Ik heb een niet zo leuke afspraak staan waar ik eigenlijk geen zin in hebquote:
Ja, maar wél dat ik geen goede TT kon bedenken..quote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat neemt niemand je kwalijk denk ik
Waarom zouden we je dat kwalijk nemen?quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, maar wél dat ik geen goede TT kon bedenken..
Ik heb alleen maar een heel erg leuke afspraak staan voor vandaagquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een niet zo leuke afspraak staan waar ik eigenlijk geen zin in heb![]()
Maar zodra die voorbij is gaat het vast een mooie dag worden <3
Die heb ik morgenquote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een heel erg leuke afspraak staan voor vandaag
Die van mij loopt door t/m morgenmiddagquote:
Die van mij tot in het nieuwe jaarquote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij loopt door t/m morgenmiddag
Oke.quote:Op maandag 30 december 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij tot in het nieuwe jaar
quote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Het schijnt dat het vanochtend glad was buiten?
Mogguh!!quote:
Vanavond ga ik proberen vroeg naar bed te gaan, morgen nachtje doorhalenquote:Op maandag 30 december 2013 11:59 schreef theboss6 het volgende:
3 uur gaan slapen doe ik vanaf vandaag niet meer. Veeel te moe.
Ik zie wel......ughquote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond ga ik proberen vroeg naar bed te gaan, morgen nachtje doorhalen
Haha, dat soort berichtjes stuur ik ook altijd. Of nog even vragen waar we ook alweer precies hadden afgesproken.quote:Op maandag 30 december 2013 12:13 schreef PeuRac het volgende:
Oeps, was helemaal vergeten dat ik nog een lunchafspraak had staan![]()
Is maar goed dat ze me een berichtje stuurde om de tijd te veranderen
normaal ben ik best scherp hierop, dit stond ook niet in mijn agendaquote:Op maandag 30 december 2013 12:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha, dat soort berichtjes stuur ik ook altijd. Of nog even vragen waar we ook alweer precies hadden afgesproken.
Kijk anders even in KPD...quote:Op maandag 30 december 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
Jammer genoeg is er nu geen lekker chickie op kantoor
Dat valt idd vies tegen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want daar zit veel lekkers?
Laat men lekker zeikenquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, maar wél dat ik geen goede TT kon bedenken..
Niet veel, zit echt wel lekkers tussenquote:Op maandag 30 december 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want daar zit veel lekkers?
Ohaiquote:Op maandag 30 december 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Niet veel, zit echt wel lekkers tussen
Fijne dag schat.quote:
Makroquote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef fietsie het volgende:
Ik ga kijken of er nog eenbeetje vuurwerk te koop is, en dat zonder enorme wachtrijen vol ehm... nou ja. Laten we het "medemensen" noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |