Ik heb een niet zo leuke afspraak staan waar ik eigenlijk geen zin in hebquote:
Ja, maar wél dat ik geen goede TT kon bedenken..quote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat neemt niemand je kwalijk denk ik
Waarom zouden we je dat kwalijk nemen?quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, maar wél dat ik geen goede TT kon bedenken..
Ik heb alleen maar een heel erg leuke afspraak staan voor vandaagquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een niet zo leuke afspraak staan waar ik eigenlijk geen zin in heb![]()
Maar zodra die voorbij is gaat het vast een mooie dag worden <3
Die heb ik morgenquote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een heel erg leuke afspraak staan voor vandaag
Die van mij loopt door t/m morgenmiddagquote:
Die van mij tot in het nieuwe jaarquote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij loopt door t/m morgenmiddag
Oke.quote:Op maandag 30 december 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij tot in het nieuwe jaar
quote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Het schijnt dat het vanochtend glad was buiten?
Mogguh!!quote:
Vanavond ga ik proberen vroeg naar bed te gaan, morgen nachtje doorhalenquote:Op maandag 30 december 2013 11:59 schreef theboss6 het volgende:
3 uur gaan slapen doe ik vanaf vandaag niet meer. Veeel te moe.
Ik zie wel......ughquote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond ga ik proberen vroeg naar bed te gaan, morgen nachtje doorhalen
Haha, dat soort berichtjes stuur ik ook altijd. Of nog even vragen waar we ook alweer precies hadden afgesproken.quote:Op maandag 30 december 2013 12:13 schreef PeuRac het volgende:
Oeps, was helemaal vergeten dat ik nog een lunchafspraak had staan![]()
Is maar goed dat ze me een berichtje stuurde om de tijd te veranderen
normaal ben ik best scherp hierop, dit stond ook niet in mijn agendaquote:Op maandag 30 december 2013 12:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, dat soort berichtjes stuur ik ook altijd. Of nog even vragen waar we ook alweer precies hadden afgesproken.
Kijk anders even in KPD...quote:Op maandag 30 december 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
Jammer genoeg is er nu geen lekker chickie op kantoor
Dat valt idd vies tegen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want daar zit veel lekkers?
Laat men lekker zeikenquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, maar wél dat ik geen goede TT kon bedenken..
Niet veel, zit echt wel lekkers tussenquote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want daar zit veel lekkers?
Ohaiquote:Op maandag 30 december 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Niet veel, zit echt wel lekkers tussen
Fijne dag schat.quote:
Makroquote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef fietsie het volgende:
Ik ga kijken of er nog eenbeetje vuurwerk te koop is, en dat zonder enorme wachtrijen vol ehm... nou ja. Laten we het "medemensen" noemen.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Vanwege je ronddraaiende smiley zei ik dat
Achso! Okequote:Op maandag 30 december 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Die draait ff een rondje om alles te showen
Never mind![]()
Okay dan maarquote:
Vandaar dat ik geen winterdepressie heb dit jaarquote:
Viespeukquote:Op maandag 30 december 2013 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen winterdepressie heb dit jaar
Ik help op zo'n moment ook graag mee in de vrouwelijke gezondheidquote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks vies. Hartstikke lekker
Niet bij jou natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik help op zo'n moment ook graag mee in de vrouwelijke gezondheid
*schopt*quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Maar mijn luie kont heeft geen zin om van de bank te komen
Best wel toch?quote:
Ja jij moet er toch vanaf?quote:Op maandag 30 december 2013 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neh
[..]
Als je dat maar laat![]()
Maar daar mag mijn bank niet de dupe van zijnquote:
Pff, jij weet ook niet wat je wilt hequote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar daar mag mijn bank niet de dupe van zijn
Jawel. Ik wil mijn luie kont van de bank af.quote:Op maandag 30 december 2013 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pff, jij weet ook niet wat je wilt he
Ga doen dan, zorg dat je scharrel straks wat lekkers aan kan biedenquote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil mijn luie kont van de bank af.
Ik kan hem ook wel wat lekkers aanbieden zonder naar de winkel te gaanquote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ga doen dan, zorg dat je scharrel straks wat lekkers aan kan bieden
Ja vast.quote:
Voyager kijken?quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
Nog één bakkie en dan maar weer eens richting huis.
quote:
Voorspelbaar welquote:Op maandag 30 december 2013 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan hem ook wel wat lekkers aanbieden zonder naar de winkel te gaan
Ouwe snoepert!quote:
Ja.quote:
7of9 natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht huh? Voyager?
Maar Seven natuurlijk![]()
Of gaat C4 voor Janeway?
Seven en B'ellana (ofzo)quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht huh? Voyager?
Maar Seven natuurlijk![]()
Of gaat C4 voor Janeway?
quote:
Moet je maar niet de bal voor een open doel leggenquote:
Psst, dat is nep.quote:Op maandag 30 december 2013 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoofd doet toch afbreuk hoor
Zonder Klingon kop dan;quote:Op maandag 30 december 2013 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoofd doet toch afbreuk hoor
Jouw dapperheid ook.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je maar niet de bal voor een open doel leggen
Nee, echt?quote:
Nee, dat wordt er niet beter opquote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder Klingon kop dan;
[ afbeelding ]
Burnquote:
Ja wat? Hij durft mij en GvsE niet eens te meeten.quote:
Ik zeg maar niks, ik heb inside infoquote:Op maandag 30 december 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Hij durft mij en GvsE niet eens te meeten.
jij hebt m natuurlijk gezegd dat ie het niet mocht of anders dat jullie relatie over is? Ik heb je door.quote:Op maandag 30 december 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks, ik heb inside info
Zo jaloers ben ikquote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt m natuurlijk gezegd dat ie het niet mocht of anders dat jullie relatie over is? Ik heb je door.
ik zal mn aansteker onder die tong houden als je m niet snel terug in die mond proptquote:
Ja daar was ik al achter.quote:Op maandag 30 december 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks, ik heb inside info
Dat dmde hij me jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hebt m natuurlijk gezegd dat ie het niet mocht of anders dat jullie relatie over is? Ik heb je door.
op mij en hups? Ja, dan zou ik ook bang worden om mijn vriendje naar ons toe te sturenquote:
mannenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zal mn aansteker onder die tong houden als je m niet snel terug in die mond propt
quote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar moet je wat aan doen hoor.. Straks kom je helemaal nergens meerquote:Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rival is een beetje jaloers aangelegd.
Ik ben juist bang dat jullie dan niet meer van mijn lieve vriendje afblijvenquote:Op maandag 30 december 2013 14:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op mij en hups? Ja, dan zou ik ook bang worden om mijn vriendje naar ons toe te sturen
quote:Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rival is een beetje jaloers aangelegd.
alsof mijn maatstaven zo laag liggen?quote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat jullie dan niet meer van mijn lieve vriendje afblijven
Ik hoor weleens wat en ik zeg, Jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alsof mijn maatstaven zo laag liggen?
Same here!quote:Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik schaam mij nergens voor / mij maak je niet bang
Niet elke vent moet zich daar uit kopen hoorquote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb Sedan al een overlevingstip aangeboden.
Als hij slim is volgt hij je raad op!quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb Sedan al een overlevingstip aangeboden.
Ja oke. De laatste tijd liggen mijn maatstaven erg laag, maar ach, scharrel doet een leuke poging en ik ben te lui om verder te zoeken atmquote:
mij leek het soms wel een slimme jongen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij slim is volgt hij je raad op!
quote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja oke. De laatste tijd liggen mijn maatstaven erg laag, maar ach, scharrel doet een leuke poging en ik ben te lui om verder te zoeken atm
quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Niet elke vent moet zich daar uit kopen hoor
I dunnoquote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij slim is volgt hij je raad op!
Alweer? Stelletje vampiers blijven het ook..quote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Meh, zo aankleden en bloed gaan prikken
zoveel plek over op mn koelkastquote:
Jij wel toch!quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Niet elke vent moet zich daar uit kopen hoor
Als er met wat anders in je geprikt wordt, vind je het ook niet ergquote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Meh, zo aankleden en bloed gaan prikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest eigenlijk de 18e alquote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alweer? Stelletje vampiers blijven het ook..
Ik las gisteren nog iets over "ik kon niet meer" Dus dat zal een beste poging geweest zijn jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja oke. De laatste tijd liggen mijn maatstaven erg laag, maar ach, scharrel doet een leuke poging en ik ben te lui om verder te zoeken atm
quote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er met wat anders in je geprikt wordt, vind je het ook niet ergdie doen het meestal ook niet in mn armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |