Daar vinden we wel wat op. En anders is er altijd nog Zap de Neger.quote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leuk, maar hoe kan je dat met drank combineren?
Ik heb van mijzelf al wel overtuigingskracht maar met wat drank op al helemaal, daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je met drank op kunt dartsen dan moet Weerwolven ook wel lukken.
Binnen kun je prima bbq-enquote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen wel regen .. lijkt me nogal kut met bbq
Moet je niet naar VI zappen. Wel naar het Koning Voetbal jaaroverzicht.quote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar vinden we wel wat op. En anders is er altijd nog Zap de Neger.
De spellen die hij noemt zijn best tof. Beter dan ganzenborden of trivianten.quote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Caland het volgende:
Spelletjes spelen met oudjaarsnacht. En ik maar denken dat fokken het allertriestste is wat je dan kan doen.
Bij dat tweede ga je nog meer zuipen van ellendequote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je niet naar VI zappen. Wel naar het Koning Voetbal jaaroverzicht.
Mexicanobakker gaat vast mexxen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
De spellen die hij noemt zijn best tof. Beter dan ganzenborden of trivianten.
Wat is er gebeurd met zuipen en slap ouwehoeren.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
De spellen die hij noemt zijn best tof. Beter dan ganzenborden of trivianten.
Regi Blinker en Edgar Davids is twee keer zuipen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je niet naar VI zappen. Wel naar het Koning Voetbal jaaroverzicht.
Wat is dat ook alweer, kaartspel?quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker gaat vast mexxen.
Dat kan ook tijdens het spelletje.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met zuipen en slap ouwehoeren.
Doet iedereen elke week al.. niet echt speciaal meerquote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks, dat doe ik morgen. Maar ALS ik dan een spelletje zou moeten doen dan zou zoiets nog wel leuk zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar doen die nerdjes niet aan.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dan ken ik het niet. Ik ken alleen yahtzee met dobbelstenen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee met dobbelstenen. Lekker makkelijk en leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |