Als je een blessure voelt aankomen, zou ik zeker niet zo'n intensieve training gaan doen.quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Levitas het volgende:
Hé, shit. Vandeweek toch maar weer de fysio bellen. Begin dezelfde blessure nu in zeer lichte vorm aan het andere been te voelen. Niet zo dat ik er last van heb, maar wil het nu in de kiem smoren nu het nog kan.
Morgen nog wel op de valreep nog een climax-duurloop doen. 20 minuten D1, 10 min. D2 en 10 min. D3. Ben benieuwd hoe dat me gaat bevallen, nog nooit zoiets gedaan namelijk
^^ I'm with pinda-ambtenaar.quote:Op maandag 30 december 2013 21:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je een blessure voelt aankomen, zou ik zeker niet zo'n intensieve training gaan doen.
"united we stand"quote:
Ik ga ook mijn challenge voor 2013 morgen beëindigen met 900kmquote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef YUR het volgende:
Zo, dat was loopje nummer 8 in 10 dagen. Morgen maar een rustdagje doen
En daarmee sluit ik het hardloopjaar af. 1777 kilometers in totaal
quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn challenge voor 2013 morgen beëindigen met 900km
Zou je dat nou wel doen? 900KM op 1 dag lopen?quote:Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn challenge voor 2013 morgen beëindigen met 900km
quote:Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef YUR het volgende:
Zo, dat was loopje nummer 8 in 10 dagen. Morgen maar een rustdagje doen
En daarmee sluit ik het hardloopjaar af. 1777 kilometers in totaal
Noemen jullie dat zo ja?quote:Op maandag 30 december 2013 22:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Wat een statistieken! En het jaar uitgaan met een 'bang'! Rustdagje wel verdiend!
SEMTEX ook erg lekker!bezig geweest dit jaar, wat een afstanden heb jij allemaal gelopen!
Ik ga proberen om morgen ook nog een rondje te doen om de 1250 te halen dit jaar. Zou moeten lukken geloof ik, zat er redelijk in de buurt. En om het oude jaar goed af te sluiten heb ik vanavond kracht getraind met mijn vriendin, coretraining enzo, was toch wel leuk!
Met bloedende knietjesquote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen? 900KM op 1 dag lopen?
quote:Op maandag 30 december 2013 22:45 schreef Quoi het volgende:
Ik ga morgen ook nog ff voor de 870 km hoor
Wat heb je afgelopen jaar nog gelopen?quote:Op maandag 30 december 2013 23:33 schreef GotC het volgende:
Ik ga m'n challenge denk ik op 800km zetten. Ben benieuwd
Je kan het bij garmin gewoon in je statistieken zien.quote:Op maandag 30 december 2013 22:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel kilometers ik gelopen heb in 2013. Ik weet wel zeker dat er geen kilometer meer bij komt.
Gaat je makkelijk lukkenquote:Op maandag 30 december 2013 23:33 schreef GotC het volgende:
Ik ga m'n challenge denk ik op 800km zetten. Ben benieuwd
Had je nou al eens compressiekousen geprobeerd trouwens? En dan niet die van de lidl, maar van Herzog bijvoorbeeld? Waarbij je echt moeite moet doen om ze aan te krijgenquote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Levitas het volgende:
Hé, shit. Vandeweek toch maar weer de fysio bellen. Begin dezelfde blessure nu in zeer lichte vorm aan het andere been te voelen. Niet zo dat ik er last van heb, maar wil het nu in de kiem smoren nu het nog kan.
Morgen nog wel op de valreep nog een climax-duurloop doen. 20 minuten D1, 10 min. D2 en 10 min. D3. Ben benieuwd hoe dat me gaat bevallen, nog nooit zoiets gedaan namelijk
Jezus Jero,quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Had je nou al eens compressiekousen geprobeerd trouwens? En dan niet die van de lidl, maar van Herzog bijvoorbeeld? Waarbij je echt moeite moet doen om ze aan te krijgen.
Mij helpt dat echt goed in ieder geval, heb gewoon redelijk snel last van mijn schenen als ik ze niet gebruik. Maar met die kousen eigenlijk nooit meer last gehad.
Het is natuurlijk niet de beste oplossing, maar als het helpt om lekker te kunnen lopen, het proberen waard.
En ik ben het met de anderen eens, die training kan dan best eens te zwaar wezen als je nu al wat last hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |