Ik heb een niet zo leuke afspraak staan waar ik eigenlijk geen zin in hebquote:
Ja, maar wél dat ik geen goede TT kon bedenken..quote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat neemt niemand je kwalijk denk ik
Waarom zouden we je dat kwalijk nemen?quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, maar wél dat ik geen goede TT kon bedenken..
Ik heb alleen maar een heel erg leuke afspraak staan voor vandaagquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een niet zo leuke afspraak staan waar ik eigenlijk geen zin in heb![]()
Maar zodra die voorbij is gaat het vast een mooie dag worden <3
Die heb ik morgenquote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een heel erg leuke afspraak staan voor vandaag
Die van mij loopt door t/m morgenmiddagquote:
Die van mij tot in het nieuwe jaarquote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij loopt door t/m morgenmiddag
Oke.quote:Op maandag 30 december 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij tot in het nieuwe jaar
quote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Het schijnt dat het vanochtend glad was buiten?
Mogguh!!quote:
Vanavond ga ik proberen vroeg naar bed te gaan, morgen nachtje doorhalenquote:Op maandag 30 december 2013 11:59 schreef theboss6 het volgende:
3 uur gaan slapen doe ik vanaf vandaag niet meer. Veeel te moe.
Ik zie wel......ughquote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond ga ik proberen vroeg naar bed te gaan, morgen nachtje doorhalen
Haha, dat soort berichtjes stuur ik ook altijd. Of nog even vragen waar we ook alweer precies hadden afgesproken.quote:Op maandag 30 december 2013 12:13 schreef PeuRac het volgende:
Oeps, was helemaal vergeten dat ik nog een lunchafspraak had staan![]()
Is maar goed dat ze me een berichtje stuurde om de tijd te veranderen
normaal ben ik best scherp hierop, dit stond ook niet in mijn agendaquote:Op maandag 30 december 2013 12:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, dat soort berichtjes stuur ik ook altijd. Of nog even vragen waar we ook alweer precies hadden afgesproken.
Kijk anders even in KPD...quote:Op maandag 30 december 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
Jammer genoeg is er nu geen lekker chickie op kantoor
Dat valt idd vies tegen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want daar zit veel lekkers?
Laat men lekker zeikenquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, maar wél dat ik geen goede TT kon bedenken..
Niet veel, zit echt wel lekkers tussenquote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want daar zit veel lekkers?
Ohaiquote:Op maandag 30 december 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Niet veel, zit echt wel lekkers tussen
Fijne dag schat.quote:
Makroquote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef fietsie het volgende:
Ik ga kijken of er nog eenbeetje vuurwerk te koop is, en dat zonder enorme wachtrijen vol ehm... nou ja. Laten we het "medemensen" noemen.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Vanwege je ronddraaiende smiley zei ik dat
Achso! Okequote:Op maandag 30 december 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Die draait ff een rondje om alles te showen
Never mind![]()
Okay dan maarquote:
Vandaar dat ik geen winterdepressie heb dit jaarquote:
Viespeukquote:Op maandag 30 december 2013 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen winterdepressie heb dit jaar
Ik help op zo'n moment ook graag mee in de vrouwelijke gezondheidquote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks vies. Hartstikke lekker
Niet bij jou natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik help op zo'n moment ook graag mee in de vrouwelijke gezondheid
*schopt*quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Maar mijn luie kont heeft geen zin om van de bank te komen
Best wel toch?quote:
Ja jij moet er toch vanaf?quote:Op maandag 30 december 2013 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neh
[..]
Als je dat maar laat![]()
Maar daar mag mijn bank niet de dupe van zijnquote:
Pff, jij weet ook niet wat je wilt hequote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar daar mag mijn bank niet de dupe van zijn
Jawel. Ik wil mijn luie kont van de bank af.quote:Op maandag 30 december 2013 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pff, jij weet ook niet wat je wilt he
Ga doen dan, zorg dat je scharrel straks wat lekkers aan kan biedenquote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil mijn luie kont van de bank af.
Ik kan hem ook wel wat lekkers aanbieden zonder naar de winkel te gaanquote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ga doen dan, zorg dat je scharrel straks wat lekkers aan kan bieden
Ja vast.quote:
Voyager kijken?quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
Nog één bakkie en dan maar weer eens richting huis.
quote:
Voorspelbaar welquote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan hem ook wel wat lekkers aanbieden zonder naar de winkel te gaan
Ouwe snoepert!quote:
Ja.quote:
7of9 natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht huh? Voyager?
Maar Seven natuurlijk![]()
Of gaat C4 voor Janeway?
Seven en B'ellana (ofzo)quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht huh? Voyager?
Maar Seven natuurlijk![]()
Of gaat C4 voor Janeway?
quote:
Moet je maar niet de bal voor een open doel leggenquote:
Psst, dat is nep.quote:Op maandag 30 december 2013 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoofd doet toch afbreuk hoor
Zonder Klingon kop dan;quote:Op maandag 30 december 2013 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoofd doet toch afbreuk hoor
Jouw dapperheid ook.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je maar niet de bal voor een open doel leggen
Nee, echt?quote:
Nee, dat wordt er niet beter opquote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder Klingon kop dan;
[ afbeelding ]
Burnquote:
Ja wat? Hij durft mij en GvsE niet eens te meeten.quote:
Ik zeg maar niks, ik heb inside infoquote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Hij durft mij en GvsE niet eens te meeten.
jij hebt m natuurlijk gezegd dat ie het niet mocht of anders dat jullie relatie over is? Ik heb je door.quote:Op maandag 30 december 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks, ik heb inside info
Zo jaloers ben ikquote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt m natuurlijk gezegd dat ie het niet mocht of anders dat jullie relatie over is? Ik heb je door.
ik zal mn aansteker onder die tong houden als je m niet snel terug in die mond proptquote:
Ja daar was ik al achter.quote:Op maandag 30 december 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks, ik heb inside info
Dat dmde hij me jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt m natuurlijk gezegd dat ie het niet mocht of anders dat jullie relatie over is? Ik heb je door.
op mij en hups? Ja, dan zou ik ook bang worden om mijn vriendje naar ons toe te sturenquote:
mannenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal mn aansteker onder die tong houden als je m niet snel terug in die mond propt
quote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar moet je wat aan doen hoor.. Straks kom je helemaal nergens meerquote:Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rival is een beetje jaloers aangelegd.
Ik ben juist bang dat jullie dan niet meer van mijn lieve vriendje afblijvenquote:Op maandag 30 december 2013 14:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op mij en hups? Ja, dan zou ik ook bang worden om mijn vriendje naar ons toe te sturen
quote:Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rival is een beetje jaloers aangelegd.
alsof mijn maatstaven zo laag liggen?quote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat jullie dan niet meer van mijn lieve vriendje afblijven
Ik hoor weleens wat en ik zeg, Jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alsof mijn maatstaven zo laag liggen?
Same here!quote:Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik schaam mij nergens voor / mij maak je niet bang
Niet elke vent moet zich daar uit kopen hoorquote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb Sedan al een overlevingstip aangeboden.
Als hij slim is volgt hij je raad op!quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja oke. De laatste tijd liggen mijn maatstaven erg laag, maar ach, scharrel doet een leuke poging en ik ben te lui om verder te zoeken atmquote:
mij leek het soms wel een slimme jongen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij slim is volgt hij je raad op!
quote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja oke. De laatste tijd liggen mijn maatstaven erg laag, maar ach, scharrel doet een leuke poging en ik ben te lui om verder te zoeken atm
quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Niet elke vent moet zich daar uit kopen hoor
I dunnoquote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij slim is volgt hij je raad op!
Alweer? Stelletje vampiers blijven het ook..quote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Meh, zo aankleden en bloed gaan prikken
zoveel plek over op mn koelkastquote:
Jij wel toch!quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Niet elke vent moet zich daar uit kopen hoor
Als er met wat anders in je geprikt wordt, vind je het ook niet ergquote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Meh, zo aankleden en bloed gaan prikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest eigenlijk de 18e alquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alweer? Stelletje vampiers blijven het ook..
Ik las gisteren nog iets over "ik kon niet meer" Dus dat zal een beste poging geweest zijn jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja oke. De laatste tijd liggen mijn maatstaven erg laag, maar ach, scharrel doet een leuke poging en ik ben te lui om verder te zoeken atm
quote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er met wat anders in je geprikt wordt, vind je het ook niet ergdie doen het meestal ook niet in mn armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
ik had het vtv al opgewarmd natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog iets over "ik kon niet meer" Dus dat zal een beste poging geweest zijn ja
Dat lijkt me niet prettig neequote:Op maandag 30 december 2013 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die doen het meestal ook niet in mn arm
Dan krijg je te horen dat je o&n beter bij gvse kan gaan vieren dan in Amsterdam bijv.quote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar moet je wat aan doen hoor.. Straks kom je helemaal nergens meer
Euh.. hmmkayquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk de 18e al
geen idee, wel lekker zacht huidje daarquote:
Doe buuf de groetenquote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef PeuRac het volgende:
Zo lunch op, veel te laat maar goed. Snel spullen pakken zo wanneer ik thuis ben en dan weer weg.
wat eigenlijk natuurlijk ook zo isquote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan krijg je te horen dat je o&n beter bij gvse kan gaan vieren dan in Amsterdam bijv.
ja kom, dat kunnen ze toch niet verwachten, ook ik heb het druk gehad met die klotefeestdagen enzoquote:
Is ookquote:Op maandag 30 december 2013 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja kom, dat kunnen ze toch niet verwachten, ook ik heb het druk gehad met die klotefeestdagen enzo
quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan krijg je te horen dat je o&n beter bij gvse kan gaan vieren dan in Amsterdam bijv.
En het is niet alsof ze er iets mee doenquote:Op maandag 30 december 2013 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja kom, dat kunnen ze toch niet verwachten, ook ik heb het druk gehad met die klotefeestdagen enzo
Schat ik zou dolgraag het nieuwe jaar met jouw gezelschap beginnen maar alleen al vanwege zijn opmerking dus niet!quote:Op maandag 30 december 2013 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat eigenlijk natuurlijk ook zo is
Ik ga gezellig naar de onderburen waar het natuurlijk de halve avond over mn ex gaat. Jippiekajee.
Wij welquote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
2 collega's zijn al 3 kwartier aan het pauze houden. Ik wil niet weten wat ze aan het doen zijn
quote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
2 collega's zijn al 3 kwartier aan het pauze houden. Ik wil niet weten wat ze aan het doen zijn
Ja dat kan ik me voorstellen dat je dat niet gewend bent.quote:
Survival kit mee, verband trommel, gaat goedkomenquote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lefgozer wel he?!quote:
vraag maar na aan je moeder.. Met O&N zit je toch hierquote:Op maandag 30 december 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik zou dolgraag het nieuwe jaar met jouw gezelschap beginnen maar alleen al vanwege zijn opmerking dus niet!![]()
@ Rival: jij intimideert mij
precies.. En me bellen dat mijn ontstekingswaarden nog steeds te hoog zijn maar nog steeds niet weten hoe het komtquote:Op maandag 30 december 2013 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
En het is niet alsof ze er iets mee doen
ja kwijtraken
Daar heb ik dan weer geen idee vanquote:Op maandag 30 december 2013 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, wel lekker zacht huidje daar
Zoonlief had al tegen oma gezegd dat ik naar Amsterdam ga. Rotjong.quote:Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vraag maar na aan je moeder.. Met O&N zit je toch hier
oke, incl. Hotel?quote:Op maandag 30 december 2013 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoonlief had al tegen oma gezegd dat ik naar Amsterdam ga. Rotjong.
Jij gaat dus mee naar Amsterdam.
Nee maar ook hier mag je alleen buiten roken.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar ook hier mag je alleen buiten roken.
quote:
Ach, laat ze maar. Blijkbaar leven ze nog in de illusie dat jij mij mag doenquote:
En ik mag niet met de deken om me heen buiten gaan roken.quote:
ik las het gisteren ja..quote:Op maandag 30 december 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik mag niet met de deken om me heen buiten gaan roken.
Daar heb jij niks aan hoor.quote:
En hij dreigt om Amstel in huis te halen ipv Hertog!quote:
geen slootwaterquote:Op maandag 30 december 2013 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hij dreigt om Amstel in huis te halen ipv Hertog!
je was toch gestopt?quote:Op maandag 30 december 2013 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik mag niet met de deken om me heen buiten gaan roken.
Dat dus!quote:Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen slootwaterdan nog liever water
slapen?quote:
oh, dat!!quote:
Was ja. Ik ben te zwak.quote:
Slapen zit niet in mijn planning voor nieuwjaarsnacht.quote:
Maar als jullie naar Amsterdam gaan mogen jullie best op mijn airobed belanden hoorquote:Op maandag 30 december 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slapen zit niet in mijn planning voor nieuwjaarsnacht.
Schat als jij voor gvse een treinkaartje regelt zorg ik dat zij op je airobed beland!quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als jullie naar Amsterdam gaan mogen jullie best op mijn airobed belanden hoor
Pffff dan zeg ik ik hier rechtsaf is het airobed en lok ik haar zo de mijne inquote:Op maandag 30 december 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat als jij voor gvse een treinkaartje regelt zorg ik dat zij op je airobed beland!
Ik heb al een halve boxspring gereserveerd.
dat gaat dus niet meer werken nu he?quote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Pffff dan zeg ik ik hier rechtsaf is het airobed en lok ik haar zo de mijne in
Voorspelbaarquote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Pffff dan zeg ik ik hier rechtsaf is het airobed en lok ik haar zo de mijne in
Chick mn app is weer dood. Niet twijfelen gewoon verzenden. Door dat soort gasten zitten de eerlijke mensen in de shit! Geen medelijden mee!quote:Op maandag 30 december 2013 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat gaat dus niet meer werken nu he?
mja, is het niet een zielige wraakactie?quote:Op maandag 30 december 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick mn app is weer dood. Niet twijfelen gewoon verzenden. Door dat soort gasten zitten de eerlijke mensen in de shit! Geen medelijden mee!
Ja ook wel.quote:Op maandag 30 december 2013 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, is het niet een zielige wraakactie?
Jawel want die is stiekem linksafquote:Op maandag 30 december 2013 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat gaat dus niet meer werken nu he?
kijk.. En daarom twijfel ik dus..quote:
je hebt het nu gewoon geheel verpest voor jezelfquote:
Zo te lezen waarschijnlijk wel, dus niet sturen. Eer aan jezelf houden enzoquote:Op maandag 30 december 2013 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, is het niet een zielige wraakactie?
Met mn moeder?quote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef theboss6 het volgende:
Zo lekker oliebollen bakken. Ik kan me helemaal volvreten. Hoe ging het gesprek huppel?
Enige dat ik heb gedaan is het verplaatsen van mijn bed naar het airobedquote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt het nu gewoon geheel verpest voor jezelf
quote:Op maandag 30 december 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met mn moeder?
Goed hoor, die denkt dat ik met gvse op pad ga.
Na al die jaren nog steeds geen succesverhaal!quote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt het nu gewoon geheel verpest voor jezelf
iets eruit halen is het toch?quote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
Godver
In alle haast vanmorgen vergeten vlees eruit te leggen
maar die combo maakt geen eruitleggenquote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan moet ik het toch ergens neerleggen?
Contaminatie noemen ze dat.quote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
maar die combo maakt geen eruitleggen
Geen goed Nederlands.quote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
Bovendien staat er geen 'eruit leggen' maar 'eruit te leggen', en volgens mij is het gewoon goed Nederlands.
Dat staat er ook niet. En eruit leggen is los van elkaar.quote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
maar die combo maakt geen eruitleggen
Het klopt niet.quote:Op maandag 30 december 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet. En eruit leggen is los van elkaar.
Je vergeet een hoofdletter. Ga mierenneuken of zoquote:Op maandag 30 december 2013 15:55 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Het klopt niet.
"Ben vergeten het vlees eruit te halen en op het aanrecht te leggen"
dat is goed Nederlands.
Zo'n ernstige grammaticale fout is echt niet iets kleins hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je vergeet een hoofdletter. Ga mierenneuken of zo.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:57 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Zo'n ernstige grammaticale fout is echt niet iets kleins hoor.
Ik kan er echt niet tegen, die fouten.quote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg, nieuwe, ga eens klusjes doen voor mama en hou op met zeiken
Goed boers is het in ieder gevalquote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef Vinniiee het volgende:
Bovendien staat er geen 'eruit leggen' maar 'eruit te leggen', en volgens mij is het gewoon goed Nederlands.
Dan ga je ergens anders heenquote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen, die fouten.
gaat niet gebeuren, wen er maar aan.quote:Op maandag 30 december 2013 15:59 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Hopelijk leert persoon in kwestie hiervan.
Tsja, je kunt altijd wat meenemen. Zelfs op dit forum.quote:Op maandag 30 december 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren, wen er maar aan.
Dat heet gewoon dagelijks taalgebruik, wij hoeven geen tienen meer te halen voor de juf of meester.quote:Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen, die fouten.
Jullie niet nee. Ik wel.quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heet gewoon dagelijks taalgebruik, wij hoeven geen tienen meer te halen voor de juf of meester.
Die zit. Rival is goedquote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat doe jij, jij begint over het zogenaamde verkeerde taalgebruik
Ik zeg iets. Daarna ga jij je aanstellen, of nu...quote:Op maandag 30 december 2013 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat doe jij, jij begint over het zogenaamde verkeerde taalgebruik
Rival is goed bezig, dat bedoel ik. Iemand attenderen op zijn/haar gruwelijke o zo weerzinwekkende verkeerde grammaticale spelling is een hele goede zaak.quote:
Iedereen begrijpt met die post wat ik bedoel. Tenzij je nooit verder komt dan Amsterdam want dan is alles boers jaquote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg iets. Daarna ga jij je aanstellen, of nu...
Mensen attenderen mij zo vaak op iets, maak er zelf nooit zo'n hele discussie van
Bij deze neem ik mijn woorden terug, hier wil ik niet mee geassocieerd wordenquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Rival is goed bezig, dat bedoel ik. Iemand attenderen op zijn/haar gruwelijke o zo weerzinwekkende verkeerde grammaticale spelling is een hele goede zaak.
Grapje natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Bij deze neem ik mijn woorden terug, hier wil ik niet mee geassocieerd worden
Stel je aan met je gruwelijke grammaticale fout. Kom eerst maar eens met een paar bronnenquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Rival is goed bezig, dat bedoel ik. Iemand attenderen op zijn/haar gruwelijke o zo weerzinwekkende verkeerde grammaticale spelling is een hele goede zaak.
het gaat me niet alleen om wraak.. Grotendeels wel.. Maar niet volledigquote:Op maandag 30 december 2013 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Zo te lezen waarschijnlijk wel, dus niet sturen. Eer aan jezelf houden enzo
Net terug van een halve week waar ik zuidelijker zat dan waar jij woont...quote:Op maandag 30 december 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen begrijpt met die post wat ik bedoel. Tenzij je nooit verder komt dan Amsterstam want dan is alles boers ja
ik trap er toch niet inquote:Op maandag 30 december 2013 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Enige dat ik heb gedaan is het verplaatsen van mijn bed naar het airobed
Ik kan er moeilijk over meepraten ik weet de details niet natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het gaat me niet alleen om wraak.. Grotendeels wel.. Maar niet volledig
Het noorden en oosten zijn boeren, het zuiden niet.quote:Op maandag 30 december 2013 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Net terug van een halve week waar ik zuidelijker zat dan waar jij woont...
Dus ook al kom ik weleens verder, nog steeds boers
Brabanders zijn boeren.quote:Op maandag 30 december 2013 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het noorden en oosten zijn boeren, het zuiden niet.
Fappen kan ook goed hoor.quote:
De mijne is heel simpel. Thuisblijven, wat eten en drinken, beetje vuurwerk afsteken, de buurvrouwen zoenen en dan slapen.quote:
Heb uitnodigingen voor 2 feestjes, beide heb ik geen zin in...quote:Op maandag 30 december 2013 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
De mijne is heel simpel. Thuisblijven, wat eten en drinken, beetje vuurwerk afsteken, de buurvrouwen zoenen en dan slapen.
Dit.quote:Op maandag 30 december 2013 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb werkelijk nog geen idee wat ik doe.. Kans is groot dat ik naar m'n ouders ga en meer niet..
GvsE ophalen en naar Amsterdam brengenquote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
Heb uitnodigingen voor 2 feestjes, beide heb ik geen zin in...
Dus ik denk dat ik niks ga doen
Uhm nee, ik mis het woordje "Ik" aan het begin van die zinquote:Op maandag 30 december 2013 15:55 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Het klopt niet.
"Ben vergeten het vlees eruit te halen en op het aanrecht te leggen"
dat is goed Nederlands.
quote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee, ik mis het woordje "Ik" aan het begin van die zin
Ik begin de nieuwe wel tof te vindenquote:Op maandag 30 december 2013 16:18 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Dan rij ik door en ziet niemand haar met O&Nquote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE ophalen en naar Amsterdam brengen
in het kort: mijn lieftallige ex trekt een uitkering, woont samen met het wijf waar ie bij mij op vreemd ging maar heeft dit niet gemeld bij de sd, en gaat daarnaast ook nog eens zwart aan het werk.. En al het geld wat ie van de ww krijgt en wat ie verdiend met het zwart werken verzuip. En versnuift ie ipv aan zn dochtertje en eten e.d. uit te geven..quote:Op maandag 30 december 2013 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk over meepraten ik weet de details niet natuurlijk
Maar maar maarquote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dan rij ik door en ziet niemand haar met O&N
ik word weer mooi blauw jaquote:
Sturen!! Ik werk namelijk ook voor deze homoquote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in het kort: mijn lieftallige ex trekt een uitkering, woont samen met het wijf waar ie bij mij op vreemd ging maar heeft dit niet gemeld bij de sd, en gaat daarnaast ook nog eens zwart aan het werk.. En al het geld wat ie van de ww krijgt en wat ie verdiend met het zwart werken verzuip. En versnuift ie ipv aan zn dochtertje en eten e.d. uit te geven..
Ik heb het echt niet op fraude want eerlijke mensen zijn hier de dupe van
En wraak kan ook wel lekker zijn
Je kan ook focussen op de fraude en zijn dochtertje.quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in het kort: mijn lieftallige ex trekt een uitkering, woont samen met het wijf waar ie bij mij op vreemd ging maar heeft dit niet gemeld bij de sd, en gaat daarnaast ook nog eens zwart aan het werk.. En al het geld wat ie van de ww krijgt en wat ie verdiend met het zwart werken verzuip. En versnuift ie ipv aan zn dochtertje en eten e.d. uit te geven..
quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dan rij ik door en ziet niemand haar met O&N
Ze mag ff zwaaien als we voorbij vliegenquote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar![]()
Ik wil haar wel ff zien hoor
Je gunt me nietsquote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ze mag ff zwaaien als we voorbij vliegen
Aangeven, geen medelijden mee hebben..quote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pas op he! Ik weet waar je woontquote:
Kunnen jullie nog een keer extra zwaaienquote:Op maandag 30 december 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas op he! Ik weet waar je woont
Om vervolgens bij z'n moeder voor de deur te staan?quote:Op maandag 30 december 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas op he! Ik weet waar je woont
Dit dus ja..quote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook focussen op de fraude en zijn dochtertje.
Dat lijkt mij belangrijker dan de wraak
ja dat doe ik ook wel.. Maar aan de andere kant is het ook een wraakactie, snap je?quote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook focussen op de fraude en zijn dochtertje.
Dat lijkt mij belangrijker dan de wraak
Whahaquote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om vervolgens bij z'n moeder voor de deur te staan?
jij bent wel grappigquote:Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Brengen we het vuurwerk naar de slaapkamer
Ik snap je, maar daar moet je in dit geval niet te hard aan tillen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook wel.. Maar aan de andere kant is het ook een wraakactie, snap je?
medelijden heb ik alleen met zn dochtertje dat ze 2 van die vertiefde ouders heeftquote:Op maandag 30 december 2013 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aangeven, geen medelijden mee hebben..
Ze is ook al in mijn huisje geweestquote:Op maandag 30 december 2013 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om vervolgens bij z'n moeder voor de deur te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |