En dan wil ik liever een leukere jaarafsluiting hier!

Voor incantrix haar meisje dat lekker thuis oud&nieuw mag vieren

Sentimenteel geneuzel:
2013
Dit was het jaar van Nin, waarin we haar voor het eerst lijfelijk hebben ontmoet, het eerste jaar waarin ze van begin tot eind bij ons is geweest! Eerst in de buik, toen we nog niet wisten of het een jongen of meisje was, en daarna er buiten. Het jaar waarin ze het levenslicht zag, haar naam kreeg, haar eerste adem haalde, Christophe haar voor het eerst aanraakte en voelde, knuffelde en vasthield Het jaar waarin ze voor het eerst een regenboog zag, de zon, onweer, regen en wind voelde. Het jaar waarin ze voor het eerst naar ons lachte en wij naar haar

Het jaar waarin ze voor het eerste omrolde, kroop, ging zitten, staan en rondjes om de tafel rende! Waarin ze voor het eerst papapapa en mamamama zei. Kortom, voor ons een superspeciaal jaar
2014
Volgend jaar wordt weer even bijzonder, het jaar waarin we samen met Nin de wereld weer een beetje meer gaan ontdekken! Waarin zij, maar ook wij, weer allemaal nieuwe dingen zullen leren, samen, maar ook van en aan elkaar
Het jaar waarin ik 30 word (!), Nin 1, de poezen op dezelfde dag 5 en waarin Christophe & ik al 10 jaar verliefd zijn!
We wensen jullie allemaal zo'n mooi, fijn en sprookjesachtig nieuwjaar toe!
veel liefs
van - naar: