abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 december 2013 @ 09:37:46 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134864838
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 30 december 2013 @ 09:38:13 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134864848
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Heb je een work out schema dat je volgt en hoe ziet die eruit? Toen je 90 woog sportte je toen eigenlijk ook?

Ik weet dat je in de zomer ook best aan het fietsen was en zo ben ik begonnen met bewegen, maar zou nu graag wat extra bijdoen zoals fitness, daarmee de interesse :P
Jup, opgesteld met mijn fysio's.
Ding is een combinatie van kracht en cardio. Toen ik 98 (woog ik destijds maar 90 :P ) woog sporte ik niet. Wel een paar keer een sportschool abo gehad, maar te lui en niet de discipline om te gaan. Op de bank zitten chips vreten was makkelijker :P Alhoewel ik straks al wel 2 jaar geloof ik bij mijn fysio's zit om te sporten, maar dat was destijds van mijn kant erg lafjes. Beetje bewegen, sporten kon je het niet noemen :D Inmiddels hebben we dat uitgebreid tot echte fitness.

Klopt, van de zomer ben ik gaan fietsen. Over de dijk, langs het strand, ect. Minimaal 45 min. Met runkeeper :D

Ik zou als ik jou was zeker fitness bij doen. Ik vind het heer-lijk. Ja, ik ben echt helemaal kapot en gesloopt na een workout en ook mijn gewrichten meestal.. maar ik zou het echt niet willen missen.

Ik mag zometeen weer, maandag fysio fitness :D
  maandag 30 december 2013 @ 09:50:51 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134865110
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/24 Misschien is het wat voor iemand hier?
pi_134866903
Wij hebben net ons nieuwe schema gedaan. Dat was heavy, maar heerlijk O+ We eindigen met 12 minuten interval op de loopband :o Die ging nog niet helemaal zoals ingesteld (er zit helemaal geen flink wandeltempo in) dus dat heb ik nog een paar keer aangepast, maar wat zal ik mezelf stoer vinden als ik deze intervaltraining helemaal uitloop zoals hij is ingesteld!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 30 december 2013 @ 11:29:08 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134867559
Zo, anderhalve vuilniszak met overbodig voer staat klaar om naar de vuilstort te gaan. *)
Daar zitten wel ook de restjes van verjaardagsvoer van gisteren bij, huppakee, hele zak chips leeg kieperen etc! :D Halve bakjes salade etc, weg ermee!
En toen ben ik maar gelijk even grondig door de voorraadkast gegaan en kwam pakken toastjes etc. tegen van 2-3 jaar terug. :+

Gisteren ook een (ooit gekregen) popcake-pakket en een macaron-pakket aan mijn zus meegegeven, die is, samen met mijn nichtje, van het bakken: veel plezier ermee!

De weegschaal is om me kapot voor te schamen, hetzelfde als bij F. We zouden op 1 jan van start gaan, maar ik ben het nu zó zat. Gisteren weer een zak chips leeg zitten schransen, why? :? Wij gaan O&N in op komkommertjes en tomaatjes. :D

Longonsteking is zo goed als weg, heb weer energie, dus ik ga vanmiddag iig een uur wandelen of fietsen, eruit met dat luie zweet!

Vlgde week mag ik mijn zomerkleding aan als ik naar Cape Town ga, maar dat zal een flink stuk strakker zitten dan afgelopen zomer. -O- |:(

Anyway, I'm back! :Y *O*
pi_134868088
Lekker BE, Cape Town O+
Goed bezig ook. Even de teugels aantrekken en als je dan voldoende bent aangesterkt van de longontsteking voel je je ook weer fitter. Wij kregen van de trainer de tip dat worteltjes met humusdip lekker smaakt, en dat is inderdaad heerlijk!
pi_134870024
Vanaf februari krijgen we ook kickbox bootcamp erbij hier *O* vet!
pi_134870388
Welkom terug, Be! ^O^ Je knop is nog behoorlijk snel omgegaan!

quote:
17s.gif Op maandag 30 december 2013 12:47 schreef douche-eendje het volgende:
Oh, dat klinkt leuk! Wat doen jullie eigenlijk zoal tijdens een bootcampsessie?

Ik voelde me vanochtend ontzettend Rocky. :7 In totaal 800 kcal verbrand en nog flink gerend ook. Dat laatste was lang geleden! En ik heb de blaren op m'n handen staan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_134870718
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
Welkom terug, Be! ^O^ Je knop is nog behoorlijk snel omgegaan!

[..]

Oh, dat klinkt leuk! Wat doen jullie eigenlijk zoal tijdens een bootcampsessie?

Ik voelde me vanochtend ontzettend Rocky. :7 In totaal 800 kcal verbrand en nog flink gerend ook. Dat laatste was lang geleden! En ik heb de blaren op m'n handen staan.
Is heel wisselend :Y Gisteren bijvoorbeeld 5.5 km hardlopen, lunges, buikspieren, pushups, tricep dips, burpees, squats etc. Ook vaak oefeningen in duo's, dat je elkaar gebruikt om een oefening zwaarder te maken. Ga maar eens tricep dips doen bij iemand die op dat moment crunches ligt te doen, je zwabbert alle kanten op.
Maar ook de tabata, 20seconden intensieve oefening - 10 seconden rust, 8 keer. Of AMRAP, as many rounds as possible.
Geen enkele training is hetzelfde, om te voorkomen dat je lijf went aan de training. Maar het belangrijkste vind ik nog wel dat het buiten is, na een werkdag van 8 uur, binnen in een laboratorium, vind ik het echt heerlijk om een uur buiten te kunnen sporten.

De kickbox lijkt mij iig erg leuk om te gaan doen, is wel gelijk een training van anderhalf uur. Vind normaal een uur bootcamp al zwaar genoeg :D
pi_134870924
Dat klinkt heel erg leuk! Ik kan me voorstellen dat het vooral na de hele dag binnen gewerkt te hebben (zonder zonlicht?) extra lekker is. Hoe vaak doe je het in de week?

Ons nieuwe schema duurt 112 minuten. Da's wel een behoorlijke hap uit de dag!
pi_134871152
Ik zie wel wat zonlicht, maar na een hele dag binnen moet ik gewoon even buiten. Frsse lucht, minder chemicaliën, lekker in het gras liggen pushups doen O+ Doe het nu 2-3x in de week, training duurt een uur maar vaak loopt het wel uit.

112 minuten is best wel een tijd, als je dan ook het heen en terug naar sporten, omkleden etc erbij hebt dan kost dat zeker een hoop tijd :o. Maar uiteindelijk ga je er wel een stuk fitter van worden natuurlijk.
pi_134871239
quote:
17s.gif Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef douche-eendje het volgende:

112 minuten is best wel een tijd, als je dan ook het heen en terug naar sporten, omkleden etc erbij hebt dan kost dat zeker een hoop tijd :o. Maar uiteindelijk ga je er wel een stuk fitter van worden natuurlijk.
Ik vind het op zaterdagochtend heerlijk, maar 's avonds is het wel jammer dat er weinig meer van de dag over blijft. Maar goed, ik krijg er zoveel energie voor terug dat ik op de overige dagen meer doe. En ik denk dat ik het straks op maar één doordeweekse avond doe. Op de andere avond volg ik een lesje dat een uur duurt. Dat vind ik lekker als afwisseling, net wat intensiever en minder lang.
pi_134871912
Welkom terug BE!

Wij zijn aan het shoppen. Net broeken gekocht bij de Levi store... ik begon het passen met een broek maat 32/34. Ik eindigde met 29/34 *)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_134872322
Ow 12 januari weer meting *O* kijken wat mn vetpercentage en spiermassa gedaan heeft de afgelopen maanden.
pi_134872583
quote:
17s.gif Op maandag 30 december 2013 12:47 schreef douche-eendje het volgende:
Dat klinkt gaaf.

Jammer dat mijn week qua sporten wel zo'n beetje vol zit nu (en mijn budget ervoor ook op is :')).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_134872597
Vandaag weer 114,9 :)

Ik vind het wel komisch; een vriend van mij zou oorspronkelijk in september samen met mij gaan afvallen . We zaten toen allebei rond de 130 kilo, hoewel hij wel iets korter is. Maar goed, hij besloot om toch maar niet mee te gaan doen. Toen ik hem gisteren vertelde dat ik mijn doel van 115 per 31 december had gehaald vroeg hij of ik nog verder zou gaan. Ik vertel hem dat ik op 1 juni 2014 minder dan 100 wil wegen. Meer precies, dat ik de volgende 15 er op die datum af wil hebben. Zegt hij dat hij nu toch ook op dieet wil gaan en dat hij op 1 juni 2014 ook 100 kg wil wegen. 'Zou makkelijk moeten kunnen' .

Zucht.
pi_134872758
Mooi toch dat hij ook gezonder wil worden ^O^
pi_134873131
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat klinkt gaaf.

Jammer dat mijn week qua sporten wel zo'n beetje vol zit nu (en mijn budget ervoor ook op is :')).
Proefles is graties :Y Dus je komt maar eens mooi een keertje mee proeflessen *O*. En de kick-off 12 januari in Heiloo en 18 januari in Hoorn zijn ook gratis :') Er zit btw iemand bij mn bootcampclubje die afgelopen jaar gewoon zoveel mogelijk verschillende proeflessen heeft geprobeerd te doen. Zo kun je natuurlijk ook budgetloos sporten :D
pi_134873294
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 09:50 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/24 Misschien is het wat voor iemand hier?
Ik heb dat laatst gezien bij de action, je kunt net zo goed bijvoorbeeld zo'n mini zakje van Lays eten, zitten maar 20 kcal meer in. Qua andere dingen scheelt het ook niks..

Misschien wel een andere tip voor hier: Bij de aldi hebben ze nu veel sport artikelen in de folder staan.
pi_134873389
quote:
17s.gif Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Proefles is graties :Y Dus je komt maar eens mooi een keertje mee proeflessen *O*. En de kick-off 12 januari in Heiloo en 18 januari in Hoorn zijn ook gratis :') Er zit btw iemand bij mn bootcampclubje die afgelopen jaar gewoon zoveel mogelijk verschillende proeflessen heeft geprobeerd te doen. Zo kun je natuurlijk ook budgetloos sporten :D
Kick-offs gaan 'm niet worden want verjaardagen. :') Proefles is wel een goeien. :9 Donderdag eens rondkiek'n, dan kan ik weer op mijn eigen computer. (Die site is echt verdomde matig op mobiel ding. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134873598
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Sarabi het volgende:
Mooi toch dat hij ook gezonder wil worden ^O^
Dat wel, maar zo realistisch he. Dat hij die 15 kilo wel eventjes gaat inhalen.
pi_134873683
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:12 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, appeltje eitje toch? Dat redt 'ie mákkelijk in een paar maanden. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_134875472
quote:

[..]

Als ie maar genoeg overgewicht heeft zou het kunnen. Het begin gaat snel(ler).
En ach gewoon elkaar motiveren, dat is alleen maar fijn.
  maandag 30 december 2013 @ 14:54:24 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134875641
Pfffffff.

"Ja, nee Q, niet zeiken, 15kg per dumbell, dat kan heus ook naar 25. Aanpoten en niet janken" (zei ik tegen mezelf)

25kg in elke hand, 10 herhaligen en 3 sets is ZWAAR :o Maar wel nice O+
pi_134875828
quote:

[..]

Hij is kleiner, weegt 130 kilo en moet dus 30 kilo in een half jaar afvallen. 5 kilo per maand, dat is best realiseerbaar hoor.
pi_134875916
Moet ie gewoon een sinaasappeltje minder dan HiZ eten _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134875998
quote:
12s.gif Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Moet ie gewoon een sinaasappeltje minder dan HiZ eten _O-
SPOILER
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_134876008
Ach, soms moet je een sinaasappeltje voor de dorst bewaren.
  maandag 30 december 2013 @ 15:57:43 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134878395
:D

O: Brinta m chia
T: niks wegens late O
L: rauwkost m tonijn en een lepel yoghonaise, 2 bh m pindakaas
T: 2 crackers met kaas, appeltje
D: gestoomde worteltjes, vissticks, klein lepeltje aardappelpuree
T: beetje kwark m bessen
pi_134878539
Mooi lijstje Be :Y
  maandag 30 december 2013 @ 16:19:56 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134879440
Nice BE :D

Ik ook maar ff :

O : Magere kwark, magere yoghurt, muesli.
T : Niks
S : 30 min cardio en 45 min krachttraining.
T : 2 volkoren beschuit met 20+ smeerkaas
D : Bieten, uitje, knoflook teentje, kipfilet, jus, balsamico azijn, aardappelen, griekse yogurt 0% vet.
T : Magere kwark, magere yoghurt, 2 mandarijnen, muesli.
T2 : Smoothie van verse jus, magere kwark en frambozen
T3 : 2x Volkoren beschuit met 20+ smeerkaas.
pi_134879856
Ik ga ook weer 2 januari de teugels aantrekken. Ik ga het doen door weer minstens een weekje braaf al mijn WW punten bij te houden. Als ik dat braaf bijhoud, dan stop ik ook minder in mijn mond omdat ik weet dat ik het dan ook moet noteren. Kan ik mooi even het tij weer keren. Ik had er gewoon eventjes geen zin meer in, maar merk nu dat ik echt weer toe ben aan die volgende stap. Hopelijk tegen de zomer die laatste 8 kilo er nog af. En dan is het mooi geweest.
pi_134880109
Wel kan ik trouwens melden dat ik tot nu toe maar 1 oliebol heb gehad, en dat was echt prima. Morgen nog 1 oliebol en 1 appelbeignet en dan hebben we dat ook weer gehad!
  maandag 30 december 2013 @ 16:33:16 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134880158
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:32 schreef Zeester het volgende:
Wel kan ik trouwens melden dat ik tot nu toe maar 1 oliebol heb gehad, en dat was echt prima. Morgen nog 1 oliebol en 1 appelbeignet en dan hebben we dat ook weer gehad!
Ik heb nog niks gehad :o Morgen los :9
pi_134880202
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 16:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb nog niks gehad :o Morgen los :9
Ik had de hele stad doorgecrossed in de regen, en toen vond ik mezelf natuurlijk weer eens heeeul zielig en het was droog onder de afkapping van de oliebollenkraam! En lekker dat het was, mohhh!
pi_134880697
Hier ook nog geen oliebol, dat hoort voor mij toch echt pas op oudjaarsdag.
  maandag 30 december 2013 @ 17:23:28 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134882569
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:33 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik had de hele stad doorgecrossed in de regen, en toen vond ik mezelf natuurlijk weer eens heeeul zielig en het was droog onder de afkapping van de oliebollenkraam! En lekker dat het was, mohhh!
:D Ik zat te twijfelen vanmorgen en toen dacht ik, nah, morgen :Y Ga morgen ook zelf appel beignets bakken :9

En ik heb met mijn stomme hoofd gezegd tegen de fysio dat ik Donderdag wel kom sporten :X Ik heb Woensdag om 17u een nieuwjaars borrel :X
pi_134883497
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D Ik zat te twijfelen vanmorgen en toen dacht ik, nah, morgen :Y Ga morgen ook zelf appel beignets bakken :9

En ik heb met mijn stomme hoofd gezegd tegen de fysio dat ik Donderdag wel kom sporten :X Ik heb Woensdag om 17u een nieuwjaars borrel :X
Ach, 1 oliebol in de 2 maanden dat die kramen daar lekker staan te ruiken, best goede score. Vroeger was het altijd als ik de tram miste, want de oliebollenkraam staat naast de tramhalte ;). Maar nu ga ik met de fiets dus dubbel-score :)!
  maandag 30 december 2013 @ 17:49:32 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_134883838
hier weer aan het werk :P
fijn zo met oud en nieuw :)
ben benieuwd naar de filipijnse oliebollen .. of dat we uberhaupt oliebollen krijgen! :o
ik moet wel echt van mijn gewoonte af om snoep te kopen voor op werk.. terwijl ik er als ik thuis ben helemaaaal geen behoefte aan heb , "vind"ik dat ik het hier wel "mag " 8)7 nouja..
het goede nieuws is dat ik van de fysio weer wat meer mag gaan sporten *O* dus dat gaan we ook maar wet meer in de praktijk brengen..

werk gezeur:
SPOILER
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_134884410
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 17:49 schreef Barreltje het volgende:
ben benieuwd naar de filipijnse oliebollen .. of dat we uberhaupt oliebollen krijgen! :o
ik moet wel echt van mijn gewoonte af om snoep te kopen voor op werk.. terwijl ik er als ik thuis ben helemaaaal geen behoefte aan heb , "vind"ik dat ik het hier wel "mag " 8)7 nouja..
het goede nieuws is dat ik van de fysio weer wat meer mag gaan sporten *O* dus dat gaan we ook maar wet meer in de praktijk brengen..

werk gezeur:
SPOILER
SPOILER
Kwak
pi_134886389
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, anderhalve vuilniszak met overbodig voer staat klaar om naar de vuilstort te gaan. *)
Daar zitten wel ook de restjes van verjaardagsvoer van gisteren bij, huppakee, hele zak chips leeg kieperen etc! :D Halve bakjes salade etc, weg ermee!
En toen ben ik maar gelijk even grondig door de voorraadkast gegaan en kwam pakken toastjes etc. tegen van 2-3 jaar terug. :+

Gisteren ook een (ooit gekregen) popcake-pakket en een macaron-pakket aan mijn zus meegegeven, die is, samen met mijn nichtje, van het bakken: veel plezier ermee!

De weegschaal is om me kapot voor te schamen, hetzelfde als bij F. We zouden op 1 jan van start gaan, maar ik ben het nu zó zat. Gisteren weer een zak chips leeg zitten schransen, why? :? Wij gaan O&N in op komkommertjes en tomaatjes. :D

Longonsteking is zo goed als weg, heb weer energie, dus ik ga vanmiddag iig een uur wandelen of fietsen, eruit met dat luie zweet!

Vlgde week mag ik mijn zomerkleding aan als ik naar Cape Town ga, maar dat zal een flink stuk strakker zitten dan afgelopen zomer. -O- |:(

Anyway, I'm back! :Y *O*
WB BE Babe *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134886634
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 17:49 schreef Barreltje het volgende:

werk gezeur:
SPOILER
Even bij PZ aankaarten dat ze je vergeten zijn en of ze dat vanaf komende maand,met een maand terugwerkend, willen corrigeren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_134888501
Gnomgnomgnom. Groot bord groenten met links verse sambal van

quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:13 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel
En rechts verse sambal van

quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:13 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel
met een grote klodder kwark gemixt.

:9~
pi_134888522
BE *O*.

Ik geniet hier van de feestdagen O+. 2 januari ga ik lekker cliché met de rest van dik Nederland naar de sportschool *O*.

Oeh en ik ben vandaag gevraagd om te helpen bij een onderzoek als bijbaantje. Onbetaald, maar staat érg goed op m'n cv dus joepie O+.

Smileys O+.
  maandag 30 december 2013 @ 20:01:29 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134890531
Lieverds! Ik ben terug van themiddleofnowhere en gewoon helemaal niks aangekomen. Dat soort weekenden laten me zien dat nog meer bewegen heel veel zou uitmaken... Ik vind twee keer per week wel prima, maar ik zou willen dat ik tijd, budget, desinteresse in andere dingen en discipline genoeg had om meer te doen.

Morgen hebben we een 1001 nacht-feestje en de oliebollen bevatten melk (itt die van de prima kraam om de hoek waar ik in november een keertje geweest ben en daarna niet meer) en er zijn een heleboel lekkere gezonde dingen. Komt wel goed dus :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134895340
Tijdje niets gepost, want druk, druk en sowieso geen fanatieke forummer :) Dus het zit ook niet in mijn systeem om dagelijks te kijken of te posten, haha

Ik wil jullie allemaal een fijne jaarwisseling wensen en dat we met z'n allen vele kilo's achter ons gaan laten in 2014! :D We can do it!

De kerstman is extra lief voor mij geweest, want zelfs in de kerstweek ben ik een kilo afgevallen. En ik heb wel gewoon lekker gegeten en weinig laten staan

SPOILER
Liever niet quoten, want ik verwijder de foto's weer :)

Mijn doel is om naar de 90-95 kilo te gaan in juli 2014.

[ Bericht 12% gewijzigd door SilverSjoiis op 31-12-2013 09:06:54 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_134895706
Mooie stap al Sjoiis!
pi_134896378
wat een verschil al Sjois! Mooi resultaat voor zo'n korte periode.
Kwak
  maandag 30 december 2013 @ 21:35:56 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134896405
Netjes hoor! :Y
pi_134897752
Wow, echt een groot verschil al! Doe je goed, succes naar je volgende doel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')