expres tog hihiquote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
Je bent wat klinkers vergeten Hugo
Verder klopt de TT wel.
Weet ik tochquote:Op maandag 30 december 2013 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom, past ook precies bij meBen gek op foute dingen.
Whut? Hoezo WEER?quote:Op maandag 30 december 2013 14:00 schreef Drugshond het volgende:
Zullen we het maar weer over BDSM hebben.
Je begint er zelf over.quote:Op maandag 30 december 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
Niet zo stoer doen trouwens joh. Zo fout ben je nou ook weer niet
Ik zei een beetje... zoals je reageerde deed je net alsof het meer dan een beetje was.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja lawinepijlen eraan + jerrycan benzine.
Lol. Goed plan.quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja lawinepijlen eraan + jerrycan benzine.
Kom hier en buig voorover... dammitquote:
Kom jij maar hier joh. Buig ik voor jequote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom hier en buig voorover... dammit
Die had ik al klaarstaan schat...quote:
Niet iedereen denkt dat he.quote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef 3-voud het volgende:
en iedereen maar denken dat je zo braaf en degelijk bent
Ja ga wat nuttigs doen jij.quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef 3-voud het volgende:
En daar sluiten we 2013 maar mee af.
Ik ga me nuttig maken. Happy uiteinde allemaal, tot volgend jaar.
Alsof jij je laat wegjagen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
Ik blijf wel weg dan. Als dat de reden is dat je het WEER een kuttopic noemt.
Oja sorryquote:Op maandag 30 december 2013 17:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee nee nee.... het is nog steeds goedemiddag.
Wat doe jij jezelf toch allemaal aan. BZV, schaatsen...quote:Op maandag 30 december 2013 17:58 schreef Jian het volgende:
Ik kijk schaatsen, dames 5 km, ...... wat een zit
Jian is een echte kerel.quote:Op maandag 30 december 2013 18:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat doe jij jezelf toch allemaal aan. BZV, schaatsen...
Dat is nog niks, ik overweeg Utopia te gaan volgen .......quote:Op maandag 30 december 2013 18:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat doe jij jezelf toch allemaal aan. BZV, schaatsen...
Ik ook, dat is nog erger.quote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nog niks, ik overweeg Utopia te gaan volgen .......
quote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nog niks, ik overweeg Utopia te gaan volgen .......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeker wel, ik heb nog geen paspoort en ik weet ook eigenlijk nog niet of ik streams ga kijken.......quote:Op maandag 30 december 2013 18:06 schreef Specularium het volgende:
Maar volgens mij is het bij jou al geen overwegen meer.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Sowieso het begin volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna kijkt er behalve op FOK! niemand meer.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Afleveringen kijken is niet echt volgen, streams kijken en je roekeloos in de rellen storten die op zeker in het subforum gaan ontstaan, .... dat is Utopia volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De eerste maand zijn de streams gratis, dus ik ga wel een paspoort, met fake-gegevens uiteraard, aanmaken denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso het begin volgen.
Daarna kijkt er behalve op FOK! niemand meer.
Meeeeeeeeeeeeehquote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Afleveringen kijken is niet echt volgen, streams kijken en je roekeloos in de rellen storten die op zeker in het subforum gaan ontstaan, .... dat is Utopia volgen
Streamlocks zijn kut inderdaad, maar zoals ik altijd zeg, de echte RLS speelt zich af op het forum!quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeh
Dan kijk je naar zo'n stream en wanneer het uit de klauwen loopt doet ie het ineens niet
heel jammer was dat bij DGK
Gewoon paar cams op je 2e (of 3e) scherm laten draaien en het is net alsof je onbetaald beveiligingswerkzaamheden verrichtquote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Streamlocks zijn kut inderdaad, maar zoals ik altijd zeg, de echte RLS speelt zich af op het forum!
Erben kan echt niks, ja hard trainen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
Oh, Rintje en Erben als analisten bij het schaatsen, lekker poep praten dus .....
Daarom ga ik er sowieso posten en niks kijken (denk ik).quote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Afleveringen kijken is niet echt volgen, streams kijken en je roekeloos in de rellen storten die op zeker in het subforum gaan ontstaan, .... dat is Utopia volgen
Dat doe ik bij controversiële reeksen in NWS, zoals die over de vermiste broertjes. Niks lezen en volle bak rellenquote:Op maandag 30 december 2013 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom ga ik er sowieso posten en niks kijken (denk ik).
Bij Utopia wordt dat hetzelfde.quote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef Kentoet het volgende:
Bij DGK waren de tv-uitzendingen geen reet aan, heb ik er ook maar weinig van gezien.
Vooral streams en Fok! en vooral 's nachts.
Ik was toen nog geen mod maar dat topic liep echt regelmatig helemaal uit de hand.quote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat doe ik bij controversiële reeksen in NWS, zoals die over de vermiste broertjes. Niks lezen en volle bak rellen
Dat hoop ik wel. En weer veel drugs, vechten en hoeren natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Utopia wordt dat hetzelfde.
Graag gedaanquote:Op maandag 30 december 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was toen nog geen mod maar dat topic liep echt regelmatig helemaal uit de hand.
De schuld ligt tbh voor 90% bij Whiskersquote:Op maandag 30 december 2013 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het allemaal jouw schuld was.
Iedereen zat in dat topic.
Jawel het was Huug zijn schuld, ... grotendeels zekerquote:Op maandag 30 december 2013 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het allemaal jouw schuld was.
Iedereen zat in dat topic.
Ik had al wel besloten dat als ik niet weet wiens schuld het is dat Hugo het dan gedaan heeft.quote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel het was Huug zijn schuld, ... grotendeels zeker
Dat is wel de algemene regel in NWS volgens mijquote:Op maandag 30 december 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had al wel besloten dat als ik niet weet wiens schuld het is dat Hugo het dan gedaan heeft.
Dat is eigenlijk wel een kwalijke zaakquote:Op maandag 30 december 2013 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is wel de algemene regel in NWS volgens mij
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet de goede instelling Tem.
Spellcheckers zijn altijd de lul, comes with the job ....quote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een kwalijke zaak
Is goor dus je mist niks.quote:
of zelf gemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je het bij een paupertent gehaald.
Oh dat ligt eraanquote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef Specularium het volgende:
Zegt Hugo eigenlijk patat of friet?
Dat maakt wel uit.
De moeder van mijn ex maakte het wel eens, maar die kan inderdaad niet koken.quote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je het bij een paupertent gehaald.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 30 december 2013 21:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh dat ligt eraan
Patatje oorlog maar frietje speciaal
jwz
Het is niet voor niets een ex.quote:Op maandag 30 december 2013 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De moeder van mijn ex maakte het wel eens, maar die kan inderdaad niet koken.
Daarom raspatat.quote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef Jian het volgende:
Ik zie me al staan "Mag ik 2 friet speciaal.." en die snackbar eigenaar maar meewarig zuchten en met zijn hoofd schudden
Precies, beter kwijt dan rijk bleek achteraf. Zo gaat dat.quote:
snackbarquote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef Jian het volgende:
Ik zie me al staan "Mag ik 2 friet speciaal.." en die snackbareigenaar maar meewarig zuchten en met zijn hoofd schudden
Had ie wel een beetje fatsoenlijke pener?quote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, beter kwijt dan rijk bleek achteraf. Zo gaat dat.
Een frikandel speciaal.quote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ie wel een beetje fatsoenlijke pener?
Ook al niet.quote:Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ie wel een beetje fatsoenlijke pener?
Kijkwaardige filmquote:Op maandag 30 december 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
Slumdog Millionaire.
Is dat leuk? Komt zo op 3.
Ik moest weer lachen om het fragment van Toine.quote:Op maandag 30 december 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Merel Westrik is 1e bij die quiz van BNN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou jij van boomstronken?quote:
Nee liever vrouwenbenen dan kippenpootjesquote:
Oh dat komt goed uit danquote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee liever vrouwenbenen dan kippenpootjes
Pics van Njo.quote:Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee liever vrouwenbenen dan kippenpootjes
Ik heb geen pics van mijn volslanke benen.quote:
Volgens mij staan die wel in het 'wat draag je vandaag?' topic.quote:Op maandag 30 december 2013 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mijn volslanke benen.
Je zou niet durvenquote:Op maandag 30 december 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij staan die wel in het 'wat draag je vandaag?' topic.
Waar ik overigens nooit kijk.
Alleen een dikke buik, maar slanke armen en benen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben die dunne benen? Karina wel denk ik maar Arjan zei laatst nog dat hij dik was.
Ik denk het. Geen zandloper in ieder geval.quote:
Ah, ok.quote:Op maandag 30 december 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zitten gewoon hier zo:
TV / 5 Jaar Later - deel 6: Langzaam op naar het faillissement.
Het is een beetje jammer allemaal ja.quote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef Kentoet het volgende:
Ik ben afgehaakt, wat een flopshow die Youp.
Allemaal zure zeikerds.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:00 schreef Njosnavelin het volgende:
54000 vuurwerkklachten al. Niet zo gek als je ziet hoe het er aan toe gaat, en dan zit ik niet eens in een grote stad.
quote:Top 100 van maandag 30 december 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1712 FritsFlits
02. 1005 Mexicanobakker
03. 0685 D.
04. 0632 Uccie
05. 0545 Dagoduck
Amerikanen,quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:52 schreef Jian het volgende:
Ik zag net dat de Amerikaanse ambassade speciaal waarschuwt voor het gevaar van het Nederlandse gebruik om zelf vuurwerk af te steken ..........
Vuurwerktokkies ....
FEE / Vier hier dat het Oudejaarsavond regent *O*quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef Jian het volgende:
Morgen regen en toenemende wind, wat lullig nou voor de Vuurwerkgekkies ...
Amsterdammers verdienen sowieso een augurk in hun anus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:01 schreef Jian het volgende:
De meeste klachten over vuurwerk komen uit Amsterdam ......
damn, wat laten die vuurwerktokkies zich weer kennen, goed topicquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
FEE / Vier hier dat het Oudejaarsavond regent *O*
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:48 schreef Latert het volgende:
Mijn oud-en-nieuw UI is af.
[ afbeelding ]
tof welquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:48 schreef Latert het volgende:
Mijn oud-en-nieuw UI is af.
[ afbeelding ]
vuurwerktokkiequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:58 schreef Specularium het volgende:
Jian staat nu gewoon stiekem zijn pijltjes af te steken.
Ja zo snel hoef je niet te posten hier op dit moment.quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:56 schreef sp3c het volgende:
gelukkig is het toch een flopshow vandaag
2014 bekt lekkerder.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:22 schreef Latert het volgende:
Nog even genieten van de laatste paar uurtjes 2013 die we nog hebben.
alleen jammer dat je daar pas in september aan gewend bent geraaktquote:
Dat zijn de fanatiekelingen, het mag vanaf 1000uur dus die gaan meteen los. Ook wel wat kindjes die al die tijd hebben moeten wachten op hun vuurwerkjes, die steken er alvast een paar af omdat het nu mag.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:22 schreef sp3c het volgende:
men begint hier nu ook voorzichtig wat te knallen
waarom zo vroeg
Jij ook een fijne jaarwisseling!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:09 schreef Uccie het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal....en voorzichtig doen
Die swaffelaar is de ergste, die heeft zich nu ook ergens verstopt.quote:
Bij mij is het er maar 1 van de 2. Die is panisch, kruipt haar hok in of probeert een "holletje" te vinden of gaat in de badkamer liggen (dat is allemaal steen dus dat geeft het gevoel van een grot/bunker of zo, ze denkt dat ze daar veiliger is).quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Die honden worden helemaal gek hier, rennen zenuwachtig jankend door het huis.
Ah, wel zielig hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij mij is het er maar 1 van de 2. Die is panisch, kruipt haar hok in of probeert een "holletje" te vinden of gaat in de badkamer liggen (dat is allemaal steen dus dat geeft het gevoel van een grot/bunker of zo, ze denkt dat ze daar veiliger is).
Het is er niet meer uit te krijgen ook, we hebben haar getrained en alles.. op een militair oefenterrein zijn we haar wel eens kwijtgeraakt, anderhalve dag later teruggevonden.. Die kan er gewoon echt niet tegen, de andere hond heeft er totaal geen last van en gaat ook gewoon naar buiten.
http://www.detuinen.nl/ba(...)tm_medium=affiliatesquote:
Oh okee, ken ik niet. Vraag me wel af hoe dat werkt. Het lijkt me dat je maar heel weinig alcohol binnen krijgt want het is ook geschikt voor zwangere vrouwen en kinderen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.detuinen.nl/ba(...)tm_medium=affiliates
Zit alcohol in.. is op advies van de dierenarts.. klein beetje op haar tong spuiten, wordt ze rustiger.
Ik weet ook niet hoe het precies werkt. Maar we hebben de afgelopen jaren heel veel dingen geprobeerd toen bleek dat ze er niet op te trainen was. Tot aan een draadloze koptelefoon aan toe, ja echt.. en die spray is het enige wat haar een beetje kalmer maakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, ken ik niet. Vraag me wel af hoe dat werkt. Het lijkt me dat je maar heel weinig alcohol binnen krijgt want het is ook geschikt voor zwangere vrouwen en kinderen.
ik ga er daar een paar van kopen tegen drukke kutkinderenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.detuinen.nl/ba(...)tm_medium=affiliates
Zit alcohol in.. is op advies van de dierenarts.. klein beetje op haar tong spuiten, wordt ze rustiger.
Ik doe mijn best want keelontsteking maar geloof me dat is niet zo makkelijk als het lijkt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:34 schreef Jian het volgende:
Liever wat slapen, 't wordt een lange nacht ......
Goed doorsmeren danquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best want keelontsteking maar geloof me dat is niet zo makkelijk als het lijkt.
ja dat snap ik, daarom vraag ik het later nog een keer, misschien is het dan wat andersquote:
nee=nee meisje!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie niks anders aan je hoofd. Sjongejonge.
Een glas hele koude melk is lekker jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:40 schreef sp3c het volgende:
meestal zie ik bv een glas melk en dan denk ik
gadver nee zeg, die shit is vies mang!
maar heel af en toe denk ik ... ja mang, goed melkje gaat er wel in vandaag
Ik ga zo weer thee met honing maken, nu eerst maar evn douchen en naar de winkel en dan nog lekker mijn bed weer in.quote:
als ik een fles meeneemquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Een glas hele koude melk is lekker ja![]()
Maar ik neem nu liever een glas Rivella.
Ik ga straks weg dus dan heb je pech, sta je voor een dichte deurquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik een fles meeneem
gaat dan de panterjas uit of is dat niet genoeg?
Ook gewoon gelijk 'jullie'quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie niks anders aan je hoofd. Sjongejonge.
nou dan blijf ik gewoon thuisquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga straks weg dus dan heb je pech, sta je voor een dichte deur
Zelfde tot volgend jaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:52 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ik ga ook ff weg
fijne jaarwisseling Karina
zie je volgend jaar wel weer
Tot straks meid.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga straks weg dus dan heb je pech, sta je voor een dichte deur
Niet nodig, gaat toch uit.quote:
op 01-01-2014 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Denken jullie dat er in 2014 iets opbloeit tussen Karina en 3-voud?
3-voud misschien niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:33 schreef Karina het volgende:
Op 1-1 ben ik denk ik te dronken voor enige romantiek.
Corrie en dr pakken mensen ...quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:20 schreef Karina het volgende:
Ik verwacht jou ook wel in pak natuurlijk.
Gezellig. Wij gaan op mijn aandringen gourmettenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:29 schreef Specularium het volgende:
Ik ben gewoon hier.
Stukje VI, daarna Theo.
Dan het huis van die kutoverbuurman naar de tering blazen.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gezellig. Wij gaan op mijn aandringen gourmetten
Welke spellen?quote:
Marco doet zijn oogjes dicht, papa haalt een lichaamsdeel langs zijn neus en dan moet hij raden wat het is.quote:
Geen idee, maar vast iets waar ik heel fanatiek van wordt.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marco doet zijn oogjes dicht, papa haalt een lichaamsdeel langs zijn neus en dan moet hij raden wat het is.
jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen idee, maar vast iets waar ik heel fanatiek van wordt.
Hugo gaat hier zo iets van zeggen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marco doet zijn oogjes dicht, papa haalt een lichaamsdeel langs zijn neus en dan moet hij raden wat het is.
Hebben jullie van.die toffe spellen zoals kolonisten van catan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
En een nette 46176 bytesquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:58 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wel oog voor detail met dat lontje.
Ja maar je weet, YOLO enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:20 schreef Specularium het volgende:
Ganzenbord, nou dan gaat het dak eraf.
Gelukkig kwam hij niet in je mond.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:25 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat ik nu niet een paar pijlen heb.
Reed net wel vlak langs een bommetje, dat was wat minder maar goed.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig kwam hij niet in je mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |