SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 01-01-2014 15:57:43 ]![]()
Awesome! Plaats die foto's nog maar een keer hoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wow, cool Quoi! Die mogen inderdaad nog wel een keer in de herhaling.
Net mijn rondje gelopen. Omdat ik toch wel wat angstig werd van de blessure waarschuwing die ik de laatste keer kreeg toen ik niet meer wilde interval lopen ben ik toch maar weer terug geschakeld naar Evy. Les 17 vandaag en hoewel het op het laatste stuk regende en ik het koud vond heb ik wel lekker gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/280959644/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Gefeliciteerd Quoi!
Nog twee dagen en ik mag weer lopen van de Fysio! Veel zin in het nieuwe jaar dus!
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ik maak me inderdaad niet zo druk om de snelheid, maar wel een beetje om het verval. Dat die extra kilometers stuk voor stuk knokken zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Maak je nou niet zo druk om de snelheid man. Het gaat er om dat je 2 uur en 3 kwartier hebt gelopen
Toffe schoenen Quoi! Ook hier van harte gefeliciteerd.![]()
Trouwens: een maat groter dan mijn huidigeEn dat is zelfs net aan goed (maar 2 maten groter was té), moet je nagaan....
![]()
Hoeveel maten zijn ze groter dan je normale schoenmaat?quote:Op maandag 30 december 2013 17:56 schreef Quoi het volgende:
Trouwens: een maat groter dan mijn huidigeEn dat is zelfs net aan goed (maar 2 maten groter was té), moet je nagaan....
Mijn oren begonnen vanmiddag te bloeden toen we in een sportwinkel liepen. Vrouw was hardloopschoenen aan het passen en de verkoper: 'Ja mevrouw, ze moeten lekker strak zitten en je mag alleen je tenen een klein beetje kunnen wiebelen.' En vertelde nog een heel verhaal over pronatie. Terwijl ze stilstond.![]()
![]()
![]()
Goed recept voor blauwe teennagels
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Anderhalve maat groter nu dan normale maatquote:Op maandag 30 december 2013 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoeveel maten zijn ze groter dan je normale schoenmaat?
Mijn oren begonnen vanmiddag te bloeden toen we in een sportwinkel liepen. Vrouw was hardloopschoenen aan het passen en de verkoper: 'Ja mevrouw, ze moeten lekker strak zitten en je mag alleen je tenen een klein beetje kunnen wiebelen.' En vertelde nog een heel verhaal over pronatie. Terwijl ze stilstond.![]()
![]()
Da's niet heel bijdehand nee![]()
Ik ben ook weleens beter geholpen vandaag, maar ik kwam dan ook nogal gedecideerd voor één soort schoen.
Ook sympathiek dat je er een tweetal neusprotheses bij krijgt, zo met oud en nieuw![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Anderhalve maat groter nu dan normale maat![]()
Ik ben ook weleens beter geholpen vandaag, maar ik kwam dan ook nogal gedecideerd voor één soort schoen.
Ook sympathiek dat je er een tweetal neusprotheses bij krijgt, zo met oud en nieuw![]()
[ link | afbeelding ]wat handig!
Mijn hardloopschoenen zijn ook 1.5 maat groter dan m'n normale schoenen![]()
![]()
uhm forgive my ignorance, maar wat moet je daarmee?quote:Op maandag 30 december 2013 18:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Anderhalve maat groter nu dan normale maat![]()
[ link | afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die zitten soms in nieuwe schoenenquote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef Guard het volgende:
[..]
uhm forgive my ignorance, maar wat moet je daarmee?![]()
![]()
Gefeliciteerd Quoi! Leuk cadeau heb je in ieder geval
Trouwens Yur, had jij nou pasgeleden iets gekocht bij sportsshoes.com?
Leuke site. Heb er een jas van nike gekocht. Overal in de winkels hier voor 90-100 euro en daar 58 incl verzenden![]()
![]()
Vanmiddag laatste keer hardlopen voor mij in 2013 en afgesloten met lekker loopje. M'n telefoon had weer wat kuren dus grootste gedeelte zonder muziek gelopen, was wel beter dan ik verwacht had maar loop toch liever met muziek. Heb het gemiddelde tempo gelopen dat ik van tevoren in gedachten had en als ik het zo zie ook redelijk constant gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/280950460/5539573
Als ik terugblik op 2013 is dit op hardloopgebied een heel fijn jaar geworden. Had nooit kunnen denken dat ik zoveel plezier aan hardlopen zou beleven en al helemaal niet kunnen bedenken dat ik de afstanden zou kunnen lopen die ik nu loop, waarbij ik nu ook merk sneller te "herstellen". Eigenlijk beetje als noodzaak om mijn conditie in de zomer bij te houden ben ik wat intensiever bezig gegaan met hardlopen en dit forum heeft ook voor positieve bijdrage gezorgd![]()
![]()
Ja goeie site is dat, heb daar laatst ook al wat gekocht.quote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Arquero het volgende:
Leuke site. Heb er een jas van nike gekocht. Overal in de winkels hier voor 90-100 euro en daar 58 incl verzendenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik had er laatst ook een shirt gekocht. Duurt even, maar dan scheelt het wel veel geldquote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Arquero het volgende:
Leuke site. Heb er een jas van nike gekocht. Overal in de winkels hier voor 90-100 euro en daar 58 incl verzenden![]()
![]()
Hier kan je een heel mooi excel bestandje downloaden om zowat alles bij te houden van je trainingen.
http://www.gavertrimmers.be/trainingsblad.php#log![]()
mooie stappers Quoi!
en YUR, al teruglezend besef ik dat ik humble pie zou moeten eten en toegeven dat ik naar het verkeerde land ben vertrokken...
Door al dat vrouwenstemrecht dachten de dames massaal de keuken de keuken te kunen laten en nu,120 jaar later, zit de NZ'se hardloopgemeenschap met de spreekwoordelijke gebakken peren....
Geen oliebollen = geen oliebollenloopje te vinden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
mooi!quote:Op maandag 30 december 2013 18:53 schreef streamnl het volgende:
Hier kan je een heel mooi excel bestandje downloaden om zowat alles bij te houden van je trainingen.
http://www.gavertrimmers.be/trainingsblad.php#log
meteen even gedownload!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij zal hem ook wel op FB gezien hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooi!
meteen even gedownload!![]()
![]()
Haha daar zie ik hem nu pas, nu je het zegtquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij zal hem ook wel op FB gezien hebben
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
nee, maar ik ga er straks even mee prieken om te kijken wat het allemaal kan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Omdat het kan, nog even wat hardloopspul gekocht in 2013.
http://www.ronhill.com/trail-microlight-pant-6
Zodat ik ook met kloteweer kan lopen
Ik loop sowieso het liefst in een tight maar voor "kloteweer" vind ik een tight echt het meest ideale.quote:Op maandag 30 december 2013 19:37 schreef Guard het volgende:
Zodat ik ook met kloteweer kan lopen
Voor minder klote weer lijkt deze ook fijn.![]()
Hee, Yur heeft 2 van die als huispakbroeken, al droeg hij ze tijdens het hardlopen voordat hij een tight aan durfdequote:Op maandag 30 december 2013 19:37 schreef Guard het volgende:
Zodat ik ook met kloteweer kan lopen![]()
![]()
Super Guard, ik heb ook een "hardloopregenbroek" van het merk Montane en je merkt bij die dingen nagenoeg niet dat je ze aan hebt.
Vooral tijdens lange duurlopen in de winter ideaal want een tight wordt op een gegeven moment toch nat en dus koud'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Precies! Tights zijn doorgaans wel prima, deze is voor die momenten dat een tight niet genoeg is.quote:Op maandag 30 december 2013 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Super Guard, ik heb ook een "hardloopregenbroek" van het merk Montane en je merkt bij die dingen nagenoeg niet dat je ze aan hebt.
Vooral tijdens lange duurlopen in de winter ideaal want een tight wordt op een gegeven moment toch nat en dus koudMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
hahaha met lovertjes, pailletjes enzo, designed bij Royquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, Yur heeft 2 van die als huispakbroeken, al droeg hij ze tijdens het hardlopen voordat hij een tight aan durfde
Ik liep ook eerst in en joggingbroek en zelfs in een fleece broek.. Later in een trainingsbroek en pas sinds mei in een tight. En inmiddels al aan mijn derde. De eerste was driekwart naar nu te groot en ondersteunde te weinig. De lange zomer tight wordt ook wat te ruim en de winter versie zit heerlijkquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, Yur heeft 2 van die als huispakbroeken, al droeg hij ze tijdens het hardlopen voordat hij een tight aan durfde![]()
![]()
Moeten gaat mijn broer mee hardlopen, dat heeft hij nog nooit gedaan dus even opzoeken wat les 1 van Evie ook alweer is. Dan ga ik daarna nog wel en stukje voor mezelf. Ik twijfel nu of ik hem het snot voor de ogen ga lopen (voor zover dat mogelijk is) of dat ik het langzaam door zodat hij het mee vindt vallen en het misschien vaker doet. Wat denken jullie?![]()
![]()
Hangt van zijn persoonlijkheid af denk ik.. sommige mensen vinden het heerlijk om het onderste uit de kan te halen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef Nirak het volgende:
eeft hij nog nooit gedaan dus even opzoeken wat les 1 van Evie ook alweer is. Dan ga ik daarna nog wel en stukje voor mezelf. Ik twijfel nu of ik hem het snot voor de ogen ga lopen (voor zover dat mogelijk is) of dat ik het langzaam door zodat hij het mee vindt vallen en het misschien vaker doet. Wat denken jullie
Maar als hij het echt nog nooit gedaan heeft zou ik wel voorzichtig zijn. Je kan altijd van de laatste minuut uit Evy een 2 minuten maken en doorversnellen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah op die manier. Maar met dat weer blijf ik binnenquote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef Guard het volgende:
Precies! Tights zijn doorgaans wel prima, deze is voor die momenten dat een tight niet genoeg is.
Maar ik noteer deze voor het geval ik weer wat extra centjes vind.![]()
"twee lettergrepen, klinkt ls blogger"quote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ah op die manier. Maar met dat weer blijf ik binnen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Quoi, die schoenen!Ze zijn echt vet!
Kan je mooi naast hats lopen met haar kinvara's. Passen wel bij elkaar denk ik
.
Ik heb op de valreep ook nog wat binnen gekregen dit jaar, ook een tight, maar dan voor het bovenlichaam. Een Salomon compressieshirt. Geen idee of dat helpt of niet, maar vind het echt een tof shirt en zit ook erg fijn!![]()
![]()
Hahaha, je kent me langer dan vandaag om te weten dat ik dan toch gaquote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
"twee lettergrepen, klinkt ls blogger"
Maar als jij mij zo wilt noemen, prima.![]()
![]()
Dat is vlakbij mijn ouderlijk huis, de gavers, gaat mijn mama elke zondag lopenquote:Op maandag 30 december 2013 18:53 schreef streamnl het volgende:
http://www.gavertrimmers.be/trainingsblad.php#log.
Vandaag voor het eerst in lange tijd terug lol gehad in lopen, mijn kuit deed niet moeilijk en de temperatuur was heerlijk 20-23 graden zonder zon met zeebriesje. Heerlijk! Dit had ik nodig!!!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Mooi shirt. En bedankt voor de reminder. Als er weer centen zijn dan moet ik ook maar eens bij Scarabee langs.quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef Jero_nimo het volgende:
Quoi, die schoenen!Ze zijn echt vet!
Kan je mooi naast hats lopen met haar kinvara's. Passen wel bij elkaar denk ik
.
Ik heb op de valreep ook nog wat binnen gekregen dit jaar, ook een tight, maar dan voor het bovenlichaam. Een Salomon compressieshirt. Geen idee of dat helpt of niet, maar vind het echt een tof shirt en zit ook erg fijn!
[ afbeelding ]![]()
wow... nice shoesquote:Op maandag 30 december 2013 17:38 schreef Quoi het volgende:
ThanksOk, nog een foto dan:
[ link | afbeelding ]
Vind het zwarte ook erg mooi!
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.![]()
Ze zijn erg mooi Quoi!
Ik mag pas weer nieuwe schoenen kopen als de Kinvara 5 uit zijn. Dat worden 5 zware maanden...![]()
Heerlijke schoenen!quote:Op maandag 30 december 2013 17:38 schreef Quoi het volgende:
ThanksOk, nog een foto dan:
[ link | afbeelding ]
Vind het zwarte ook erg mooi!
Al zou ik zelf sip zijn met roze schoenen...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Zo, dat was loopje nummer 8 in 10 dagen. Morgen maar een rustdagje doen
En daarmee sluit ik het hardloopjaar af. 1777 kilometers in totaal
F means you're fucked![]()
Klopt. Er is nu ook een paar Flyknits onderwegquote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Arquero het volgende:
Leuke site. Heb er een jas van nike gekocht. Overal in de winkels hier voor 90-100 euro en daar 58 incl verzenden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hé, shit. Vandeweek toch maar weer de fysio bellen. Begin dezelfde blessure nu in zeer lichte vorm aan het andere been te voelen. Niet zo dat ik er last van heb, maar wil het nu in de kiem smoren nu het nog kan.
Morgen nog wel op de valreep nog een climax-duurloop doen. 20 minuten D1, 10 min. D2 en 10 min. D3. Ben benieuwd hoe dat me gaat bevallen, nog nooit zoiets gedaan namelijk![]()
![]()
Als je een blessure voelt aankomen, zou ik zeker niet zo'n intensieve training gaan doen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Levitas het volgende:
Hé, shit. Vandeweek toch maar weer de fysio bellen. Begin dezelfde blessure nu in zeer lichte vorm aan het andere been te voelen. Niet zo dat ik er last van heb, maar wil het nu in de kiem smoren nu het nog kan.
Morgen nog wel op de valreep nog een climax-duurloop doen. 20 minuten D1, 10 min. D2 en 10 min. D3. Ben benieuwd hoe dat me gaat bevallen, nog nooit zoiets gedaan namelijkF means you're fucked![]()
^^ I'm with pinda-ambtenaar.quote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je een blessure voelt aankomen, zou ik zeker niet zo'n intensieve training gaan doen.![]()
"united we stand"quote:
I'm with the Hatsie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga ook mijn challenge voor 2013 morgen beëindigen met 900kmquote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef YUR het volgende:
En daarmee sluit ik het hardloopjaar af. 1777 kilometers in totaal
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn challenge voor 2013 morgen beëindigen met 900kmGoed hoor!
Zou je dat nou wel doen? 900KM op 1 dag lopen?quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn challenge voor 2013 morgen beëindigen met 900km![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef YUR het volgende:
En daarmee sluit ik het hardloopjaar af. 1777 kilometers in totaalWat een statistieken! En het jaar uitgaan met een 'bang'! Rustdagje wel verdiend!
SEMTEX ook erg lekker!bezig geweest dit jaar, wat een afstanden heb jij allemaal gelopen!
Ik ga proberen om morgen ook nog een rondje te doen om de 1250 te halen dit jaar. Zou moeten lukken geloof ik, zat er redelijk in de buurt. En om het oude jaar goed af te sluiten heb ik vanavond kracht getraind met mijn vriendin, coretraining enzo, was toch wel leuk!![]()
![]()
Noemen jullie dat zo ja?quote:Op maandag 30 december 2013 22:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Wat een statistieken! En het jaar uitgaan met een 'bang'! Rustdagje wel verdiend!
SEMTEX ook erg lekker!bezig geweest dit jaar, wat een afstanden heb jij allemaal gelopen!
Ik ga proberen om morgen ook nog een rondje te doen om de 1250 te halen dit jaar. Zou moeten lukken geloof ik, zat er redelijk in de buurt. En om het oude jaar goed af te sluiten heb ik vanavond kracht getraind met mijn vriendin, coretraining enzo, was toch wel leuk!
Voor mij morgen ook de laatste kilometers, zal ergens in de 1040 uitkomen. Dat had ik in 2012 nooit verwacht
Nu planken, want ik moet voor half 11 nog even iets afmaken, een rondje lopen en douchen, voordat er visite voor de deur staat. Al laten ze zichzelf wel binnen als ik nog niet klaar ben, maar het is wel zo leuk als ik wel een soort van fris en fruitig ben. Daarna doe ik wel een klein middagdutje![]()
![]()
Met bloedende knietjesquote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen? 900KM op 1 dag lopen?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef Quoi het volgende:
Ik ga morgen ook nog ff voor de 870 km hoor
Ik heb geen idee hoeveel kilometers ik gelopen heb in 2013. Ik weet wel zeker dat er geen kilometer meer bij komt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 22:54:12 ]![]()
Wat heb je afgelopen jaar nog gelopen?quote:Op maandag 30 december 2013 23:33 schreef GotC het volgende:
Ik ga m'n challenge denk ik op 800km zetten. Ben benieuwd![]()
Je kan het bij garmin gewoon in je statistieken zien.quote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel kilometers ik gelopen heb in 2013. Ik weet wel zeker dat er geen kilometer meer bij komt.![]()
Gaat je makkelijk lukkenquote:Op maandag 30 december 2013 23:33 schreef GotC het volgende:
Ik ga m'n challenge denk ik op 800km zetten. Ben benieuwd![]()
Vind het wel lastig inschatten hoor, km's per jaar.![]()
Ik heb er 715 gedaan dit jaar. Best weinig nog eigenlijk als je bedenkt dat ik soms weken van 30+km doe. Met wat regelmatiger lopen moet 1000km volgend jaar toch wel haalbaar zijn![]()
Had je nou al eens compressiekousen geprobeerd trouwens? En dan niet die van de lidl, maar van Herzog bijvoorbeeld? Waarbij je echt moeite moet doen om ze aan te krijgenquote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Levitas het volgende:
Morgen nog wel op de valreep nog een climax-duurloop doen. 20 minuten D1, 10 min. D2 en 10 min. D3. Ben benieuwd hoe dat me gaat bevallen, nog nooit zoiets gedaan namelijk.
Mij helpt dat echt goed in ieder geval, heb gewoon redelijk snel last van mijn schenen als ik ze niet gebruik. Maar met die kousen eigenlijk nooit meer last gehad.
Het is natuurlijk niet de beste oplossing, maar als het helpt om lekker te kunnen lopen, het proberen waard.
En ik ben het met de anderen eens, die training kan dan best eens te zwaar wezen als je nu al wat last hebt.![]()
@Levitas
Hier spuit 11 maar om vandaag een interval te gaan lopen, lijkt mij ook niet wijs.Jezus Jero,quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Had je nou al eens compressiekousen geprobeerd trouwens? En dan niet die van de lidl, maar van Herzog bijvoorbeeld? Waarbij je echt moeite moet doen om ze aan te krijgen.
Mij helpt dat echt goed in ieder geval, heb gewoon redelijk snel last van mijn schenen als ik ze niet gebruik. Maar met die kousen eigenlijk nooit meer last gehad.
Het is natuurlijk niet de beste oplossing, maar als het helpt om lekker te kunnen lopen, het proberen waard.
En ik ben het met de anderen eens, die training kan dan best eens te zwaar wezen als je nu al wat last hebt.
Wat ben je vroeg wakker op oudjaarsdag.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: