Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 29 december 2013 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
Deze hou ik in mijn achterhoofd. Ook leuk voor de Brabo's: 25km voor 4 euro
http://www.dutchrunners.n(...)ners-guide/run-atb-2
3,5 uur geadverteerd? Ik dacht dat 'ie normaal wel tot 10 uur ging.quote:Op zondag 29 december 2013 20:20 schreef Zwabberhark het volgende:
De 305 is qua functionaliteit nog steeds buitengewoon uitgebreid. De GPS-fix kan soms even duren inderdaad, vooral als je staat te vernikkelen in een snijdende ijswind is mijn ervaring.
2 uur batterij t.o.v. de geadverteerde 3,5 uur is een verschil, maar zolang je binnen de 2 uur klaar bent natuurlijk geen probleem (tenzij je marathons gaat lopen).
Hahaha de locatie is ergens in Utah volgens het google maps kaartje. Daar wil ik wel heen voor 4 euroquote:Op zondag 29 december 2013 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
Deze hou ik in mijn achterhoofd. Ook leuk voor de Brabo's: 25km voor 4 euro
http://www.dutchrunners.n(...)ners-guide/run-atb-2
Eerste officiële loop ooit, ben heel benieuwd. Ga voor de 10km trouwens.quote:Bedankt voor je inschrijving voor de 37e Groet Uit Schoorl Run.
Ik zag hetquote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Hahaha de locatie is ergens in Utah volgens het google maps kaartje. Daar wil ik wel heen voor 4 euro
Die lijkt me zo gaafquote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef saaw het volgende:
[..]
Eerste officiële loop ooit, ben heel benieuwd. Ga voor de 10km trouwens.
Ik heb er toevallig ook net naar zitten kijken maar dan voor 5km.quote:Op zondag 29 december 2013 23:30 schreef saaw het volgende:
[..]
Eerste officiële loop ooit, ben heel benieuwd. Ga voor de 10km trouwens.
Ik zit sinds een maand of 4 op 1600 kcal netto per dag en val maximaal 500 gram per week af. Afgelopen week zat ik iets hoger, maar nog lang niet op 1800 per dag en ik kom 400 gram aan.. Sommige mensen kunnen dus niet zoveel nuttigen, zelfs niet met inspanning..quote:Op zondag 29 december 2013 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
koolhydraten stapel je alleen voor een wedstrijd imo.
Er even vanuit gaande dat een volwassen man (uitzonderingen daar gelaten) zo'n 3000 kcal nodig heeft per dag, ga je daarnaast nog een HM lopen dan komt dat neer op zo'n 5000 kcal, alleen al om gewicht te blijven...... volgwns mij houden maar weinig lopers hier rekening mee.
Om de calorische waarden,gebruikt in een duurloop van 25km zoals Swets vandaag gedaan heeft, aan te vullen zou je zo'n vier Bg Mac's moeten eten buiten je normale maaltijden om
Als ik niet loop dan eet ik "normaal" en op een dag dat ik een LDL geplanned heb probeer ik die extra kcal er bij te eten met boterhammen tussen de maaltijden door.
Lol, herkenbaar hoor. :-)quote:Op zondag 29 december 2013 16:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dingen waarmee ik zit een beetje op een rijtje zetten in mijn hoofd, als ik nergens pijntjes heb. Als ik ergens pijntjes heb, denk ik de hele tijd: "oh jee, oh jee, oh jee, wat is dit nu weer? is dit een blessure? oh god, oh god". En de dag erna blijkt meestal van niet.
De laatste tijd denk ik tijdens duurloopjes ook de hele tijd: "oh, wat mooi, een fotomoment!" en dan sta ik ervoor stil![]()
Tot zover een kijkje in mijn hoofd.
De man is inderdaad een legende!quote:Op zondag 29 december 2013 23:40 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor wedstrijdjes hier in de buurt om alvast wat 'wedstrijdritme' op te doen voor 18 mei (iets wat mijn man overigens onzin vind.) en zo kom ik er al scrollend door het rijtje achter dat mijn oud geschiedenis leraar gewoon een hardloop legende is...
http://www.janknippenbergmemorial.nl/
We wisten als jongelui wel dat hij 'een beetje gek was'. Dat hij 's morgens met de boot van Texel kwam en dan lopend over het strand naar school in Castricum. Nu lees ik dat hij de pionier is van de ultramarathon in Nederland. En dat allemaal ook nog eens uit het geschiedkundige oogpunt dat de mens als nomade op de wereld gekomen is. Ik ga toch eens kijken of ik zijn boek "De mens als duurloper" te pakken kan krijgen. En dan ben ik vooral benieuwd of hij dat net zo boeiend geschreven heeft als dat hij geschiedenis lessen gaf.'
quote:
Iemand die af en toe bij ons op de baan komt intervallen gaat die lopen. Absurdquote:Op maandag 30 december 2013 01:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
De man is inderdaad een legende!
toen ik zo'n 18 jaar geleden aan mijn eerste hardlooopcarriere begon las ik al vol bewondering de verhalen over Jan in de Runners' World... en toen dacht ik ...."ooit wil ik ook een ultra-loper worden"
Jan Knippenberg was een pioneer op ultra gebied en liep "tegen de stroom in" in een tijd dat lopen niet, en ultra lopen al helemaal niet, cool was.
Ik moet wel zeggen dat ze de toelating voor de JKM behoorlijk hoog stellen, lees op FB af en toe zelfs iets van "elitair" hoog.
Gogo loopt volgens mij op Adidasquote:Op maandag 30 december 2013 03:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vraag me af, is er hier iemand die op adidas loopt of heeft gelopen? volgens mij is het een merk wat nagenoeg niet meer meetelt in de hardloopwereld (misschien wel op de baan....), nu is het een merk wat ik niet echt "volg" dus misschhien heb ik het helemaal bij het verkeerde eind.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:12 schreef SEMTEX het volgende:
Yur, kun je me toevoegen?
[ code verwijderd ]
quote:Op zondag 29 december 2013 23:18 schreef raimen het volgende:
Yur, zou je deze erbij willen zetten.
1 juni - De Brabantse Wal Marathon (Hoogerheide)
• raimen - 21,62 km
Jullie staan er bij, maar kom op he...er staat letterlijk in de OP hoe het moet. Er was er geen 1 die ik niet klakkeloos kon copy/pasten.quote:Op maandag 30 december 2013 00:58 schreef Nirak het volgende:
Ik kan me nog niet inschrijven, maar toch: mag ik in de op?
Doe ik dat goed zo?
2 april 2014 [url=] http://www.nkveldloopgemeenten.nl/ [/url] Helmond
• Nirak - 6 km
Edit na 3 mislukte pogingen: Er gaat wat fout, maar krijg het niet goed... Sorry YUR
Er zijn er hier nog zat hoor. Maakt het wat uit?quote:Op maandag 30 december 2013 03:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vraag me af, is er hier iemand die op adidas loopt of heeft gelopen? volgens mij is het een merk wat nagenoeg niet meer meetelt in de hardloopwereld (misschien wel op de baan....), nu is het een merk wat ik niet echt "volg" dus misschhien heb ik het helemaal bij het verkeerde eind.
nee hoor, het is alleen een merk wat ik hier in NZ eigenlijk nooit als hardloopschoen zie buiten "casual" omquote:Op maandag 30 december 2013 08:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn er hier nog zat hoor. Maakt het wat uit?
Tsja, NZ... onderontwikkeld stukje grond aan de verkeerde kant van de aarde, waar alleen denkbeeldige figuren wonen als dwergen en elfjes en monsters ernzoquote:Op maandag 30 december 2013 08:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee hoor, het is alleen merk wat ik hier in NZ eigenlijk nooit als hardloopschoen zie buiten "casual" om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |