Dat probeer ik te verdringenquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:43 schreef GotC het volgende:
Angelatje, ik raak nog steeds gefrustreerd door jullie dakproblemen
Vijfde/zesde ziekte?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Loj het volgende:
Ff een ego post tussendoor... Ow heeft sinds gisteren opeens behoorlijke uitslag..
Het zijn behoorlijk grote rode vlekken, niet ruw, niet verdikt op z'n hele lijfje. Er zit een heel klein wit bultje, lijkt een beetje op brandnetel uitslag...
Iemand enig idee? Vind het een beetje eng
Oh en verder geen koorts of ziekteverschijnselen...
Volgens mij als ze misselijk, suf of stil zijn moet je naar de dokter.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Spirit82 het volgende:
Och nee, kukelt Isa me net van het bed af. Ik stond er naast, was op te vouwen en het ene moment ligt ze midden op ons bed en is er niks aan de hand en dan zie ik haar gaan en pets zo met haar gezicht op het laminaat. Huilen zoals ze nog nooit heeft gehuild, van de schrik denk ik, maar er komt nu wel een enorme paarse bult op haar hoofd.
Kan iemand me nog een keer geruststellen en vertellen wanneer ik daarmee naar de dokter moet?
Morgen even langs de dokter? Via het forum zonder foto is een beetje moeilijkquote:
Dat ze huilde is al een goed teken. Nu idd opletten dat ze niet misselijk word. Weg valt qua interesse of hoe je het ook noemt bij een baby. Of blijft huilen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:46 schreef Spirit82 het volgende:
Och nee, kukelt Isa me net van het bed af. Ik stond er naast, was op te vouwen en het ene moment ligt ze midden op ons bed en is er niks aan de hand en dan zie ik haar gaan en pets zo met haar gezicht op het laminaat. Huilen zoals ze nog nooit heeft gehuild, van de schrik denk ik, maar er komt nu wel een enorme paarse bult op haar hoofd.
Kan iemand me nog een keer geruststellen en vertellen wanneer ik daarmee naar de dokter moet?
Daar heb je zeker gelijk ik, hoopte stiekem dat iemand zou zeggen: o dat is een allergische reactie op appels... Ofzoiets hequote:Op woensdag 1 januari 2014 18:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen even langs de dokter? Via het forum zonder foto is een beetje moeilijk
Dit, en als het hoger is dan 1 meter geloof ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij als ze misselijk, suf of stil zijn moet je naar de dokter.
Schrikken!
Het dak is al een tijdje dicht gelukkig. Binnenkort word er nog een extra dakraam geplaatst en er moeten nog wat dingen afgewerkt worden. En misschien dat de timmerman nog een andere trap gaat plaatsen, maar hij moet eerst even kijken wat de mogelijkheden zijn ivm de ruimte enzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Sull het volgende:
Angelatje hoe is het eigenlijk met je dak? En hoe gaat het voeden?
Dan is dat dus de reden dat hij wat huilerig is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:44 schreef angelatje het volgende:
Maar als hij dan bij me ligt is er niets meer aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |