quote:Op maandag 30 december 2013 22:02 schreef Gulara het volgende:
Gevoed tot m'n kind er zelf mee ophield. Missie geslaagd.
Dankje.quote:Op maandag 30 december 2013 22:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi dat je hem hebt kunnen volgen hierin, 9 (?) maanden borstvoeding is geen peanuts, respect!
+1quote:Op maandag 30 december 2013 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jee wat zijn wij dan verwend zeg... Als het bedtijd is leggen we haar gewoon in haar slaapzak en dan gaat ze slapen. Rits dicht, speen in, muziekje aan, kus op voorhoofd en toedels. Misschien nog 1x terug voor speen, maar dat was het ook wel.
En don't you dare fokwet!
Mijn hoogafleidbare stuitersmurf slaapt er super in! Ze staan dan ook met de opening naar het gebouw, vanwege de warmte en het zicht op de kindjes. Hoewel, op donderdagen slaapt hij wat korter want dan komt de vuilnisauto langsquote:Op maandag 30 december 2013 21:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denkenIk vind het echt wel een heel leuk ding en slapen in de frisse lucht
! Maar S zou dan steeds wakker worden omdat er een sprinkhaan te hard ademt ofzo
Daar zou de mijnes echt zo boos van worden!quote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
. In zijn skipakje gewoon met slaapzak en deken, ging prima.
Een van de leidsters hier zegt dat haar huisarts het uitgevonden heeftquote:Op maandag 30 december 2013 22:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn hoogafleidbare stuitersmurf slaapt er super in! Ze staan dan ook met de opening naar het gebouw, vanwege de warmte en het zicht op de kindjes. Hoewel, op donderdagen slaapt hij wat korter want dan komt de vuilnisauto langsZe komen oorspronkelijk van het Groningse platteland, tegen de tuberculose volgens mij. Bij ons kdv zijn ze geintroduceerd door een stel dat vanuit Groningen naar het midden van het land is verhuisd
M heeft er de hele afgelopen winter in geslapen, ook met die sneeuw en vorst enzo. In zijn skipakje gewoon met slaapzak en deken, ging prima.
+1quote:Op maandag 30 december 2013 23:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kudo's voor je handigheid Shandaly! Ik krijg de motorkap nog niet eens open. Ik ben echt zo'n wijf op dat soort gebieden
.
Kyara hopelijk een rustige nacht!
...
Aaaw!quote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Omentielvo het volgende:
Limone goede voornemens. Gaat je vast lukken. En wat leuk dat jullie naar het strand zijn geweest
En of dat huilen ooit over gaat vraag ik me ook af.
Ik hoorde vandaag het liedje 'Kleine jongen' van André Hazes en dan zingt hij dat zijn kind nu nog met blokken speelt, maar dat dat maar heel kort is. Dus ik vertelde mijn vader vertelde ik het liedje zo mooi vond en ineens moest ik huilen, omdat het jaar zo snel voorbij is gegaan. En dat ik de babytijd zo mis. En dat het elke dat gewoon nog leuker wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gulara wat fijn dat je wat foto's hebt gevonden. Ik heb maar heel even bv gegeven maar ik vind de foto's toch heel waardevol
Loj wat leuk, uitnodigingen! Met foto van Ow?
Over dat buitenslapen en konijnenhok; ik las gister toevallig een stuk over Nordic naps. Schijnt de nieuwste rage te worden.
Ik was allergisch voor de antibiotica en kreeg ook een gigantische jeuk er van.quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:55 schreef Omentielvo het volgende:
Goedemorgen.
Even een kleine klaag. Had ik die ab kuur vlak voor het slapen gaan gedaan (stond op de bijsluiter) Kon ik gewoon niet slapen, omdat ik door dat spul nog meer jeuk kreeg dan door de infectie. Pas na anderhalf uur werd dat minder.![]()
Loj, had jij een beetje een korte sessie vannacht?
Kyara, hopelijk heb jij ook kunnen slapen
En voor de rest hoop ik ook op goede nachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |