Laat gewoon die twee opkomstdames scharen op het podium ofzo. Succes gegarandeerd.quote:Op maandag 30 december 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is eigenlijk overbodig, maar Koos moet ook geld verdienen hé.
Gewoon een dartbord op der kont tekenen en der anus rood maken.. beetje glijmiddel op je lul en dan vanaf 3 meter aanrennen om hem in de bull te gooienquote:Op maandag 30 december 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat gewoon die twee opkomstdames scharen op het podium ofzo. Succes gegarandeerd.
Dat moet Sky regelen, niet de RTL.quote:Op maandag 30 december 2013 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat gewoon die twee opkomstdames scharen op het podium ofzo. Succes gegarandeerd.
Ik vermoed dat ik een gare film ga kijken...quote:Op maandag 30 december 2013 20:38 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk morgen geen VI. Ik ga spelletjes doen ben ik bang.
Is dat de Christelijke invloed op Oudejaarsdag?quote:Op maandag 30 december 2013 20:38 schreef marcodej het volgende:
Zakdoekje leggen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:38 schreef marcodej het volgende:
Doeiquote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik een gare film ga kijken...
Hmm nu wordt het weer ordinair. En darten is natuurlijk totaal geen ordinaire sport.quote:Op maandag 30 december 2013 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon een dartbord op der kont tekenen en der anus rood maken.. beetje glijmiddel op je lul en dan vanaf 3 meter aanrennen om hem in de bull te gooien
Weervolven, Catan, niks mis mee.quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zakdoekje leggen?
Verstoppertje?
Vind ik ook wel leuk, maar hoe kan je dat met drank combineren?quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weervolven, Catan, niks mis mee.
Nou als je met drank op kunt dartsen dan moet Weerwolven ook wel lukken.quote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leuk, maar hoe kan je dat met drank combineren?
Onder de overkappingquote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen wel regen .. lijkt me nogal kut met bbq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |