mooi!quote:Op maandag 30 december 2013 18:53 schreef streamnl het volgende:
Hier kan je een heel mooi excel bestandje downloaden om zowat alles bij te houden van je trainingen.
http://www.gavertrimmers.be/trainingsblad.php#log
Jij zal hem ook wel op FB gezien hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 19:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooi!
meteen even gedownload!
Haha daar zie ik hem nu pas, nu je het zegtquote:Op maandag 30 december 2013 19:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij zal hem ook wel op FB gezien hebben
Ik loop sowieso het liefst in een tight maar voor "kloteweer" vind ik een tight echt het meest ideale.quote:Op maandag 30 december 2013 19:37 schreef Guard het volgende:
Omdat het kan, nog even wat hardloopspul gekocht in 2013.
http://www.ronhill.com/trail-microlight-pant-6
Zodat ik ook met kloteweer kan lopen
Hee, Yur heeft 2 van die als huispakbroeken, al droeg hij ze tijdens het hardlopen voordat hij een tight aan durfdequote:Op maandag 30 december 2013 19:37 schreef Guard het volgende:
Omdat het kan, nog even wat hardloopspul gekocht in 2013.
http://www.ronhill.com/trail-microlight-pant-6
Zodat ik ook met kloteweer kan lopen
Precies! Tights zijn doorgaans wel prima, deze is voor die momenten dat een tight niet genoeg is.quote:Op maandag 30 december 2013 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Super Guard, ik heb ook een "hardloopregenbroek" van het merk Montane en je merkt bij die dingen nagenoeg niet dat je ze aan hebt.
Vooral tijdens lange duurlopen in de winter ideaal want een tight wordt op een gegeven moment toch nat en dus koud
hahaha met lovertjes, pailletjes enzo, designed bij Royquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, Yur heeft 2 van die als huispakbroeken, al droeg hij ze tijdens het hardlopen voordat hij een tight aan durfde![]()
Ik liep ook eerst in en joggingbroek en zelfs in een fleece broek.. Later in een trainingsbroek en pas sinds mei in een tight. En inmiddels al aan mijn derde. De eerste was driekwart naar nu te groot en ondersteunde te weinig. De lange zomer tight wordt ook wat te ruim en de winter versie zit heerlijkquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee, Yur heeft 2 van die als huispakbroeken, al droeg hij ze tijdens het hardlopen voordat hij een tight aan durfde![]()
Hangt van zijn persoonlijkheid af denk ik.. sommige mensen vinden het heerlijk om het onderste uit de kan te halen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef Nirak het volgende:
eeft hij nog nooit gedaan dus even opzoeken wat les 1 van Evie ook alweer is. Dan ga ik daarna nog wel en stukje voor mezelf. Ik twijfel nu of ik hem het snot voor de ogen ga lopen (voor zover dat mogelijk is) of dat ik het langzaam door zodat hij het mee vindt vallen en het misschien vaker doet. Wat denken jullie
Ah op die manier. Maar met dat weer blijf ik binnenquote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef Guard het volgende:
Precies! Tights zijn doorgaans wel prima, deze is voor die momenten dat een tight niet genoeg is.
"twee lettergrepen, klinkt ls blogger"quote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ah op die manier. Maar met dat weer blijf ik binnen
Hahaha, je kent me langer dan vandaag om te weten dat ik dan toch gaquote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
"twee lettergrepen, klinkt ls blogger"
Dat is vlakbij mijn ouderlijk huis, de gavers, gaat mijn mama elke zondag lopenquote:Op maandag 30 december 2013 18:53 schreef streamnl het volgende:
Hier kan je een heel mooi excel bestandje downloaden om zowat alles bij te houden van je trainingen.
http://www.gavertrimmers.be/trainingsblad.php#log
Mooi shirt. En bedankt voor de reminder. Als er weer centen zijn dan moet ik ook maar eens bij Scarabee langs.quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef Jero_nimo het volgende:
Quoi, die schoenen!Ze zijn echt vet!
Kan je mooi naast hats lopen met haar kinvara's. Passen wel bij elkaar denk ik
.
Ik heb op de valreep ook nog wat binnen gekregen dit jaar, ook een tight, maar dan voor het bovenlichaam. Een Salomon compressieshirt. Geen idee of dat helpt of niet, maar vind het echt een tof shirt en zit ook erg fijn!
[ afbeelding ]
wow... nice shoesquote:Op maandag 30 december 2013 17:38 schreef Quoi het volgende:
ThanksOk, nog een foto dan:
[ link | afbeelding ]
Vind het zwarte ook erg mooi!
Heerlijke schoenen!quote:Op maandag 30 december 2013 17:38 schreef Quoi het volgende:
ThanksOk, nog een foto dan:
[ link | afbeelding ]
Vind het zwarte ook erg mooi!
Klopt. Er is nu ook een paar Flyknits onderwegquote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef Arquero het volgende:
Gefeliciteerd Quoi! Leuk cadeau heb je in ieder geval
Trouwens Yur, had jij nou pasgeleden iets gekocht bij sportsshoes.com?
Leuke site. Heb er een jas van nike gekocht. Overal in de winkels hier voor 90-100 euro en daar 58 incl verzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |