Oh maar dat kan best wel heel goed zijn! Een goede pedicure kan ook blauwdrukken aflezen en daar kun je als hardloper ook veel aan hebbenquote:Op maandag 30 december 2013 09:25 schreef Quoi het volgende:
Dank voor jullie felicitaties![]()
Gister flink wat hardloopgerelateerde kadootjes gehad, waaronder een afspraak met een andere pedicure voor sportvoeten![]()
En ik kan met alle Runnersworldbonnen vandaag eigenlijk nieuwe schoentjes gaan halen![]()
En... ik ben geboren quichebaktalent
quote:Op maandag 30 december 2013 09:21 schreef hatsaflats het volgende:
Gefeliciteeeerd Quoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1.quote:Op maandag 30 december 2013 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh maar dat kan best wel heel goed zijn! Een goede pedicure kan ook blauwdrukken aflezen en daar kun je als hardloper ook veel aan hebben
En als je klaar bent met je shopping-spree kom je de foto's hier wel showen he
8 uur met smartrecording.quote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
3,5 uur geadverteerd? Ik dacht dat 'ie normaal wel tot 10 uur ging.
Ik loop ook op adidas en bevalt me prima. Al moet ik toegeven dat ik die via internet heb gekocht voor weinig geld omdat ik niet wist of ik wat meer zou gaan hardlopen. Heb als casual schoenen ook adidas, dus daarom durfde ik het wel aan om te bestellen zonder te passen.quote:Op maandag 30 december 2013 03:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vraag me af, is er hier iemand die op adidas loopt of heeft gelopen? volgens mij is het een merk wat nagenoeg niet meer meetelt in de hardloopwereld (misschien wel op de baan....), nu is het een merk wat ik niet echt "volg" dus misschhien heb ik het helemaal bij het verkeerde eind.
Ik heb ze een mail gestuurd en we mogen vier keer komen trainen. We gaan maandag voor het eerst., Dan is er baantraining. Daarna donderdag, wegtraining.quote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hey, Mossel, ben je nog bij OSS Volo geweest?
Hmm, wanneer beginnen die sessies, weet je dat? Ik stuur ze ook maar even een email, kijken of ik ook een paar keer mee kan lopenquote:Op maandag 30 december 2013 10:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb ze een mail gestuurd en we mogen vier keer komen trainen. We gaan maandag voor het eerst., Dan is er baantraining. Daarna donderdag, wegtraining.
| 1 2 | [b]9 maart 2014 - [url=http://www.cpcloopdenhaag.nl]ABN AMRO CPC Loop (Den Haag)[/url][/b] *CaLeX - HM |
| 1 2 3 | [b19 januari 2014 - [url=http://www.rokkeveensedekkerloop.nl/]Rokkeveense Dekkerloop (Zoetermeer)[/url][/b] *CaLeX - 15km |
Ik ookquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 10:42 schreef Nirak het volgende:
Ik ookEn ik heb een paar dagen geleden afscheid genomen van mijn iPhone en heb nu een Nexus 5
een super fijn toestel en een groter scherm
Nu onderweg naar Zeeuws Vlaanderen alwaar ik morgen de laatste meters van dit jaar ga lopen op het stand of op de/ een dijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, die ga ik ook doen en YUR mag me toevoegen aan de Rokkeveense Dekkerloop, mijn thuiswedstrijd. Ik wil de 15k ga doen, die dit jaar voor het eerst op het programma staat. Het nadeel van kleinschalige loopjes en langere afstanden is echter dat je al snel laatste eindigt. Ik kan vrij eenvoudig onder de 1:25 lopen, maar dat is soms niet genoegquote:Op maandag 30 december 2013 10:39 schreef CaLeX het volgende:
Ik wil wel op 19 jan een 15km lekker uitlopen
[ code verwijderd ]
Ik werk niet in Den Haagquote:Op maandag 30 december 2013 10:39 schreef CaLeX het volgende:
Yur als je je toch verveelt als ambtenaar (toevallig in het ijspaleis? Zo ja zwaai ff richting de Muzentoren)
[ code verwijderd ]
Verder twijfel ik hevig tussen de oliebollencross van 4 jan (8km) en de bonte haas loop van 12 jan (5/10km). De cross dan omdat lekker zwaar (en leuk vergelijken met de cross van 1-12) en de 5/10km omdat het leuk is om te kijken hoe ik er voor sta in 'wedstrijdverband'.
Ik wil wel op 19 jan een 15km lekker uitlopen
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nice, die ga ik ook doen en YUR mag me toevoegen aan de Rokkeveense Dekkerloop, mijn thuiswedstrijd. Ik wil de 15k ga doen, die dit jaar voor het eerst op het programma staat. Het nadeel van kleinschalige loopjes en langere afstanden is echter dat je al snel laatste eindigt. Ik kan vrij eenvoudig onder de 1:25 lopen, maar dat is soms niet genoeg![]()
Maar goed, we gaan het zien.
Geen zorgen, ik zou mezelf verbazen als ik in 1:30 klaar ben. Dus ik ben er voor jequote:Op maandag 30 december 2013 10:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nice, die ga ik ook doen en YUR mag me toevoegen aan de Rokkeveense Dekkerloop, mijn thuiswedstrijd. Ik wil de 15k ga doen, die dit jaar voor het eerst op het programma staat. Het nadeel van kleinschalige loopjes en langere afstanden is echter dat je al snel laatste eindigt. Ik kan vrij eenvoudig onder de 1:25 lopen, maar dat is soms niet genoeg![]()
Maar goed, we gaan het zien.
Holy crapquote:Op maandag 30 december 2013 10:52 schreef Quoi het volgende:
Ik wil eigenlijk deze: http://www.eastbay.com/pr(...)ns/light-green/grey/
uit de reflective pack series van Asics
Dat wordt dan winkels afbellen of ze deze kleurstelling hebben, want dan wil ik ze ook Vandaag!
quote:Op maandag 30 december 2013 10:45 schreef streamnl het volgende:
[..]Die is er (nog) niet, de vraag is of die komt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om 19 uur als ik me niet vergis.quote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, wanneer beginnen die sessies, weet je dat? Ik stuur ze ook maar even een email, kijken of ik ook een paar keer mee kan lopen
quote:Op maandag 30 december 2013 11:04 schreef Nirak het volgende:
Die is er (nog) niet, de vraag is of die komt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou nu al van je.quote:Op maandag 30 december 2013 11:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik zou mezelf verbazen als ik in 1:30 klaar ben. Dus ik ben er voor je![]()
Vooruit dan maarquote:Op maandag 30 december 2013 11:12 schreef Zwabberhark het volgende:
En o ja, ik ben van plan morgen de Oliebollenloop in Schoonhoven te lopen. 4 em. Staat al in de lijst, dus ik mag erbij.
Er is nog wel een klein voorbehoud, omdat ik oproepbaar ben voor werk.
quote:Op maandag 30 december 2013 09:29 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hé? Deze hebben ze overal gewoon en vind ik ook mooi: http://shop.runnersworld.(...)asics/T38UQ_9093.jpgquote:Op maandag 30 december 2013 11:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Holy crapKrijg je er een zonnebril bij?
mijne wel man, de code letterlijk uitgespeld en in een quotequote:Op maandag 30 december 2013 08:01 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie staan er bij, maar kom op he...er staat letterlijk in de OP hoe het moet. Er was er geen 1 die ik niet klakkeloos kon copy/pasten.
Hou rekening met deze luie pinda/ambtenaar ja
quote:Op maandag 30 december 2013 08:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik twijfelde al door de naam van het loopje: Run ATB.
Dat loopje is niet alleen rennen. Zie hier: http://www.av-lgd.nl/article/424/
quote:Op maandag 30 december 2013 12:21 schreef SEMTEX het volgende:
Fijn, beetje onterecht erbij gezet door Dutchrunners dus.
Bijna! Er staan voor de regels nog een nutteloze 1 en 2quote:Op maandag 30 december 2013 12:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
mijne wel man, de code letterlijk uitgespeld en in een quote
En bij mij alleen HM aangepast. Of heb ik het helemaal verkeerd gedaan?quote:Op maandag 30 december 2013 12:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Bijna! Er staan voor de regels nog een nutteloze 1 en 2
Ik vind ze gaaf!! En van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 30 december 2013 10:52 schreef Quoi het volgende:
Ik wil eigenlijk deze: http://www.eastbay.com/pr(...)ns/light-green/grey/
uit de reflective pack series van Asics
Dat wordt dan winkels afbellen of ze deze kleurstelling hebben, want dan wil ik ze ook Vandaag!
Die zijn ook zo leukquote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Op Twitter kwam er een foto van de Asics Noosa's voorbij![]()
[ afbeelding ]
Via google kwam ik deze site terecht waar 5 april staat: http://www.damloop.nl/201(...)g-21-september-2014/quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef mcwops het volgende:
Zometeen nog ff oliebollentraining (in de brabantse bossen)
windjackie, compressiekousen en Jamaica-shirt van de kerstman.![]()
zin om te rennen, sta al 10 dagen stil.
Q: iemand idee hoe en wanneer je in kan schrijven voor 10em Dam-tot-damloop in september. schijnt nogal een run op te zijnof moet je lid van vereniging zijn?
Als ze ze daar niet hebben zou je eventueel ook naar de Starshoe kunnen rijden in Zoetermeer aan de Cobaltstraat.quote:Op maandag 30 december 2013 14:52 schreef Quoi het volgende:
Ofwel: stressDie DtD startbewijzen..
Gele Asics zitten niet in assortiment R'world helaas. Ga nu de vestiging Zoetermeer met een bezoekje verblijden voor de roze..
Ja, maar volgens mij heeft Q cadeaubonnen van de Runnersworldquote:Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ze ze daar niet hebben zou je eventueel ook naar de Starshoe kunnen rijden in Zoetermeer aan de Cobaltstraat.
Maak je nou niet zo druk om de snelheid man. Het gaat er om dat je 2 uur en 3 kwartier hebt gelopenquote:Op maandag 30 december 2013 15:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... weer thuis van de veluwe. The day after geen centje pijn. Helemaal niks. Dat stemt me dan weer positief, ondanks dat ik gisteren mijn laatste kilometer in 6:55/min eindigde. Dat was maar 10 seconde sneller dan mijn traagste kilometer, maar die was inclusief plaspauze
Hmz balen stipstreep! Heeft het koelen wel geholpen?
Bijna helemaal goed zelfs. Als je m in code-tags had geplaatst, had ik m rechtstreeks kunnen kopiërenquote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef raimen het volgende:
[..]
En bij mij alleen HM aangepast. Of heb ik het helemaal verkeerd gedaan?
Dit. Misschien heb je zelfs nog te snel gelopen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Maak je nou niet zo druk om de snelheid man. Het gaat er om dat je 2 uur en 3 kwartier hebt gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |