SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Een message gaat makkelijker in een flesOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Monopoly?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die heb ik wel gezien, Riders On The Storm met Ian Astbury, maar dat was het toch net niet...quote:Op maandag 30 december 2013 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
De overige leden waren ooit in NL, heb het toen overwogen...![]()
![]()
360 -- Jim Croce - Time In A Bottle
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik ga even rusten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Geintje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The past has been bottled
and labelled with love
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Sja... dat Jim niet spoorde is hopelijk geen nieuws. Maar het was wel een beetje triest ja.quote:Op maandag 30 december 2013 16:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan spoor je niet als je dat doet voor je publiekNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Nou in Australië zijn ze niet meer wakker hoor denk ikPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Zo, ik ga weer wat anders doen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mis gelijk 7 berichten hier Dquote:Op maandag 30 december 2013 16:41 schreef D. het volgende:
Sta je er al in Frits?
GC / De FOK!Lapohunter Top 250"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
JIj staat anders best hoogquote:Op maandag 30 december 2013 16:41 schreef D. het volgende:
Sta je er al in Frits?
GC / De FOK!Lapohunter Top 250Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik sta op 100 in het lapohunter dingetje
Daar is het al 2014...quote:Op maandag 30 december 2013 16:41 schreef Dos37 het volgende:
Nou in Australië zijn ze niet meer wakker hoor denk ik![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
FF pissen?quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat ook nietquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
leuk hoor, die Jim CrokyWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jij zou op 1 staan als ze nummer 300 gingen doenquote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta op 100 in het lapohunter dingetje
Deze zong ik altijd voor Senna toen ze nog in mijn buik zat
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ik op iets van 70. Inmiddels.quote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta op 100 in het lapohunter dingetje|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lekker die Jim Croce
Chips!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij zou op 1 staan als ze nummer 300 gingen doen![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef djenneke het volgende:
Deze zong ik altijd voor Senna toen ze nog in mijn buik zat
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die special van vorig jaar met Jim en dit nummerWas indrukwekkend
Ik sta er lekker niet inquote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta op 100 in het lapohunter dingetje![]()
![]()
Senna, Klinkt als iemand van 19quote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef djenneke het volgende:
Deze zong ik altijd voor Senna toen ze nog in mijn buik zat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
undercover lapo-hunter...jaja betraptquote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daar snap ik ook niets van
Maar ik zit hier ook al ff
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Inderdaad, ja.quote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef FritsFlits het volgende:
Die special van vorig jaar met Jim en dit nummerWas indrukwekkend
Erg mooie minidocu.
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef djenneke het volgende:
Deze zong ik altijd voor Senna toen ze nog in mijn buik zatbaby's horen dat
klinkt als iemand die goed kan sturenquote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Senna, Klinkt als iemand van 19
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Ik ga vanavond honger lijden. We eten nl spinazie
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
oooooooooooooooo pianoooooooooooooooooooooooooo
en ja ik weet dat dat de tekst niet isOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Vienna
Rellende_Rotscholier
![]()
Vienna
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik durf te wedden dat ze die al opgenomen special over Nelson Mandela van Special AKA verschoven hebben naar de oudjaarsavond bij de Top2000 a go go. Kwam wel ff goed uit...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Cee het volgende:
Ik krijg altijd zin in Viennetta van dit nummer."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hé, dit nummer ken ik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo mooiThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Het niveau van de muziek is de laatste uren trouwens wel duidelijk gestegen. Steeds minder echte troep. Steeds meer tijdloze klassiekers.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
lekker joh. Al wordt t hier patat met frikandelquote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanavond honger lijden. We eten nl spinazie
Ze is driequote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Senna, Klinkt als iemand van 19
Maar het gaat hard manI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
the feeling is gonna...only you and i
it means nothing to meeeeeeeeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nu ben je kenner van mooie muziekquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vernoemd naar Ayrton?quote:Op maandag 30 december 2013 16:42 schreef djenneke het volgende:
Deze zong ik altijd voor Senna toen ze nog in mijn buik zat-XOXO-![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze is drie
Maar het gaat hard man
meestal zo met Senna'squote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze is drie
Maar het gaat hard manWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Time To Say Goodbye hoger dan Con Te Partiro?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Knuppel!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hmm dat komt me even niet meer bekend voorquote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtige musical maar werd knettergek van dat stuk met die briefjes. Too. Much.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
358 -- Anouk - For Bitter Or Worse 2009quote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef Molurus het volgende:
Het niveau van de muziek is de laatste uren trouwens wel duidelijk gestegen. Steeds minder echte troep. Steeds meer tijdloze klassiekers.
357 -- Daft Punk - Get Lucky 2013"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Con Te Bonke staat nog hoger.quote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef Dven het volgende:
Time To Say Goodbye hoger dan Con Te Partiro?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Con Te Bonkequote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Con Te Bonke staat nog hoger.
Dat was ik al.quote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nu ben je kenner van mooie muziek|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bruno valt anders erg tegen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jullie gaan veel te snel, ben ondertussen aan het werk en heb af en toe telefoon. Meteen een topic dicht en de andere voor de helft gevuld
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Leuken woordgarpquote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Con Te Bonke staat nog hoger."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
358 -- Anouk - For Bitter Or Worse 2009
357 -- Daft Punk - Get Lucky 2013
Zo. Gaat weer rap dit.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Niveau van de muziek gaat wel omhoog en dan ineens hoor je weer een paar kutplaten, dat steekt altijd wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met Sarah? Die staat op 1 in de uitvaart top50, niet gek dusquote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef Dven het volgende:
Time To Say Goodbye hoger dan Con Te Partiro?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
thnx!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
358 -- Anouk - For Bitter Or Worse 2009
357 -- Daft Punk - Get Lucky 2013Daar ga ik wat anders doen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij haalt de hoge noten nog steeds trouwens
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik noem dit geen rap anders.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat ene waar ze hele tijd "Where iiiiis heee? Where iiissss heeee?" zingen en de Phantom briefjes heeft achter gelaten en ik snapte het ook allemaal niet meer.quote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm dat komt me even niet meer bekend voor
Overigens in het volgende uur de originele Christine (en de ex van Andrew Lloyd Webber) in de Top 2000.![]()
prioriteiten stellen hequote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef MaJo het volgende:
Jullie gaan veel te snel, ben ondertussen aan het werk en heb af en toe telefoon. Meteen een topic dicht en de andere voor de helft gevuld
quote:
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef SonicVolcano het volgende:
In 2011 nog gehoord/gezien in Paradiso...![]()
Dat heeft ie chirurgisch gefixt denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik probeerde het van de week ook. Draamaaaaquote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef MaJo het volgende:
Jullie gaan veel te snel, ben ondertussen aan het werk en heb af en toe telefoon. Meteen een topic dicht en de andere voor de helft gevuld"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Niet Highway To Hell draaien op je uitvaartquote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Met Sarah? Die staat op 1 in de uitvaart top50, niet gek dus
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh dat gebeuren. Ik vond vooral die balletrepetities veel te lang en traagquote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ene waar ze hele tijd "Where iiiiis heee? Where iiissss heeee?" zingen en de Phantom briefjes heeft achter gelaten en ik snapte het ook allemaal niet meer.
Overigens in het volgende uur de originele Christine (en de ex van Andrew Lloyd Webber) in de Top 2000.
Sarah BrightmanWelk nummer?
Volgend uur starten en eindigen we in het café[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Time to say goodbye.quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat gebeuren. Ik vond vooral die balletrepetities veel te lang en traag
Sarah BrightmanWelk nummer?
![]()
![]()
Of Stairway To Heaven, kan ook nogquote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet Highway To Hell draaien op je uitvaart
-XOXO-![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of Stairway To Heaven, kan ook nog
quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur starten en eindigen we in het café![]()
André
![]()
Hun laatste album Brilliant kan ik aanraden, uit 2012.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik wil 'Wollt ihr das bett in flammen sehen' gedraaid hebben dan...quote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet Highway To Hell draaien op je uitvaart![]()
356 Kleine Jongen Andre Hazes
355 We Will Rock You Queen![]()
354 I Still Cry Ilse DeLange
353 Time To Say Goodbye Andrea Bocelli & Sarah Brightman
352 One Of These Nights Eagles
351 Immigrant Song Led Zeppelin![]()
![]()
![]()
![]()
350 Silent Lucidity Queensr che![]()
349 Baker Street Gerry Rafferty
348 I Was Made For Loving You Kiss![]()
347 Fantasy Earth Wind & Fire
346 Lola The Kinks![]()
345 Geef Mij Je Angst Andre Hazes
The Kinks volgend uur.
This girl is on fire op mijn crematiequote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet Highway To Hell draaien op je uitvaart
quote:
Ik ga even verder met werk want hoe langer ik over mijn werk doe hoe langer ik moet blijvenHet moet af vandaag
Immigrant Songquote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
346 Lola The Kinks![]()
345 Geef Mij Je Angst Andre HazesVeeeeeeel te laag...
Dit nummer ken ik blijkbaar wel, maar je hoort m bijna nooit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was het One Of These Days van Pink Floyd maarquote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
346 Lola The Kinks![]()
Ik pak de scheermesjes nog maar een keertje.Trotste mama van Ambar
gaffer... anoukOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Na mij?quote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pak de scheermesjes nog maar een keertje."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Anouk![]()
Hier heb ik op gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-![]()
Zullen wel bot zijn inmiddelsquote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pak de scheermesjes nog maar een keertje.![]()
![]()
356 Kleine Jongen Andre Hazes![]()
354 I Still Cry Ilse DeLange![]()
352 One Of These Nights Eagles![]()
349 Baker Street Gerry Rafferty![]()
347 Fantasy Earth Wind & Fire![]()
346 Lola The Kinks![]()
hehe, ik herinner me de vorige nog..quote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noob, doe een afbeelding daarvan...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
een keer per jaar is al veel te veelquote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer ken ik blijkbaar wel, maar je hoort m bijna nooit![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
Anouk![]()
Hier heb ik op gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij jou weet je het nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kunnen we Anouk niet gewoon opdoeken? Nooit meer over praten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waar staan die lui in het café op te dansen
Immigrant Song niet kennenquote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef djenneke het volgende:
346 Lola The Kinks![]()
Heb groot verpakkingen liggen hier.quote:Trotste mama van Ambar
Gelukkigquote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer ken ik blijkbaar wel, maar je hoort m bijna nooit![]()
![]()
Daarom...quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
hehe, ik herinner me de vorige nog..![]()
![]()
geweldige plaat iddquote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Immigrant SongVeeeeeeel te laag...
Jij kent Immigrant song nietquote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef djenneke het volgende:
346 Lola The Kinks![]()
-XOXO-![]()
Inderdaadquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
hehe, ik herinner me de vorige nog.."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
We come from the land of the ice and snow!
Het zegt mij ook zo niets.quote:Op maandag 30 december 2013 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij kent Immigrant song niet![]()
Ik haar een beetje zeikerig, maar boeiequote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Kan je nagaan die films heb ik nooit gezien.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het mag snel weer etenstijd zijn, dan is het weer rustiger
Zegt mij ook niets hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij kent Immigrant song nietOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Immigrant Song is toch van Raymzter?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gewoon inslikken ipv snijdenquote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb groot verpakkingen liggen hier."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien wel, maar niet zo van naamquote:Op maandag 30 december 2013 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij kent Immigrant song niet
Immigrant Song is een wereldplaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik doe al rustig aan met posten. Goed he?quote:Op maandag 30 december 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het mag snel weer etenstijd zijn, dan is het weer rustiger![]()
Ik ook niet. Heb werkelijk geen idee. Misschien herken ik 'm als ik 'm hoor...quote:Op maandag 30 december 2013 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij kent Immigrant song niet![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Immigrant Song is een wereldplaat"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb hem nog op vinyl!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe al rustig aan met posten. Goed he?
Ja, want daar stonden de Counting Crows in elk geval wel op.quote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze daar de soundtrack voor gemaakt?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
194.quote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef Arcee het volgende:
Hoe vaak heb ik tot nu toe gepost vandaag?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
wow, vet! net gemaakt of gekopieerd?quote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb hem nog op vinyl!
[ afbeelding ]"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Best weinig. Mijn record van gisteren verbreek ik nooit weer.quote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef Arcee het volgende:
Hoe vaak heb ik tot nu toe gepost vandaag?![]()
503 nu
Mijn radio gaat soms harder als ik hem zachter zet"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hoi
Lekker thuiskomen met de radio op terwijl Vienna draait
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Deze functie is niet beschikbaar voor deze user.quote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef Arcee het volgende:
Hoe vaak heb ik tot nu toe gepost vandaag?
Te weinig dus?![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
Hoi
Lekker thuiskomen met de radio op terwijl Vienna draaitwas het druk vandaag?
Te vaak gehoord[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoeveel had je gister?quote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best weinig. Mijn record van gisteren verbreek ik nooit weer."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wut? De foto heb ik eergister gemaakt als je dat bedoelt.quote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
wow, vet! net gemaakt of gekopieerd?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Inderdaad.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Get Lucky, ik vind het niet slecht of erg maar ik snap niet waarom hele volksstammen er zo bezeten van zijn.![]()
Als ik mijn username invul krijg ik dit:quote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef Arcee het volgende:
Hoe vaak heb ik tot nu toe gepost vandaag?
user-id of usernaam ongeldig
Kan dat kloppen?![]()
Doe normaal, das zo'n beetje mijn record van een paar jaar geleden, en toen stond ik op dieptrieste eenzame hoogtequote:
je stond zelfs boven mij, dat hebn ik nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best weinig. Mijn record van gisteren verbreek ik nooit weer.![]()
![]()
Idd dit.quote:Op maandag 30 december 2013 16:53 schreef Cee het volgende:
Get Lucky, ik vind het niet slecht of erg maar ik snap niet waarom hele volksstammen er zo bezeten van zijn.Trotste mama van Ambar
FritsFlits : "902398167562165321675236783"quote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef Arcee het volgende:
Hoe vaak heb ik tot nu toe gepost vandaag?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
Lekker Plaatje
maar ik heb deze dan ook niet vaak gehoord"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Fritsquote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef Arcee het volgende:
Hoe vaak heb ik tot nu toe gepost vandaag?![]()
![]()
quote:
Nee valt wel mee, gewoon bezig geweest en tussendoor lekker kunnen theeleuten met m'n collega's. En 's morgens kwamen er wat andere collega's die vrij waren even buurten end at was ook wel gezellig"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Even pochen nog dat ik Nile Rodgers dit jaar ontmoet heb op de boot naar Into the Great Wide Open. Wat een aardige kerel is dat
Beetje mayo..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja het gaat echt belachelijk hard tegenwoordigquote:Op maandag 30 december 2013 16:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doe normaal, das zo'n beetje mijn record van een paar jaar geleden, en toen stond ik op dieptrieste eenzame hoogteEn ik kan niet meelezen zonder allerhande mensen te quoten
Die loopt hier ook ergens rond jaquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nightboat to Cairo over the Nile Rodgers?quote:Op maandag 30 december 2013 16:54 schreef MaJo het volgende:
Even pochen nog dat ik Nile Rodgers dit jaar ontmoet heb op de boot naar Into the Great Wide Open. Wat een aardige kerel is dat![]()
Het begint net te regenen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
oh wat cool. In die docu over disco kwam hij ook heel sympathiek overquote:Op maandag 30 december 2013 16:54 schreef MaJo het volgende:
Even pochen nog dat ik Nile Rodgers dit jaar ontmoet heb op de boot naar Into the Great Wide Open. Wat een aardige kerel is dat![]()
Up all night to get Uccie
quote:Op maandag 30 december 2013 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nightboat to Cairo over the Nile Rodgers?
Op zich is het best een aardige plaat maar iedereen is te lyrisch en overdreven blij.
Wel de beste plaat van 2013 in de lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Ja, ik was net te laat thuisquote:De laatste 150 meter moest ik door de regen fietsen en keiharde wind tegen
Kloptquote:Op maandag 30 december 2013 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wat cool. In die docu over disco kwam hij ook heel sympathiek over
Nee Cranston van Breaking Bad met Colbert..alternatieve Daft Punk clip omdat ze niet in de show wilde komen.quote:![]()
quote:
Ahquote:Op maandag 30 december 2013 16:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee Cranston van Breaking Bad met Colbert..alternatieve Daft Punk clip omdat ze niet in de show wilde komen.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:
Lukt je niet...ik ga hard man al 410 posten ofzoquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik had trouwens nooit verwacht dat ik Daft Punk ooit zo spuugzat zou kunnen worden. Heb ze altijd leuk gevonden. Ik vind het nieuwe album een krappe 7 waard, de single "Get Lucky" is een leuke 8. Maar het wordt me gewoon veel te zwaar gehypet. Zo bijzonder is dit echt niet.![]()
Hihi, ik had lekker stoelverwarming en de top2000 aanquote:Op maandag 30 december 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik was net te laat thuisDe laatste 150 meter moest ik door de regen fietsen en keiharde wind tegen
-XOXO-![]()
Wat voor moois komt er nu aan?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit denken heel veel mensen overigens.quote:Op maandag 30 december 2013 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had trouwens nooit verwacht dat ik Daft Punk ooit zo spuugzat zou kunnen worden. Heb ze altijd leuk gevonden. Ik vind het nieuwe album een krappe 7 waard, de single "Get Lucky" is een leuke 8. Maar het wordt me gewoon veel te zwaar gehypet. Zo bijzonder is dit echt niet.
André Hazesquote:
356 -- Andre Hazes - Kleine Jongen
355 -- Queen - We Will Rock You
354 -- Ilse DeLange - I Still Cry
353 -- Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time To Say Goodbye
352 -- Eagles - One Of These Nights
351 -- Led Zeppelin - Immigrant Song
350 -- Queensr che - Silent Lucidity
349 -- Gerry Rafferty - Baker Street
348 -- Kiss - I Was Made For Loving You
347 -- Earth Wind & Fire - Fantasy
346 -- The Kinks - Lola
345 -- Andre Hazes - Geef Me Je Angst"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Het nieuws!quote:
Ik denk niet dat jij heel erg van kleine jongens houdt toch?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Doe even normaal.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ieuw, stoelverwarming. Dat je opeens weer weet hoe het ook alweer was als je als peuter in je broek had geplast. De eerste paar seconden dan.quote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi, ik had lekker stoelverwarming en de top2000 aanI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Zo vind ik Gorillaz weer een beetje ondergewaardeerd. Die hebben echt leuke nummers gemaakt, niets van te vinden in de top 2000 helaas.quote:Op maandag 30 december 2013 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had trouwens nooit verwacht dat ik Daft Punk ooit zo spuugzat zou kunnen worden. Heb ze altijd leuk gevonden. Ik vind het nieuwe album een krappe 7 waard, de single "Get Lucky" is een leuke 8. Maar het wordt me gewoon veel te zwaar gehypet. Zo bijzonder is dit echt niet.
Meezinguurquote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef FritsFlits het volgende:
356 -- Andre Hazes - Kleine Jongen
355 -- Queen - We Will Rock You
354 -- Ilse DeLange - I Still Cry
353 -- Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time To Say Goodbye
352 -- Eagles - One Of These Nights
351 -- Led Zeppelin - Immigrant Song
348 -- Kiss - I Was Made For Loving You
347 -- Earth Wind & Fire - Fantasy
346 -- The Kinks - Lola
345 -- Andre Hazes - Geef Me Je Angsten daarna bedenken wat ik ga bestellen om te eten
Ach, ik heb wel weer oliebollen meegekregenquote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi, ik had lekker stoelverwarming en de top2000 aan
quote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
ieuw, stoelverwarming. Dat je opeens weer weet hoe het ook alweer was als je als peuter in je broek had geplast. De eerste paar seconden dan.![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meezinguuren daarna bedenken wat ik ga bestellen om te eten
quote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat nog de laatste was wegstrijken tot strakjes misschien
Wut?quote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
ieuw, stoelverwarming. Dat je opeens weer weet hoe het ook alweer was als je als peuter in je broek had geplast. De eerste paar seconden dan.![]()
-XOXO-![]()
Ik heb vooral zin in Con Te Bonke[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja niets mis mee hoor, hoort gewoon in de nederlandse muziekgeschiedenis.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oja, etenquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meezinguuren daarna bedenken wat ik ga bestellen om te eten
![]()
![]()
Wie niet, wie niet..quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in Con Te BonkeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die had ik dan weer nietquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel weer oliebollen meegekregen
-XOXO-![]()
Nee geen trek in pizzaquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Daft Punk is ook echt zo'n band die politiek-correct wordt omarmd door mensen die eigenlijk niet van elektronische muziek houden, maar graag willen aantonen hoe ruimdenkend ze zijn. Ik vond "Electric" van de Pet Shop Boys in dat genre een veel, veel beter album.quote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit denken heel veel mensen overigens.![]()
Ieder zijn/haar dingquote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in Con Te Bonke![]()
![]()
Ik kan pas laat vanavond afwassen anders, echt geen zin in. Dus deze keer maar makkelijk.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die was het niet...quote:Op maandag 30 december 2013 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alvast een plaatje voor bij de uuropener..
[ afbeelding ]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dan is het wel goed.quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mits gecoverd door Wilfred Genee natuurlijk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oké, deze keer ken ik wel alle bandnamen van die voor mij nog onbekende nummers, dus ik zal ze vast wel weer allemaal kennenquote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef FritsFlits het volgende:
356 -- Andre Hazes - Kleine Jongen![]()
355 -- Queen - We Will Rock You![]()
354 -- Ilse DeLange - I Still Cry![]()
353 -- Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time To Say Goodbye![]()
352 -- Eagles - One Of These Nights![]()
351 -- Led Zeppelin - Immigrant Song![]()
348 -- Kiss - I Was Made For Loving You![]()
347 -- Earth Wind & Fire - Fantasy![]()
346 -- The Kinks - Lola![]()
345 -- Andre Hazes - Geef Me Je Angst
chocomel, maar het wordt iets andersquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Spannendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Loopt richting etenstijd..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wees blij dat je Ilse niet kentquote:Op maandag 30 december 2013 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, deze keer ken ik wel alle bandnamen van die voor mij nog onbekende nummers, dus ik zal ze vast wel weer allemaal kennen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Kleine jongenBeste nummer van Hazes
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ik heb Electric gisteren binnengehaald, ben benieuwdquote:Op maandag 30 december 2013 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daft Punk is ook echt zo'n band die politiek-correct wordt omarmd door mensen die eigenlijk niet van elektronische muziek houden, maar graag willen aantonen hoe ruimdenkend ze zijn. Ik vond "Electric" van de Pet Shop Boys in dat genre een veel, veel beter album.
Het album van DP was erg fijn hoor![]()
![]()
Nee, ik heb een grote neger weet je nogquote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij heel erg van kleine jongens houdt toch?
Ik ben niet echt van de PSBquote:Op maandag 30 december 2013 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daft Punk is ook echt zo'n band die politiek-correct wordt omarmd door mensen die eigenlijk niet van elektronische muziek houden, maar graag willen aantonen hoe ruimdenkend ze zijn. Ik vond "Electric" van de Pet Shop Boys in dat genre een veel, veel beter album.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ilse-hatersquote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wees blij dat je Ilse niet kent
Een weener op z'n tijd moet kunnen...quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Loopt richting etenstijd..![]()
Tot na Bocelli
Die heb je zelf?quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb een grote neger weet je nog[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig wel...quote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Kiss heeft eigenlijk maar een megahit gehad en dat was die
Forum Opties Forumhop: Hop naar: