expres tog hihiquote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
Je bent wat klinkers vergeten Hugo
Verder klopt de TT wel.
Weet ik tochquote:Op maandag 30 december 2013 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom, past ook precies bij meBen gek op foute dingen.
Whut? Hoezo WEER?quote:Op maandag 30 december 2013 14:00 schreef Drugshond het volgende:
Zullen we het maar weer over BDSM hebben.
Je begint er zelf over.quote:Op maandag 30 december 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
Niet zo stoer doen trouwens joh. Zo fout ben je nou ook weer niet
Ik zei een beetje... zoals je reageerde deed je net alsof het meer dan een beetje was.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja lawinepijlen eraan + jerrycan benzine.
Lol. Goed plan.quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja lawinepijlen eraan + jerrycan benzine.
Kom hier en buig voorover... dammitquote:
Kom jij maar hier joh. Buig ik voor jequote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kom hier en buig voorover... dammit
Die had ik al klaarstaan schat...quote:
Niet iedereen denkt dat he.quote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef 3-voud het volgende:
en iedereen maar denken dat je zo braaf en degelijk bent
Ja ga wat nuttigs doen jij.quote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef 3-voud het volgende:
En daar sluiten we 2013 maar mee af.
Ik ga me nuttig maken. Happy uiteinde allemaal, tot volgend jaar.
Alsof jij je laat wegjagen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
Ik blijf wel weg dan. Als dat de reden is dat je het WEER een kuttopic noemt.
Oja sorryquote:Op maandag 30 december 2013 17:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee nee nee.... het is nog steeds goedemiddag.
Wat doe jij jezelf toch allemaal aan. BZV, schaatsen...quote:Op maandag 30 december 2013 17:58 schreef Jian het volgende:
Ik kijk schaatsen, dames 5 km, ...... wat een zit
Jian is een echte kerel.quote:Op maandag 30 december 2013 18:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat doe jij jezelf toch allemaal aan. BZV, schaatsen...
Dat is nog niks, ik overweeg Utopia te gaan volgen .......quote:Op maandag 30 december 2013 18:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat doe jij jezelf toch allemaal aan. BZV, schaatsen...
Ik ook, dat is nog erger.quote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nog niks, ik overweeg Utopia te gaan volgen .......
quote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is nog niks, ik overweeg Utopia te gaan volgen .......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeker wel, ik heb nog geen paspoort en ik weet ook eigenlijk nog niet of ik streams ga kijken.......quote:Op maandag 30 december 2013 18:06 schreef Specularium het volgende:
Maar volgens mij is het bij jou al geen overwegen meer.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Sowieso het begin volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna kijkt er behalve op FOK! niemand meer.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Afleveringen kijken is niet echt volgen, streams kijken en je roekeloos in de rellen storten die op zeker in het subforum gaan ontstaan, .... dat is Utopia volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De eerste maand zijn de streams gratis, dus ik ga wel een paspoort, met fake-gegevens uiteraard, aanmaken denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sowieso het begin volgen.
Daarna kijkt er behalve op FOK! niemand meer.
Meeeeeeeeeeeeehquote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Afleveringen kijken is niet echt volgen, streams kijken en je roekeloos in de rellen storten die op zeker in het subforum gaan ontstaan, .... dat is Utopia volgen
Streamlocks zijn kut inderdaad, maar zoals ik altijd zeg, de echte RLS speelt zich af op het forum!quote:Op maandag 30 december 2013 18:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeh
Dan kijk je naar zo'n stream en wanneer het uit de klauwen loopt doet ie het ineens niet
heel jammer was dat bij DGK
Gewoon paar cams op je 2e (of 3e) scherm laten draaien en het is net alsof je onbetaald beveiligingswerkzaamheden verrichtquote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Streamlocks zijn kut inderdaad, maar zoals ik altijd zeg, de echte RLS speelt zich af op het forum!
Erben kan echt niks, ja hard trainen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
Oh, Rintje en Erben als analisten bij het schaatsen, lekker poep praten dus .....
Daarom ga ik er sowieso posten en niks kijken (denk ik).quote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Afleveringen kijken is niet echt volgen, streams kijken en je roekeloos in de rellen storten die op zeker in het subforum gaan ontstaan, .... dat is Utopia volgen
Dat doe ik bij controversiële reeksen in NWS, zoals die over de vermiste broertjes. Niks lezen en volle bak rellenquote:Op maandag 30 december 2013 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom ga ik er sowieso posten en niks kijken (denk ik).
Bij Utopia wordt dat hetzelfde.quote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef Kentoet het volgende:
Bij DGK waren de tv-uitzendingen geen reet aan, heb ik er ook maar weinig van gezien.
Vooral streams en Fok! en vooral 's nachts.
Ik was toen nog geen mod maar dat topic liep echt regelmatig helemaal uit de hand.quote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat doe ik bij controversiële reeksen in NWS, zoals die over de vermiste broertjes. Niks lezen en volle bak rellen
Dat hoop ik wel. En weer veel drugs, vechten en hoeren natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Utopia wordt dat hetzelfde.
Graag gedaanquote:Op maandag 30 december 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was toen nog geen mod maar dat topic liep echt regelmatig helemaal uit de hand.
De schuld ligt tbh voor 90% bij Whiskersquote:Op maandag 30 december 2013 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het allemaal jouw schuld was.
Iedereen zat in dat topic.
Jawel het was Huug zijn schuld, ... grotendeels zekerquote:Op maandag 30 december 2013 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat het allemaal jouw schuld was.
Iedereen zat in dat topic.
Ik had al wel besloten dat als ik niet weet wiens schuld het is dat Hugo het dan gedaan heeft.quote:Op maandag 30 december 2013 18:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel het was Huug zijn schuld, ... grotendeels zeker
Dat is wel de algemene regel in NWS volgens mijquote:Op maandag 30 december 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had al wel besloten dat als ik niet weet wiens schuld het is dat Hugo het dan gedaan heeft.
Dat is eigenlijk wel een kwalijke zaakquote:Op maandag 30 december 2013 18:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is wel de algemene regel in NWS volgens mij
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet de goede instelling Tem.
Spellcheckers zijn altijd de lul, comes with the job ....quote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een kwalijke zaak
Is goor dus je mist niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |