Daar vinden we wel wat op. En anders is er altijd nog Zap de Neger.quote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leuk, maar hoe kan je dat met drank combineren?
Ik heb van mijzelf al wel overtuigingskracht maar met wat drank op al helemaal, daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je met drank op kunt dartsen dan moet Weerwolven ook wel lukken.
Binnen kun je prima bbq-enquote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen wel regen .. lijkt me nogal kut met bbq
Moet je niet naar VI zappen. Wel naar het Koning Voetbal jaaroverzicht.quote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar vinden we wel wat op. En anders is er altijd nog Zap de Neger.
De spellen die hij noemt zijn best tof. Beter dan ganzenborden of trivianten.quote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Caland het volgende:
Spelletjes spelen met oudjaarsnacht. En ik maar denken dat fokken het allertriestste is wat je dan kan doen.
Bij dat tweede ga je nog meer zuipen van ellendequote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je niet naar VI zappen. Wel naar het Koning Voetbal jaaroverzicht.
Mexicanobakker gaat vast mexxen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
De spellen die hij noemt zijn best tof. Beter dan ganzenborden of trivianten.
Wat is er gebeurd met zuipen en slap ouwehoeren.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
De spellen die hij noemt zijn best tof. Beter dan ganzenborden of trivianten.
Regi Blinker en Edgar Davids is twee keer zuipen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dat ook alweer, kaartspel?quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker gaat vast mexxen.
Dat kan ook tijdens het spelletje.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met zuipen en slap ouwehoeren.
Doet iedereen elke week al.. niet echt speciaal meerquote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks, dat doe ik morgen. Maar ALS ik dan een spelletje zou moeten doen dan zou zoiets nog wel leuk zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar doen die nerdjes niet aan.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dan ken ik het niet. Ik ken alleen yahtzee met dobbelstenen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee met dobbelstenen. Lekker makkelijk en leuk.
Je moet wel behoorlijk masochistisch zijn aangelegd, wil je naar het Koning Voetbal jaaroverzicht kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, kan je alvast oefenen voor later. In het bejaardentehuis.quote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat kan ook tijdens het spelletje.
Zoek je vrienden eens op.quote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gewoon VI Eindejaarsspecial kijken, altijd beter dan gezelschapsspelletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zoek je vrienden eens op.Ik kijk dat met familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.biernet.nl/fun/drankspellen/mexxenquote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan ken ik het niet. Ik ken alleen yahtzee met dobbelstenen.
Ja, heerlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo René, lekker gegeten?
Ah mijn zwager lust wel een bakkie dus ik ga het onthoudenquote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.biernet.nl/fun/drankspellen/mexxen
Leuk voor met je zus en zwager
Wehehe abo nemen hequote:Op maandag 30 december 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Callie.
http://puu.sh/63M8l.png teringirritant.
Drankspelletjes als je 50 bent?quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.biernet.nl/fun/drankspellen/mexxen
Leuk voor met je zus en zwager
Misschien krijg je wel een abo van iemand. Niet van mij want ik zit in de WW.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ga geld overmaken vanwege een forum.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Corrie is zo jong als ze zich voelt.
En dan toch een abo? Eigenlijk heb ik jouw abo dus betaald.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een abo van iemand. Niet van mij want ik zit in de WW.
Zeker aftrekbaar van de belasting of zo.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een abo van iemand. Niet van mij want ik zit in de WW.
Stampot andijviequote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat was het dit keer?
Ik heb zelf lasagne gehad.
GGMM en ik zijn het hier over eens.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ga geld overmaken vanwege een forum.
Nou die 3 euro kun je denk ik niet aftrekken hoorquote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zeker aftrekbaar van de belasting of zo.
Dan draagt ie toch een pruikquote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Keukendrol het volgende:
Dat haar gaat toch helemaal dood van die chemische troep?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
GGMM en ik zijn het hier over eens.
#TeamGGMbrosiusquote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
GGMM en ik zijn het hier over eens.
Ja, want jij weet daar alles van...quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Het zou een schande voor de dartsport zijn als Wright de finale haalt.
kk grote vuist man.quote:
Het gaat me nu even niet om z'n dartkwaliteit, maar om het feit dat hij als een matige carnavaltoerist uitziet.quote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want jij weet daar alles van...
Zullen hierna wel 2 spelen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alweer pauzeKunnen die darters niet langer dan een set gooien?!
quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan draagt ie toch een pruik
Hij gooit wel de beste gemiddeldes...je moet niet iemand alleen op z'n kapsel beoordelen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Het zou een schande voor de dartsport zijn als Wright de finale haalt.
Jij ziet er ook niet uit. Het is een schande voor FOK dat jij hier post.quote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat me nu even niet om z'n dartkwaliteit, maar om het feit dat hij als een matige carnavaltoerist uitziet.
Dat niemand mij er ooit eentje heeft gegeven is wel belachelijk jaquote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Dat alle FA's en mods geen gratis abo hebben, dat is pas belachelijk
Pics van je 2 oliebolletjesquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik niet gemaakt.
Wel van m'n 2 oliebolletjes.
Jij trekt liever af voor 3 euro?quote:Op maandag 30 december 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die 3 euro kun je denk ik niet aftrekken hoor
Toch niet die twee daaronderquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik niet gemaakt.
Wel van m'n 2 oliebolletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |