zong een paar liedjes, gaf m een kus en dan ging ie slapen (soms na een minuutje huilen) _O_
pi_134898164
Hier nog steeds een flesweigeraar trouwens. Dat beperkt mij wel aardig in mijn bezigheden buiten de deur, maar het is ook wel lekker prikkelarm, dus in die zin ook wel goed voor mij ;)
  maandag 30 december 2013 @ 22:06:51 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134898183
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef Gulara het volgende:
^O^

Zo denk ik er hier ook over hoor. Liefst ga ik iig door tot ze een jaar is, en daarna zolang het voor ons allebei leuk is. Maar als ze een jaar is geweest en het wordt lastig, ga ik er niet meer extra voor kolven :N
pi_134898211
Heerlijk toch XM!

Hele mooie periode borstvoeding gegeven Gulara! Jammer er eerder een einde aan is gekomen dat je verwacht/gehoopt had, maar dit lijkt me wel de fijnste manier. Toch een :*, want het lijkt me wel emotioneel ook al kun je het goed accepteren.
  maandag 30 december 2013 @ 22:08:43 #78
381212 Gulara
From the future
pi_134898267
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef L-E het volgende:

[..]

Mooi dat je hem hebt kunnen volgen hierin, 9 (?) maanden borstvoeding is geen peanuts, respect!
Dankje. :) Ruim 8,5 maand inderdaad. En met twee maanden toen ik nog met bloed, zweet en tranen voedde had ik er voor getekend. Maar het ging nu zo goed, dus van mij had het niet gehoeven. Maar soit.

En ik baalde dat ik geen bv foto's had. Maar nu vond ik vorige week een aantal bv foto's met miniPi dus daar was ik blij mee. *O* (Ook echt al die tijd die foto's niet bekeken. :@ )
  maandag 30 december 2013 @ 22:13:21 #79
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134898535
Dat slapen in de buitenlucht in dat konijnenhok ziet er leuk uit, maar mijn babymannetje zit dan geheid ook veel naar buiten te kijken ipv te slapen.

In slaap vallen is hier geen probleem overigens. Net zoals bij XM, slaapzak in, onderstoppen, speentje in, liedje zingen, muziekmobiele en babyfoonmuziek aan, zoentje en weg zijn we. Een enkele keer vraagt ie na een minuut of 10 om zijn speen.

Hopelijk slaat de kuur snel aan Omen.

En hoera, met een tijdje (hopelijk voor jullie snel) misschien een mini-lot op komst *O* !

9 maanden borstvoeding geven vind ik zo ^O^ !

Hopelijk is Pi snel gewend aan het tijdsverschil. En gaat die deze nacht lekker doorslapen.

Ik wacht met spanning af wat komende nacht ons gaat brengen mbt vuurwerk. Nu reageert hij niet op knallen, maar of dat zo gaat blijven met de jaarwisseling?

Leuk van die foto's Gulara!

Kyara ik duim voor een goede nacht voor jou en je meiden.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134898768
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jee wat zijn wij dan verwend zeg... Als het bedtijd is leggen we haar gewoon in haar slaapzak en dan gaat ze slapen. Rits dicht, speen in, muziekje aan, kus op voorhoofd en toedels. Misschien nog 1x terug voor speen, maar dat was het ook wel.

En don't you dare fokwet! :(
+1
Zonder de speen dan, madam wil alleen duimpjes.

Die konijnenhokken hebben ze bij ons op het kdv ook, maar volgens mij gebruiken ze ze amper. Schijnt inderdaad lekker gezond te zijn, en de meeste kindjes slapen er goed in. Daarom slapen ze vaak ook zo goed in een wandelwagen of draagdoek (buitenlucht en het lekkere wiegen van het lopen)

En ik las nog veel meer vandaag, maar ben ook van alles weer kwijt. Dag liep wat anders dan gepland. Ik ben vanochtend met Lars alleen naar het zwembad geweest (ook wel leuk weer een keertje, alleen aandacht voor hem, 't was er alleen best druk helaas), en toen we weer naar huis wilde was de auto dood... accu leeg, geen spoortje energie meer over. Dus toen zijn we maar met de bus terug naar huis gegaan. Groot avontuur voor Lars, want we gaan nooit met de bus, en we moesten ook nog overstappen ook. En 's middag ben ik met jumpstarter met de bus weer terug gegaan naar het zwembad om te proberen de auto weer aan de praat te krijgen. Het is me gelukt, hij staat weer voor de deur, maar denk niet dat ie nog uit zichzelf wil starten. Eerste puntje op het to-do-lijstje voor 2014: garage bellen om auto te laten fixen -O-
  maandag 30 december 2013 @ 22:19:29 #81
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134898924
Ik hoor net van mijn vriend (die werkt op de marcom afdeling van een kinderopvangorganisatie) dat bij één van de vestigingen ooit de politie is gebeld omdat een voorbijganger die buitenbedden zag staan :D
pi_134899038
Poeh, ik krijg het hier niet bijgelezen zeg!
Hoop bijna dat Ow vannacht gaat spoken, zodat ik daarvoor tijd heb ;).....
(Grapje fokwet!!!!!!)

Ik heb net de uitnodiging voor Ow's verjaardag gemaakt.... Slik!
pi_134899047
Heh.. ons kdv staat naast het politiebureau, dus die zullen ze zelf ook wel gezien hebben
pi_134899065
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Mijn hoogafleidbare stuitersmurf slaapt er super in! Ze staan dan ook met de opening naar het gebouw, vanwege de warmte en het zicht op de kindjes. Hoewel, op donderdagen slaapt hij wat korter want dan komt de vuilnisauto langs :+ Ze komen oorspronkelijk van het Groningse platteland, tegen de tuberculose volgens mij. Bij ons kdv zijn ze geintroduceerd door een stel dat vanuit Groningen naar het midden van het land is verhuisd O+ M heeft er de hele afgelopen winter in geslapen, ook met die sneeuw en vorst enzo. In zijn skipakje gewoon met slaapzak en deken, ging prima.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_134899348
Ik vind het ook een konijnenhok lijken, maar bij ons hebben ze dat niet dus

Gulara goed hoor 9 maanden bv. *O*

Shandaly niet leuk van je auto. Maar wel voor Lars. Wat een avontuur voor zo'n kleine (grote) knul O+

Ik ga nu lekker slapen. Tot morgen. Ik wens jullie allemaal goede nachten :*
pi_134899732
Trusten Omen!
  maandag 30 december 2013 @ 22:35:08 #87
381212 Gulara
From the future
pi_134899980
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

. In zijn skipakje gewoon met slaapzak en deken, ging prima.
Daar zou de mijnes echt zo boos van worden! :o Het klinkt wel heerlijk.
  maandag 30 december 2013 @ 22:35:55 #88
381212 Gulara
From the future
pi_134900029
Slaap lekker omen. :z
  maandag 30 december 2013 @ 22:37:02 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134900112
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijn hoogafleidbare stuitersmurf slaapt er super in! Ze staan dan ook met de opening naar het gebouw, vanwege de warmte en het zicht op de kindjes. Hoewel, op donderdagen slaapt hij wat korter want dan komt de vuilnisauto langs :+ Ze komen oorspronkelijk van het Groningse platteland, tegen de tuberculose volgens mij. Bij ons kdv zijn ze geintroduceerd door een stel dat vanuit Groningen naar het midden van het land is verhuisd O+ M heeft er de hele afgelopen winter in geslapen, ook met die sneeuw en vorst enzo. In zijn skipakje gewoon met slaapzak en deken, ging prima.
Een van de leidsters hier zegt dat haar huisarts het uitgevonden heeft :Y
Maargoed, als ze ze in Scandinavië ook gebruiken lijkt me dat wat sterk :+

En XM, Spees en Mandy, E is ook superafgeleid, die kan in de kinderwagen dus ook nauwelijks in slaap vallen omdat er zoveel te zien is, maar in dat huisje slaapt ze echt goed.
pi_134903475
Gulara :* fijn dat je nog foto's hebt gevonden.

Shandaly wat balen! Wel stoer dat je zelf de auto weer aan de praat hebt gekregen!

Hier vallen ze ook zonder problemen in slaap, alleen s nachts dus niet.

Morgen even in de gaten houden, anders idd PCM spiegel opbouwen. Had ik nog helemaal niet aan gedacht eigenlijk.
  maandag 30 december 2013 @ 23:28:01 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134903865
Kudo's voor je handigheid Shandaly! Ik krijg de motorkap nog niet eens open :@. Ik ben echt zo'n wijf op dat soort gebieden :').

Kyara hopelijk een rustige nacht!

Hier ook bedtijd :z.
  maandag 30 december 2013 @ 23:47:22 #92
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134905180
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 23:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kudo's voor je handigheid Shandaly! Ik krijg de motorkap nog niet eens open :@. Ik ben echt zo'n wijf op dat soort gebieden :').

Kyara hopelijk een rustige nacht!
...
+1
pi_134911210
Zo, ik ben weer bijgelezen!

Lot wat leuk en spannend :D

GotC, Ow heeft dat nog steeds, huilen als de fles leeg is. Hier gaat meteen na de fles een speen erin, zodat hij nog kan doorsabbelen. Misschien ook een speen/pink aanbieden?

Die konijnenhokken!

Omen :*

Cwen, beterschap.

Goed gedaan Gulara!

Wakker in bed leggen? Dat is me sinds zijn slechte slaapfase niet meer gelukt. Iedere keer als ik eraan begin is de nacht weer dramatisch (en geef ik t na 3 nachten op). Hij valt nu overdag en 's avonds wel binnen 10 minuten in slaap , alleen 's nachts niet :(

Verder hoop ik dat iedereen nu heerlijk ligt te slapen en een supergoede nacht heeft!
pi_134911295
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Omentielvo het volgende:

Limone goede voornemens. Gaat je vast lukken. En wat leuk dat jullie naar het strand zijn geweest
En of dat huilen ooit over gaat vraag ik me ook af.
Ik hoorde vandaag het liedje 'Kleine jongen' van André Hazes en dan zingt hij dat zijn kind nu nog met blokken speelt, maar dat dat maar heel kort is. Dus ik vertelde mijn vader vertelde ik het liedje zo mooi vond en ineens moest ik huilen, omdat het jaar zo snel voorbij is gegaan. En dat ik de babytijd zo mis. En dat het elke dat gewoon nog leuker wordt.

Aaaw! O+ ik had het laatst bij Laura van Jan Smit. Ik werd er helemaal akelig van, dat je kind zo ziek is... ;(
Mijn man heeft het nog erger dan ik: die slaat bijvoorbeeld nieuwsberichten over waarin kinderen slachtoffer zijn van t een of t ander.

Kyara, hopelijk is je nacht al beter dan je overdag. Is er nog iets leuks op tv? Ik betrap me zelf vaak op doelloos zappen langs MTV, tlc en Discovery Channel..

Lot, je spoiler, wat leuk! O+

En de kinderrennen van LB lijken mij ook heerlijk. In elk geval nu, want ik zweet me de pan uit. :X
pi_134911313
Doelloos zappen, zo herkenbaar ;)
pi_134911796
Goedemorgen.
Even een kleine klaag. Had ik die ab kuur vlak voor het slapen gaan gedaan (stond op de bijsluiter) Kon ik gewoon niet slapen, omdat ik door dat spul nog meer jeuk kreeg dan door de infectie. Pas na anderhalf uur werd dat minder. :(

Loj, had jij een beetje een korte sessie vannacht?

Kyara, hopelijk heb jij ook kunnen slapen :*

En voor de rest hoop ik ook op goede nachten :*
pi_134912561
Omen wat vervelend. Ik heb het helaas best regelmatig. Als de jeuk erger wordt van de zalf kun je ook allergisch zijn. Voelt het nu wel beter? Anders even terug hoor.

Kyara hoe is het met je dametjes? L was vannacht ook zo aan het huilen opeens, heel raar. Misschien toch een virusje dat heerst.

Lot hier valt hij soms na wat huilen inderdaad wel in slaap. Dat probeer ik meestal als hij tijdens zijn dutjes overdag wakker wordt. Vaak als ik een muziekje aanzet.
Maar ik wil ook liever niet dat hij in bed huilt. In mijn armen in slaap vallen was een ideale oplossing maar zoals het nu gaat vind ik het zn doel voorbij schieten. Maar misschien is het even een faaaaaaaaase :P
En je spoiler is *O* *O* *O*
SPOILER
Gulara wat fijn dat je wat foto's hebt gevonden. Ik heb maar heel even bv gegeven maar ik vind de foto's toch heel waardevol

Loj wat leuk, uitnodigingen! Met foto van Ow?

Over dat buitenslapen en konijnenhok; ik las gister toevallig een stuk over Nordic naps. Schijnt de nieuwste rage te worden.
pi_134912953
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 05:55 schreef Omentielvo het volgende:
Goedemorgen.
Even een kleine klaag. Had ik die ab kuur vlak voor het slapen gaan gedaan (stond op de bijsluiter) Kon ik gewoon niet slapen, omdat ik door dat spul nog meer jeuk kreeg dan door de infectie. Pas na anderhalf uur werd dat minder. :(

Loj, had jij een beetje een korte sessie vannacht?

Kyara, hopelijk heb jij ook kunnen slapen :*

En voor de rest hoop ik ook op goede nachten :*
Ik was allergisch voor de antibiotica en kreeg ook een gigantische jeuk er van.
pi_134913137
Hmm... net de kindjes naar het kdv gebracht, en twee keer de auto moeten reanimeren. Ik bedenk me net dat dit zaterdag ook wel eens vervelend kan worden als ik naar Utrecht wil...
Overigens wil ik dit soort dingen ook zelf kunnen doen. Net als olie verversen, banden verwisselen, fietsbanden plakken en andere klusjes in huis. Ik vind het heel fijn als ML ze voor me doet, maar als hij er niet is of om een andere reden niet kan, wil ik het toch echt zelf kunnen.

Omen, wat naar! Jeuk is echt zo vervelend... :( Wel even melden bij de huisarts, misschien dat hij/zij een ander zalfje voor je heeft.

Wij kijken amper tv. Ik volg alleen GTST (Ja, verslaafd, al vanaf het begin, shoot me ;) ) maar dat kijk ik vrijwel altijd via rtlgemist. En Expeditie Robinson en Wie is de mol? kijken we samen, maar ook via internet de dag erna, omdat donderdagavonden voor ML niet uitkomt. Verder kijk ik series tijdens het strijken, maar alles via de pc, gedownload.
Heel soms denk ik eraan om Sesamstraat op te zetten, maar meer voor mezelf dan voor Lars, want hij is na 2 minuten alweer met iets anders bezig ;)

Hoe is het nu met je meiden, Kyara? Betere nacht gehad? Koorts weg?

Loj, dan komt het zo dichtbij he.. als de uitnodigingen voor de eerste verjaardag al klaar zijn... Maar ach... hij is pas volgend jaar jarig joh!
pi_134913145
Ik kan ook niet tegen de ab die ik voorgeschreven kreeg. Bij mij werkt de versie die ik bij de drogist kan kopen veel sneller en fijner :)

Nee, het was een erg lange sessie vannacht ( 2 uur en 50 min :( ) maar hij slaapt nu nog wel! :)

Ja Fieder, voel de druk en kom me gezelschap houden in wohts ;)

Uitnodiging is leuk geworden, een ansichtkaart met Ow z'n gezicht in ern rondje in het midden en daarheen de gezichten van 4 Sesamstraat figuren in een rondje eromheen :) Ow z'n kamer en z'n geboortekaartje hadden ook als thema Sesamstraat :) en volgend jaar pas idd, duurt nog heeeeeel lang ;)

Shandaly, wat knap dat je dat allemaal zelf kan en niet aan mannen overlaat! Maat wel stom van je auto :(
pi_134913909
Je hebt gelijk, Shandaly. Ik zou dat ook allemaal zelf moeten kunnen, maar ik ben een beetje een luie prinses. Niet zo goed voorbeeld voor mijn dochter later. :@

Wat de tv betreft heb je ook gelijk. Ik zou beter een boek kunnen lezen, maar daarvan schakel ik toch minder goed uit.. :o
  dinsdag 31 december 2013 @ 09:38:43 #102
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_134913978
Snirf, nog negen dagen, dan is ons liefje ook geen baby meer :o met veel moeite heeft Peach gisteren genoeg gedronken *O* nu afwachten wat de arts zegt, ik hoop zo vreselijk dat ze nu echt naar huis mag.. De metingen zijn gestaakt, is niet meer nodig. En ze is weer zo enorm zichzelf O+

Sorry, ego, maar ik ga naar het ziekenhuis :W

Fijne jaarwisseling allen :*
3!
pi_134914065
Inca, ik duim!!

Loj, wat een nare nacht! :(

Omen, dat is wel heel vervelend!

Hier zijn ze al volop aan het knallen, maar het deert Ellie allemaal niet.
pi_134914135
Inca ik hoop ontzettend hard dat je haar mee mag nemen! :*
  dinsdag 31 december 2013 @ 09:54:16 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134914285
Knap omen, ik zou dat ook moeten kunnen eigenlijk, maar ik ben echt zooooo a-technisch :@.

Inca, hopelijk mag ze mee!

Loj, klinkt weer als een pittige nacht. Vannacht zal het voor veel kindjes ook wel minder slapen worden.

Noor is naar het kdv. Wel even lekker, even tijd voor mezelf :@. Zometeen maar eens de oliebollen halen!
pi_134914288
Dat klinkt goed Inca! Hopelijk mag ze straks mee naar huis O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef Limone het volgende:
Je hebt gelijk, Shandaly. Ik zou dat ook allemaal zelf moeten kunnen, maar ik ben een beetje een luie prinses. Niet zo goed voorbeeld voor mijn dochter later. :@
+1, ik kan dat dus allemaal echt niet :@. Dus _O_ voor jou Shandaly. Hoop dat je auto het zaterdag wel redt tot aan de meet ;(

Kyara, hoe ging het vannacht?

J. wordt net wakker van haar ochtendslaapje en ik zit beneden nog even te luisteren naar haar geklets door de babyfoon, zo schattig al die geluidjes O+. Ga mevrouwtje nu maar eens eruit halen en lekker samen in bad. We hebben nu zo'n badring, echt zo praktisch dat ze zelf kan blijven zitten. Kan ik zelf ook even rustig m'n haar wassen enzo.
pi_134914344
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef Limone het volgende:

Wat de tv betreft heb je ook gelijk. Ik zou beter een boek kunnen lezen, maar daarvan schakel ik toch minder goed uit.. :o
Wij kijken dan wel niet veel tv, maar de computer haalt het allemaal ruimschoots in hoor... Wat Lars op tv niet ziet, haalt ie wel van youtube af. :@
  dinsdag 31 december 2013 @ 10:03:06 #108
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134914460
Mijn baby vind de tv nu al erg interessant. Dat wordt over een tijdje toch een stuk minder de tv aan :@
pi_134914471
Limone, ik ben van de foute TLC programma's op zo'n moment :@

Wat een geknal zeg, kinderen kijken niet op of om maar ik vlieg elke keer weer een meter boven mijn stoel.

Nacht ging prima. D heeft de late avondvoeding overgeslagen en kwam om 2 uur (net als J). Om 04:30 allebei weer. En daarna werd ik -uit mezelf!- wakker om 08:15 :o
Ik ging rustig op staan en toen hoorde ik uit de ene kamer een meisje brabbelen waar de ander heel hard om moest lachen en uit de andere kamer kwamen hele verhalen over een brandweerauto en de kindjes van het kdv O+ O+ O+

(okey, vrij snel daarna gingen ze alledrie over de rooie want honger en uit bed willen en zo)
  dinsdag 31 december 2013 @ 10:23:07 #110
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134914986
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn baby vind de tv nu al erg interessant. Dat wordt over een tijdje toch een stuk minder de tv aan :@
+1! Wij kijken stiekem best wat tv.

T. ging net lachen met geluid O+ Ik smolt bijna!

Goeie nacht Kyara! Beetje bij kunnen tanken?

Inca, hoop dat je meisje straks naar huis mag :)

De konijnenhokken zien er fantastisch uit LB! Snap wel dat ze er zo goed in slapen, lekker in de buitenlucht :z
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:00:58 #111
95408 Incantrix
pi_134916319
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
3!
pi_134916348
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
Wat super!
pi_134916421
Oooh wat heerlijk GotC! En jouw nacht klinkt ook heerlijk, Kyara!

M. Heeft vandaag weer haar kerstoutfit aan. Gewoon, omdat het kan. :s)
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:04:26 #114
381212 Gulara
From the future
pi_134916434
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O* *O* *O* Wat fijn! O+
pi_134916437
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O*
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:05:09 #116
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134916458
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O* *O* Super
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:05:15 #117
381212 Gulara
From the future
pi_134916464
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:

Ik ging rustig op staan en toen hoorde ik uit de ene kamer een meisje brabbelen waar de ander heel hard om moest lachen en uit de andere kamer kwamen hele verhalen over een brandweerauto en de kindjes van het kdv O+ O+ O+
O+ O+ O+
pi_134917461
Inca!!!! Wat superfijn!!!!!!

En Kyara een goede nacht!!! En hoe lief O+

Il vond m'n eigen nacht niet zo superslecht hoor, alleen de nachtsessie duurde lang!
En voor aankomende nacht ga ik me helemaal niet druk maken, wordt Ow wakker neem ik hem gewoon mee naar beneden :) Maar voorlopig boeien de knallen hem niets! Ik heb hem vanochtend ook uitgelegd wat voor dag het is, hij kijkt me dan heel geïnteresseerd aan... Maar hij snapt er vast niets van ;)

Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
pi_134917586
Ooooh wat fijn Inca *O* *O* *O*

Geen idee Loj, ik weet wel dat teveel zuivel ook niet goed is dus als je ook melk bij de lunch, yoghurt en kaas geeft of gaat geven dan wordt dat misschien ook teveel. En wat hoort? Tja, niet alle kinderen zijn gelijk.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:40:19 #120
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134917872
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Inca!!!! Wat superfijn!!!!!!

En Kyara een goede nacht!!! En hoe lief O+

Il vond m'n eigen nacht niet zo superslecht hoor, alleen de nachtsessie duurde lang!
En voor aankomende nacht ga ik me helemaal niet druk maken, wordt Ow wakker neem ik hem gewoon mee naar beneden :) Maar voorlopig boeien de knallen hem niets! Ik heb hem vanochtend ook uitgelegd wat voor dag het is, hij kijkt me dan heel geïnteresseerd aan... Maar hij snapt er vast niets van ;)

Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
Ow is bijna 1 toch? Vanaf 1 jaar wordt 300 ml/gr zuivel aangeraden. Dit is dus inclusief boter en kaas. E.lin is 17 maanden en die drinkt nog een flesje gewone melk voor het slapen gaan en een klein bekertje bij de lunch. Kaas eet ze weinig en boter is ook niet echt veel natuurlijk. Gewone melk ipv opvolgmelk kan wel natuurlijk vanaf een maand of 10 maar niet te veel (is het advies iig)
pi_134918669
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
Fijn!!! *O* *O* *O* *O* *O*
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:

Nacht ging prima. D heeft de late avondvoeding overgeslagen en kwam om 2 uur (net als J). Om 04:30 allebei weer. En daarna werd ik -uit mezelf!- wakker om 08:15 :o
O+ en *O* voor je goede nacht

Ahhh Got, dan zou ik ook smelten O+

Vraagje: m. heeft veel uitslag in zijn gezicht. Sinds vorige week ongeveer maar toen waren het echt puistjes, rood met wit kopje, en die 'verwachtte' ik opzich wel. Maar langzaam aan begint het erg veel te worden van die droge pukkeltjes. Vooral op zijn oren is het erg. Is dat ook 'normaal'?
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:59:36 #122
381212 Gulara
From the future
pi_134918840
Mabawa, Pi heeft het ook veel gehad. Puistjes, droge huid. Tot bovenop z'n hoofd en borst. Wij hebben niks gesmeerd. Ging uiteindelijk over. Heeft hij er zelf last van?
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:09:35 #123
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134919273
Inca, hoera! *O*

quote:
Ik heb er hier ook zo een. Ik heb al geminderd door bij de lunch geen melk meer te geven maar thee of diksap.

We zitten nu op 's ochtends pap (120ml), yoghurt als toetje (150ml?), avondfles voor het slapengaan (200ml) en soms nog een nachtvoeding (fopfles met 3 schepjes op 150ml). We zijn verder al over op gewone melk, maar t is toch nog wel veel...

Ik denk dat ik de avondfles maar ga afbouwen, cold turkey zal drama zijn, dus misschien de melk aanlengen met wat water? Iemand daarmee ervaring? Hier lijkt het ook geen honger te zijn, maar gewoon lekker bij mama willen liggen en wat warms in je buik ;)
pi_134919631
Ah gelukkig Inca, lekker je meisje thuis O+

Ik las iets heel stoers van Shandaly met haar auto. Ik kan echt helemaal niiiikkks met auto's, heb zelfs pas 2x in mijn leven zelf getankt. Of nee, ik lieg: zelfs toen ik heb hulp gevraagd aan een meneer bij de benzinepomp. :') :') :') :')

Wat worden hier veel kindjes alweer bijna 1, dat wordt een leegloop op het topic..! Gelukkige hebben we veel leuke verse moeders :)
pi_134919707
Nee Gulara, gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben. Op zijn oor zijn het echt korstjes en zat gisteren wat geel beslag. Ik dacht dat het iets minderde maar vandaag ziet het er toch weer sneu uit. Kijk het wel even aan nog.
pi_134919733
Ik las dat Inca o&n thuis viert *O* en een goede nacht voor Kyara.

Verder ben ik weinig online. Kyan heeft nu definitief het virus te pakken. Koorts (40,3 net) en slaapt de hele dag al op mij.
Gelukkig is de oudste helpen bij opa en oma met oliebollen bakken en kan hij dus op me slapen.
Hopelijk is hij zaterdag opgeknapt voor de meet.
pi_134919861
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 08:48 schreef Shandaly het volgende:
Hmm... net de kindjes naar het kdv gebracht, en twee keer de auto moeten reanimeren. Ik bedenk me net dat dit zaterdag ook wel eens vervelend kan worden als ik naar Utrecht wil...
Overigens wil ik dit soort dingen ook zelf kunnen doen. Net als olie verversen, banden verwisselen, fietsbanden plakken en andere klusjes in huis. Ik vind het heel fijn als ML ze voor me doet, maar als hij er niet is of om een andere reden niet kan, wil ik het toch echt zelf kunnen.

Omen, wat naar! Jeuk is echt zo vervelend... :( Wel even melden bij de huisarts, misschien dat hij/zij een ander zalfje voor je heeft.

Wij kijken amper tv. Ik volg alleen GTST (Ja, verslaafd, al vanaf het begin, shoot me ;) ) maar dat kijk ik vrijwel altijd via rtlgemist. En Expeditie Robinson en Wie is de mol? kijken we samen, maar ook via internet de dag erna, omdat donderdagavonden voor ML niet uitkomt. Verder kijk ik series tijdens het strijken, maar alles via de pc, gedownload.
Heel soms denk ik eraan om Sesamstraat op te zetten, maar meer voor mezelf dan voor Lars, want hij is na 2 minuten alweer met iets anders bezig ;)

Hoe is het nu met je meiden, Kyara? Betere nacht gehad? Koorts weg?

Loj, dan komt het zo dichtbij he.. als de uitnodigingen voor de eerste verjaardag al klaar zijn... Maar ach... hij is pas volgend jaar jarig joh!
Kijken welke accu erin zit naar de gamma gaan een accu kopen en die erin zetten. Dat is echt heel makkelijk. Als je de accuklemmen maar juist op + en - zet. Maar als je de accu met een jumpstart aan de praat krijgt moet je dit ook lukken. Anders pak je gamma ekkersrijt en rijd je door naar mij help ik even.

Loj leuk al de 1e verjaardagskaart ook wel een beetje moeilijk maar het is zo'n mooie mijlpaal
Lot je spoiler wat tof. Lijkt het zo of gaat iedereen relatief snel voor een 2e?
Omen klinkt niet tof adviezen genoeg al. Extra jeukt lijkt mij ook niet de bedoeling.
pi_134920007
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:09 schreef mousemicky het volgende:
Ik denk dat ik de avondfles maar ga afbouwen, cold turkey zal drama zijn, dus misschien de melk aanlengen met wat water? Iemand daarmee ervaring? Hier lijkt het ook geen honger te zijn, maar gewoon lekker bij mama willen liggen en wat warms in je buik
M kreeg ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Toen hij 1 was geweest heb ik de opvolgmelk vervangen door gewone (warme) melk. En daarna de fles door een tuitbeker. En op een gegeven moment was de lol er af en ging hij liever spelen en bleef zijn beker onaangeroerd staan. Ging hier dus heel geleidelijk.
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:29:42 #129
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134920149
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:26 schreef Kyara het volgende:
M kreeg ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Toen hij 1 was geweest heb ik de opvolgmelk vervangen door gewone (warme) melk. En daarna de fles door een tuitbeker. En op een gegeven moment was de lol er af en ging hij liever spelen en bleef zijn beker onaangeroerd staan. Ging hier dus heel geleidelijk.
Hier al gewone melk, maar dat gaat nog schoon op... Overdag wel z'n tuitbeker (met zo'n flexibele tuit). Misschien die ook 's avond's proberen dan maar.
pi_134920255
Tnx voor de reacties, ik moet gewoon maar wat gaan puzzelen :)
Goed voornemen voor 2014 ;)

En idd fr, best wel lastig ff, de tijd van de herinneringen he.., een jaar geleden voelde ik nog super fit en nog lang niet hoogzwanger..

Oh, Ow is m'n schoenen aan het opruimen, ik moet ff gaan opvoeden ;)
pi_134920430
Plaatje bij het praatje

--
Jammer!

[ Bericht 67% gewijzigd door Loj op 31-12-2013 14:51:26 ]
pi_134920439
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:31 schreef Loj het volgende:
En idd fr, best wel lastig ff, de tijd van de herinneringen he.., een jaar geleden voelde ik nog super fit en nog lang niet hoogzwanger..
:*

ik begrijp je volkomen. Alleen voelde ik me al wel hoogzwanger ;)
pi_134920454
Leuke foto O+
Schoenentic O+
pi_134920482
quote:
Dat is idd al een dreumes :o
pi_134920563
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik begrijp je volkomen. Alleen voelde ik me al wel hoogzwanger ;)
Dat kan ik me ook wel voorstellen...
:* voor jou!

En idd As, hij begint zich echt als dreumesje te gedragen! O+ behalve 's nachts, dan kruipt hij helemaal tegen me aan als een baby O+
pi_134920595
Ik heb mij nooit hoogzwanger gevoeld.

goed bezig ow zegt hij er ook nog bij of ze mooi zijn?
pi_134920671
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mij nooit hoogzwanger gevoeld.

goed bezig ow zegt hij er ook nog bij of ze mooi zijn?

Nou de felblauwe hakjes zijn het populairst, die wil hij opeten ;)

En van z'n papa moet ik hem een vuilniszak geven :(
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:44:32 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134920747
Inca *O*!

Loj, wat een schatje zeg! *; Dreumesstreken zo te zien O+

Mabawa, geen ervaring mee, sorry! Maar als hij er geen last van heeft, misschien even aankijken?
pi_134920860
Herkenbaar,die vuilniszak. hier had ik in september tijdens het 40jarige huwelijksfeest van mijn schoonouders schoenen met een klein hakje aan. in de auto uit geschopt en mijn birkenstocks aangedaan. stap ik uit zegt ean niet mooi mama uit en die aan. al wijzend naar de schoenen die ik eerst aanhad. en boos dat ze werd toen ik weigerde.
pi_134920958
Aww As met je zieke manneke, beterschap!

Ik kan niet wachten totdat E mijn schoenen ontdekt en op mijn hakken door de woonkamer klost, net als ik vroeger met mn moeders schoenen O+
pi_134920963
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:39 schreef Loj het volgende:

[..]

Dat kan ik me ook wel voorstellen...
:* voor jou!

En idd As, hij begint zich echt als dreumesje te gedragen! O+ behalve 's nachts, dan kruipt hij helemaal tegen me aan als een baby O+
Heerlijk he dat ze dan ineens zo klein kunnen zijn.
Kyan is normaal heel ondernemend maar ligt nu al de hele dag op me te slapen en houdt mijn hand vast in zijn slaap.

Fr goede smaak dus jou dame :D
pi_134921211
Haha die Ean O+

En nog beterschap voor je zieke baby As!

En over dreumesstreken gesproken, hij gooit nu de korsten van z'n brood op de grond en eet alleen de rest op :P
pi_134921349
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O* *O* *O* wat ontzettend fijn :*

As beterschap voor je zielige mannetje. Kyan wel beter worden hoor voor zaterdag! Maar nu nog even plakken dan :*
pi_134921808
quote:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O* *O* *O*

Lekker thuis met z'n vieren O&N vieren!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:17:26 #145
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134922145
Hier geen schoenentic, maar J. heeft net wel de muziek uitgezocht die hij aanwil... Cowboy Billy Boem

SPOILER
Herinneringen, herinneringen. Een jaar geleden werd ik door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat bloeddruk toch wel hoog was. Een uur later mocht ik naar huis, niet wetend dat ik nog geen 20 uur later weer terug zou zijn, en daar voor 8 dagen zou blijven... :o

Hoogzwanger zijn ken ik dus ook niet :'(
pi_134922216
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:19 schreef Mabawa. het volgende:
Nee Gulara, gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben. Op zijn oor zijn het echt korstjes en zat gisteren wat geel beslag. Ik dacht dat het iets minderde maar vandaag ziet het er toch weer sneu uit. Kijk het wel even aan nog.
Berg? En je geeft bv toch? Ean kreeg daar ook pukkels van. Sac heeft geen bv gekregen en heeft enkel berg ook bij d'r oren.

En Inca *O* wat fijn dat ze mee mag.
pi_134922409
quote:
Wie zegt dat dat niet meer 'hoort'? Als je denkt dat hij geen honger heeft maar gewoon iets wil drinken kun je dat proberen inderdaad. Maar vooral doen omdat je denkt dat hij die behoefte heeft, dingen doen of laten omdat men vindt dat het niet hoort is niet de beste motivatie ;)
pi_134922613
Shandaly wat knap dat je dat allemaal zelf doet :D
Ik schakel altijd mijn vader of mijn oom in voor dat soort dingen. :@
En ik hoop zo dat je auto het zaterdag wel doet. Ik duim

Loj, ik wil wel een foto zien van de uitnodiging hoor. Ik ben erg nieuwsgierig

Inca voor zulke dingen hoef je geen sorry te zeggen. Dat jij ego bent nu snap ik helemaal. *O* wat fijn dat ze naar huis mag *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap omen, ik zou dat ook moeten kunnen eigenlijk, maar ik ben echt zooooo a-technisch :@.

Shandaly is zo knap. Ik ben ook heel a-technisch :D

Lot die badring ziet leuk uit.
Riley haat bad. Ik heb het een paar keer geprobeerd bij mijn ouders thuis en het is echt krijsen of ze zwaar mishandeld wordt :D
Ik douche dus met haar. Of in het babybadje (maar dat is echt maar heel soms)

Kyara wat fijn dat de nacht nu goed was. En wat is het toch genieten om te horen naar het geklets van je kids hè? (al was het maar van korte duur :D )

Loj, Riley zit ook nog op drie of vier flessen per dag (niet ’s nachts alleen) en ik laat het maar. Ik blijf oefenen met bijvoeden (wat echt goed gaat) en ik denk dat ze straks vanzelf minder flesjes nodig heeft. Toch wel zeker voordat ze naar de kleuterschool gaat moet me dat lukken toch :D
Dus ik zou gewoon in zijn ritme meegaan (dat was het punt :D)

En wat een heerlijk ondeugend koppie heeft hij O+
Ik voelde me trouwens een jaar geleden wel al hoogzwanger :@

Ass beterschap voor je stoere knul :*
pi_134922630
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet meer 'hoort'? Als je denkt dat hij geen honger heeft maar gewoon iets wil drinken kun je dat proberen inderdaad. Maar vooral doen omdat je denkt dat hij die behoefte heeft, dingen doen of laten omdat men vindt dat het niet hoort is niet de beste motivatie ;)
Oh, cb, ouders en zussen enzo..
Maar ik heb ook niet het gevoel dat hij echt honger heeft, meer de warmte en het gezelschap zoekt... Waarschijnlijk als ik hem bv had kunnen geven was t veel makkelijker geweest :)

En Omen, je hebt ook zeker een punt!

En die uitnodiging, beetje lastig... Daar staat z'n volledige naam (natuurlijk) op, en omdat Ow z'n naam bijna niet voorkomt maak ik mezelf er wel erg herkenbaar mee ..

:* voor MM... Zo herkenbaar! (Al was ik nog een stuk verder hoor, maar toch)
pi_134922671
Ja, mamahonger kan heel goed Loj. Misschien red je het zelfs wel met even knuffelen snachts en gaat hij daarna weer slapen?
pi_134922761
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef L-E het volgende:
Ja, mamahonger kan heel goed Loj. Misschien red je het zelfs wel met even knuffelen snachts en gaat hij daarna weer slapen?
De ene nacht wel, de andere niet :)
pi_134922767
Waarom smeert dochterlief altijd haar hele boterham over haar gezicht uit en in haar haar terwijl ze een hekel heeft aan het poetsen van haar gezien.

Zus eet daarentegen keurig en heeft ook geen hekel aan snoetenpoetsen.
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:27:49 #153
381212 Gulara
From the future
pi_134925304
Ja dat vraag ik me ook wel eens af Kyara. Het bovenste dan, ik heb geen nette kinderen. :P
pi_134925657
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:27 schreef Gulara het volgende:
Ja dat vraag ik me ook wel eens af Kyara. Het bovenste dan, ik heb geen nette kinderen. :P
Komt goed uit.... D is de smeerpoets van de 2....
pi_134929332
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D

Meh.. ik zie allemaal van die mooie jaaroverzichtposts op fb staan. Word er een beetje emo van...

(en tegelijkertijd superchagerijnig van het geknal hier in de straat. Er zitten gewoon regelrechte bommen tussen ofzo! En ik ben al zo'n schijterd voor vuurwerk... Vanavond O&N vieren bij vrienden in de straat... 100m lopen met knikkende knieën en hopen dat ik de kindjes niet aansteek met mijn angst (of misschien juist wel een beetje, zodat Lars later iig niet hele dagen op straat vuurwerk staat te knallen))
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:37:11 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134930294
Oeh, gelukkig hoef je dan niet zo ver shandaly!

Ik vind vuurwerk vet tof, en loop elk jaar weer wat inwendig te mopperen dat ze hier veel te weinig knallen :') Ik kom uit Enschede Bengschede :') dus ben gewend dat het vanaf 08:00 blauw staat van de rook. Hier in Groningen is het beduidend minder!

En *O* want ik mocht eerder naar huis!! Het was echt suuuuuperrustig _O_ O+
pi_134930563
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, gelukkig hoef je dan niet zo ver shandaly!

Ik vind vuurwerk vet tof, en loop elk jaar weer wat inwendig te mopperen dat ze hier veel te weinig knallen :') Ik kom uit Enschede Bengschede :') dus ben gewend dat het vanaf 08:00 blauw staat van de rook. Hier in Groningen is het beduidend minder!

En *O* want ik mocht eerder naar huis!! Het was echt suuuuuperrustig _O_ O+
Ik ook :D
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:48:32 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134930759
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Ik ook :D
Dan vond jij t vast niet zo tof met oud&nieuw :D
pi_134931121
Misschien komt het juist daardoor ;)

Maar idd.. ik heb het al wat langer dan dit jaar. Vroeger kwam ik op oudjaarsdag ook écht de deur niet uit.. brr.. het idee van die groepjes jongens (altijd jongens) die het dan leuk vinden om (net alsof) rotjes en strijkers jouw kant op te gooien om te kijken hoe je wegspringt enzo o|O
O&N zonder vuurwerk lijkt me te stil, maar ze mogen wat mij betreft best iets anders verzinnen. Hell, ik durf nog geen sterretje vast te houden :@

(en daar ging mijn pas opgebouwde imago van stoere meid)
pi_134931997
*meld ;)

N.a.v. L-E haar weekendje op reis en dat niemand haar miste :* deed ik zelf een experiment, het duurde maar liefst 13 hele dagen voordat jullie je afvroegen waar ik was ;) :'( :D

Vuurwerk vond ik ook nooit zo leuk, ik ben eens getraumatiseerd door een 12steden13ongelukken aflevering denk ik :') Maar vandaag ben ik over straat gegaan, met Nin in de draagdoek!

Ik moet alleen de hele tijd denken aan stomme mensen die dieren mishandelen met vuurwerk :'( :'( :'( Ik kon al nooit tegen dat soort dingen, maar na de bevalling is dat nog een graad erger geworden... Ik krijg het bijna niet meer uit m'n hoofd gewoon...

Bah...
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:24:21 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932052
Ja hahaha het is wel een mooi contrast shandaly _O-

Zo, mijn meisje ligt hier echt enorm bij te tanken; heeft vandaag maar krap 100cc uit de fles gedronken. Eerder trok ze zo >200cc weg maar nu wil ze steeds vooral kauwen op de speen.

Tandjes...? Tijd voor een andere speen (nu nog Medela Calma)...?

[ Bericht 1% gewijzigd door LadyBlack op 31-12-2013 17:39:50 ]
pi_134932068
En dan wil ik liever een leukere jaarafsluiting hier!

*O* Voor incantrix haar meisje dat lekker thuis oud&nieuw mag vieren :*

Sentimenteel geneuzel:

2013
Dit was het jaar van Nin, waarin we haar voor het eerst lijfelijk hebben ontmoet, het eerste jaar waarin ze van begin tot eind bij ons is geweest! Eerst in de buik, toen we nog niet wisten of het een jongen of meisje was, en daarna er buiten. Het jaar waarin ze het levenslicht zag, haar naam kreeg, haar eerste adem haalde, Christophe haar voor het eerst aanraakte en voelde, knuffelde en vasthield Het jaar waarin ze voor het eerst een regenboog zag, de zon, onweer, regen en wind voelde. Het jaar waarin ze voor het eerst naar ons lachte en wij naar haar O+ Het jaar waarin ze voor het eerste omrolde, kroop, ging zitten, staan en rondjes om de tafel rende! Waarin ze voor het eerst papapapa en mamamama zei. Kortom, voor ons een superspeciaal jaar

2014
Volgend jaar wordt weer even bijzonder, het jaar waarin we samen met Nin de wereld weer een beetje meer gaan ontdekken! Waarin zij, maar ook wij, weer allemaal nieuwe dingen zullen leren, samen, maar ook van en aan elkaar
Het jaar waarin ik 30 word (!), Nin 1, de poezen op dezelfde dag 5 en waarin Christophe & ik al 10 jaar verliefd zijn!

We wensen jullie allemaal zo'n mooi, fijn en sprookjesachtig nieuwjaar toe!

veel liefs

van - naar:
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:25:53 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932129
Nou belle! :o

Alsjeblieft niet gaan graadmeteren aan de hand van "waar is X"-posts hoor!
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:27:09 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932164
Wat een tof overzicht!! _O_

En die lap tekst :'( ik moest echt even bekomen ervan op mn werk!
pi_134932258
Hehe ;) Het was een leuk experimentje en tegelijk even mooi wat afstand van mezelf van fok. Ik merkte dat het soms dieper onder m'n huid kroop dan ik wilde en dat het soms ook veeeeeeel meer tijd in beslag nam dan ik voor ogen had! Maar ik begon jullie wel al te missen, dus gelukkig misten jullie mij ook en kon ik weer wat posten ;)

En zelf ben ik er ook emo onder ja! Het was echt zo'n bijzonder jaar, dat is nu opeens al op z'n einde! Wat vliegt de tijd voorbij, en wat gebeuren er soms mooie grote wonderlijke dingen O+
pi_134932313
Hooooii Belle daar ben je weer O+ Mooi verhaal en mooie foto's O+

Oh en Shandaly, ik ben ook niet zo'n fan van vuurwerk. Ga iig niet vrijwillig rondjes lopen ofzo, naar AH (200meter) is wel max ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:34:19 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932437
Ja belle daar heb je gelijk in. Ik vind soms ook dat ik veel teveel met mn mobiel op fok zit. Terwijl ik zoveel andere dingen zou kunnen doen!

Maargoed, dan bedenk ik ook weer dat ik er soms zóveel aan heb, en dat het dan ook een beetje investeren is. En dat andere mensen misschien ook wel iets aan mijn posts hebben :Y
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:47:41 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134932989
Belle O+ Ik ben al gesmolten door je tekst, echt zo mooi! Vooral met de foto's erbij.
En ik herken wat je zegt over Fok. Ik ben er ook elke dag wel een paar uur mee bezig (OUD en hardlooptopic), is toch te gek voor woorden 8)7
pi_134933786
Belle, mooie tekst O+! En welcome back!

Shandaly, stoer en bang tegelijk. Ik herken mezelf er wel in eigenlijk!

LB, Enschede en vuurwerk is een bekende combi ja, maar dat is toch minder positief als jij beschrijft :o

mabawa, mijn L had ook baby puistjes vanaf 3 weken die trokken na 6 weken weg ivm droge huid wel ingesmeerd met crème!

Ik blijf bijlezen hier, maar op alles reageren is zo moeilijk!

Nu uitgeteld op de bank. L slaapt doorgaans goed, dus mag eigenlijk niet klagen. De laatste dagen zelfs lang (wel met multiple nachtvoedingen). Maar vannacht was zo ontzettend prut. Zelf weinig geslapen, want ze was ontroostbaar. Sliep uiteindelijk alleen in mijn armen. Mijn hele lijf deed pijn vanochtend. En mijn lijf voelt sowieso iedere ochtend nog zooo stijf en pijnlijk
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:10:46 #170
381212 Gulara
From the future
pi_134933853
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat wist ik natuurlijk stiekem al. ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:13:25 #171
381212 Gulara
From the future
pi_134933932
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:23 schreef bellelena het volgende:
*meld ;)

N.a.v. L-E haar weekendje op reis en dat niemand haar miste :* deed ik zelf een experiment, het duurde maar liefst 13 hele dagen voordat jullie je afvroegen waar ik was ;) :'( :D

Och arm! :'(
pi_134934058
Belle wat mooi geschreven :*
Op Facebook zag ik ook al zulke teksten voorbij komen O+

Belle god experiment. Ik breng ook veel tijd op Fok door weet ik :o

Ik mocht vandaag ook eerder naar huis *O*
pi_134934547
Belle, niet meer experimenteren :'(

Maar je post: O+ O+ O+ O+ O+

ik word er ook emo van :'(

Fijne jaarwisseling :*
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:43:23 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134935007
Sull :* Lekker op de bank onder een dekentje liggen.
pi_134939174
:) Ik vind jullie allemaal hartstikke lief!

LB, mooi gezegd, ik hoop dat ook! En daarom heb ik ook als goed voornemen om meer van mezelf te laten zien, mijn stem te laten horen waar en wanneer ik dat wil. Ik mag zijn wie ik ben, ook al is dat anders dan anderen, misschien zelfs juist ómdat ik anders ben dan anderen!

Vandaag waren we even buiten en Nin was erg nieuwsgierig naar waar al dat geknal vandaan kwam, dus ze zat zowat achterstevoren in de draagdoek. Ook net in bed tijdens de borst lag ze met open ogen (en oren ;) ) te luisteren en viel ze dus niet heel erg makkelijk in slaap. Tijdens haar middagslaap waren er trouwens flinke flitspoederknallen hier voor de deur, maar daar sliep ze dan wel weer gewoon doorheen :Z Ben benieuwd hoe het straks zal gaan!

Zelf ga ik in ieder geval voor 12en nog even een uurtje in bed (net als vroegah :7 ). Anders hou ik volgens mij m'n ogen niet meer open tot na 12 uur :D En zo ben ik morgenochtend ook weer gezellig wanneer kleine Pluis wakker wordt ;)
pi_134939220
Sull :* Ik heb ze ook meegemaakt, zulke nachten ;( Wat GotC zegt, met een dekentje op de bank relaxen.
pi_134940448
Ik hoop dat je je hier ook laat horen (<< is dat goed Nederlands? De champagne valt wat zwaar op mijn verkoudheid) Bellie, vind ik gezellig en ik leer er ook weer van. Zijn er nog meer deelnemers aan dit experiment? Kom dan maar uit de kast!

Oooh jongens, nog twee uur en dan is het jaar waarin ik moeder werd voorbij... :'( :')
pi_134941141
Vorige jaar was ik aan het feesten in het buitenland met vriendinnen en wenste ik een kindje.

En nu heb ik er één! en zit ik met m'n man op de bank het jaaroverzicht van VI te kijken :')
  dinsdag 31 december 2013 @ 23:19:06 #179
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134941901
Vorig jaar om middernacht zeiden Yur en ik tegen elkaar: 'Misschien zijn we volgend jaar gewoon met z'n drieën..'
En ja hoor O+
pi_134942196
Dat is helemaal bizar, vorig jaar wisten jullie nog van 'niets' :o en nu O+ O+ O+
Vorig jaar was ik al hartstikke zwanger en wisten we al dat er dit jaar een baby geboren zou worden!

Herkenbaar Limone, het jaar waarin we mama zijn geworden, zomaar opeens alweer voorbij!

Van vanavond O+
pi_134943060
Wat een mooi overzicht Belle :'( O+

Ja Limoentje. Zo had ik het nog niet bekeken! /emo

Vorig jaar belde ik mijn vriend en waren we blij dat we dit jaar eindelijk O&N samen zouden vieren. Dit jaar stonden we om 00.00 samen voor het raam vuurwerk te kijken terwijl ik onze zoon voedde O+ O+ O+ O+ O+
pi_134943115
Gelukkig nieuwjaar. Riley slaapt nog. Maar bij elke knal ben ik bang dat ze wakker schrikt

Belle wat een leuke foto's

En al die verhalen en herinneringen zijn ook zo warm O+
pi_134943128
Vorig jaar waren we aan het verhuizen en daarna wilde ik wel echt voor een 2e kindje gaan.Nu slapen ze beide en "houd". Ik de wacht.
pi_134943698
De beste wensen meisjes! :* Mooi he, de eerste keer met je kind. Of nouja, in mijn geval met de babyfoon ;)
pi_134943734
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 00:57 schreef Suikertante het volgende:
De beste wensen meisjes! :* Mooi he, de eerste keer met je kind. Of nouja, in mijn geval met de babyfoon ;)
Ik heb samen met een lachende baby naar het vuurwerk gekeken. Ze voelde nu net haar bedje en was vertrokken O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 01:01:17 #186
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134943768
Gelukkig nieuwjaar mama's! *;
T. ligt al sinds 23 uur te slapen..
  woensdag 1 januari 2014 @ 01:30:37 #187
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134944349
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

M.aud heeft het slapend meegemaakt. Wel heb ik haar uit d'r wieg gehaald om 00 uur om even te knuffelen. Ze sliep gewoon door. Lekkerding. O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 01:32:41 #188
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134944383
Gelukkig nieuwjaar en het allerbeste voor 2014 voor alle mama's, baby's en partners en broers/zussen van 2013-baby's!!!

D hebben we wakker gemaakt en was helemaal niet bang van het vuurwerk. Vond het schitterend om te zien. Hij keek zijn ogen uit.
Vorig jaar rond deze tijd was ik ongeveer 22 weken zwanger, vierden we kerst met z'n 4en, nu met ons kleine wondertje erbij!
  woensdag 1 januari 2014 @ 01:59:49 #189
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_134944789
Vorig jaar was ik 7 weken zwanger rond deze tijd, nu heb ik een zoon van ruim 6 maanden! Zo raar is dat....

Ik wens voor jullie een vrolijk en gezond 2014!

[ Bericht 0% gewijzigd door Juud79 op 01-01-2014 10:12:27 ]
pi_134945254
Mabawa hier ook puistjes / uitslag een aantal dagen. Bewust niks aan gedaan en trok vanzelf weg.
pi_134946235
Moge. De beste wensen voor 2014. Hier niet zo goed begonnen met een ziek kind dat niet in slaap kwam.
Het vuurwerk daarom wel met zijn allen gezien <3
Daarna heeft hij gelukkig vijf uur geslapen. Sindsdien weer drama dus ik loop weer rondjes met een kind op mijn rug :O
pi_134946250
Wij wensen jullie allemaal veel gezondheid en geluk voor 2014!

Vorig jaar was ik 6 weken zwanger en wist nog verder niemand t. Nu stonden we samen bij zijn wieg.

Mabawa, hier vanaf de tweede week ook veel puistjes gehad. Geef je borstvoeding?

Wat is reageren op de telefoon vreselijk lastig. Daarom zo weinig reacties van mij.

Hier nog een bangerik met vuurwerk. Met de hele schoonfamilie zitten we in een vakantiepark. Dus weinig last van hangjeugd en rond vliegende knallers
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_134946273
Wizzy ik doe haast niet anders! Oefening baart kunst ^O^

En Tally, Mandy en As, samen kijken O+ Omdat we bij anderen zijn viel hij niet ik slaap, dus de draagzak ingezet. Toen was hij zo ver weg dat we hem rond elf uur in zo'n travelcot hebben gelegd en pas weer hoorden om 7:15. Ongelooflijk waar ze doorheen kunnen slapen! Ik heb zo vaak op de babyfoon gekeken :o
pi_134946285
De beste wensen allemaal :*

Isa heeft gisteren de hele avond op mij doorgebracht, bed was huilen. Om 12 uur sliep ze nog, maar toen ik haar aan man over gaf, werd ze wakker en heeft ze met open mond naar het vuurwerk gekeken. Rond half 1 zijn we met zijn drieën in ons bed gekropen en de rest van de nacht heb ik haar niet gehoord O+
Sarcasme. Herken het.
pi_134946316
Bizar he suikertante. Wel lekker dat F zo goed geslapen heeft.
Ik denk dat Kyan er ook door heen had geslapen als hij zijn vrolijke ik was. Gelukkig doet de wompat wonderen en is hij nu on diepe rust. ML is nu weer terug naar bed. Ik ga straks nog even.
pi_134946317
Was er nog een reden dat isa moest huilen? Fijn dat ze een goede nacht heeft gemaakt.
pi_134946386
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

L is wel een paar keer wakker geweest maar dat is hij normaal ook. Hij is dus officieel niet wakker geworden van het geknal :o Voor hij naar bed ging (7 u gewoon) was er al wel wat groen en rood vuurwerk in de lucht, vond hij reuze mooi.

Vorig jaar had ik een dikke buik en lag ik tijdens het knallen de schopjes (ok rotschoppen) te voelen. 2 ruime maanden later was hij er O+
pi_134946394
Gelukkig 2014 iedereen!

M. ging mooi niet alleen slapen vanaf een uurtje of tien. Pas toen we naar bed gingen en ik me ook in de cosleeper tegen haar aan had geworsteld lukte het weer. Later toen ik afgerold was en alleen haar handje vasthield merkte ik dat ze ook in haar slaap nog schrok van die mortiergranaatknallen. :{
pi_134946453
Iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2014 O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 09:52:21 #200
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134946547
Vorig jaar nog echt geen weet van dat we nu met zijn 3tjes zouden zijn. En vandaag is ze 3 maand oud en heeft ze vannacht voor het eerst de nacht in haar ledikant geslapen tot 9:15. Dat is bijna het klokje rond.

Een goed en gezond 2014 voor iedereen

:* O+
pi_134946712
Gelukkig nieuwjaar,
Vorig jaar lag ik nu nog heerlijk in bed en was ik 33 weken zwanger..
Nu zit ik hier met een bijna dreumes en met de wens voor een broertje/zusje voor Ow!

Vannacht werd hij om half 1 huilend wakker, dus mocht hij even mee naar beneden.., daarna uitgeslapen tot 9.15!!!

Fijne dag iedereen!
pi_134946770
Iedereen de beste wensen! Wat een mooie terugblikken van sommige van jullie O+

Hier zijn beide kinderen door het vuurwerk heen geslapen. Had verwacht dat Eline wel wakker zou worden omdat ze om 23.53 nog even wakker was na de laatste fles. Had gedacht dat ze nog niet diep genoeg zou slapen, maar gelukkig wel.

Verder wel een kort nachtje gehad maar dat komt dat zowel baby en peuter normaal op z'n vroegst om 9 uur wakker worden maar meestal later nog. Dus om iets voor 5 naar bed, peuter nog getroost die wakker werd, voor ik zelf weer sliep was het 6 uur en om 7 werd peuter weer wakker ;(
Needless to say dat ik me een beetje brak voel ;) dus laat man maar lekker uitslapen dan hoop ik dat ik morgen mag :9
  woensdag 1 januari 2014 @ 10:46:32 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134946861
Beste wensen allemaal :).

We hadden Noor hier wat later de laatste voeding gegeven en toen beneden gehouden omdat we niet wilden dat ze wakker zou schrikken door het vuurwerk. Iets na half 1 hebben we haar weer naar bed gebracht. Niet om 06:00 eruit gevist, maar we wilden zien wanneer ze zelf zou komen. Nou, niet dus, dus om 08:00 toch maar weer gewekt. Daarna heeft ze gewoon nog weer even geslapen en nu zit net de fruithap erin. Eigenwijs eet op het kdv wél vers fruit, maar hier vertikt ze het. Tutje.

Ik heb het niet zo met dat terugdenken geloof ik. Wel vind ik het raar dat het jaar waarin ze geboren is, voorbij is.
  woensdag 1 januari 2014 @ 10:54:15 #204
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134946928
Hier heeft T. van 23:00 tot 9:45 geslapen. Heerlijk, zo'n slaapkoppie O+

Verder was er een 12 dagen oude baby in ons gezelschap gisteravond. Wat een verschil! En ik rammelde zowaar :o *negeert*
  woensdag 1 januari 2014 @ 11:06:52 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134947056
Hmm.. Net weer heel veel persen voor 1 klein hard keuteltje... Zo sneu -O-. Ze heeft goed gedronken gister, fruit op en groente.. 210/6 aanbieden heeft weinig nut, want ze drinkt ze niet leeg.. En ik las dat dat wel een voorwaarde was. Misschien toch maar weer een druppel olie in de fles doen. Volgende week maar ff overleggen met CB / huisarts, tenzij ze nu helemaal verstopt raakt.
  woensdag 1 januari 2014 @ 11:24:45 #206
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134947236
Gelukkig 2014!

Het jaar waarin sommigen van ons voor de eerste keer en anderen voor de 2e of 3e keer mama werden is voorbij!

Vorig jaar had ik 1 baby, nu heb ik er 2.

Ons voornemen is om 2014 in dezelfde gezinssamenstelling te eindigen als dat we begonnen zijn. Dat is namelijk al een tijdje niet meer gelukt ;)

Hier overal doorheen geslapen. Wel een onrustige nacht. Ze merken toch dat er dingen anders zijn. Oma die de fles gaf, andere sfeer. Vanochtend wel uitgeslapen want mijn moeder sliep bij ons.
pi_134947331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 08:51 schreef As1981 het volgende:
Was er nog een reden dat isa moest huilen? Fijn dat ze een goede nacht heeft gemaakt.
Ik denk verlatingsangst. Het is nu al een week of misschien 2 zo dat ze iedere keer als ze wakker wordt, moet huilen. Het enige dat helpt, is haar bij ons nemen. Ze is doodmoe, maar slaapt niet. Man is nu ook weer met haar in bed gekropen omdat ze alleen tegen hem aangeplakt slaapt. Snachts pakken we haar nu standaard ergens in de nacht bij ons in bed omdat we eruit blijven gaan anders. Het is vermoeiend, maar ik hoop dat dit ook een faaaaaase is en ze straks toch in haar eigen bed door gaat slapen.
Sarcasme. Herken het.
pi_134947967
Riley heeft tot vanmorgen 9 uur geslapen. Toen is mijn vader haar gaan halen.

Spirit wat sneu :*

XM Riley drinkt het ook niet altijd helemaal op. Maar bij haar hielp het wel.
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:18:16 #209
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134948069
Spirit, wat sneu. Gelukkig is het maar een faaaaaaaaaaaaaaase. Maar niet leuk. :*

XM :*

Jaaroverzicht 2013
pi_134948222
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!

Wat een verschillende verhalen over O&N. Femke was een engeltje, ze is zo lekker makkelijk met slapen O+ We hadden haar rond 18:00 hier naar bed gebracht, gewoon, standaard ritueel enzo. Om 19:30 hebben we haar uit bed gelicht om haar met slaapzak en al mee te nemen naar vrienden bij ons in de straat waar we oudjaarsavond traditioneel doorbrengen. Daar hebben we haar in een bedje gelegd, en ze sliep zo door, ook door alle vuurwerk en bommen heen (écht, het was soms niet normaal meer, mijn bloeddruk kon het amper aan). En rond 1 uur hebben we haar daar weer uit bed geplukt, meegenomen naar huis en weer in bed gelegd... en binnen 5 minuten sliep madam weer O+

Vanochtend lekker de kerstboel opgeruimd, woonkamer is weer helemaal fris en fruitig. Laat 2014 maar beginnen, wij zijn er klaar voor!!
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:32:50 #211
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134948268
Happy New Year iedereen!

J. heeft het gisteren heel goed gedaan. Lagen 5 kinderen te slapen op de bovenverdieping bij vrienden, 2 sliepen overal doorheen, J. werd wakker van het vuurwerk, maar was heel rustig, en heeft van achter het raam gekeken, 2 werden wakker en moesten heel hard huilen (de knallen waren ook erg hard...). Om half 1 hebben we m weer in bed gestopt, en 5 minuten later sliep ie weer. Uitgeslapen tot half 9 *O*

Vorig jaar waren we bij vrienden en ging ik naar huis met buikpijn. Op 1 januari rond deze tijd zat ik (alleen) in het ziekenhuis omdat ik t niet vertrouwde. Vriend was nog bij familie in Zeeland. Die heb ik toch maar gebeld dat ie moest komen en maar even wat spullen voor me moest ophalen...
Nog 1 dag is J. nu een baby O+

Kyara, je jaaroverzicht O+ .
Hoezee voor alle vuurwerkkijkende baby's!
  woensdag 1 januari 2014 @ 12:38:11 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134948332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 12:12 schreef Omentielvo het volgende:
Riley heeft tot vanmorgen 9 uur geslapen. Toen is mijn vader haar gaan halen.

Spirit wat sneu :*

XM Riley drinkt het ook niet altijd helemaal op. Maar bij haar hielp het wel.
Net 180/5 gegeven, maar ze liet weer 60 staan. Dus tja. Ze heeft er echt last van. Vanmiddag drupje olie in de fles. Hopen dat het er dan uit komt.

Spirit, dat klinkt sneu! Arme Isa (en jullie! ;) )hopelijk gaat het snel beter.
  woensdag 1 januari 2014 @ 13:43:47 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134949481
Allemaal een heel gelukkig en gezond 2014 gewenst laiverds!! *O*

Ik ben niet bijgelezen maar hoop dat de jaarwisseling voor iedereen leuk was! E heeft tot 01:00 door het vuurwerk heen geslapen, in een ander bedje, dus ik ben weer trots! En daarna van 2:30-8:30 thuis O+
pi_134949857
Gelukkig nieuwjaar allemaal!! :*
E.
pi_134949980
*O* Voor slapende babies door de knallen heen!

*O* Voor samen kijken met baby naar de knallen!

quote:
2s.gif Op woensdag 1 januari 2014 11:24 schreef Kyara het volgende:
Gelukkig 2014!

Het jaar waarin sommigen van ons voor de eerste keer en anderen voor de 2e of 3e keer mama werden is voorbij!

Vorig jaar had ik 1 baby, nu heb ik er 2.

Ons voornemen is om 2014 in dezelfde gezinssamenstelling te eindigen als dat we begonnen zijn. Dat is namelijk al een tijdje niet meer gelukt ;)

Hier overal doorheen geslapen. Wel een onrustige nacht. Ze merken toch dat er dingen anders zijn. Oma die de fles gaf, andere sfeer. Vanochtend wel uitgeslapen want mijn moeder sliep bij ons.
:D

Mooi overzicht Kyara! Jouw meisjes O+ O+

Hier heeft Nin ook door het vuurwerk heen geslapen, rond half 8 lag ze in bed en ze wilde pas om 2 uur drinken :o Daarna tot half 8 geslapen.

Ik moet trouwens zeggen dat we hier beduidend minder flitspoederknallen hebben gehad dan voorgaande jaren. De mooie pijlen daarentegen gingen extra lang door leek het wel, we hebben hier mooi uitzicht en konden wel anderhalf uur naar buiten kijken zonder ons te vervelen!

En net zag ik haar eerst blauwe plekje ;( Nou ja, het plekje is eigenlijk alweer aan het wegtrekken dus meer een geel plekje ;)
  woensdag 1 januari 2014 @ 14:23:17 #216
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134950377
Belle, kom jij niet naar de meet zaterdag?
pi_134950489
Ah toe belle?? Ik ben zo benieuwd naar jou en Nin O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134950516
Hier ook belle weinig knal en veel sier vuurwerk. De kinderen vonden het prachtig.
Kyan lijkt er niet beter op te worden. Pijn bij het slikken icm vier diaree luiers sinds gisternacht en weinig plasluiers en minder drinken zorgt ervoor dat we ons rond vijf uur toch op de huisartsenpost gaan melden :(
pi_134950602
He jakkes As, dat klinkt helemaal niet lekker inderdaad... Hopelijk knapt ie vlug toch weer op :*

Kyara, we zijn het wel van plan!

Phaidra, kom je ook? Wat leuk!
pi_134950687
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 14:31 schreef bellelena het volgende:
He jakkes As, dat klinkt helemaal niet lekker inderdaad... Hopelijk knapt ie vlug toch weer op :*

Kyara, we zijn het wel van plan!

Phaidra, kom je ook? Wat leuk!
:Y *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 01-01-2014 14:52:42 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 januari 2014 @ 14:39:07 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134950806
Leuk Belle *O*

As, klinkt niet zo goed. Succes bij de hap! :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 14:42:51 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134950895
Oei As, dat klink als een ziek mannetje. Succes bij de hap :*

Leuk belle! *O*!
pi_134950977
Dank jullie wel. Ik hoop op iets van ab ofzo en dat hij heel snel op knapt. Natuurlijk voor hem maar ook omdat ik zaterdag wil komen :@
pi_134950983
Beste wensen voor iedereen! Veel geluk, liefde en gezondheid gewenst voor jullie gezinnen O+ En vruchtbaarheid voor degenen die dat wensen ;).
pi_134951958
Gelukkig en gezond 2014 toegewenst, allemaal!!

Ellie is lekker wakker gebleven tot 0.45 uur, toen stortte ze als een blok in slaap :D. Laatste uurtje was wel even een beetje huilen, maar niet slapen dus al lopend had ze het prima naar haar zin! We waren bij vrienden en ze vond alles veel te leuk om te slapen! Eenmaal thuis sliep ze uiteraard in een ruk van 01.45 - 10.15 uur :D. Gek sociaal popje O+

As, sterkte voor Kyan!
pi_134951987
Zal je altijd zien. Heb ik gebeld leeft hij nu ineens op. Niet huilen en wakker. Niet dat hij speelt ofzo. Hij zit alleen maar op de bank, maar nu lijkt het net of ik het erger heb gemaakt.
Maar hij is echt niet lekker want Yaro eet naast hem en hij doet er niets mee :D
pi_134952135
Laat je mannetje alsnog maar even nakijken As, maar fijn dat hij een beetje opgeleefd is. Klinkt wel herkenbaar trouwens, heb ik voor mezelf ook vaak. Dan wacht ik heel lang onder het mom van "het kwam vanzelf, het zal ook vanzelf wel weer overgaan", en als dat me dan toch te lang duurt, ga ik bellen, en voordat m'n afspraak is, is het inderdaad vanzelf overgegaan }:|
pi_134952188
Kyara leuk overzicht. O+

Belle leuk dat je komt zaterdag *O*

XM 180/5 of 210/6 werkt niet gelijk. En ik weet niet of het bij alle baby's werkt (vast niet :D ) Als je het echt niet vertrouwt even naar de hap gaan?

Ass beterschap voor je mannetje. Hopelijk helpt een ab kuur :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 15:49:41 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134952403
Gewoon even gaan As :). Voor de zekerheid.

Omen, ze heeft nu met veel moeite 3x een harde keutel eruit gewerkt, dus er komt nog wel *iets* uit. Ik kijk het nog ff aan. Sneu is het wel.

Ik twijfel nog steeds over zaterdag -O-. Ze moet in dat tijdsblok eigenlijk ook een fruithap en een fles en ze drinkt/eet echt belabberd als ze elders is... Sowieso als ze wakker is van 9-12 is ze daarna niet meer te harden en moet ze echt slapen..
  woensdag 1 januari 2014 @ 15:54:47 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134952517
Sneu idd XM -O-

En wb zaterdag.. het lijkt mij enorm leuk om jullie te zien, maar je moet doen wat goed voelt voor jullie :*. En als je er geen goed gevoel bij hebt..niks moet!
pi_134952657
Echt sneu is dat xm :*

En wb zaterdag ben ik het met Gotc eens. :*
pi_134953483
Iedereen de beste wensen :)

Weer bijgelezen, maar er is weinig blijven hangen..wel nog dat het voor L0t een spannend jaar gaat worden! Wat superleuk ^O^

En de terugblik van Bellelena vond ik zo mooi beschreven, kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen.

Nu een jaar gestopt met roken *O*
Vorig jaar woonden we nog niet zo lang samen in een huurhuisje. En waren we af en toe aan het kijken voor een koophuis. Nu hebben we een groot koophuis, die we wel nog moeten verbouwen maar oké. Eind januari vroeg ik aan mijn vriend of ik nieuwe pillen moest halen of dat ik alvast zou stoppen met de pil. Dokter had gezegd dat het toch nog wel zeker een halfjaar tot een jaar zou duren voor ik zwanger zou zijn. Dus gestopt...en eind maart een positieve test :o O+ En op 1 april aan vriendin verteld (die ook zwanger was) die me dus niet geloofde :D

Jaar begon trouwens niet geweldig want de kachel in de woonkamer ging niet meer aan. We hebben een ouderwetse gaskachel. Gelukkig kwam mijn vader to the rescue en doet ie het weer *O*
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:43:30 #233
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134953641
Angelatje, ik raak nog steeds gefrustreerd door jullie dakproblemen :+
pi_134954768
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:43 schreef GotC het volgende:
Angelatje, ik raak nog steeds gefrustreerd door jullie dakproblemen :+
Dat probeer ik te verdringen :D uiteindelijk is het net op tijd goed gekomen. 2 december was de timmerman voor het laatst en 4 december ben ik bevallen :') hij komt nu morgen weer voor wat kleine dingetjes, maar het is zo goed als af
pi_134954853
L sliep door de jaarwisseling heen. Maar toen we haar om 1 uur begonnen te horen, lag ze klaar wakker in haar bedje. En begon spooknacht nummer 2. :O Nog wel geprobeerd om wat slaap vanmorgen in te halen, want Ml nam L heel lief mee maar beneden. Vanavond zelf maar weer vroeg naar bed!

Angelatje hoe is het eigenlijk met je dak? En hoe gaat het voeden?

De meeting klinkt erg gezellig (ik mis iets op fb, denk ik?), maar wij hebben de eerste verjaardag van de eerste baby uit onze vriendengroep, helaas!
pi_134955365
Och nee, kukelt Isa me net van het bed af. Ik stond er naast, was op te vouwen en het ene moment ligt ze midden op ons bed en is er niks aan de hand en dan zie ik haar gaan en pets zo met haar gezicht op het laminaat. Huilen zoals ze nog nooit heeft gehuild, van de schrik denk ik, maar er komt nu wel een enorme paarse bult op haar hoofd.

Kan iemand me nog een keer geruststellen en vertellen wanneer ik daarmee naar de dokter moet?
Sarcasme. Herken het.
pi_134955372
Ff een ego post tussendoor... Ow heeft sinds gisteren opeens behoorlijke uitslag..
Het zijn behoorlijk grote rode vlekken, niet ruw, niet verdikt op z'n hele lijfje. Er zit een heel klein wit bultje, lijkt een beetje op brandnetel uitslag...
Iemand enig idee? Vind het een beetje eng :@

Oh en verder geen koorts of ziekteverschijnselen...
pi_134955626
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Loj het volgende:
Ff een ego post tussendoor... Ow heeft sinds gisteren opeens behoorlijke uitslag..
Het zijn behoorlijk grote rode vlekken, niet ruw, niet verdikt op z'n hele lijfje. Er zit een heel klein wit bultje, lijkt een beetje op brandnetel uitslag...
Iemand enig idee? Vind het een beetje eng :@

Oh en verder geen koorts of ziekteverschijnselen...
Vijfde/zesde ziekte?
pi_134955690
Heb plaatjes bekeken, lijkt het niet op..
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:01:51 #240
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134955735
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Spirit82 het volgende:
Och nee, kukelt Isa me net van het bed af. Ik stond er naast, was op te vouwen en het ene moment ligt ze midden op ons bed en is er niks aan de hand en dan zie ik haar gaan en pets zo met haar gezicht op het laminaat. Huilen zoals ze nog nooit heeft gehuild, van de schrik denk ik, maar er komt nu wel een enorme paarse bult op haar hoofd.

Kan iemand me nog een keer geruststellen en vertellen wanneer ik daarmee naar de dokter moet?
Volgens mij als ze misselijk, suf of stil zijn moet je naar de dokter.

Schrikken :*!
pi_134955774
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:59 schreef Loj het volgende:
Heb plaatjes bekeken, lijkt het niet op..
Morgen even langs de dokter? Via het forum zonder foto is een beetje moeilijk :@
pi_134955803
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Spirit82 het volgende:

Dat ze huilde is al een goed teken. Nu idd opletten dat ze niet misselijk word. Weg valt qua interesse of hoe je het ook noemt bij een baby. Of blijft huilen.
pi_134955904
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:03 schreef Tally het volgende:

[..]

Morgen even langs de dokter? Via het forum zonder foto is een beetje moeilijk :@
Daar heb je zeker gelijk ik, hoopte stiekem dat iemand zou zeggen: o dat is een allergische reactie op appels... Ofzoiets he ;)

Het lijkt ook in korte periode (half uur) op te komen en dan weer te verdwijnen ..
Dus het is gewoon raar..

Misschien dat ik zo na het eten toch ff de hap bel, om me gerust te stellen :@
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:09:11 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134955908
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Volgens mij als ze misselijk, suf of stil zijn moet je naar de dokter.

Schrikken :*!
Dit, en als het hoger is dan 1 meter geloof ik.
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:09:43 #245
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134955917
Loj, bij twijfel even de HA bellen voor advies.
pi_134956060
Geen waterpokken Loj?
pi_134956218
Hoe is het nu met Kyan As? En Spirit, met Isa? En Loj, met Ow? (Ziekenboeg!)

En aloha, happy new year!! Wij hebben het bij m'n moeder in Den Haag gevierd, was heel gezellig. E. was ook allerliefst en heeft lekker geslapen. Vanmiddag nog even op de begraafplaats geweest en een kaarsje bij het graf van m'n vader gezet, dat vond ik wel een mooie gedachte. En nu zijn de feestdagen weer voorbij en dat is maar goed ook want ik voel me echt een volgevreten appelflap.
pi_134956581
Zo terug van de ha post (al even hoor maar eerst gegeten). Eerst kregen we van de arts een hele uitleg waarom liever geen ab bij kinderen. Vervolgrns benoemd hij dat hij er wel echt ziek uit ziet en onderzoekt hem. Conclusie ontstoken ogen, oren en keel. Waarop hij de dosering van de ab noemt. Mijn moeder en ik keken elkaar even zo aan :? Na zijn verhaal maar ben er wel blij mee.
Thuis even snel gedouched, zetpil gegeven de ab en een fles (weinig op) en nu is hij knock out.

Beterschap voor alle andere zieken kindjes ook.
pi_134956838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Sull het volgende:
Angelatje hoe is het eigenlijk met je dak? En hoe gaat het voeden?

Het dak is al een tijdje dicht gelukkig. Binnenkort word er nog een extra dakraam geplaatst en er moeten nog wat dingen afgewerkt worden. En misschien dat de timmerman nog een andere trap gaat plaatsen, maar hij moet eerst even kijken wat de mogelijkheden zijn ivm de ruimte enzo.

Het voeden lukt nog steeds niet want meneertje snapt gewoon niet dat hij een grote hap moet nemen om de tepel goed in zijn mond te krijgen. Hij sabbelt gewoon een beetje en soms houd hij gewoon zijn mond open want het loopt er toch zo in :D

Hij is nu al een paar dagen huilerig. En is dan aan het happen, maar als hij dan de fles krijgt drinkt hij even en gaat daarna sabbelen op de speen :? Maar als hij dan bij me ligt is er niets meer aan de hand :{
Oja en vandaag is hij alweer 4 weken *O*
pi_134957207
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:44 schreef angelatje het volgende:
Maar als hij dan bij me ligt is er niets meer aan de hand
Dan is dat dus de reden dat hij wat huilerig is.
Mamahonger O+
pi_134957303
Hap denkt huiduitslag door een virus, vannacht ff aankijken en morgen even langs de eigen ha... En als hij koorts krijgt alsnog langskomen
Wel beetje gerustgesteld :)
Sorry voor m'n ego posten,

Ik lees vanavond wel ff bij!
pi_134957352
Spirit, wat vervelend! Hoe gaat het nu?

Loj, vervelende klachten, trekken de plekken ook weg?

As, wat sneu! Klinkt heftig, hopen dat de ab snel aansluit.

Angela, fijn dat het dak dicht is! Hapt nu dus wel, maar niet voldoende tepelhof mee? Kun je al een hele voeding voeden zo dan?
pi_134957381
Ze huilde heel erg en het duurde ook even om haar stil te krijgen, maar met de speen en daarna wat te drinken is het wel gelukt. Daarna heeft ze nog een potje avondeten naar binnen gewerkt en wat yoghurt, niet van harte, maar ze lachte er wel bij en kon ook nog even "kwispelen" en gek doen, dus ik voel me er al wat beter over. Ze ligt nu in bed, maar ik ga wel elke 10 min ofzo kijken of ze nog wel ademt :') We hebben wel een boxspring, 70 cm, dus het wel nog een flinke val ook ;( man, wat voel ik me schuldig.
Sarcasme. Herken het.
pi_134957635
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:04 schreef Sull het volgende:
Spirit, wat vervelend! Hoe gaat het nu?

Loj, vervelende klachten, trekken de plekken ook weg?

As, wat sneu! Klinkt heftig, hopen dat de ab snel aansluit.

Angela, fijn dat het dak dicht is! Hapt nu dus wel, maar niet voldoende tepelhof mee? Kun je al een hele voeding voeden zo dan?
Nee hij hapt idd nog steeds niet goed. En als hij een keer goed hapt dan laat hij na een paar slokken weer los. En ik denk niet dat hij het gaat snappen, maar blijf het af en toe proberen. Ws is hij al teveel gewend aan de fles.
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:16:32 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134957697
Och spirit, wat sneu! Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Hou haar maar goed in de gaten :Y.

Loj fijn dat je een beetje gerustgesteld bent :)

As, hopelijk slaat de ab snel aan.
pi_134958755
Spirit wat een schrik, gelukkig lijkt het mee te vallen.
Loj wat gek!
As hopelijk knapt Kyan snel op met de ab, is hier meestal de volgende dag al te merken!
pi_134959027
Spirit wat schrikken zeg. Gelukkig dat ze stil is. :*

Loj wat vreemd van die vlekjes. Gelukkig heeft de hap je een beetje kunnen geruststellen

Ass hopelijk is Kyan gauw beter door de ab

En ik vind de jaarwisselingsverhalen zo leuk om te lezen O+
pi_134959112
Oh Spirit, ik las er overheen joh. Wat rot! Hou dr maar goed in de gaten :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:31:44 #259
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134960540
Wat sneu Spirit :*

As, hopelijk knapt Kyan snel weer op met de AB kuur.

Loj, hopelijk krijgt hij er geen last van en trekken de plekken ook snel weg
pi_134961704
Bedankt dames. Ik hoop dat het snel aan slaat, hij is nu echt heel sneu. Moet je die ogen zien :'(
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:01:32 #261
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134961794
Agos! Dat is echt een heel zielig snoetje ;( Beterschap lieve Kyan :* Lekker gaan slapen.

[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 01-01-2014 21:08:58 ]
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:02:40 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134961851
Och die rode oogjes ;(. Beterschap!
pi_134962018
Dat is echt heel sneu zeg :'( :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:08:18 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134962113
Och erm, dat snoetje ;(
pi_134962133
Aaww ;(
pi_134962247
Kyan, wat sneu! Beterschap!

Loj, gek, die plekken? Komen ze op en verdwijnen ze weer? Is hij verder anders dan normaal?

Spirit, wat sneu! Arme Isa... Maar als ze zich goed voelt komt het vast in orde!

Hier is er een zojuist volledig in slaap gestort O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:11:55 #267
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134962303
Oh wat zielig As :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:19:46 #268
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134962717
As wat sneu beterschap!
pi_134962865
Ja het is ook zielig. Ik loop nu weer rondjes want na drie uur proberen in zijn bed moet hij nu echt slapen. Hopelijk kunnen we hem dan straks in bed leggen.
En dan te bedenken dat ik vanmiddag weer twijfelde om te gaan naar de huisartsenpost.

Cwen heb je ook een foto van de volledige overgave?

Loj kan het niet komen van warmte?
pi_134962870
Ooh, As... Wat een zielig ventje zo... Ik duim mee dat die ab snel aanslaat!
pi_134963109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef As1981 het volgende:
Cwen heb je ook een foto van de volledige overgave?
Ik ben net beneden, helaas! Maar heb wellicht wel een vergelijkbare... Ff zoeken!

Edit: gevonden! Zo zien we haar niet vaak, in diepe slaap!

[ Bericht 35% gewijzigd door Cwen op 01-01-2014 21:33:02 ]
pi_134963527
Wat een super foto zeg <3
pi_134963560
Aw Cwen.. wat heerlijk!
Ik word er zelf bijna moe van... ik wil ook in zo'n lekker doek in een MC! O+
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:35:46 #274
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134963607
Wat schattig zeg! O+
pi_134963925
Doet me denken aan een foto van Lars toen ie nog klein was...
SPOILER
pi_134964136
Wat een verschil maar toch zo hetzelfde shandaly. Zo veel groter maar dezelfde houding en uitdrukking.
pi_134964265
Aaawww met dat snaveltje open Cwen O+

Mijn kleine meiske had helemaal goede zin vanmorgen:
SPOILER
pi_134964333
Juud <3
Ik heb echt een hekel aan groen. Maar wat staat het haar goed en wat een leuk mutsje
pi_134964373
Ja he? Daarom vond ik die twee toen ook zo tof. O+ Zelfs eenzelfde hydrofiel op de achtergrond ;)

Juud, wat een schattig mutsje! Met een mooi mutsje ;)
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:00:56 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134964935
Wat een leuke vergelijkingsfoto's Shandaly O+! En precies dezelfde houding!

Awww wat een cutie Juud O+ Dat mutsje is geweldig!
pi_134965498
Juud wat een poppetje O+ O+

Ik zie altijd van die ontzettend lekker ingepakt babys, en voel me dan altijd een beetje een slechte moeder. Niet alleen laat ik mijn kind van het bed vallen, maar ik trek haar ook alleen een vestje met capuchon aan als we naar buiten gaan :@ Ze ligt dan wel onder 2 dekentjes en goed ingepakt, maar toch :D
Sarcasme. Herken het.
pi_134965732
Joh Spirit ben je gek, 2 dekens is toch hetzelfde als een jas+dekentje. En ik had van de week perongeluk nagellak aan mijn baby's hoofd gesmeerd, das niet echt het toppunt van goed moederschap. Van het bed rollen gebeurt nou eenmaal en Isa is verder goed te pas toch? En je houdt haar goed in de gaten, dus niks mis met jouw moederskills:)
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:21:20 #283
381212 Gulara
From the future
pi_134965943
Gelukkig nieuwjaar allemaal.

K.yan word maar snel beter. :*

En allemaal kleine ingepakte muppies. O+

Ik ben zelf ook matig met inpakken hoor spirit. Even een paar minuutjes van en naar de auto gaat meestal zonder mutsje. En ik pak em ook zeker niet te dik in onderweg.
Zo koud is het nou ook weer niet? (En als ik het zeg. :o )
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:23:02 #284
381212 Gulara
From the future
pi_134966017
Nagellak. Fancy. :D

Ik liep van de week twee keer vlak achter elkaar tegen een deur aan met het hoofd van m'n kind :X :'(
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:23:20 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134966029
Ik pak E ook nooit zo dik in hoor Spirit! Altijd een gebreid wollen vestje en een mutsje als we met de wagen weggaan (want voetenzak), en in de auto gewone kleertjes en een dun fleecedekentje over. Anders wordt ze echt klam!

Mijn kleine arme meiske had trouwens helemaal niet haar dag ;( vanochtend al heel verdrietig onder de douche, en toen we bij mijn schoonzus aankwamen voor nieuwjaarsvisite haalde ik haar roodgloeiend uit de maxicosi... gedronken als een natte krant en ook avondeten ging er niet in :N De terugweg heeft ze goed geslapen en ze leek net iets minder warm, maar toch nog 39,4 :X

Heb een zetpil en dentinox gegeven, en nu maar hopen dat ze lekker slaapt...
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:26:03 #286
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134966150
Meiden hebben hier ook geen muts op. Alleen als het vriest anders alleen hun capuchon of zo. :@

Oh Cwen, wat lief! O+
Shandaly, wat een mooie vergelijking! En het is echt al helemaal Lars he! O+
Juud, wat staat dat mutsje haar mooi! O+

Gulara, doe je wel een beetje voorzichtig met mijn schoonzoon?

Sneu LB, hopelijk is ze snel weer zichzelf :*
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:36:21 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134966649
Oh en wat een heerlijk slapende Ellie en schattig poppetje van Juud zag ik O+ en Kyan :'( hopelijk slaat de antibiotica snel aan!!

Is Isa lekker aan het slapen nu Spirit?
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:40:47 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134966922
Mutsje doe ik ook alleen als het echt koud is. Van en naar de auto vaak genoeg alleen ff in de wrapper in de mc.

Hier geen nagellak of gebots, maar wel regelmatig een kras van een nagel bij het aan- of uitkleden. Laatst nog een spoor van een drukknoopje op haar voorhoofd :') :@.
pi_134966969
Ja, dank jullie voor het meeleven O+ Ik heb haar net de late fles gegeven en ze werd er niet eens wakker voor en tukt nu lekker verder IN HAAR EIGEN BED! Ik zei net al tegen man, volgende keer als ze slecht slaapt... ;)

Wb inpakken, ik haal een kleddernatte zweetIsa uit de mc als ik haar teveel aantrek :D
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:48:35 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134967301
Wat doen jullie overigens met koorts? Ik heb E ipv een dikke slaapzak met alleen romper, nu een dunne slaapzak met romper en pyamashirt + maillot aangedaan.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:59:39 #291
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134967961
Wel koeler aankleden inderdaad. Bij koorts haal ik ook meestal de mouwen van de slaapzak.
pi_134968165
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, dank jullie voor het meeleven O+ Ik heb haar net de late fles gegeven en ze werd er niet eens wakker voor en tukt nu lekker verder IN HAAR EIGEN BED! Ik zei net al tegen man, volgende keer als ze slecht slaapt... ;)

Wb inpakken, ik haal een kleddernatte zweetIsa uit de mc als ik haar teveel aantrek :D
flashback naar toen F.leur op eenzelfde manier van t bed viel.. Rotgevoel is dat!

Maar als ze normaal wel wakker wordt en nu na een val op haar hoofd 'goed slaapt' zou me dat ook verontrusten.. Werd ze wel goed wakker voor de voeding en was ze toen alert?
pi_134971175
:* voor alle zieke kindjes en kindjes die zich pijn hebben gedaan :*

Zag verschillende mooie foto's voorbij komen ook! O+

Dus ik voel me zo vrij zelf ook een foto te posten..
Worteltjes :P ze weet nog niet zo goed wat ze er van moet denken ;) maar het wordt ook niet geweigerd :)

SPOILER
  donderdag 2 januari 2014 @ 03:44:37 #294
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134974512
Aww Hillie, wat een rijkdom in je spoiler! O+ En worteltjesmonstertje :D

Echt, waarom ga ik gourmetten als ik weet dat m'n buik het haat? 2 avonden achter elkaar? Gisteravond zat ik rond dit tijdstip ook op de pot :') Meh.
pi_134974532
Schijten en Fokken; altijd een goede combi! :Y)

Sterkte! :*
  donderdag 2 januari 2014 @ 03:58:07 #296
95408 Incantrix
pi_134974586
Pfff, mijn baby is WAKKER. Al sinds half 2. Ik denk dat ze even haar ritme moet zoeken, het ziekenhuis was natuurlijk raar en anders en op de vreemdste momenten moest ze drinken enzo..

Spirit :'( hoop dat ze helemaal ok is en lekker slaapt enzo.

Hillie, lief O+

Ohja, en babytv, sjezus, in mijn hoofd was dat een enorm psychedelische bende altijd, maar ik dacht dat ze tussen Stef en Isabel de programmering hadden aangepast ofzo. Maar ik weet nu waar ze de psychedelische shit gelaten hebben. Die zenden ze 's-nachts uit :')
3!
pi_134974792
Ass hoe is jouw nacht gegaan? Is Kyan al wat opgeknapt?

Cwen die slaapfoto is zo lief O+

Shandaly ze lijken echt op elkaar. Ik dacht eerst dat het dezelfde kinderen waren, maar dan een maandje verder :@

Juud die foto van je meisje is O+

Als ik alleen naar de auto moet doe ik Riley alleen haar jas en sjaal om als het niet te koud is. En ik draag haar altijd naar de auto. In de ochtend doe ik altijd wel een mutsje op en warme slofjes aan, want soms is het dan zo koud buiten

LB sneu als ze hun dag niet hebben. Hopelijk gaat het vandaag weer beter :*

Spirit hoe gaat het met Isa?

Hillie die wortelfoto's :D
En die foto van broer en zus maakt me aan het rammelen O+

Inca lange nacht gehad. Hebben jullie nog kunnen slapen. Hoe gaat het verder met je moppie?

Vandaag komt mijn zus eerder om Riley uit bed te halen. Ik kon dus gewoon langer in bed blijven, want ik hoef alleen mezelf maar aan te kleden. *O* Alleen ik vind het jammer dat ik haar straks dan niet ziet bij het wakker worden -O-
pi_134974805
Ow dat is een lange dag dan Inca....
Haha ja baby tv is heel anders snachts kwam ik laatst achter :P

Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Ik heb Lola wel altijd een winterjas aan in de kinderwagen, ook met voetenzak... Maar ze voelt ook helemaal niet super warm als ik haar daaruit haal, gewoon normale temperatuur :)
Hoop nog wel een borgvestje te scoren in de uitverkoop van Z8, die zijn lekker warm O+ heb alleen geen zin om er 50-60 euro voor te betalen....
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 2 januari 2014 @ 07:05:30 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134974863
Wortelhoofd :D :+

En ik vergat Juud, Cwen en Shandaly geloof ik! Mooie kleur groen Juud, wat een dotje! En Shandaly, ik dacht ook dat het hetzelfde kind was :D. Cwen, die uitstekende voeten! Geweldig :D. Die is diep in dromenland.

Ik zit op mn werk. Jee, dat was lekker doorkarren maandag en vandaag zeg. Dat zal maandag wel weer anders zijn.
pi_134974917
Foto's O+

As jeetje wat is hij zielig
Shandaly wat geweldig die foto's! Echt precies dezelfde houding
Juud dat staat haar mooi
Cwen wat ligt ze lekker te slapen
Hillie lekker, worteltjes!
pi_134974918
En dicht dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: