abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134922761
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef L-E het volgende:
Ja, mamahonger kan heel goed Loj. Misschien red je het zelfs wel met even knuffelen snachts en gaat hij daarna weer slapen?
De ene nacht wel, de andere niet :)
pi_134922767
Waarom smeert dochterlief altijd haar hele boterham over haar gezicht uit en in haar haar terwijl ze een hekel heeft aan het poetsen van haar gezien.

Zus eet daarentegen keurig en heeft ook geen hekel aan snoetenpoetsen.
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:27:49 #153
381212 Gulara
From the future
pi_134925304
Ja dat vraag ik me ook wel eens af Kyara. Het bovenste dan, ik heb geen nette kinderen. :P
pi_134925657
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:27 schreef Gulara het volgende:
Ja dat vraag ik me ook wel eens af Kyara. Het bovenste dan, ik heb geen nette kinderen. :P
Komt goed uit.... D is de smeerpoets van de 2....
pi_134929332
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D

Meh.. ik zie allemaal van die mooie jaaroverzichtposts op fb staan. Word er een beetje emo van...

(en tegelijkertijd superchagerijnig van het geknal hier in de straat. Er zitten gewoon regelrechte bommen tussen ofzo! En ik ben al zo'n schijterd voor vuurwerk... Vanavond O&N vieren bij vrienden in de straat... 100m lopen met knikkende knieën en hopen dat ik de kindjes niet aansteek met mijn angst (of misschien juist wel een beetje, zodat Lars later iig niet hele dagen op straat vuurwerk staat te knallen))
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:37:11 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134930294
Oeh, gelukkig hoef je dan niet zo ver shandaly!

Ik vind vuurwerk vet tof, en loop elk jaar weer wat inwendig te mopperen dat ze hier veel te weinig knallen :') Ik kom uit Enschede Bengschede :') dus ben gewend dat het vanaf 08:00 blauw staat van de rook. Hier in Groningen is het beduidend minder!

En *O* want ik mocht eerder naar huis!! Het was echt suuuuuperrustig _O_ O+
pi_134930563
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, gelukkig hoef je dan niet zo ver shandaly!

Ik vind vuurwerk vet tof, en loop elk jaar weer wat inwendig te mopperen dat ze hier veel te weinig knallen :') Ik kom uit Enschede Bengschede :') dus ben gewend dat het vanaf 08:00 blauw staat van de rook. Hier in Groningen is het beduidend minder!

En *O* want ik mocht eerder naar huis!! Het was echt suuuuuperrustig _O_ O+
Ik ook :D
  dinsdag 31 december 2013 @ 16:48:32 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134930759
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Shandaly het volgende:

[..]
Ik ook :D
Dan vond jij t vast niet zo tof met oud&nieuw :D
pi_134931121
Misschien komt het juist daardoor ;)

Maar idd.. ik heb het al wat langer dan dit jaar. Vroeger kwam ik op oudjaarsdag ook écht de deur niet uit.. brr.. het idee van die groepjes jongens (altijd jongens) die het dan leuk vinden om (net alsof) rotjes en strijkers jouw kant op te gooien om te kijken hoe je wegspringt enzo o|O
O&N zonder vuurwerk lijkt me te stil, maar ze mogen wat mij betreft best iets anders verzinnen. Hell, ik durf nog geen sterretje vast te houden :@

(en daar ging mijn pas opgebouwde imago van stoere meid)
pi_134931997
*meld ;)

N.a.v. L-E haar weekendje op reis en dat niemand haar miste :* deed ik zelf een experiment, het duurde maar liefst 13 hele dagen voordat jullie je afvroegen waar ik was ;) :'( :D

Vuurwerk vond ik ook nooit zo leuk, ik ben eens getraumatiseerd door een 12steden13ongelukken aflevering denk ik :') Maar vandaag ben ik over straat gegaan, met Nin in de draagdoek!

Ik moet alleen de hele tijd denken aan stomme mensen die dieren mishandelen met vuurwerk :'( :'( :'( Ik kon al nooit tegen dat soort dingen, maar na de bevalling is dat nog een graad erger geworden... Ik krijg het bijna niet meer uit m'n hoofd gewoon...

Bah...
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:24:21 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932052
Ja hahaha het is wel een mooi contrast shandaly _O-

Zo, mijn meisje ligt hier echt enorm bij te tanken; heeft vandaag maar krap 100cc uit de fles gedronken. Eerder trok ze zo >200cc weg maar nu wil ze steeds vooral kauwen op de speen.

Tandjes...? Tijd voor een andere speen (nu nog Medela Calma)...?

[ Bericht 1% gewijzigd door LadyBlack op 31-12-2013 17:39:50 ]
pi_134932068
En dan wil ik liever een leukere jaarafsluiting hier!

*O* Voor incantrix haar meisje dat lekker thuis oud&nieuw mag vieren :*

Sentimenteel geneuzel:

2013
Dit was het jaar van Nin, waarin we haar voor het eerst lijfelijk hebben ontmoet, het eerste jaar waarin ze van begin tot eind bij ons is geweest! Eerst in de buik, toen we nog niet wisten of het een jongen of meisje was, en daarna er buiten. Het jaar waarin ze het levenslicht zag, haar naam kreeg, haar eerste adem haalde, Christophe haar voor het eerst aanraakte en voelde, knuffelde en vasthield Het jaar waarin ze voor het eerst een regenboog zag, de zon, onweer, regen en wind voelde. Het jaar waarin ze voor het eerst naar ons lachte en wij naar haar O+ Het jaar waarin ze voor het eerste omrolde, kroop, ging zitten, staan en rondjes om de tafel rende! Waarin ze voor het eerst papapapa en mamamama zei. Kortom, voor ons een superspeciaal jaar

2014
Volgend jaar wordt weer even bijzonder, het jaar waarin we samen met Nin de wereld weer een beetje meer gaan ontdekken! Waarin zij, maar ook wij, weer allemaal nieuwe dingen zullen leren, samen, maar ook van en aan elkaar
Het jaar waarin ik 30 word (!), Nin 1, de poezen op dezelfde dag 5 en waarin Christophe & ik al 10 jaar verliefd zijn!

We wensen jullie allemaal zo'n mooi, fijn en sprookjesachtig nieuwjaar toe!

veel liefs

van - naar:
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:25:53 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932129
Nou belle! :o

Alsjeblieft niet gaan graadmeteren aan de hand van "waar is X"-posts hoor!
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:27:09 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932164
Wat een tof overzicht!! _O_

En die lap tekst :'( ik moest echt even bekomen ervan op mn werk!
pi_134932258
Hehe ;) Het was een leuk experimentje en tegelijk even mooi wat afstand van mezelf van fok. Ik merkte dat het soms dieper onder m'n huid kroop dan ik wilde en dat het soms ook veeeeeeel meer tijd in beslag nam dan ik voor ogen had! Maar ik begon jullie wel al te missen, dus gelukkig misten jullie mij ook en kon ik weer wat posten ;)

En zelf ben ik er ook emo onder ja! Het was echt zo'n bijzonder jaar, dat is nu opeens al op z'n einde! Wat vliegt de tijd voorbij, en wat gebeuren er soms mooie grote wonderlijke dingen O+
pi_134932313
Hooooii Belle daar ben je weer O+ Mooi verhaal en mooie foto's O+

Oh en Shandaly, ik ben ook niet zo'n fan van vuurwerk. Ga iig niet vrijwillig rondjes lopen ofzo, naar AH (200meter) is wel max ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:34:19 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134932437
Ja belle daar heb je gelijk in. Ik vind soms ook dat ik veel teveel met mn mobiel op fok zit. Terwijl ik zoveel andere dingen zou kunnen doen!

Maargoed, dan bedenk ik ook weer dat ik er soms zóveel aan heb, en dat het dan ook een beetje investeren is. En dat andere mensen misschien ook wel iets aan mijn posts hebben :Y
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:47:41 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134932989
Belle O+ Ik ben al gesmolten door je tekst, echt zo mooi! Vooral met de foto's erbij.
En ik herken wat je zegt over Fok. Ik ben er ook elke dag wel een paar uur mee bezig (OUD en hardlooptopic), is toch te gek voor woorden 8)7
pi_134933786
Belle, mooie tekst O+! En welcome back!

Shandaly, stoer en bang tegelijk. Ik herken mezelf er wel in eigenlijk!

LB, Enschede en vuurwerk is een bekende combi ja, maar dat is toch minder positief als jij beschrijft :o

mabawa, mijn L had ook baby puistjes vanaf 3 weken die trokken na 6 weken weg ivm droge huid wel ingesmeerd met crème!

Ik blijf bijlezen hier, maar op alles reageren is zo moeilijk!

Nu uitgeteld op de bank. L slaapt doorgaans goed, dus mag eigenlijk niet klagen. De laatste dagen zelfs lang (wel met multiple nachtvoedingen). Maar vannacht was zo ontzettend prut. Zelf weinig geslapen, want ze was ontroostbaar. Sliep uiteindelijk alleen in mijn armen. Mijn hele lijf deed pijn vanochtend. En mijn lijf voelt sowieso iedere ochtend nog zooo stijf en pijnlijk
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:10:46 #170
381212 Gulara
From the future
pi_134933853
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat wist ik natuurlijk stiekem al. ;)
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:13:25 #171
381212 Gulara
From the future
pi_134933932
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:23 schreef bellelena het volgende:
*meld ;)

N.a.v. L-E haar weekendje op reis en dat niemand haar miste :* deed ik zelf een experiment, het duurde maar liefst 13 hele dagen voordat jullie je afvroegen waar ik was ;) :'( :D

Och arm! :'(
pi_134934058
Belle wat mooi geschreven :*
Op Facebook zag ik ook al zulke teksten voorbij komen O+

Belle god experiment. Ik breng ook veel tijd op Fok door weet ik :o

Ik mocht vandaag ook eerder naar huis *O*
pi_134934547
Belle, niet meer experimenteren :'(

Maar je post: O+ O+ O+ O+ O+

ik word er ook emo van :'(

Fijne jaarwisseling :*
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:43:23 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134935007
Sull :* Lekker op de bank onder een dekentje liggen.
pi_134939174
:) Ik vind jullie allemaal hartstikke lief!

LB, mooi gezegd, ik hoop dat ook! En daarom heb ik ook als goed voornemen om meer van mezelf te laten zien, mijn stem te laten horen waar en wanneer ik dat wil. Ik mag zijn wie ik ben, ook al is dat anders dan anderen, misschien zelfs juist ómdat ik anders ben dan anderen!

Vandaag waren we even buiten en Nin was erg nieuwsgierig naar waar al dat geknal vandaan kwam, dus ze zat zowat achterstevoren in de draagdoek. Ook net in bed tijdens de borst lag ze met open ogen (en oren ;) ) te luisteren en viel ze dus niet heel erg makkelijk in slaap. Tijdens haar middagslaap waren er trouwens flinke flitspoederknallen hier voor de deur, maar daar sliep ze dan wel weer gewoon doorheen :Z Ben benieuwd hoe het straks zal gaan!

Zelf ga ik in ieder geval voor 12en nog even een uurtje in bed (net als vroegah :7 ). Anders hou ik volgens mij m'n ogen niet meer open tot na 12 uur :D En zo ben ik morgenochtend ook weer gezellig wanneer kleine Pluis wakker wordt ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')