SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Jup, opgesteld met mijn fysio's.quote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Heb je een work out schema dat je volgt en hoe ziet die eruit? Toen je 90 woog sportte je toen eigenlijk ook?
Ik weet dat je in de zomer ook best aan het fietsen was en zo ben ik begonnen met bewegen, maar zou nu graag wat extra bijdoen zoals fitness, daarmee de interesse
Oh, dat klinkt leuk! Wat doen jullie eigenlijk zoal tijdens een bootcampsessie?quote:Op maandag 30 december 2013 12:47 schreef douche-eendje het volgende:
Vanaf februari krijgen we ook kickbox bootcamp erbij hiervet!
Is heel wisselendquote:Op maandag 30 december 2013 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
Welkom terug, Be!Je knop is nog behoorlijk snel omgegaan!
[..]
Oh, dat klinkt leuk! Wat doen jullie eigenlijk zoal tijdens een bootcampsessie?
Ik voelde me vanochtend ontzettend Rocky.In totaal 800 kcal verbrand en nog flink gerend ook. Dat laatste was lang geleden! En ik heb de blaren op m'n handen staan.
Ik vind het op zaterdagochtend heerlijk, maar 's avonds is het wel jammer dat er weinig meer van de dag over blijft. Maar goed, ik krijg er zoveel energie voor terug dat ik op de overige dagen meer doe. En ik denk dat ik het straks op maar één doordeweekse avond doe. Op de andere avond volg ik een lesje dat een uur duurt. Dat vind ik lekker als afwisseling, net wat intensiever en minder lang.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef douche-eendje het volgende:
112 minuten is best wel een tijd, als je dan ook het heen en terug naar sporten, omkleden etc erbij hebt dan kost dat zeker een hoop tijd. Maar uiteindelijk ga je er wel een stuk fitter van worden natuurlijk.
Dat klinkt gaaf.quote:Op maandag 30 december 2013 12:47 schreef douche-eendje het volgende:
Vanaf februari krijgen we ook kickbox bootcamp erbij hiervet!
Proefles is gratiesquote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt gaaf.
Jammer dat mijn week qua sporten wel zo'n beetje vol zit nu (en mijn budget ervoor ook op is).
Ik heb dat laatst gezien bij de action, je kunt net zo goed bijvoorbeeld zo'n mini zakje van Lays eten, zitten maar 20 kcal meer in. Qua andere dingen scheelt het ook niks..quote:Op maandag 30 december 2013 09:50 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/24 Misschien is het wat voor iemand hier?
Kick-offs gaan 'm niet worden want verjaardagen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Proefles is gratiesDus je komt maar eens mooi een keertje mee proeflessen
. En de kick-off 12 januari in Heiloo en 18 januari in Hoorn zijn ook gratis
Er zit btw iemand bij mn bootcampclubje die afgelopen jaar gewoon zoveel mogelijk verschillende proeflessen heeft geprobeerd te doen. Zo kun je natuurlijk ook budgetloos sporten
Dat wel, maar zo realistisch he. Dat hij die 15 kilo wel eventjes gaat inhalen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:54 schreef Sarabi het volgende:
Mooi toch dat hij ook gezonder wil worden
Ja, appeltje eitje toch? Dat redt 'ie mákkelijk in een paar maanden.quote:Op maandag 30 december 2013 14:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo realistisch he. Dat hij die 15 kilo wel eventjes gaat inhalen.
Als ie maar genoeg overgewicht heeft zou het kunnen. Het begin gaat snel(ler).quote:Op maandag 30 december 2013 14:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij is kleiner, weegt 130 kilo en moet dus 30 kilo in een half jaar afvallen. 5 kilo per maand, dat is best realiseerbaar hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 14:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Moet ie gewoon een sinaasappeltje minder dan HiZ eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog niks gehadquote:Op maandag 30 december 2013 16:32 schreef Zeester het volgende:
Wel kan ik trouwens melden dat ik tot nu toe maar 1 oliebol heb gehad, en dat was echt prima. Morgen nog 1 oliebol en 1 appelbeignet en dan hebben we dat ook weer gehad!
Ik had de hele stad doorgecrossed in de regen, en toen vond ik mezelf natuurlijk weer eens heeeul zielig en het was droog onder de afkapping van de oliebollenkraam! En lekker dat het was, mohhh!quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 16:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik had de hele stad doorgecrossed in de regen, en toen vond ik mezelf natuurlijk weer eens heeeul zielig en het was droog onder de afkapping van de oliebollenkraam! En lekker dat het was, mohhh!
Ach, 1 oliebol in de 2 maanden dat die kramen daar lekker staan te ruiken, best goede score. Vroeger was het altijd als ik de tram miste, want de oliebollenkraam staat naast de tramhaltequote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zat te twijfelen vanmorgen en toen dacht ik, nah, morgen
Ga morgen ook zelf appel beignets bakken
En ik heb met mijn stomme hoofd gezegd tegen de fysio dat ik Donderdag wel kom sportenIk heb Woensdag om 17u een nieuwjaars borrel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 30 december 2013 17:49 schreef Barreltje het volgende:
hier weer aan het werk
fijn zo met oud en nieuw
ben benieuwd naar de filipijnse oliebollen .. of dat we uberhaupt oliebollen krijgen!![]()
ik moet wel echt van mijn gewoonte af om snoep te kopen voor op werk.. terwijl ik er als ik thuis ben helemaaaal geen behoefte aan heb , "vind"ik dat ik het hier wel "mag "nouja..
het goede nieuws is dat ik van de fysio weer wat meer mag gaan sportendus dat gaan we ook maar wet meer in de praktijk brengen..
werk gezeur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
WB BE Babequote:Op maandag 30 december 2013 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, anderhalve vuilniszak met overbodig voer staat klaar om naar de vuilstort te gaan.
Daar zitten wel ook de restjes van verjaardagsvoer van gisteren bij, huppakee, hele zak chips leeg kieperen etc!Halve bakjes salade etc, weg ermee!
En toen ben ik maar gelijk even grondig door de voorraadkast gegaan en kwam pakken toastjes etc. tegen van 2-3 jaar terug.
Gisteren ook een (ooit gekregen) popcake-pakket en een macaron-pakket aan mijn zus meegegeven, die is, samen met mijn nichtje, van het bakken: veel plezier ermee!
De weegschaal is om me kapot voor te schamen, hetzelfde als bij F. We zouden op 1 jan van start gaan, maar ik ben het nu zó zat. Gisteren weer een zak chips leeg zitten schransen, why?Wij gaan O&N in op komkommertjes en tomaatjes.
Longonsteking is zo goed als weg, heb weer energie, dus ik ga vanmiddag iig een uur wandelen of fietsen, eruit met dat luie zweet!
Vlgde week mag ik mijn zomerkleding aan als ik naar Cape Town ga, maar dat zal een flink stuk strakker zitten dan afgelopen zomer.![]()
![]()
Anyway, I'm back!![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:49 schreef Barreltje het volgende:
hier weer aan het werk
fijn zo met oud en nieuw
ben benieuwd naar de filipijnse oliebollen .. of dat we uberhaupt oliebollen krijgen!![]()
ik moet wel echt van mijn gewoonte af om snoep te kopen voor op werk.. terwijl ik er als ik thuis ben helemaaaal geen behoefte aan heb , "vind"ik dat ik het hier wel "mag "nouja..
het goede nieuws is dat ik van de fysio weer wat meer mag gaan sportendus dat gaan we ook maar wet meer in de praktijk brengen..
werk gezeur:Even bij PZ aankaarten dat ze je vergeten zijn en of ze dat vanaf komende maand,met een maand terugwerkend, willen corrigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
En rechts verse sambal vanquote:
met een grote klodder kwark gemixt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liever niet quoten, want ik verwijder de foto's weer
Mijn doel is om naar de 90-95 kilo te gaan in juli 2014.
[ Bericht 12% gewijzigd door SilverSjoiis op 31-12-2013 09:06:54 ]Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |