abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134919733
Ik las dat Inca o&n thuis viert *O* en een goede nacht voor Kyara.

Verder ben ik weinig online. Kyan heeft nu definitief het virus te pakken. Koorts (40,3 net) en slaapt de hele dag al op mij.
Gelukkig is de oudste helpen bij opa en oma met oliebollen bakken en kan hij dus op me slapen.
Hopelijk is hij zaterdag opgeknapt voor de meet.
pi_134919861
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 08:48 schreef Shandaly het volgende:
Hmm... net de kindjes naar het kdv gebracht, en twee keer de auto moeten reanimeren. Ik bedenk me net dat dit zaterdag ook wel eens vervelend kan worden als ik naar Utrecht wil...
Overigens wil ik dit soort dingen ook zelf kunnen doen. Net als olie verversen, banden verwisselen, fietsbanden plakken en andere klusjes in huis. Ik vind het heel fijn als ML ze voor me doet, maar als hij er niet is of om een andere reden niet kan, wil ik het toch echt zelf kunnen.

Omen, wat naar! Jeuk is echt zo vervelend... :( Wel even melden bij de huisarts, misschien dat hij/zij een ander zalfje voor je heeft.

Wij kijken amper tv. Ik volg alleen GTST (Ja, verslaafd, al vanaf het begin, shoot me ;) ) maar dat kijk ik vrijwel altijd via rtlgemist. En Expeditie Robinson en Wie is de mol? kijken we samen, maar ook via internet de dag erna, omdat donderdagavonden voor ML niet uitkomt. Verder kijk ik series tijdens het strijken, maar alles via de pc, gedownload.
Heel soms denk ik eraan om Sesamstraat op te zetten, maar meer voor mezelf dan voor Lars, want hij is na 2 minuten alweer met iets anders bezig ;)

Hoe is het nu met je meiden, Kyara? Betere nacht gehad? Koorts weg?

Loj, dan komt het zo dichtbij he.. als de uitnodigingen voor de eerste verjaardag al klaar zijn... Maar ach... hij is pas volgend jaar jarig joh!
Kijken welke accu erin zit naar de gamma gaan een accu kopen en die erin zetten. Dat is echt heel makkelijk. Als je de accuklemmen maar juist op + en - zet. Maar als je de accu met een jumpstart aan de praat krijgt moet je dit ook lukken. Anders pak je gamma ekkersrijt en rijd je door naar mij help ik even.

Loj leuk al de 1e verjaardagskaart ook wel een beetje moeilijk maar het is zo'n mooie mijlpaal
Lot je spoiler wat tof. Lijkt het zo of gaat iedereen relatief snel voor een 2e?
Omen klinkt niet tof adviezen genoeg al. Extra jeukt lijkt mij ook niet de bedoeling.
pi_134920007
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:09 schreef mousemicky het volgende:
Ik denk dat ik de avondfles maar ga afbouwen, cold turkey zal drama zijn, dus misschien de melk aanlengen met wat water? Iemand daarmee ervaring? Hier lijkt het ook geen honger te zijn, maar gewoon lekker bij mama willen liggen en wat warms in je buik
M kreeg ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Toen hij 1 was geweest heb ik de opvolgmelk vervangen door gewone (warme) melk. En daarna de fles door een tuitbeker. En op een gegeven moment was de lol er af en ging hij liever spelen en bleef zijn beker onaangeroerd staan. Ging hier dus heel geleidelijk.
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:29:42 #129
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134920149
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:26 schreef Kyara het volgende:
M kreeg ook nog een flesje melk voor het slapen gaan. Toen hij 1 was geweest heb ik de opvolgmelk vervangen door gewone (warme) melk. En daarna de fles door een tuitbeker. En op een gegeven moment was de lol er af en ging hij liever spelen en bleef zijn beker onaangeroerd staan. Ging hier dus heel geleidelijk.
Hier al gewone melk, maar dat gaat nog schoon op... Overdag wel z'n tuitbeker (met zo'n flexibele tuit). Misschien die ook 's avond's proberen dan maar.
pi_134920255
Tnx voor de reacties, ik moet gewoon maar wat gaan puzzelen :)
Goed voornemen voor 2014 ;)

En idd fr, best wel lastig ff, de tijd van de herinneringen he.., een jaar geleden voelde ik nog super fit en nog lang niet hoogzwanger..

Oh, Ow is m'n schoenen aan het opruimen, ik moet ff gaan opvoeden ;)
pi_134920430
Plaatje bij het praatje

--
Jammer!

[ Bericht 67% gewijzigd door Loj op 31-12-2013 14:51:26 ]
pi_134920439
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:31 schreef Loj het volgende:
En idd fr, best wel lastig ff, de tijd van de herinneringen he.., een jaar geleden voelde ik nog super fit en nog lang niet hoogzwanger..
:*

ik begrijp je volkomen. Alleen voelde ik me al wel hoogzwanger ;)
pi_134920454
Leuke foto O+
Schoenentic O+
pi_134920482
quote:
Dat is idd al een dreumes :o
pi_134920563
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik begrijp je volkomen. Alleen voelde ik me al wel hoogzwanger ;)
Dat kan ik me ook wel voorstellen...
:* voor jou!

En idd As, hij begint zich echt als dreumesje te gedragen! O+ behalve 's nachts, dan kruipt hij helemaal tegen me aan als een baby O+
pi_134920595
Ik heb mij nooit hoogzwanger gevoeld.

goed bezig ow zegt hij er ook nog bij of ze mooi zijn?
pi_134920671
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mij nooit hoogzwanger gevoeld.

goed bezig ow zegt hij er ook nog bij of ze mooi zijn?

Nou de felblauwe hakjes zijn het populairst, die wil hij opeten ;)

En van z'n papa moet ik hem een vuilniszak geven :(
  dinsdag 31 december 2013 @ 12:44:32 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134920747
Inca *O*!

Loj, wat een schatje zeg! *; Dreumesstreken zo te zien O+

Mabawa, geen ervaring mee, sorry! Maar als hij er geen last van heeft, misschien even aankijken?
pi_134920860
Herkenbaar,die vuilniszak. hier had ik in september tijdens het 40jarige huwelijksfeest van mijn schoonouders schoenen met een klein hakje aan. in de auto uit geschopt en mijn birkenstocks aangedaan. stap ik uit zegt ean niet mooi mama uit en die aan. al wijzend naar de schoenen die ik eerst aanhad. en boos dat ze werd toen ik weigerde.
pi_134920958
Aww As met je zieke manneke, beterschap!

Ik kan niet wachten totdat E mijn schoenen ontdekt en op mijn hakken door de woonkamer klost, net als ik vroeger met mn moeders schoenen O+
pi_134920963
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:39 schreef Loj het volgende:

[..]

Dat kan ik me ook wel voorstellen...
:* voor jou!

En idd As, hij begint zich echt als dreumesje te gedragen! O+ behalve 's nachts, dan kruipt hij helemaal tegen me aan als een baby O+
Heerlijk he dat ze dan ineens zo klein kunnen zijn.
Kyan is normaal heel ondernemend maar ligt nu al de hele dag op me te slapen en houdt mijn hand vast in zijn slaap.

Fr goede smaak dus jou dame :D
pi_134921211
Haha die Ean O+

En nog beterschap voor je zieke baby As!

En over dreumesstreken gesproken, hij gooit nu de korsten van z'n brood op de grond en eet alleen de rest op :P
pi_134921349
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O* *O* *O* wat ontzettend fijn :*

As beterschap voor je zielige mannetje. Kyan wel beter worden hoor voor zaterdag! Maar nu nog even plakken dan :*
pi_134921808
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
JAAAAA *O* ZE MAG MEE!!
*O* *O* *O*

Lekker thuis met z'n vieren O&N vieren!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:17:26 #145
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134922145
Hier geen schoenentic, maar J. heeft net wel de muziek uitgezocht die hij aanwil... Cowboy Billy Boem

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herinneringen, herinneringen. Een jaar geleden werd ik door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat bloeddruk toch wel hoog was. Een uur later mocht ik naar huis, niet wetend dat ik nog geen 20 uur later weer terug zou zijn, en daar voor 8 dagen zou blijven... :o

Hoogzwanger zijn ken ik dus ook niet :'(
pi_134922216
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 12:19 schreef Mabawa. het volgende:
Nee Gulara, gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben. Op zijn oor zijn het echt korstjes en zat gisteren wat geel beslag. Ik dacht dat het iets minderde maar vandaag ziet het er toch weer sneu uit. Kijk het wel even aan nog.
Berg? En je geeft bv toch? Ean kreeg daar ook pukkels van. Sac heeft geen bv gekregen en heeft enkel berg ook bij d'r oren.

En Inca *O* wat fijn dat ze mee mag.
pi_134922409
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:30 schreef Loj het volgende:
Wat vinden jullie trouwens? Ow komt dus zeer regelmatig om een nachtvoeding, maar ik blijf horen dat dat eigenlijk niet meer hoort. Hij lijkt ook geen honger te hebben maar gewoon iets warms in z'n maag te willen. Zou ik er verstandig aan doen om gewone warme melk te gaan geven ipv opvolgmelk?
Wie zegt dat dat niet meer 'hoort'? Als je denkt dat hij geen honger heeft maar gewoon iets wil drinken kun je dat proberen inderdaad. Maar vooral doen omdat je denkt dat hij die behoefte heeft, dingen doen of laten omdat men vindt dat het niet hoort is niet de beste motivatie ;)
pi_134922613
Shandaly wat knap dat je dat allemaal zelf doet :D
Ik schakel altijd mijn vader of mijn oom in voor dat soort dingen. :@
En ik hoop zo dat je auto het zaterdag wel doet. Ik duim

Loj, ik wil wel een foto zien van de uitnodiging hoor. Ik ben erg nieuwsgierig

Inca voor zulke dingen hoef je geen sorry te zeggen. Dat jij ego bent nu snap ik helemaal. *O* wat fijn dat ze naar huis mag *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knap omen, ik zou dat ook moeten kunnen eigenlijk, maar ik ben echt zooooo a-technisch :@.

Shandaly is zo knap. Ik ben ook heel a-technisch :D

Lot die badring ziet leuk uit.
Riley haat bad. Ik heb het een paar keer geprobeerd bij mijn ouders thuis en het is echt krijsen of ze zwaar mishandeld wordt :D
Ik douche dus met haar. Of in het babybadje (maar dat is echt maar heel soms)

Kyara wat fijn dat de nacht nu goed was. En wat is het toch genieten om te horen naar het geklets van je kids hè? (al was het maar van korte duur :D )

Loj, Riley zit ook nog op drie of vier flessen per dag (niet ’s nachts alleen) en ik laat het maar. Ik blijf oefenen met bijvoeden (wat echt goed gaat) en ik denk dat ze straks vanzelf minder flesjes nodig heeft. Toch wel zeker voordat ze naar de kleuterschool gaat moet me dat lukken toch :D
Dus ik zou gewoon in zijn ritme meegaan (dat was het punt :D)

En wat een heerlijk ondeugend koppie heeft hij O+
Ik voelde me trouwens een jaar geleden wel al hoogzwanger :@

Ass beterschap voor je stoere knul :*
pi_134922630
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:23 schreef L-E het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet meer 'hoort'? Als je denkt dat hij geen honger heeft maar gewoon iets wil drinken kun je dat proberen inderdaad. Maar vooral doen omdat je denkt dat hij die behoefte heeft, dingen doen of laten omdat men vindt dat het niet hoort is niet de beste motivatie ;)
Oh, cb, ouders en zussen enzo..
Maar ik heb ook niet het gevoel dat hij echt honger heeft, meer de warmte en het gezelschap zoekt... Waarschijnlijk als ik hem bv had kunnen geven was t veel makkelijker geweest :)

En Omen, je hebt ook zeker een punt!

En die uitnodiging, beetje lastig... Daar staat z'n volledige naam (natuurlijk) op, en omdat Ow z'n naam bijna niet voorkomt maak ik mezelf er wel erg herkenbaar mee ..

:* voor MM... Zo herkenbaar! (Al was ik nog een stuk verder hoor, maar toch)
pi_134922671
Ja, mamahonger kan heel goed Loj. Misschien red je het zelfs wel met even knuffelen snachts en gaat hij daarna weer slapen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')